→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Неймінг

325

Оцінили: 65

Бажаєте, щоб назва вашої компанії або бренду була крутою, звучною і незабутньою? Чи потрібно придумати незвичайну та стильну назву для магазину чи продукту? Не витрачайте свій час і сили на вигадування німим – краще приділіть увагу іншим завданням, а розробку назви довірте студії We❤Brands. Спеціалізуємось на розробці оригінальної назви бренду ✪ компанії ✪ фірми ✪ магазину для роботи в регіоні, по Україні чи Європі.

Замовити неймінг
Вибрати тариф



ВАМ ПОТРІБНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ НЕЙМІНГ, ЯКЩО:

Колишня назва давно зблікла на тлі конкурентів.

У вашого продукту, компанії, бренду чи торгової марки вже є назва, але вона якась невиразна, без характеру? Якщо ви дивитеся на конкурентів і розумієте, що їхні назви яскравіші, свіжіші, сміливіші – настав час замовляти неймінг компанії у професіоналів.

Назва не передає суть продукту або відбиває позиціонування компанії.

Коли назва не передає суть, цінності, характер і позиціонування бренду/компанії/продукту, то фірма сильно втрачає увагу аудиторії, замовленнях і нових клієнтах. Якщо ваш неймінг найбільше підходить металургійному заводу, а ви насправді шиєте пуанти для балерин, то ні ті, ні інші до вас не прийдуть. Час змінювати назву за допомогою професійних неймерів.

Шлях у бізнесі тільки починається і вам потрібна крута назва.

Коли ринок виводиться новий продукт, компанія чи бренд, його поява повинні помітити. А як це зробити? Звичайно, за допомогою яскравої, сміливої, незвичайної та безумовно крутої назви. Якщо вам потрібен саме такий неймінг, краще одразу зверніться до професіоналів.

Яскравий вихід на новий ринок
Приплив лояльних клієнтів
Збільшення обороту продажів
Продуманий маркетинг

Замовте розробку неймінгу, брендингу та логотипу у студії WeLoveBrands прямо зараз – не відкладайте створення та розвиток бізнесу на завтра.

Особливості розробки різних назв: категорії неймінгу

Здається, що придумати назву для товару та створити ім’я бренду – це одне й те саме. Тому що неймінг сприймається як одне цілісне явище, як даність. Єдине та неподільне. А ось і ні. Незважаючи на те, що рід діяльності насправді однаковий, самі процеси відрізняються. І кожна категорія неймінгу має свої принципи, правила та особливості. Чим відрізняється неймінг бренду від розробки назви компанії, продукту, фірми, магазину, торгової марки та доменного імені?

Розробка назви бренду

Чим відрізняється цей неймінг? Розробка назви бренду має такі цілі:

  • бути правоохоронним;
  • працювати ефективно;
  • чітко висловлювати позиціонування бренду;
  • привертати увагу аудиторії;
  • легко вимовлятися та добре запам’ятовуватися;
  • не мати негативних конотацій іншими мовами.

Таким чином назва бренду (неймінг) повинна повністю обслуговувати всі потреби бізнесу. Ім’я бренду – це найважливіший елемент маркетингової стратегії та обов’язкова складова його позиціонування. Саме назва бренду є тим фундаментом, на якому згодом вибудовується вся система його ідентифікації.

У створенні бренду ключове значення має неймінг – розробка назви не може бути хаотично. Це тривалий скрупульозний процес, під час якого назви збираються буквально по крихтах. А потім безжально викреслюються зі списку, поки не знайдеться один єдиний варіант, який ідеально підходить бренду.

Ім’я бренду (або неймінг) має вирішувати такі завдання:

  • правильно позиціонувати бренд у сприйнятті цільової аудиторії;
  • виділяти бренд на фоні конкурентів, роблячи його унікальним;
  • підлягати захисту авторських прав (як торгова марка);
  • створювати стійкі позитивні конотації із самим брендом (зокрема, якщо перекласти його іншими мовами);
  • ефективно продавати бренд (важливий критерій у цьому плані – хороша запам’ятовуваність бренд нейма);
  • транслювати основні переваги бренду;
  • органічно вписуватись у стратегію розвитку бренду.

