→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Дизайн постів Інстаграм

5

Оцінили: 1

Естетично привабливі та добре оформлені пости виділяються серед величезного потоку контенту в Instagram та утримують увагу користувачів. Саме якісний дизайн публікацій – ключовий елемент успіху просування у соціальних мережах. Давайте оформимо пости в Instagram барвисто, слідуючи трендам.

Замовити дизайн
Вибрати тариф

Критерії оцінювання якості дизайну постів на замовлення

Відповідність цілям та аудиторії

Дизайн постів повинен відповідати цілям вашого проекту та орієнтуватися на вашу ЦА. Оцініть, наскільки дизайн передає потрібні повідомлення та емоції, а також привертає та затримує увагу.

Професійне виконання

Дивіться на професіоналізм та майстерність дизайнерів. Розгляньте якість використаних елементів, таких як кольори, композиція, шрифти, графіка та загальну художню реалізацію. Переконайтеся, що дизайн виглядає збалансованим та естетично приємним.

Унікальність та оригінальність

Дизайн має бути унікальним та відображати цінності вашого бренду. Порівняйте, наскільки ваш візуал відрізняється від інших, чи він має власну ідентичність.

Функціональність та практичність

Перевірте, чи зручний дизайн для читання та сприйняття, чи відповідає він формату та вимогам Instagram. Переконайтеся, що інформація чітко передається, і користувачі можуть легко взаємодіяти з вашим контентом.

Відповідність бренду та стилю

Якщо у вас є фірмовий стиль, оцініть, наскільки дизайн постів відповідає вашій бренд-ідентичності та візуальним стандартам.

Рівень комунікації та розуміння

Оцініть, наскільки дизайнер задовольнив ваші вимоги та як виконував інструкції. Безумовно, повинні враховуватись ваші побажання, але й власні напрацювання та ініціатива професіонала зайвими у роботі не будуть.

тренди в дизайні постів в Інстаграм

Мінімалізм та чистий дизайн. Простота та мінімалістичний стиль все ще затребувані. Чисті лінії, прості композиції, світлі кольори та вільний простір створюють сучасний та стильний візуал.
Яскраві кольори та градієнти. Використання яскравих та насичених кольорів, а також градієнтів, надає вашим постам енергійності та привабливості. Особливо ефективно при передачі певних настроїв та емоцій.
Друкарські експерименти. Гра зі шрифтами та друкарнею – завжди цікава знахідка. Експерименти з різними стилями, великим та нестандартним шрифтовим оформленням виділяють вас серед конкурентів.
Візуальні ефекти та анімація. Додавання руху та анімації до ваших постів привертає увагу користувачів. Графічні елементи, GIF-зображення або короткі відео створюють відчуття динамічності та жвавості.
інтерактивні елементи. Взаємодія з аудиторією ніколи не стане чимось нудним та непотрібним. Дизайн опитувань, вікторин, використання слайдерів чи масок робить вашу комунікацію з передплатниками цікавішими.

Світ візуалу постійно змінюється, наше завдання – встигати за ним. Створювати якісний дизайн = допомогти вашому бізнесу ефективно працювати у соціальних мережах.

Що таке візуал в Інстаграм

Візуал – це загальний стиль, естетика та оформлення вашого профілю. Включає всі елементи дизайну: кольори, композиції, шрифти, типи контенту. Відображає унікальність та ідентичність бренду чи особистого профілю.

Основні складові візуалу:

  • Колірна палітра. Потрібна кольорова гама, яка використовується у ваших постах.
  • Типографіка . Оформлення тексту та використання певних шрифтів у підписах, цитатах або графічних елементах.
  • Композиція . Спосіб, яким розміщені зображення, текст та інші елементи у ваших постах. Наприклад, сітки, колажі, слайди тощо.
  • Типи контенту. Різноманітність контенту, який ви публікуєте. Наприклад, фотографії, відео, історії, альбоми та інші формати.
  • Фільтри та обробка зображень. Особливості обробки фотографій, фільтри та стилі, які ви застосовуєте до своїх зображень.

