→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Дизайн меню

58

Оцінили: 12

Меню ресторану, кафе, бару чи іншого закладу сфери харчування - це його візитна картка. Чим привабливіше оформлений дизайн меню, тим сильнішим буде бажання відвідувача спробувати апетитно представлені в ньому страви. Тому, якщо хочете, щоб продаж послуг та прибуток від відвідування вашого ресторану зростали, довірте дизайн меню хорошому дизайнеру.

Замовити меню
Вибрати тариф

ЗА ДИЗАЙНОМУ МЕНЮ КАФЕ, РЕСТОРАНА АБО БАРА ЗВЕРТАЙТЕСЯ У WELOVEBRANDS - І ВИ ОТРИМАЄТЕ

Розрахунок вартості

Виходячи з кількості сторінок меню, наявності готових фотографій, терміну виконання робіт та інших нюансів менеджер розрахує вам персональну ціну.

Комплекс послуг

Професійно займаємося не лише дизайном меню, а й food-фотозйомкою та постобробкою фотографій.

Консультація арт-директора

Досвідчені співробітники готові проконсультувати вас щодо специфіки того чи іншого способу друку меню, вибраного паперу та інших питань.

Враховуємо особливості закладу, для якого розробляємо дизайн меню.
Відстежуємо та впроваджуємо на практиці актуальні дизайнерські тенденції.
Пропонуємо вам на вибір різноманітні концепти дизайну.
Надаємо повністю готовий до друку у друкарні макет.

Крута команда WeLoveBrands допоможе зробити образ вашого закладу більш впізнаваним та підвищити лояльність клієнтів шляхом розробки презентабельного та читабельного дизайну меню.

Оптимальним рішенням для власника ресторану, бару, кафе є замовлення дизайну 4-х окремих видів меню:

  • основних страв;

  • десертів;

  • напоїв;

  • кальяну.

Окрім розробки дизайну меню будь-яких форматів у нас можна замовити створення дизайну сетів на стіл, тейбл-тентів, багаття та бірдекелів, лічильників та інших видів поліграфічних матеріалів для закладів сфери харчування.

Яким має бути дизайн меню ресторану, щоб залучати відвідувачів?

  • При розробці дизайну потрібно враховувати, що відвідувачі читають меню як книги, починаючи з верхнього лівого кута.

  • Меню має бути поділено на логічні розділи.

  • Фотографії, що використовуються в меню, повинні бути високої якості.

  • Не слід наголошувати на валюті, в якій вказані ціни.

  • Для привернення уваги відвідувачів окремі групи пунктів у меню (пасту та інші продукти на основі вуглеводів) краще помістити у рамки.

  • Щоб відрізняти назви та описи пунктів меню, бажано використовувати декілька видів шрифтів.

  • Кольори для дизайну доцільно вибирати залежно від цільової аудиторії та теми ресторану.

Який вигляд має процес розробки дизайну меню для ресторану, кафе, бару в нашій студії?

  1. Зустрічаємось та обговорюємо з вами деталі.

  2. Укладаємо офіційний договір.

  3. Отримуємо від вас готове чи складаємо самостійно технічне завдання.

  4. Вигадуємо кілька концепцій дизайну меню на основі технічного завдання.

  5. Реалізуємо дизайнерські ідеї в тій кількості, яку ви сплатили.

  6. Пересилаємо макети меню на розгляд.

  7. Після того, як ви вибираєте варіант, що сподобався, готуємо його до друку (на вашу вимогу вносимо попередні коригування).

  8. Передаємо вам доопрацьований до ідеалу макет меню.

Як замовити дизайн меню ресторану, кафе, бару у WeLoveBrands?

Для замовлення нашої послуги ви можете скористатися найзручнішим для вас способом: набрати номер телефону +38 068 883 88 13 , написати на електронну пошту office@welovebrands.com.ua або залишити заявку на нашому сайті. Якщо у вас є питання щодо вартості дизайну меню, термінів його розробки чи будь-які інші, менеджери студії готові відповісти на них.

