→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

1 Березня

Логотипи білого кольору: невинність, чистота, єдність і відродження

Що для вас білий колір? Чистота чи порожнеча? Холод чи світло? Обмеження чи свобода? Для нас білий колір – безмежне місце для реалізації творчих ідей. Простір, у якому можна безкінечно літати, розправивши крила.
29 Лютого

Логотип віконної компанії: створюємо «живий» та ефективний фірмовий знак

Кількість віконних компаній в Україні стрімко зростає. На ринку налічується понад 1000 дрібних та великих фірм – як українських, так і дистриб'юторів, які продають вікна європейських брендів.
29 Лютого

Логотипи фіолетового кольору: благородство, духовність і натхнення

Логотип – невід'ємна частина іміджу кожної компанії. Якщо ви хочете залучити більше клієнтів та підвищити продажі, вам неодмінно потрібно розробити персональну емблему. Вона ж покаже, що ви бренд. Солідне підприємство, яке виконує свою роботу на совість.
29 Лютого

Логотип кондитерської: яким має бути солодкий бренд

Кондитерська вабить відвідувачів найсмачнішими десертами та хвилюючим ароматом випічки. Але щоб залучити ще більше клієнтів та збільшити продажі, необхідно створити для гостей особливу атмосферу та сформувати привабливий образ компанії. Досягти цього допоможе привітний персонал, стильний інтер'єр та, звичайно ж, логотип кондитерської.
29 Лютого

Іконки для презентацій: навіщо потрібні та як зробити

Одним текстом вже нікого не здивуєш, тому в бізнес-презентаціях все частіше з'являються графічні елементи. Вони доповнюють, а іноді й замінюють текст, допомагаючи краще зрозуміти його. Можна сміливо сказати, що іконки – це спосіб комунікації без мовного бар'єру. Прості та зрозумілі графічні символи покращують презентацію та прискорюють сприйняття інформації. Вони допомагають структурувати текст та виділяють важливі моменти. Оскільки зображення ми сприймаємо швидше, ніж слова, то й присутність їх у тексті дозволяє нам досягти потрібного результату.
29 Лютого

Логотипи страхових компаній: як створити логотип, що викликає довіру

Страхові компанії є одними з найбільш популярних у всьому світі. Лише в Україні працює близько 350 міжнародних та українських фірм. Люди все частіше звертаються до них, щоби застрахувати своє життя, автомобіль, майно або оформити інший вид страховки. І часто критерієм вибору страхової компанії є її візуальний образ, а точніше ті емоції та асоціації, які він викликає.
29 Лютого

Логотип будівельної компанії: ідеї, приклади та поради щодо створення

Логотип – це частина фундаменту будівельної компанії та відображення її репутації. Більшість людей спочатку вивчає інформацію про фірму, забудовника або ремонтну бригаду, а потім робить вибір, при цьому найчастіше покладаючись на свою інтуїцію.
29 Лютого

Логотипи бухгалтерських компаній – акцент на надійності та професіоналізмі

Надання бухгалтерських послуг, серед яких ведення обліку та складання різних форм звітності, є відповідальним та скрупульозним заняттям, що потребує певних знань. Тому компаніям у цій галузі важливо показати свій професіоналізм та надійність при першому ж знайомстві. А щоб залучити клієнтів та викликати довіру, необхідно мати не лише відмінну репутацію, а й авторитетний візуальний образ.
29 Лютого

Логотипи енергетичних компаній – поєднання яскравості та лаконічності

Енергетичні компанії потребують створення надійного та серйозного образу, який приваблюватиме і вселятиме довіру. Забезпечити необхідний ефект допоможе логотип. Хороший фірмовий знак дозволить компаніям, що працюють в енергетичній галузі, при першому ж знайомстві заявити про свою солідність та професіоналізм. Логотип інформуватиме споживачів про рід діяльності підприємства та відображатиме переваги.
28 Лютого

Логотип для косметолога: чому важливо використовувати?

Логотип вже давно перестав бути звичайною картинкою для донесення ідеї компанії до ЦА. Тепер він використовується і для залучення нових клієнтів, і для створення певної репутації, і захисту від плагіату. Також логотип можна сміливо назвати «обличчям» фірми.
28 Лютого

Логотип фармацевтичних компаній: ідеї, приклади та поради щодо створення

Фармацевтичний бізнес вважається одним із найдинамічніших і прибуткових у світі. Ситуація на ринку не стоїть на місці – раз у раз з'являються новачки, розширюються існуючі компанії та змінюються лідери.
28 Лютого

Логотипи фітнес-клубів: як створити сильний і динамічний образ

Фітнес – це не лише спосіб підтримки прекрасної фізичної форми та зміцнення здоров'я, а й спосіб життя для багатьох. Спортивні клуби, фітнес-центри та тренажерні зали пропонують людям масу можливостей для оздоровлення, продовження молодості та вдосконалення фігури, тому мають справляти сильне враження вже при першому знайомстві з ними.
28 Лютого

Логотип стоматологічної клініки: як виділитися на тлі тисяч логотипів стилізованих зубів?

Легендарний Генрі Форд сказав: «Якщо Ви не рекламуєте, Ви мертві». Щодня відкривається нова стоматологічна клініка, а найближчий колега може бути буквально за 100 метрів від Вашого кабінету. Тому професійний дизайн логотипу, що запам'ятовується, стане першим кроком у формуванні позитивного іміджу. Клієнти клініки будуть бачити Ваше лого на вивісці, сайті, візитівках, листівках та рахунках. Як у будь-якому іншому бізнесі мета логотипу передати унікальну конкурентну відмінність, викликати почуття симпатії та довіри.
28 Лютого

Створення «чистого» логотипу для клінінгової компанії

Клінінговий бізнес розвивається за умов жорсткої конкуренції. Деколи навіть гонки рішень, клієнтські програми та вдосконалення бізнесу не забезпечує унікальної конкурентної відмінності.
28 Лютого

Навіщо агентству нерухомості потрібен логотип?

Для ріелторської компанії логотип може стати ще одним менеджером роботи з клієнтами. І перед його створенням кожна компанія вирішує, яким він буде: надійним, солідним і таким, що викликає довіру, або сумнівним і марним.