Візуал в Instagram допомагає створити єдине враження і стиль, що розпізнається. Так ви встановите зв’язок зі своєю аудиторією, підвищите впізнаваність та сподобаєтеся новим передплатникам.

Чому потрібно приділяти увагу візуалу?

Дизайн постів Instagram – це перше, на що людина звертає увагу, відвідуючи ваш обліковий запис. Невже це так важливо?
Так. Якщо власник сторінки не дбає про зовнішній вигляд свого профілю, людина може поставити запитання про якість товару або послуги. Поганий дизайн, нечіткі фото не викликають довіри до вас. Неякісне оформлення відштовхує та затримуватись на вашій сторінці ніхто не буде.

Звичайно, хтось може дати вам другий шанс: відкрити пост і прочитати справді корисний та цінний контент, але з приємною картинкою шанси на підписку та замовлення товару зростають.

Пам’ятаєте фразу «Зустрічають по одязі»? У соцмережах працює такий самий принцип. Перше враження відіграє важливу роль у формуванні ставлення до вас та бажанні стати вашим фолловером.

Щоб створити дизайн постів у студії WeLoveBrands, ми проходимо такі етапи

Замовляючи послугу дизайну в нашій студії, ви можете розраховувати на ефективну роботу з наступних кроків.
Розповідаємо поетапно, як працюватимемо над вашим візуалом:

  1. Ставимо цілі. Насамперед визначаємо цілі вашого Інстаграм-профілю та аудиторію, яку ви хочете залучити.
  2. Досліджуємо та надихаємося. Вивчаємо тренди та найкращі практики в дизайні постів. Дивимося роботи конкурентів, щоб надихнутися.
  3. Розробляємо концепцію. Визначаємо загальний концепт та стиль, який будемо використовувати у постах. Вирішуємо, які елементи дизайну, палітри кольорів, шрифтів і композиції будуть включені у візуальний образ постів.
  4. Створюємо шаблони та елементи. Розробляємо графічні шаблони для публікацій. Працюємо з рамками, фонами, іконками, шрифтами та іншими елементами.
  5. Обробляємо контент. Відбираємо фотографії, зображення чи відео, які відповідають контенту та вибраній концепції ведення профілю. Обробляємо їх у єдиному стилі.
  6. Структуруємо. Розміщуємо контент, текст та графічні елементи на постах відповідно до обраної композиції та сітки.
  7. Додаємо текст та шрифти. Вводимо текст для підписів, заголовків чи інших інформаційних блоків. Вибираємо шрифти, які відповідають вашій візуальній концепції.
  8. Передаємо матеріали. Все готово. Ви можете скористатися нашою креативною роботою.

Процес створення дизайну постів у Instagram вимагає планування, творчого підходу та постійного вивчення аудиторії. Сьогодні візуальний тренд заходить, а завтра вже ні. За цим постійно слідкувати, щоб не відставати від конкурентів.

Конкретні тренди в дизайні постів Instagram для 2024 можуть змінюватися з часом і варіюватися в залежності від різних факторів.

Дизайн постів в Інстаграм ціна

  • Прості шаблони та оформлення. Якщо вам потрібні базові шаблони та дизайн постів без складних елементів, ціни розпочинаються від 50 до 200 гривень за одну посаду.
  • Індивідуальний дизайн та розробка. Унікальний дизайн, розробка кастомних елементів та додаткові послуги коштують від 200 до 1000 грн. за одну посаду, залежно від складності проекту.
  • Пакети та місячне співробітництво. Постійна співпраця, яка включає кілька постів у певний період часу, оцінюється від 1000 до 5000 гривень та вище, залежно від обсягу роботи та додаткових послуг.

Вас цікавить дизайн постів в Інстаграм ціна особисто?

Зв’яжіться з нами в месенджері або зателефонуйте, щоб отримати більш точну інформацію про вартість візуалу постів для конкретного проекту.