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Як дизайн меню підвищує прибуток ресторану?

Меню – це не просто список страв. Це частина кулінарного мистецтва. Адже знайомство гостей ресторану з кухнею розпочинається саме з меню. І щоб справити враження на відвідувачів, викликати у них апетит та бажання замовити більше, важливо розробити апетитний дизайн.

«Смачні» картинки, цікаві назви та описи страв, приємні кольори, читальні шрифти, незвичайна подача – все це впливає на сприйняття та призводить до того, що апетит під час вибору страв лише розгоратиметься.

Правильне меню не просто знайомить відвідувачів із переліком страв, а й доносить певну ідею, наголошує на особливостях закладу. А унікальний дизайн є ефективним рекламним інструментом та способом справити гарне перше враження.

Меню з особливим оформленням, яке викликає інтерес, сподобається відвідувачам і стимулюватиме їх прогортати всі сторінки. Отже, попит зростатиме, замовлення і, отже, ваш дохід збільшаться.

Але щоб зачепити аудиторію з першого погляду, слід розробити цікавий дизайн, не бояться експериментів із кольором, шрифтами, формами та матеріалами. Наприклад, відтінки дуже важливі. З їхньою допомогою можна викликати різні емоції та асоціації у гостей закладу. Так, помаранчевий пробуджує апетит, червоний – привертає увагу, зелений – говорить про натуральність продуктів, жовтий – створює гарний настрій, а чорно-біла гама із золотими вкрапленнями – наголошує на статусності.

Якщо ви хочете отримати креативне меню або лаконічний перелік страв з привабливим оформленням, звертайтеся до WeLoveBrands студії по телефону або в чаті на сайті.

Які типи меню можуть бути представлені у кафе, барі, ресторані?

Меню – це показник рівня закладу, відображення його концепції, тому він має відповідати фірмовому стилю та передавати головну ідею.

Розрізняють такі види меню:

  • A La Carte (а ля карт) – містить перелік страв та напоїв (з цінами), які готуються для кожного гостя на замовлення.

  • Table D'Hôte (табльдот) – невеликий асортимент, що пропонує по одній страві (або дещо на вибір) у кожній категорії – закуски, перші страви, основні, десерти тощо. Вартість такого комплексного замовлення – фіксована.

  • Prix Fixe – набір кількох страв за встановленою ціною без вибору.

  • Дегустаційне – передбачає подачу маленьких порцій різних страв на вибір шеф-кухаря.

  • Сезонне – таке меню пропонує страви із сезонних продуктів, тому актуальним є недовго.

  • Тематичне – представляє спеціальні страви до якогось свята чи події.

  • Ранковий або денний – перше пропонує сніданки для тих, хто не любить їсти вранці вдома, а друге використовується при обслуговуванні семінарів, конференцій та інших заходів.

  • Меню чергових страв – призначене для експрес-обслуговування та складається із простих страв швидкого приготування.

  • Дитяче пропонує страви на вибір для дітей.

  • Банкетне – замовник складає список страв, які спеціально готують на обрану дату та подають на заході.

  • Циклічне – набір страв певний період. Використовується зазвичай, у санаторіях, заводських їдалень, літаках та інших.

Кожен тип меню має свої особливості оформлення, які мають відповідати цільовій аудиторії. Наприклад, дизайн дитячого меню вимагає яскравих фарб і кумедних картинок, ранкове може бути виконане в стилі мінімалізм, а тематичне часто містить ілюстрації на тему або інші елементи, які асоціюються з конкретним святом або заходом.

Для барів акцент може робитися на барній карті, а для ресторанів готується дизайн кількох меню (основного, дитячого, карти бару чи коктейльної карти тощо).

Що має бути у меню?

Меню є ефективним інструментом продажу. Щоб зацікавити відвідувачів у певних позиціях та продати якнайбільше страв, необхідно ретельно продумати зміст та нюанси оформлення.

