→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

2 Грудня

Найкращий дизайн етикетки – той, який змушує серце битися частіше

Більшість людей краще сприймають не текстову інформацію, а зображення. З цієї причини у торгівлі особливе місце займає дизайн етикетки та упаковки, оскільки це перше, що бачить покупець, кидаючи погляд на продукт.
2 Січня

Стиль мінімалізм: як розробити лаконічний та ефективний дизайн

Мінімалізм є найпопулярнішим стилем у всьому світі. Він зустрічається скрізь – в інтер'єрі, дизайні одягу, мистецтві, оформленні сайтів та акаунтів у соціальних мережах, створенні корпоративного стилю та логотипів. Популярність цього стилю викликана його лаконічністю, естетикою та функціональністю.
21 Грудня

Лайн-Арт: у чому суть «лінійного» стилю?

Стиль Лайн-Арт не втрачає своєї популярності з 2018 року. Метод малювання моноширинною лінією при створенні логотипу використовують прогресивні бренди, хоча, як показує практика, він актуальний також і у зображенні геральдики. Лайн-арт – це штрихове мистецтво, яке почало розвиватися лише через 2 роки після появи, у 2020 році. Лінія, яка з'єднує текст та графічне зображення у єдине ціле. Просто, стильно та сучасно…
20 Грудня

Оригінальні візитки косметологів

Візитна картка косметолога, як, втім, і будь-якого іншого фахівця, повинна розташовувати до себе клієнта, викликати інтерес, довіру та бажання звернутися за послугами. До того ж візитівка має запам'ятовуватися, щоб у разі потреби саме вона першою виникала в пам'яті людини. За ці функції відповідає дизайн. У цій статті ми покажемо на прикладі візиток для косметологів, наскільки оригінальним та цікавим може бути дизайн цього виду поліграфії.
20 Грудня

25 вагомих причин зробити ребрендинг

Сам по собі ребрендинг виступає радикальним заходом на сприйняття споживачем бренду. При цьому серед причин, які спонукають компанію вдаватися до нього, можуть бути негативні, а й позитивні чинники. Про те, в яких випадках ребрендинг справді доцільний, і йтиметься у цій статті.
20 Грудня

Які візитки зараз у моді?

У дизайні візиток, як і в будь-якому іншому, є свої модні тенденції, які змінюються рік у рік. За модою у дизайні візиток потрібно стежити, щоб бути в курсі всіх новинок та успішно застосовувати свіжі рішення на практиці. Так у вас вдасться створити щось нове, оригінальне, прогресивне. Про те, які візитівки зараз модні, поговоримо в цій статті.
20 Грудня

Найкращі візитки дизайнерів

З очевидних причин, візитні картки дизайнерів мають бути стильними, креативними та професійними. І найчастіше вони такими є. Адже візитівка дизайнера відображає не лише його навички та вміння, а й саме бачення дизайну та унікальний стиль. У цій статті ми зробили добірку найкреативніших, на наш погляд, візитних карток дизайнерів.
1 Грудня

Чорний колір у логотипах. Поєднання чорного і білого: заїжджено чи стильно?

Логотип відіграє важливу роль у створенні іміджу компанії. Можна порівняти його з цукерковою обгорткою. Адже ми вибираємо цукерку саме по ній? Ось і клієнт керується тим самим принципом під час виборів виконавця. Тому дуже важливо пам'ятати, що логотип — це практично обличчя компанії. Тож до його створення треба підходити з усією відповідальністю.
1 Грудня

Логотипи помаранчевого кольору: бадьорість, дружелюбність і оптимізм

Логотип відіграє велику роль у створенні іміджу компанії. Правильно підібрані кольори лого зможуть підкреслити ваші переваги та залучити цільову аудиторію. Тому дуже важливо підійти до вибору кольорів відповідально. Хочете уявити себе споживачеві, викликавши в нього певні емоції? Вибирайте правильний колір.
1 Грудня

Логотипи золотого кольору: слава, мудрість і досвід

Ми впевнені, що вам нема рації пояснювати, що компанія без гідного логотипу, як вечірка без музики. Існувати може, але всі гості швидко розійдуться. Так що якщо ви ще не набули гарного лого, то сміливо починайте це робити зараз. Але насамперед потрібно підібрати відповідний колір для нього. Адже підібравши неправильний колір, ви можете відбити бажання потенційного клієнта купувати ваш товар. А для того, щоб вибрати правильний тон, важливо вивчити, як кожен колір впливає на людину. Сьогодні поговоримо про золоте. Цікаво? Тоді читайте далі.
23 Листопада

Рожевий колір у логотипах: ніжність, наївність і простота

Ми впевнені, що вам нема рації пояснювати важливість логотипу в іміджі компанії. Адже ви про це знаєте. Він надає певного статусу та створює репутацію. Втім, необхідний кожному поважає себе підприємству. Саме тому логотипи зараз мають практично всі. Але мало хто знає, що дуже важливо вибрати і правильний колір для своєї емблеми.
23 Листопада

Жовтий логотип, як елемент айдентики компанії

Колір – це перше, що помічає людське око. І лише потім він аналізує форму предмета, його властивості та якості. Дослідження показують, що від 60% до 80% людей ухвалюють рішення про купівлю, відштовхуючись від кольору товару чи його упаковки. Тому саме колір може створити продукт, так і повністю його знищити.
23 Листопада

Логотипи синього кольору: надійність і спокій

Люди асоціюють синій колір з різними поняттями та відчуттями: з небом, водою, глибиною океану чи свободою. Незважаючи на різницю сприйняттів, більшість людей сходяться в одному – любові до синього кольору. Можливо, саме тому синій – один із найчастіше вживаних кольорів у дизайні логотипів.
23 Листопада

Логотип червоного кольору: сила духу, амбіції та пристрасть

Червоний – один із найінтенсивніших кольорів. Його потужна енергія дуже сильно впливає на психоемоційний стан людини. Головний вплив червоного кольору в тому, що він спонукає людину діяти. Питання тільки в тому, якою буде ця дія: агресивною чи позитивною. Найчастіше тип реакції залежить від відтінку.
23 Листопада

Логотипи коричневого кольору: безпека, комфорт і затишок

Чи знайомі ви з фразою “Зустрічають по одягу, а проводжають за розумом”? Виявляється, вона застосовна не лише до людини, а й до іміджу компанії. Багато замовників обирають виконавця саме з айдентики. Тож звертайте належну увагу на свій логотип. Адже буде прикро, якщо клієнт піде до конкурентів просто тому, що у них емблема краще виглядає.