Додаткові рекомендації щодо створення візуалу

  • Визначте свій стиль. Перед тим, як почати створювати дизайн поста в Інстаграм, визначтеся з тим, який стиль вам ближчий. Це може бути мінімалізм, яскраві кольори, використання фотографій чи ілюстрацій тощо.
  • Дотримуйтесь єдиної концепції. Усі пости мають бути в одному стилі для легкого сприйняття контенту.
  • Використовуйте якісні зображення. Для ефектного дизайну потрібно працювати лише з якісними зображеннями. Якщо ви використовуєте фотографії, то вони мають бути чіткими та добре освітленими.
  • Не забувайте про друкарню. Правильно підібрана шрифтова композиція може значно покращити дизайн вашого посту.
  • Використовуйте кольори. Вони допомагають виділити вашу посаду серед інших. Однак, не забувайте про те, що колірна гама має поєднуватися між собою.
  • Не перевантажуйте дизайн . Не варто додавати надто багато елементів у дизайн. Залишіть вільний простір, щоб ваш пост був читаним та зрозумілим.
  • Не бійтеся експериментувати. Не соромтеся пробувати різні варіанти дизайну і трохи мудрувати з квітами, шрифтами та композицією.
  • Використовуйте інструменти для створення дизайну. Існує безліч програм та онлайн-сервісів, які допоможуть вам створити якісний дизайн.
  • Перевіряйте свою роботу. Перед публікацією посту, переконайтеся, що всі елементи дизайну виглядають добре на різних пристроях.

Але іноді не вистачає умінь та навичок для створення якісного дизайну. І якщо вам зовсім не хочеться займатися візуалом самостійно, ви завжди можете звернутися за послугою наших фахівців.

Замовити стиль постів в Інстаграм у студії WeLoveBrands та уточнити умови роботи можна за телефоном +38 068 883 88 13 (Viber, Telegram, WhatsApp) або через форму зворотнього зв’язку.

Дизайн в Інстаграм надійно закріпить образ вашої компанії та сприятиме розвитку вашого бізнесу. Майбутнє за соціальними мережами!

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Які типи постів в Інстаграм?

  • Фотографії. Опубліковані зображення з фільтрами та підписами.
  • Відео. Завантажені або записані відео з описами та тегами.
  • Каруселі. Серія зображень або відео, які можна прокручувати горизонтально.
  • Історії. Тимчасові посади, що зникають через 24 години.
  • IGTV. Довгі відео до 60 хвилин, що відображаються в окремому розділі.

Де брати ідеї для постів в Інстаграмі?

  • Pinterest. Pinterest чудове джерело візуальних натхнень. Ви можете шукати ідеї з різних тем, створювати власні колекції зображень і зберігати фото і картинки, що сподобалися. Погляньте на різні дизайни, композиції, палітри кольорів і стилі, які можуть вас надихнути.
  • Інстаграм-акаунти та хештеги. Переглядайте облікові записи, які пропонують візуально привабливий контент і пов’язані з вашою нішою або тематикою. Вивчайте їх пости, зверніть увагу на використання кольорів, композиції та ефектів. Використовуйте відповідні хештеги, щоб знайти пости, пов’язані з певними стилями чи темами.
  • Онлайн-портфоліо та дизайнерські ресурси . Перегляньте онлайн-портфоліо дизайнерів, візуальні ресурси та галереї, які пропонують натхнення в області дизайну. Наприклад, ресурси, Behance, Dribbble або Instagram-профілі дизайнерів розміщують багато цікавого та творчого.
  • Медіа-платформи та журнали. Зверніть увагу на журнали, глянцеві видання із візуальними матеріалами. Вивчіть розділи з фотографіями, дизайном та мистецтвом та отримайте натхнення та ідеї для створення свого контенту.
  • Мистецтво та фотографія . Відвідуйте виставки, галереї, музеї та вивчайте різні види мистецтва та фотографії. Надихайтеся майстерністю інших.
  • Власні фотографії та досвід. Не забувайте про себе, згадайте про власні фотографії та особистий досвід. Можливо, у вас є цікаві знімки, які можна використовувати для створення оригінальних постів.

Важливо: не копіюйте чужі роботи, а намагайтеся створювати унікальний контент, що відображає вашу індивідуальність.

Як красиво оформити посаду в Інстаграмі?

