→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Блог

28 Лютого

Логотипи фітнес-клубів: як створити сильний і динамічний образ

Фітнес – це не лише спосіб підтримки прекрасної фізичної форми та зміцнення здоров'я, а й спосіб життя для багатьох. Спортивні клуби, фітнес-центри та тренажерні зали пропонують людям масу можливостей для оздоровлення, продовження молодості та вдосконалення фігури, тому мають справляти сильне враження вже при першому знайомстві з ними.
28 Лютого

Логотип стоматологічної клініки: як виділитися на тлі тисяч логотипів стилізованих зубів?

Легендарний Генрі Форд сказав: «Якщо Ви не рекламуєте, Ви мертві». Щодня відкривається нова стоматологічна клініка, а найближчий колега може бути буквально за 100 метрів від Вашого кабінету. Тому професійний дизайн логотипу, що запам'ятовується, стане першим кроком у формуванні позитивного іміджу. Клієнти клініки будуть бачити Ваше лого на вивісці, сайті, візитівках, листівках та рахунках. Як у будь-якому іншому бізнесі мета логотипу передати унікальну конкурентну відмінність, викликати почуття симпатії та довіри.
28 Лютого

Створення «чистого» логотипу для клінінгової компанії

Клінінговий бізнес розвивається за умов жорсткої конкуренції. Деколи навіть гонки рішень, клієнтські програми та вдосконалення бізнесу не забезпечує унікальної конкурентної відмінності.
28 Лютого

Навіщо агентству нерухомості потрібен логотип?

Для ріелторської компанії логотип може стати ще одним менеджером роботи з клієнтами. І перед його створенням кожна компанія вирішує, яким він буде: надійним, солідним і таким, що викликає довіру, або сумнівним і марним.
1 Лютого

Як створювати зображення для презентацій: сервіси та можливості нейромереж

Донести будь-яку ідею, представити продукт, бренд чи проект допоможе оригінальна презентація. А зовнішній вигляд слайдів і те враження, що вони справляють на аудиторію, багато в чому залежить від якості картинок. Тому для залучення та утримання уваги важливими є зображення для презентацій.
30 Січня

Тренди та тенденції анімації 2018

Анімація займає все більше місця у web-дизайні, поступово витісняючи решту стилів і прийомів. Тому вона з року в рік обростає новими техніками та фішками, завзято просуваючись уперед у своєму розвитку. Про тренди анімації у 2018 році читайте у цій статті.
30 Січня

Як назвати канал на Youtube, щоб потрапити в серце аудиторії

90% споживачів перед покупкою продукту вивчають інформацію про нього та про бренд саме на Youtube. Це другий за відвідуваністю майданчик у світі (після Google), що має 2 млрд активних відвідувачів щомісяця.
30 Січня

Цікава сувенірна продукція: 12 ідей, які оцінять споживачі

Сувенірна продукція як частина корпоративної культури допомагає формувати імідж компанії та вибудовувати довгострокові відносини зі споживачем. А нестандартна сувенірка йде ще далі – проникає в душу отримувача та наголошує на його значущості. Щоб споживач виділив ваш продукт із маси схожих і перейнявся довірою до бренду, сувенір має бути оригінальним, корисним та підібраним з урахуванням інтересів одержувача.
30 Січня

Логотипи косметичних компаній – викликають емоції та покращують імідж

Косметичні компанії у всьому світі продають товари завдяки емоційній складовій. Споживачі при виборі косметики частіше керуються своїми відчуттями та почуттями, ніж характеристиками та властивостями продукту, тому важливо донести до них правильне посилання. Створити приємні асоціації та викликати позитивні емоції допомагає айдентика загалом та логотип зокрема.
30 Січня

Логотипи медичних компаній: як створити надійні лого, що викликають довіру

Здоров'я – дуже педантична тема. Тому компанії, які працюють у медичній сфері та бажають залучити нових клієнтів, повинні не просто відрізнятися від конкурентів, а й з першого погляду викликати довіру та переконувати у своїй надійності та безпеці. Важливу роль формуванні потрібного образу грає логотип медичної компанії.
30 Січня

Логотипи компаній експрес-доставки: впізнаваність, простота і читабельність

Час – один із найцінніших ресурсів людства. Тому послуги служб доставки актуальні у світі високих швидкостей. За останнє десятиліття було зафіксовано зростання великих та малих підприємств, які пропонують послуги експрес-доставки. Отже, питання конкурентоспроможності та впізнаваності бізнесу у його власників на першому місці.
30 Січня

Логотип для салону краси: підводні камені шаблонів і нестандартних рішень

Створити логотип для салону краси – це одночасно легко та неймовірно складно. Легкість завдання пояснюється простотою та зрозумілістю візуальних образів, а також відомою всім та кожному сферою діяльності. Складність ж полягає у створенні оригінального логотипу, який би виділявся серед решти зображень, яких на сьогодні якщо не мільйони, то тисячі. У цій статті ми розповімо, на які категорії можна поділити логотипи салонів краси та покажемо найкращі приклади для кожної з них.
26 Січня

Тренди в дизайні логотипів 2016

Хочете знати, які тенденції у дизайні логотипів були популярними у 2016-му році? Тоді давайте разом здійснимо екскурс у недалеке минуле однієї зі складових рекламної індустрії.
26 Січня

Логотипи туристичних компаній – налаштовують на відпочинок і підштовхують до пригод

Туристичний бізнес в Україні та й у всьому світі стрімко розвивається. Щорічно з'являються нові компанії, які надають послуги туристам. Тільки нашій країні таких фірм понад 8500.
26 Січня

Логотипи ювелірних компаній: як підкреслити статус і викликати інтерес

Ювелірний бізнес відноситься до люксового сегменту, а це означає, що візуальний образ компанії повинен відповідати очікуванням аудиторії, наголошувати на статусі і відображати цінності. Щоб продемонструвати індивідуальність бренду та викликати до нього інтерес, необхідно створити стильний та емоційний логотип.