Будь-яке меню має задану структуру, а групи страв слідують один за одним у певній послідовності. При розробці схеми меню пам'ятайте, що воно не повинно бути довгим, інакше гості закладу заплутаються і довше обиратимуть, а ті позиції, на які треба збільшити попит, варто виділити (винести в окремий блок, написати іншим шрифтом, додати фото, розписати склад і і т.д.).

Зміст меню:

  • закуски;

  • перші страви;

  • салати;

  • холодні страви;

  • гарячі страви;

  • десерти;

  • карта бару (алкогольні та безалкогольні напої);

  • сигарна або кальянна карта (за бажанням).

У ресторанах і кафе можуть окремо стояти фірмові страви або страва дня – від закусок до десертів.

Кожне меню обов'язково має включати заголовки (групи страв), назви страв, невеликий опис (найчастіше склад) та ціни. При цьому, якщо назва страви/напою незвичайна або химерна, слід пояснити нижче, що це і з чого складається. Рекомендується також вказувати вихід страви в грамах або обсяг напою.

Щоб привернути увагу та зацікавити гостей у певній страві, можна розмістити його історію чи описати особливості приготування. А для пробудження апетиту варто додати в меню соковиті фото. За такими знімками краще звернутися до професійної фотостудії, де проведуть фуд-зйомку, правильно підібравши фон, ракурс, освітлення, щоб при погляді на картинку у відвідувачів потекли слинки.

Які існують види меню за типом друку, форматом виготовлення та видом кріплення?

У меню важливо все – від структури та переліку страв до формату та способу кріплення. Адже його зовнішній вигляд викликатиме у відвідувачів певні асоціації та формуватиме спільну думку про заклад. Наприклад, якщо ви хочете підкреслити статус ресторану, вибирайте дорогі матеріали та незвичайні формати, а для невеликої кав'ярні цілком підійде звичне меню на скріпці, наприклад.

Меню бувають надруковані (цифровий, офсетний, шовкотрафаретний друк), ламіновані, покриття лаком, з тисненням, електронні або на табло.

Щодо форматів, то розрізняють:

листівки – друкуються на папері різної щільності, можуть використовуватися як основне меню або містити лише акційні пропозиції/новинки;

меню-серветки – листи, які кладуть на стіл під посуд та прилади, на них міститься вся необхідна інформація без зайвої деталі, а оформлюються вони у фірмовому стилі закладу;

буклети – являють собою листи, складені один або кілька разів, підходять для закладів, що здійснюють доставку;

брошури – таке меню складається з кількох сторінок, що дозволяє розмістити максимум інформації, ефектно її візуалізувати та створити незвичайний дизайн;

тейбл тенти та власники – меню, яке ставиться на столи та дозволяє гостям ознайомитися з новинками, акціями та спеціальними пропозиціями.

Перед розробкою меню необхідно визначитися не тільки з форматом, але і його розміром і методом фіксації, оскільки ці фактори впливають на вартість друку.

Типи меню за варіантом кріплення:

Листове – найчастіше містить текст без фотографій, що друкується на дизайнерському картоні. Перевагами такого варіанту є швидкість друку та зручність використання, а мінусом можна назвати недовговічність.

У папці – найбільш довговічний та практичний вигляд, оскільки захищає меню від вологи, жиру та пошкоджень. Папки можуть бути виготовлені з картону, шкіри, дерева або пластику, а листи кріпляться за допомогою болтів, кілець, шнурків і т.д.

На болтах – є зшивкою на болтах. Це недорогий і зручний вид меню, але недоліком є швидке зношування та неможливості заміни листів.

На пружині – один із найпопулярніших і практичних способів кріплення.

На скріпці – найбюджетніший варіант. Друкується на будь-якому папері різного розміру.

Вибір формату та типу кріплення залежить від виду закладу, його статусу, фірмового стилю та нюансів інтер'єру.

Які варіанти оформлення меню?

Оскільки меню є інструментом продажу, воно має бути зручним, містити текст без помилок і цікаве оформлення. За допомогою дизайну навіть найпростіші страви можна ефектно уявити, пробуджуючи цим до них інтерес та бажання спробувати.