Бажаєте замовити саме такий неймінг? Розробка назви бренду (вартість якого залежить від обраного вами пакету послуг) професійними неймерами студії WeLoveBrands до ваших послуг.

Розробка назви компанії

Розробка неймінгу компанії помітно відрізняється від неймінгу продукту і більше схожа зі створенням імені бренду. Неймінг компанії має одне головне правило: він повинен працювати на довгострокову перспективу. Якщо говорити про принципи неймінгу, то цей перший і найважливіший. Тому що компанії зазвичай мають властивість розвиватися та зростати, збільшуючись у своїх масштабах. Отже, ім’я має бути максимально відкритим та налаштованим на перспективу. Тоді вам не загрожує «вирости» зі свого імені та не доведеться його міняти, коли компанія вийде на загальнонаціональний та міжнародний рівні.

З цього правила випливають три основні особливості неймінгу підприємства:

  1. Враховуватиме географію ринку. Якщо у планах компанії вихід на загальнонаціональний та міжнародний ринки, то назву містечка, з якого вийшла ця компанія, краще не використовувати у неймінгу. Інакше надалі воно заважатиме розвитку бренду та загубиться на тлі конкурентів.
  2. Виходити за межі однієї товарної категорії. Навіть якщо на момент розробки назви компанія виробляє лише один вид товарів (та ще й вузькопрофільний), то не слід акцентувати на ньому увагу. Принаймні це стосується тих компаній, які планують зростати і розширювати асортимент.
  3. Чи не орієнтуватися на занадто вузьку цільову аудиторію. Орієнтація на тонку ЦА добре працює тільки на початковому етапі розвитку підприємства. У міру зростання аудиторія буде розширюватися, тому назва має бути достатньо нейтральною, щоб охопити майбутні сегменти ЦА.

Бажаєте замовити неймінг? Створення назв компанії – один із провідних напрямків студії WeLoveBrands. Професійні неймери студії завжди готові надати вам свої послуги неймінгу.

Розробка назви фірми

Неймінг фірми відрізняється від неймінгу компанії, що з відмінністю структури цих підприємств. Фірма менша і може бути заснована однією людиною (на відміну від компанії, в якій обов’язково має бути кілька юридичних чи фізичних осіб). Також відмінністю фірми і те, що може займатися лише однією видом діяльності (компанія може поєднувати кілька різних напрямів).

Враховуючи ці відмінності, неймінг підприємств рівня фірми має на увазі:

упор на профіль – вид діяльності, рід занять, вироблений товар;

спрямованість більш вузьку цільову аудиторію – якщо компанії необхідно охопити відразу кілька сегментів ЦА, то фірма може націлюватися більш вузьку категорію;

можливість згадування імені чи прізвища власника – це можуть бути ініціали, усічені ім’я чи прізвище, чи їх різні модифікації.

Створення неймінгу для фірми дає можливість використовувати більш особистий підхід, глибше проникаючи під шкіру підприємству і створюючи більш персоналізовані назви.

Бажаєте замовити неймінг фірми? Зробіть це прямо тут і зараз – студія WeLoveBrands з радістю надасть професійні послуги неймінгу. Вартість розробки назв ви можете дізнатися нижче на сторінці або зателефонувавши до нашого менеджера.

Розробка назви магазину

Неймінг магазину найчастіше складніший, ніж усі попередні види. Головна труднощі полягає зовсім не в тому, щоб придумати неймінг як такий (тут для нього відкриваються просто величезні простори), а в тому, щоб знайти вільну для реєстрації назву. Адже так багато слів уже давно зареєстровано і вже комусь належить. Тому найчастіше доводиться шукати абсолютно несподівані поєднання слів, вигадувати неологізми, винаходити нові образи.

Через це процес підбору ідеальної назви для магазину може зайняти більше часу, ніж неймінг компанії, наприклад, неймінг бренду.

