→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Рітейл-брендинг для магазинів, роздрібних мереж та торгових центрів

Для збільшення продажу мало просто якісних товарів та відмінного сервісу. Створимо особливу атмосферу та продуману систему цінностей для споживачів.
Отримати консультацію



ЯК РИТЕЙЛ-БРЕНДИНГ ДОПОМАГАЄ ЗАРОБИТИ БІЛЬШЕ?

Retail – не просто торгова точка. Це унікальна атмосфера та сукупність принципів, що регулюють торгівлю та комунікацію з покупцями. Щоб людина купила товар, а потім захотіла повернутися сюди ще раз, магазин має задовольняти не лише споживчі бажання, а й нести певні цінності.

Комфорт, нові враження та приємні емоції – це те, що впливає на вибір споживачів. А створити сприятливу обстановку і підштовхнути покупців до правильного рішення вам допомагає саме ритейл-брендинг. Таким чином, сильний емоційний бренд сприятиме зростанню продажів.

КОМУ НЕОБХОДИМ РИТЕЙЛ-БРЕНДИНГ?

Невеликим магазинам та торговим точкам
Супер- та гіпермаркетам
Торгово-роздрібним мережам
Торгово-розважальним центрам

ЗАВДАННЯ РОЗДРІБНОГО БРЕНДІНГУ

1

Розвиток та просування – брендинг допомагає компанії успішно набирати обертів та зміцнювати позиції на висококонкурентному ринку.

2

Розробка унікального способу - позиціонування, цінності, сильні сторони бізнесу.

3

Збільшення лояльності споживачів – перетворення разових покупців на постійних.

4

Створення надійної репутації – дозволяє збільшити конкурентоспроможність та підвищити довіру споживачів.

ЩО ВХОДИТЬ В ПОСЛУГУ РИТЕЙЛ-БРЕНДІНГУ?

Рітейл-брендинг передбачає розробку графічних та вербальних компонентів, оформлення торгових зон, вітрин, соцмереж, сайту та інших атрибутів відповідно до головної ідеї бренду.
Позиціювання – суть бренду, цінності та вигоди для аудиторії
Унікальна назва та незабутній слоган компанії
Фірмовий стиль – логотип, кольори, шрифти, уніформа, рекламна продукція

6 ЕТАПІВ РОЗРОБКИ БРЕНДУ

запит

Ви повідомляєте, що хочете отримати в результаті і надаєте необхідні матеріали.

Дослідження ринку

Вивчаємо ринок, досліджуємо сильні та слабкі сторони конкурентів, аналізуємо світові тренди, визначаємо потреби цільової аудиторії.

Платформа бренду

Знаходимо ваші конкурентні переваги, визначаємо місію, цінності та на їх основі вибудовуємо стратегію позиціонування.

Неймінг

Генеруємо кілька варіантів назви, проводимо лінгвістичні експертизи, перевіряємо на вільність домену, ТМ, нік у соціальних мережах.

Фірмовий стиль

Розробляємо елементи візуальної ідентифікації бренду – логотип та інші компоненти, які вплітатимуться в інтер'єр, уніформу, транспорт тощо.

Носії ідентифікації

Розробляємо дизайн вивісок, цінників, документації, рекламних матеріалів, сувенірної продукції та ін.

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Що таке рітейл-брендинг простими словами?

Рітейл-брендинг передбачає розробку бренду для бутіків та торгово-роздрібних мереж. Незалежно від масштабів торгівлі та особливостей бізнесу, всі торгові точки потребують покупців. І залучити їх можна за допомогою брендингу, орієнтованого на створення емоційного зв'язку між компанією та споживачами. Тобто брендинг дозволяє сформувати у свідомості аудиторії позитивний образ про магазин, використовуючи вербальні та візуальні елементи.

Кому і навіщо потрібен рітейл-брендинг?

Магазини та торгові мережі сьогодні борються за кожного покупця. Конкуренція з кожним роком посилюється, на ринку з'являються нові пропозиції, а правила торгівлі постійно змінюються. Усе це розсіює увагу покупців, отже утримати їх, тим більше отримати їх лояльність стає дедалі складніше. Ось тому і важливо пропонувати аудиторії не просто якісні товари та чудовий сервіс, а дивувати її та вражати особливою обстановкою, щоб у магазині було приємно перебувати та захотілося повернутися сюди знову. Сильний бренд та оригінальна дизайн-концепція є запорукою успішного розвитку будь-якої торгової мережі. З їхньою допомогою можна створити живий образ магазину, зробити його привабливим для споживачів, впізнаваним та комфортним. А приємні асоціації, які виникатимуть у людей при згадці про торгову мережу/точку, змусять їх повертатися туди знову і знову.

Чим відрізняється рітейл-брендинг від корпоративного?

