→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Розробка бренду під ключ

Бренд = емоції. Top of mind. Сформуємо відомий образ, створимо емоційну зв'язок із споживачами, підвищимо цінність підприємства.
Отримати консультацію



КОРПОРАТИВНИЙ БРЕНДИНГ – ЩО ЦЕ?

Компанії без унікального образу не запам'ятовуються аудиторії або взагалі залишаються непоміченими. А значить, великих продажів чекати не варто. Щоб залучити клієнтів, слід правильно уявити себе світу, показати свої сильні сторони та створити із споживачами емоційний зв'язок.

Для вирішення цих завдань і потрібний корпоративний брендинг. Це процес, що передбачає розробку позиціонування, візуальних та вербальних елементів, що підкреслюють переваги бізнесу та посилюють цінність компанії в очах споживачів.

Для кого?

Холдингам та корпораціям
Великим компаніям
Стартапам та новим ТМ
Невеликим фірмам та сімейному бізнесу

ЩО ВИ ОТРИМАєте?

1

Відомий образ. Брендінг дозволяє сформувати позитивний імідж компанії, посилити довіру до неї та підвищити впізнаваність.

2

Унікальні елементи бренду. Логотип, назва, слоган, фірмові кольори та інші складові – все це допоможе підкреслити переваги та виділити вас на тлі конкурентів.

3

Емоційне позиціонування. Індивідуальність бренду неможлива без емоцій. Якщо компанія викликатиме приємні асоціації, посилиться лояльність клієнтів та інтерес до продукції.

4

Бренд, що закриває «болі» споживачів. Орієнтована на аудиторію та її потреби компанія завжди буде у топі.

СКЛАДНІ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДИНГУ

Перш ніж приступати до розробки, наші фахівці вивчають ринок, особливості вашого бізнесу, конкурентів та цільову аудиторію, щоб ви отримали бренд, який чіпляє споживачів за живе.
Платформа бренду – місія, бачення, цінності
Вербальна комунікація – назва, слоган
Візуальна комунікація – фірмовий стиль (логотип, кольори, шрифти)

6 ЕТАПІВ РОЗРОБКИ БРЕНДУ

запит

Вислуховуємо ваші вимоги та побажання, отримуємо від вас необхідні для роботи фото та інші матеріали.

Дослідження ринку

Вивчаємо тенденції ринку, конкурентів, складаємо портрет цільової аудиторії.

Вивчення бізнесу

Знайомимося з особливостями вашої діяльності, знаходимо сильні та слабкі сторони, визначаємо нематеріальні цілі компанії та очікування клієнтів.

Неймінг

Розробляємо унікальну назву компанії та слоган/чіпляючу рекламну фразу за необхідності.

Ідентичність

Створюємо оригінальний логотип, підбираємо корпоративні шрифти та кольори, які виграшно представлятимуть ваш бізнес, розробляємо дизайн упаковки та сувенірної продукції.

Брендбук

Створюємо «паспорт» бренду, в якому представлена інформація про його місію, бачення, цінності. Ці дані необхідні маркетологам, менеджерам з реклами, керівникам та співробітникам компанії для ефективного просування бренду.

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Що таке корпоративний брендинг простими словами?

Це те, як компанія представляє себе світові, який формує образ у свідомості аудиторії. Грамотний брендинг допомагає зробити бренд впізнаваним, підвищити до нього довіру, а також налагодити міцні зв'язки зі споживачами, партнерами, співробітниками. У результаті ви формуєте справжній бренд – асоціації та емоції, які закладені у свідомості споживача.

Якщо ви ще не встигли розібратися, в чому відмінність ТМ від бренду, то тут просто 🙂 ТМ — це юридично зареєстрований знак або назва. ТМ споживач просто знає. Бренд це те, що хочуть і люблять.

Навіщо потрібний корпоративний брендинг?

Ефективний бренд є потужним інструментом продажів, а створення респектабельного іміджу – важлива його складова. Тому і важливим є корпоративний брендинг, що дозволяє отримати міцну платформу для розвитку, завоювання хорошої репутації та формування у свідомості споживачів позитивного образу компанії.

