→ Встигни заробити Notcoin — нова криптовалюта від Telegram, заробляй за кожне натискання. ❤️❤️❤️

Блог

1 Березня

Тренди в дизайні логотипів 2017

Максимальна впізнаваність – ось основна вимога до логотипу компанії, яка бажає голосно заявити про себе на ринку та з часом не втрачати довіру лояльних споживачів. Ось чому більшість організацій таким чином намагається виділитися у масі конкурентів і не шкодує фінансів на грамотно продуманий та професійно виконаний дизайн фірмового товарного знаку.
1 Березня

Тренди сайтів 2018

Головне завдання сайту – привернути увагу цільової аудиторії, зацікавити, утримати інтерес, викликати довіру та бажання взаємодіяти з ресурсом. Все це стає малоймовірним та/або неможливим, якщо дизайн сайту «підкачав».
1 Березня

Створення фірмового стилю та брендинг автосалону

Ефектно оформлений автосалон приваблює клієнтів, а гармонійна та стильна ситуація всередині сприяє збільшенню продажів. Зовнішній вигляд має значення, оскільки говорить про рівень автосалону та якість обслуговування. Наявність фірмового стилю підвищує статус компанії та допомагає продавати. Важливо, щоби все оформлення було виконано в єдиному стилі. Споживач повинен легко знаходити товар та відрізняти одну компанію від іншої – тоді формується позитивне ставлення та зростає довіра до бренду.
1 Березня

Найкращі логотипи юридичних фірм

Створення логотипу для юридичної фірми – справа більш ніж відповідальна. Тому що одне маленьке зображення має передати характер компанії, її ставлення до своєї справи та клієнтів та суть професії в цілому. При цьому логотип повинен бути незабутнім і оригінальним, що досить важко, з огляду на незліченну кількість юридичних компаній, корпорацій і фахівців-одинаків. У цій статті ми покажемо найкращі логотипи юридичних фірм – неординарні, помітні та по-справжньому талановиті роботи, які можна сміливо назвати взірцем для наслідування.
1 Березня

Логотипи білого кольору: невинність, чистота, єдність і відродження

Що для вас білий колір? Чистота чи порожнеча? Холод чи світло? Обмеження чи свобода? Для нас білий колір – безмежне місце для реалізації творчих ідей. Простір, у якому можна безкінечно літати, розправивши крила.
29 Лютого

Логотип віконної компанії: створюємо «живий» та ефективний фірмовий знак

Кількість віконних компаній в Україні стрімко зростає. На ринку налічується понад 1000 дрібних та великих фірм – як українських, так і дистриб'юторів, які продають вікна європейських брендів.
29 Лютого

Логотипи фіолетового кольору: благородство, духовність і натхнення

Логотип – невід'ємна частина іміджу кожної компанії. Якщо ви хочете залучити більше клієнтів та підвищити продажі, вам неодмінно потрібно розробити персональну емблему. Вона ж покаже, що ви бренд. Солідне підприємство, яке виконує свою роботу на совість.
29 Лютого

Логотип кондитерської: яким має бути солодкий бренд

Кондитерська вабить відвідувачів найсмачнішими десертами та хвилюючим ароматом випічки. Але щоб залучити ще більше клієнтів та збільшити продажі, необхідно створити для гостей особливу атмосферу та сформувати привабливий образ компанії. Досягти цього допоможе привітний персонал, стильний інтер'єр та, звичайно ж, логотип кондитерської.
29 Лютого

Іконки для презентацій: навіщо потрібні та як зробити

Одним текстом вже нікого не здивуєш, тому в бізнес-презентаціях все частіше з'являються графічні елементи. Вони доповнюють, а іноді й замінюють текст, допомагаючи краще зрозуміти його. Можна сміливо сказати, що іконки – це спосіб комунікації без мовного бар'єру. Прості та зрозумілі графічні символи покращують презентацію та прискорюють сприйняття інформації. Вони допомагають структурувати текст та виділяють важливі моменти. Оскільки зображення ми сприймаємо швидше, ніж слова, то й присутність їх у тексті дозволяє нам досягти потрібного результату.
29 Лютого

Логотипи страхових компаній: як створити логотип, що викликає довіру

Страхові компанії є одними з найбільш популярних у всьому світі. Лише в Україні працює близько 350 міжнародних та українських фірм. Люди все частіше звертаються до них, щоби застрахувати своє життя, автомобіль, майно або оформити інший вид страховки. І часто критерієм вибору страхової компанії є її візуальний образ, а точніше ті емоції та асоціації, які він викликає.
29 Лютого

Логотип будівельної компанії: ідеї, приклади та поради щодо створення

Логотип – це частина фундаменту будівельної компанії та відображення її репутації. Більшість людей спочатку вивчає інформацію про фірму, забудовника або ремонтну бригаду, а потім робить вибір, при цьому найчастіше покладаючись на свою інтуїцію.
29 Лютого

Логотипи бухгалтерських компаній – акцент на надійності та професіоналізмі

Надання бухгалтерських послуг, серед яких ведення обліку та складання різних форм звітності, є відповідальним та скрупульозним заняттям, що потребує певних знань. Тому компаніям у цій галузі важливо показати свій професіоналізм та надійність при першому ж знайомстві. А щоб залучити клієнтів та викликати довіру, необхідно мати не лише відмінну репутацію, а й авторитетний візуальний образ.
29 Лютого

Логотипи енергетичних компаній – поєднання яскравості та лаконічності

Енергетичні компанії потребують створення надійного та серйозного образу, який приваблюватиме і вселятиме довіру. Забезпечити необхідний ефект допоможе логотип. Хороший фірмовий знак дозволить компаніям, що працюють в енергетичній галузі, при першому ж знайомстві заявити про свою солідність та професіоналізм. Логотип інформуватиме споживачів про рід діяльності підприємства та відображатиме переваги.
28 Лютого

Логотип для косметолога: чому важливо використовувати?

Логотип вже давно перестав бути звичайною картинкою для донесення ідеї компанії до ЦА. Тепер він використовується і для залучення нових клієнтів, і для створення певної репутації, і захисту від плагіату. Також логотип можна сміливо назвати «обличчям» фірми.
28 Лютого

Логотип фармацевтичних компаній: ідеї, приклади та поради щодо створення

Фармацевтичний бізнес вважається одним із найдинамічніших і прибуткових у світі. Ситуація на ринку не стоїть на місці – раз у раз з'являються новачки, розширюються існуючі компанії та змінюються лідери.