→ Встигни заробити Notcoin — нова криптовалюта від Telegram, заробляй за кожне натискання. ❤️❤️❤️

Брендоманія

29 Лютого

Samsung: історія створення та еволюція «зіркового» бренду

Компанія, яка кілька разів «стояла біля обриву», вміє балансувати на межі та миттєво реагувати на зміни, – так можна описати відому у всьому світі південнокорейську корпорацію Samsung. У той час, коли багато компаній «здулися», не витримавши труднощів і конкуренції, Samsung не тільки встояв, але й перетворився на найбільшого світового виробника електроніки. Як це сталося і через які кризи пройшла компанія та її засновник, розповімо у цій статті.
29 Лютого

Історія успіху Netflix: з прокатної компанії до мультимедійного гіганта

Шанси на те, що ви зустрінете людину, яка нічого не чула б про Netflix, дуже малі. Зараз ця назва у всіх на вустах, оскільки компанія підкорила мільйони сердець у всьому світі і заробила мільярди доларів. У чому секрет успіху Netflix? Як невелика компанія з прокату дисків перетворилася на мультимедійного гіганта? Розглянемо у цій статті. Читайте та надихайтеся.
29 Лютого

Puma – спортивний бренд як символ сили, швидкості та гнучкості хижої кішки

А ви знаєте, що бренд Puma з'явився через сварку двох братів? Хочете дізнатися, як так вийшло і звідки взялася ідея про дику кішку? Читайте статтю та дізнайтеся цікаві деталі.
29 Лютого

Adidas: як створити галузь та утримувати в ній лідерство

Коли на світовий ринок вийшла компанія Nike, скептики стверджували, що епоха Adidas добігає кінця. Коли Nike вирвався у світові лідери, вони прогнозували, що Adidas не витримає конкуренції та незабаром розвалиться. Незважаючи на всі передбачення, бренд живе, приносить мільярдні прибутки і продовжує радувати своїх шанувальників дивовижними новинками.
29 Лютого

Nike: історія про те, як обійти конкурентів та стати брендом №1

Історія Nike розповідає про те, як звичайний продавець взуття став мільярдером, створив спортивну імперію та дав життя бренду, який сьогодні вважається найціннішим у світі. Nike живе спортом, підкорює нові вершини та надихає інших на небувалі досягнення. А починалося все з 1000 доларів та однієї ідеї. Бажаєте дізнатися подробиці? Тоді читайте цю статтю.
29 Лютого

Pampers: історія створення памперсів та розвиток бренду

Когда мы говорим о памперсах, чаще всего имеем в виду не конкретный бренд, а просто подгузники. Pampers настолько закрепился в сознании потребителей, что слово «подгузник» уже мало кто употребляет, т.е. название бренда стало именем нарицательным. Первые непромокаемые одноразовые подгузники для детей появились именно под брендом Pampers, и сейчас, спустя почти 60 лет с момента их создания, это самая популярная марка подгузников во всем мире. Что же помогло бренду столько времени удерживать лидирующие позиции? Читайте в этой статье.
29 Лютого

Lay’s – перший американський бренд чіпсів, який досі утримує лідерство на ринку

Багато хто любить чіпси, а деякі взагалі не уявляють собі життя без них. А чи знають любителі цих хрустких картопляних скибочок, коли і за яких обставин вони вперше з'явилися?
29 Лютого

Victoria’s Secret – бренд, який змінив ринок спідньої білизни та не витримав змін

Популярний жіночий бренд Victoria's Secret, який щорічно дарує споживачам казку, переносячи їх у світ гламуру, багато чого побачив своїм життєвим шляхом. Він з'явився, щоб допомогти чоловікам вибирати чуттєві подарунки для своїх дружин, прагнув популяризувати сексуальну білизну і мріяв зробити розкіш доступною кожній жінці. І йому це вдалось.
29 Лютого

Kleenex – емоційний бренд, який піклується про споживачів

У наш час важко уявити, щоб день пройшов без сухих та вологих серветок, туалетного паперу та гігієнічних засобів. Адже колись люди не знали, що це таке. Вони хворіли, витирали носа тканинними хустками, клали їх у кишеню і займалися своїми справами далі. Але потім з'явився бренд Kleenex та полегшив людям життя.
29 Лютого

Sony: інновації, які допомагають здійснювати мрії

Мало хто знає, що такий відомий світовий бренд, як Sony, починав свій шлях у невеликій кімнаті без вікон в універмазі, що постраждав від пожеж та з тріщинами по всьому фасаду.
29 Лютого

Givenchy: як юрист-недоучка створював модні колекції та одягав знаменитостей

У світі моди відомі кілька дизайнерів, які здійснили справжню революцію. Коко Шанель звільнила жінок від багатошарових спідниць та корсетів, подарувавши штани, костюми з твіду та маленьку чорну сукню. Крістіан Діор відкрив нову епоху жіночності після війни та форменого одягу. П’єр Карден своїм головним досягненням вважав втілення абстракції у форму, колір та текстуру: “Все, що я створив, народжене з абстракції”.
29 Лютого

Бренд Zara – fashion-революція та майстерна стратегія

“Те, що добре одягатися могли тільки багаті дами, завжди здавалося мені несправедливим”, – говорив Амансіо Ортега, мільярдер родом з Іспанії, модельєр, засновник та CEO фахівець організації Industria de Diseno Textil Sociedad Anonima (Inditex). Ця група об'єднує бренди «Зоря», Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Массімо Дутті та ін.
29 Лютого

Chanel – бренд на віки

Chanel – це один із найбільш популярних та впливових брендів у світі. Це зразок вишуканого стилю та елегантності. Багато модниць мріють про сумочку, сукню, туфельки або знамениті парфуми Шанель.
29 Лютого

Pepsi – бренд, який дав назву цілому поколінню

Хто не чув про солодке газування Пепсі? Мабуть, лише одиниці. Це не лише знаменитий у всьому світі бренд, а й головний конкурент відомої “Кока-Коли”. Дві компанії вже кілька років борються за перше місце на ринку за обсягом продажів, по черзі займаючи лідируючі позиції.
29 Лютого

Playboy – зі звичайного журналу до легенди

Хто не знайомий із зображенням зайця з метеликом на шиї? Логотип цієї компанії може розпізнати більшість із нас. Бренд Playboy став легендарним завдяки неординарним рішенням його засновника та яскравим стратегіям компанії.