Вдале оформлення меню викликає у відвідувачів приємні емоції, покращує настрій та впливає на вибір. Тому для збільшення продажів страв необхідно добре продумати дизайн, включаючи схеми розміщення тексту та фото.

Основні варіанти оформлення меню:

Класичний дизайн меню з написами

Класичний із написами – назви та описи розміщуються біля фотографій, завдяки чому відвідувачі мають уявлення, як виглядає страва.

Дизайн меню з цифрами

З цифрами – тут на одній стороні меню розміщені картинки з цифрами, а з іншого прописані назви страв, які відповідають цим цифрам. Такий варіант є більш естетичним та благородним.

Дизайн меню плиткою

Меню плиткою – кожна страва з описом поміщена в окрему клітку на розвороті. Таке розміщення дозволяє вигідно уявити страви та включити в меню більше позицій.

Змішаний дизайн меню

50/50 – це меню, в якому на лівій сторінці розміщено фотографію, а на правій міститься текстовий блок. Така проста подача є водночас ефективною.

Текстове меню – складається лише з назв та описів. Це дозволяє вигідно розставити акценти та швидко гортати меню.

Який би варіант ви не вибрали, дизайнери студії WeLoveBrands розроблять ефектне оформлення меню кафе, ресторану чи бару, використовуючи різні прийоми та реалізуючи нестандартні ідеї. Щоб отримати консультацію, зв'яжіться з нами по телефону або в чаті на сайті.

Скільки коштує дизайн меню та від чого залежить його ціна?

Дизайн меню на українському ринку становить у середньому 600–900 грн за сторінку. На фрілансі зазвичай ціна нижча, ніж у дизайн-студіях, але в такому випадку ви ризикуєте отримати шаблонний або неякісний результат.

А в дизайн-студіях фахівці спочатку вивчають ринок, особливості вашого закладу, конкурентів та цільову аудиторію, потім розробляють концепцію і лише після цього приступають до розробки оформлення. Як результат – ви отримуєте оригінальний дизайн меню, що привертає увагу і викликає апетит.

На вартість дизайну впливають терміни здачі проекту, складність роботи (розробка макета з ТЗ, підбір фірмових шрифтів, створення макета з нуля), необхідність доопрацювання наданих замовником ілюстрацій та кількість створених варіантів меню.

У студії WeLoveBrands можна вибрати один із трьох тарифних планів, які відрізняються вартістю та видами послуг. Тобто ви чітко розумітимете, що і за які гроші отримаєте в результаті. Для уточнення деталей та обговорення нюансів замовлення зателефонуйте нам або напишіть повідомлення на сайті.

ДИЗАЙН МЕНЮ ЦІНА

Menu
від 20+6$/лист
  • Концепція дизайну за текстовою версією меню.
  • За граматику текстового файлу відповідає клієнт.
  • Фото страв надані клієнтом та не вимагають доопрацювання.
  • Клієнт дає приклади того, що подобається.
  • Кількість правок у концепт – 1
  • Правки в позиції меню оплачуються окремо – погодинно.
Виберіть план
Menu +
від 30+8$/лист
  • Концепція дизайну за текстовою версією меню.
  • За граматику текстового файлу відповідає клієнт.
  • Фото страви надані клієнтом.
  • Клієнт дає приклади того, що подобається.
  • Кількість правок у концепт – 3
  • Правки в позиції меню оплачуються окремо – погодинно.
  • Включено доопрацювання або ретушування фото.
Виберіть план
Menu ++
від 45+10$/лист
  • Концепція дизайну за текстовою версією меню.
  • Замовник промовляє свої побажання (якщо такі є).
  • Фото страви надані клієнтом.
  • Кількість варіантів – за потребою.
  • Кількість правок – не обмежуємо.
  • Включено доопрацювання або ретушування фото.
  • Включено роботи редактора за текстами.
Виберіть план
Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 12

Середня оцінка 4.8 / 5

Замовити послугу