→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

25 вагомих причин зробити ребрендинг

79

Оцінили: 18

Зміст:
Розмір шрифту:

25 вагомих причин зробити ребрендинг

Сам по собі ребрендинг виступає радикальним заходом на сприйняття споживачем бренду. При цьому серед причин, які спонукають компанію вдаватися до нього, можуть бути не лише негативні, а й позитивні чинники. Про те, в яких випадках ребрендинг справді доцільний, і йтиметься у цій статті.

 

# 1 Спад продажів

Якщо без видимих причин спостерігається падіння обсягу продажів - це найяскравіший показник того, що бренд втрачає свою привабливість в очах покупців. Щоб усунути негативну тенденцію, своєчасно проводять брендинг.

 

# 2 Необхідність вирішення більш амбітних завдань

Ребрендинг задіюється не тільки через скорочення обсягу продажу. Іноді топ-менеджмент компанії просто ставить більш високу планку.

 

# 3 Спочатку неправильно обрана стратегія

Фахівці, які займаються розробкою торгової марки, іноді припускаються помилок у виборі стратегії бренду. У зв'язку з цим цільова аудиторія не має розуміння бренду в бажаному для компанії аспекті, і її керівництво змушене вдаватися за допомогою до ребрендингу.

 

# 4 Нечітке позиціонування

Коли ваш продукт чи послугу складно відрізнити від пропозицій десятків конкурентів, це прямий сигнал для того, щоб провести репозиціонування та повний ребрендинг, обов'язково виділивши переваги своєї торгової марки.

 

# 5 Неможливість адаптації бренду до умов ринку, що змінилися.

Як відомо, ринкове середовище досить динамічне: у ньому регулярно з'являється нова продукція, пакувальний матеріал тощо. Але з деякими змінами, що відбуваються в ній, бренд може просто перестати погоджуватися. Ось тут на допомогу приходить ребрендинг.

 

# 6 Зміна переваг цільової аудиторії

Споживчий смак та звички - фактори не постійні: вони залежать від купівельної спроможності населення, змін споживчих цінностей під впливом модних тенденцій тощо. Як тільки ви помітили у них зміни, потрібно змінювати концепцію бренду.

 

# 7 Невиконання брендом поставлених завдань

Зниження лояльності до бренду з боку споживачів, падіння рівня продажів і, як наслідок, зменшення прибутку компанії – ситуація, яка сигналізує про необхідність негайного проведення ребрендингу.

 

# 8 Зміна внутрішньої ідеології

Про зміну цінностей усередині компанії, перехід на нову систему обслуговування клієнтів та інші подібні нововведення найкраще доносити інформацію до клієнтів шляхом ребрендингу.

 

# 9 Досягнення межі ринку

Позиціонування ефективного бренду призводить до того, що до певного моменту його продажу досягають максимуму: далі настає або період застою, або спад. І запобігти будь-якому з цих станів здатний якісний ребрендинг.

 

# 10 Розширення асортименту

Якщо ваша компанія крім випуску жіночої білизни починає займатися пошиттям чоловічої, ребрендинг дозволяє змінити сприйняття бренду в свідомості існуючих клієнтів.

 

# 11 Зміна діяльності

Коли замість виготовлення моторних мастил підприємство береться за виробництво автомобільних двигунів, цю інформацію також потрібно передати споживачеві.

 

# 12 Втрата популярності образу споживача

Якщо специфічний образ споживача, на якого спочатку був орієнтований бренд, більше не популярний (як, наприклад, образ романтичного героя, що поступився місцем мачо), натомість потрібно шукати нову рольову модель.

 

# 13 Зміна способу життя споживача

Коли звичний спосіб життя споживача зазнає змін (наприклад, у зв'язку з появою різних цифрових носіїв відпадає необхідність друку фотографій), призначення бренду (в даному випадку, марки фотопаперу) втрачає свою актуальність. Повернути її здатний якісний ребрендинг.

 

# 14 Втрата культурною групою частини учасників

Оновлення також потребує бренд, створений спеціально для конкретної культурної групи (як приклад можна взяти аксесуари для хіпі), ряди якої рідшають у зв'язку зі втратою популярності культурою.

 

# 15 Зміна стратегії організації

В результаті поглинання однією компанією іншою або злиття декількох компаній лінійка продукції найчастіше потребує відповідного ребрендингу.

 

# 16 Зміна цінової категорії

При внесенні змін у ціну продукції як у більшу, так і в меншу сторону ребрендинг стає наступним кроком.

 

# 17 Зміни у вмісті продукту

Ребрендинг потрібен, щоб повідомити споживачеві інформацію про внесення якісних змін до складу продукту, що випускається (так званої реформуляції).

 

# 18 Потреба додаткової мотивації співробітників

Коли до бренду необхідно залучити інтерес не лише з боку споживачів, а й з боку співробітників, внесення свіжих ідей до бренду виявляється дуже корисним з точки зору зміцнення корпоративного духу.

 

# 19 Зміна цільового споживача

Зміщення фокусу з однієї цільової аудиторії на іншу, як правило, вужчу (наприклад, з випуску одягу для жінок на пошиття одягу для вагітних тощо) - той випадок, коли без ребрендингу не обійтися.

 

# 20 Курс на нові цінності

Таке рішення часто приймає нове керівництво, яке має погляд на значимість продукту чи послуги. У такому разі ребрендинг допомагає чітко донести до споживача знову проголошені цінності компанії.

 

# 21 Негативна репутація

Будь-який бренд має як армію шанувальників, так і певний відсоток незадоволених, які публічно висловлюють свою негативну думку з приводу бренду. Виконаний за всіма правилами ребрендинг з великою ймовірністю може переманити частину вороже настроєної аудиторії на бік прихильників бренду.

 

# 22 Зменшення чисельності соціо-демографічної групи

Неважливо, з яких причин це відбувається: зменшення народжуваності, міграції населення, падіння рівня доходів тощо. Важливо те, що врятувати ситуацію може грамотний ребрендинг.

 

# 23 Модернізація виробництва

Про якісне оновлення виробничих потужностей як значну перевагу підприємства обов'язково треба дати знати цільової аудиторії.

 

# 24 Поява більш популярного бренду-конкурента

Через виникнення на ринку нового активного гравця рівень пізнаваності існуючого бренду може знизитися. У зв'язку з цим у гравця, що відстає, виникає необхідність у проведенні ребрендингу.

 

# 25 Привід нагадати про себе

У тому випадку, якщо споживач трохи забув про ваш бренд, ребрендинг дуже добре нагадає про нього. Врахуйте, що до ухвалення рішення про те, робити ребрендинг чи ні, потрібно поставитися дуже серйозно.

А якщо ви таки вирішили проводити ребрендинг, то процедура вимагає до себе грамотного підходу. У цьому вам готові допомогти спеціалісти студії WeLoveBrands.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 18

Середня оцінка 4.4 / 5