  • Використовуйте якісні фотографії або відео з гарним освітленням та яскравими кольорами.
  • Додайте текст у поєднанні із зображенням, щоб створити єдиний стиль і підкреслити зміст посту.
  • Застосовуйте кольорову гаму, що відповідає вашому бренду або постовій тематиці.
  • Спробуйте шрифти та розміри тексту, щоб виділити важливу інформацію.
  • Додайте елементи дизайну, такі як рамки, лінії або ілюстрації, щоб зробити пост більш привабливим.
  • Розміщуйте зображення у креативних та нестандартних композиціях, наприклад, у форматі колажу чи мозаїки.
  • Додайте наклейки, емодзі та інші елементи дизайну, щоб підвищити візуальний інтерес до ваших постів.

Що робити, якщо немає фото для постів у стрічку?

  • Замість фотографій знайти ілюстрації, які відповідають тематиці вашого профілю.
  • Створити графічний дизайн за допомогою онлайн-сервісів або програм.
  • Купити стікові зображення, що відповідають тематиці вашої сторінки.
  • Створити текстовий пост із цікавим контентом.
  • Попросити передплатників дозволу на використання їхніх фотографій у постах, які будуть відзначені авторством.

Як підвищити охоплення постів?

  • Використовуйте хештеги, які відповідають тематиці посту та популярні серед вашої аудиторії.
  • Розміщуйте пости в оптимальний час для вашої ЦА, враховуючи географічне розташування та повсякденний ритм життя людей.
  • Проводьте конкурси або роздачі призів, щоб залучити нових передплатників та підвищити залучення поточних.
  • Співпрацюйте з іншими брендами або блогерами для розширення своєї аудиторії та збільшення охоплень.
  • Відповідайте на коментарі та повідомлення від своїх передплатників.
  • Використовуйте рекламні можливості соціальних мереж, щоб досягти більшої кількості фоловерів та збільшити охоплення постів.
  • Створюйте цікавий та корисний контент, який захочеться читати.

Скільки коштує зробити пост в Інстаграм?

Вартість створення дизайну посту в Інстаграмі в Україні залежить від багатьох факторів, таких як:

  • Кваліфікація та досвід дизайнера.
  • Складність завдання та обсяг роботи.
  • Терміновість виконання замовлення.
  • Використання ліцензійних зображень та шрифтів.
  • Наявність додаткових вимог (наприклад, робота над анімацією чи інші побажання).

У середньому ціна за створення одного посту може коливатися від 500 до 3000 гривень.

Однак, щоб отримати більш точну інформацію про вартість, рекомендуємо зв’язатися з нашими фахівцями особисто.

Скільки коштує одну посаду в Інстаграм?

Ціна за одну посаду в Інстаграмі в Україні варіюється від 500 до 5000 гривень. Однак, вартість може бути і вищою, все залежить від ваших потреб та побажань, а також професіоналізму фахівців.

ДИЗАЙН ІНСТАГРАМ АКЦІЙНА ЦІНА -➊➎%

InstaStart
від 90$

Повне оформлення профілю в Instagram

  • Підбір палітри кольорів і стилю
  • Розробка 2-х варіантів логотипу
  • Дизайн 3-х шаблонів Stories
  • Дизайн 4-х іконок Highlights
  • Дизайн 6-ти шаблонів для постів
  • Термін розробки 5…7 днів
Виберіть план
InstaBlog
від 210$

Повне оформлення профілю в Instagram

  • Підбір палітри кольорів і стилю
  • Розробка 3-х варіантів логотипу
  • Дизайн 6-ти шаблонів Stories
  • Дизайн 6-ти іконок Highlights
  • Дизайн 9-ти шаблонів для постів
  • Термін розробки 7…9 днів
Виберіть план
InstaStore
від 350$

Повне оформлення профілю в Instagram

  • Підбір палітри кольорів і стилю
  • Розробка 3-х варіантів логотипу
  • Дизайн 8-ми шаблонів Stories
  • Дизайн 8-ми іконок Highlights
  • Дизайн 12-ти шаблонів для постів
  • Термін розробки 9…12 днів
Виберіть план
Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 5 / 5

Замовити послугу