Корпоративний брендинг – це розробка бренду компанії. З його допомогою формується певний імідж та міцні емоційні зв'язки зі споживачами. Рітейл-брендинг – це створення бренду будь-яких торгових точок (від бутіків до великих мереж та торгових центрів). Він дозволяє залучити покупців та збільшити їхню лояльність шляхом створення живого унікального образу магазину та приємної атмосфери. Корпоративний і ритейл-брендинг використовують по суті одні й самі прийоми, інструменти і атрибути. Тільки при розробці бренду для торгової мережі проводиться більш об'ємна робота, оскільки крім позиціонування, місії, фірмового стилю та назви тут важливим є ще й дизайн інтер'єру, екстер'єру, форменого одягу, вивіски, цінників та інших елементів. А якщо планується розширення мережі шляхом продажу франшизи, то рітейл-брендинг допомагає ще й зберегти єдність сприйняття бренду, а також уникнути розмитості та здешевлення.

Що необхідно для успішного рітейл-брендингу?

Особлива атмосфера. Якщо людям буде приємно знаходитись у магазині, вони захочуть зробити покупку зараз та повернутися сюди потім. Щоб досягти потрібного ефекту, необхідно, щоб інтер'єр, оформлення торгових ділянок, реклами, вітрин, сайту, профілів у соціальних мережах та інших атрибутів відображало місію бренду та відповідало загальній концепції. Єдність. Кожен магазин мережі повинен викликати у покупців ті самі емоції, тому слід розробити фірмовий стиль, відповідно до якого будуть оформлятися всі атрибути. Унікальний образ. Торгова точка має виділятися на тлі конкурентів, демонструвати свої сильні сторони та цінності. Орієнтир на споживачів. Посилання цільової аудиторії слід зробити максимально зрозумілим, щоб не заплутати, не відштовхнути людей. Комфорт. Всі елементи бренду повинні викликати позитивні емоції та асоціації, нічого не має «тиснути» на покупців. Враховуйте ці пункти при розробці бренду магазину і тоді ви досягнете очікуваного результату, зможете залучити нових покупців та збільшити продаж.

Що ви отримаєте при замовленні послуги рітейл-брендінг?

Сильний бренд торговельно-роздрібної мережі – це нематеріальний актив. З його допомогою створюється емоційний образ магазину, а атрибути, присутні у торговому залі та на носіях фірмового стилю, закріплюватимуть цей образ у свідомості споживачів, роблячи його впізнаваним, а місце таким, куди захочеться знову прийти. Замовляючи розробку бренду роздрібної мережі, ви отримаєте ефективну стратегію позиціонування, унікальний фірмовий стиль, вдале колірне рішення, назву, ефектний дизайн рекламних матеріалів, сувенірної продукції, веб-сайту та акаунтів у соціальних мережах, а також брендбук (при необхідності).

Від чого залежить вартість рітейл-брендингу?

Ціна рітейл-брендингу формується з урахуванням різних факторів, серед яких кількість елементів бренду, масштаби бізнесу та рівень конкуренції у ніші. Тобто, для маленьких магазинчиків та невеликих бутіків послуга обійдеться дешевше, ніж для великих супермаркетів чи торгових мереж, оскільки робота буде об'ємнішою та складнішою. Також ціна залежить від кількості атрибутів, які потрібно розробити (логотип, корпоративні шрифти, кольорова гама, візитки, сайт, оформлення соцмереж, сувенірна продукція, фірмовий транспорт, дизайн упаковки товарів і т.д.). Чим більше елементів вам потрібно, тим дорожче доведеться заплатити. Якщо ви бажаєте отримати унікальний живий образ торговельно-роздрібної мережі чи магазину, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Наші фахівці спочатку ретельно вивчають ринок, конкурентів, цільову аудиторію та особливості вашого бізнесу, а потім втілюють у життя креативні рішення, які дозволяють створювати яскраві бренди, що запам'ятовуються. Для отримання консультації та уточнення вартості замовлення зателефонуйте нам або залиште запит на сайті.

З ким ви не працюєте?

Політичні партії
Релігійні організації
Бізнес поза законом

Повний брендинг

Фіксована ціна 150 000 грн
Фіксований термін 30 ДНІВ
Замовити послугу
Результат

Всього за один місяць, ви матимете повноцінну упаковку бізнесу для досягнення поставленої мети. Ви отримаєте повний пакет графічних матеріалів, які допоможуть вашому бізнесу бути пізнаваним.

Базовий брендинг

Фіксована ціна 70 000 грн
Фіксований термін 20 ДНІВ
Замовити послугу
Результат

Ви отримаєте стартовий набір елементів бренду, який створить основу старту проекту. У цей набір увійдуть стратегія, логотип, а також базовий фірмовий стиль.

Замовити послугу