Корпоративний брендинг допомагає:

  • просувати бренд на ринку;
  • створювати відомий позитивний образ;
  • збільшувати продажі;
  • виділятися і натомість конкурентів;
  • вибудовувати емоційний зв'язок із аудиторією;
  • підвищувати цінність підприємства.

А ще корпоративний бренд є гарантією надійності. Тобто споживачі віритимуть компанії з позитивним іміджем, а значить кількість звернень до вас зростатиме.

Основні поняття брендингу: що таке позиціонування, індивідуальність, цінність бренду?

Позиціонування – це пошук місця бренду над ринком, створення певного образу компанії, який транслює аудиторії цінності та конкурентні переваги. Тобто це те, як бренд себе підносить. Позиціювання дозволяє донести до споживачів основну ідею, створити необхідні асоціації, викликати певні емоції, збільшити лояльність, довіру до компанії.

Індивідуальність бренду – це його “внутрішній світ”. Це ті характеристики, що виділяють бренд, та ті якості, які асоціюються саме з цією компанією.

Цінність бренду – це і значимість/вартість компанії на ринку, та її місія, тобто мета, не пов'язана з отриманням доходу та матеріальних благ.

Чим вирізняється корпоративний брендинг від товарного?

Корпоративний брендинг орієнтований створення міцного зв'язку між компанією та аудиторією, а товарний більше спрямований на комунікацію продукту зі споживачами та створення унікального образу товару.

Товарний і корпоративний брендинг мають різні цілі і ставлять різні акценти. Перший зав'язаний під кінцевого споживача. Це означає, що той чи інший товар може не подобається власнику компанії або її співробітникам, але головне тут, щоб його обрали покупці. А другий націлений на сприйняття бренду аудиторією та створення відмінної репутації.

При цьому, від корпоративного брендингу залежить і товарний, адже цінності компанії можуть розташовувати до себе покупців, так і відштовхувати їх.

Що потрібно для створення сильного корпоративного бренду?

Насамперед слід розробити стратегію. Тобто потрібна ідея, яка розповідатиме все про бренд. Потім продумати місію, цілі, бачення компанії. Після цього створити візуальні та вербальні елементи (фірмовий стиль, логотип, назва бренду, слоган, контент, корпоративний сайт, сторінки в соціальних мережах), а також визначити, що являє собою ваш бренд і що він може дати людям.

Корпоративний брендинг важливий не лише перед виходом нової компанії на ринок, але й для вже існуючих брендів – для утримання та закріплення позицій. Щоб отримати якісний результат, цю справу слід довірити професіоналам, які знають, як і чим зачепити певну цільову аудиторію і як вплинути на вибір покупців.

Якщо ви хочете отримати емоційний бренд, який виділятиметься серед конкурентів і запам'ятовуватиметься споживачам, звертайтесь до компанії WeLoveBrands. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.

Від чого залежить ціна брендингу?

Ціна корпоративного брендингу залежить від професіоналізму команди, яка працюватиме з проектом, тих інструментів, які будуть використовуватись у процесі, масштабів бізнесу та ринку, на якому буде представлена компанія (локальна, українська, зарубіжні), а також від кількості елементів, які необхідно розробити (сайт, фірмовий стиль, логотип, нейм, дизайн упаковки, сувенірної продукції, рекламних матеріалів тощо).

Чим складніша і об'ємніша робота, тим дорожче. Вища вартість брендингу буде і у випадку, якщо бренд необхідно вивести не лише на внутрішній, а й на міжнародний ринок. Для отримання детальної інформації про тарифи та уточнення умов співробітництва зателефонуйте або зв'яжіться з нами у чаті на сайті.

З ким ви не працюєте?

Політичні організації
Релігійні організації
Незаконна діяльність

Повний брендинг

Фіксована ціна 120 000 грн
Фіксований термін 30 ДНІВ
Замовити послугу
Результат

Всього за один місяць, ви матимете повноцінну упаковку бізнесу для досягнення поставленої мети. Ви отримаєте повний пакет графічних матеріалів, які допоможуть вашому бізнесу бути пізнаваним.

Базовий брендинг

Фіксована ціна 45 000 грн
Фіксований термін 15 ДНІВ
Замовити послугу
Результат

Ви отримаєте стартовий набір елементів бренду, який створить основу старту проекту. У цей набір увійдуть стратегія, логотип, а також базовий фірмовий стиль.

Замовити послугу