Це далеко не всі відмінності цього виду неймінгу від решти. Ось його основні особливості:

  • Правильно потрапити до цінового сегменту. Часом буває, що власники магазинів хочуть трохи завищити планку, тому вигадують назви, які зовсім не відповідають товару, що продається. Особливо це стосується слів Luxury, Style та горезвісної «італійщини». Але це не продає. Тому що середній клас у магазини з такими назвами не заходить (боїться високих цін), а заможних людей просто не викликають довіри. Щоб таких ситуацій не було, потрібно використовувати лексику, яка точно підходить для кожного конкретного прошарку суспільства та цінового сегмента товарів.
  • Робити акцент на емоції чи специфіку магазину. Емоції, зрозуміло, мають бути позитивними. За основу можна взяти атмосферу магазину, асортимент чи досвід споживачів. Головне – сформувати особливу ауру та передати настрій, пов’язаний із магазином. Неймінг магазину допускає використання жартівливих слів, гумору, рими тощо. – такі назви запам’ятовуються найкраще.
  • Створювати позитивні асоціації у споживачів. Ну, тут все просто: ніхто не зайде до магазину, якщо його назва несе негативне посилання і емоційно відштовхує. Тому так важливо придумати назву магазину з позитивною семантикою та позитивним підтекстом.

Неймери студії WeLoveBrands враховують усі ці нюанси під час розробки назви магазину. Ми знаємо, як створити добрий неймінг, який продає. І завжди відкриті новим завданням.

Розробка назви продукту

Попередні види неймінгу мали на меті показати переваги компанії, створити певний імідж або виявити свій характер. Неймінг продуктів відрізняється саме у цьому аспекті – тут на перший план ставляться переваги цільової аудиторії, тобто потенційних покупців.

Що це означає?

  1. При виборі назви потрібно керуватися не менеджментом, а маркетингом, тобто продажами та уподобаннями споживачів.
  2. Можна використовувати топоніми. Вони добре працюють, вказуючи на регіональне походження продукції, і викликають більше довіри, ніж абстрактні слова.
  3. Можна використовувати прізвище виробника (або його модифікацію) у назві товару. При цьому абсолютно необов’язково, щоб прізвище чи персонаж були реальними. Цей прийом свідчить про унікальність товару, що він авторський. Споживачам завжди приємніше купувати авторський продукт, оскільки він наводить на думку про персоналізований підхід.
  4. Назва товару має дозволяти надалі створити відповідний візуальний ряд, зокрема рекламного персонажа.
  5. Чи потрібен якісний неймінг товару, з урахуванням усіх описаних вище критеріїв? Замовте його прямо зараз у студії WeLoveBrands. Професійні неймери студії створять ідеальну назву для вашого продукту.

Розробка назви торгової марки

Торгова марка – один із найважливіших елементів корпоративного стилю, тому що одним із перших привертає увагу споживачів. Головна відмінна риса неймінгу торгової марки – насамперед визначити цілі, які потрібно досягти за допомогою назви. Найкраще з цим завданням справляється професійна брендингова агенція.

Неймінг торгової марки відрізняється від інших видів:

  • У назви має бути лише одне трактування.
  • У назві ТМ краще не допускати гри слів, прихованих смислів та підтекстів. Нейм має сприйматися однозначно.
  • Назва ТМ має легко вимовлятись. Від цього залежить ступінь запам’ятовування споживачами та ймовірність спотворення слова.
  • Неймінг торгової марки має повністю відповідати місії бренду та цінностям, які він транслює

Вибір доменного імені

Розробка доменного імені – це не просто неймінг для Інтернету. Це щось інше, більше і ще креативніше. Неймінг домену вимагає обов’язкового дотримання наступних умов:

  1. має бути схожим на назву компанії чи бренду;
  2. має повністю відповідати тематиці ресурсу;
  3. легко запам’ятовуватись – настільки легко, щоб користувач міг вбити його по пам’яті в адресний рядок браузера;
  4. легко вимовлятись – слова, які важко вимовляти, ще важче запам’ятати;
  5. набір доменного імені не повинен викликати будь-яких складнощів;
  6. повинен містити мінімум букв – що менше, то краще.

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Що таке неймінг, назовництво та хто такий неймер?

Перед вами стоїть питання, як назвати фірму, товар чи бренд? Ви однозначно зіткнетеся з такими поняттями як: неймінг, назовництво, неймінгова агенція, неймер. І, якщо, ви займаєтесь цим у перше, виникне друге питання, що це означає? Допомагаємо розібратись 🙂

Неймінг (від англ. “name” у перекладі означає “ім’я” і “naming” дослівно перекладається з англійської як “давати ім’я”) — це процес розробки назви під яким компанія, бренд або товар реєструється і виводяться на ринок. 

В Україні для процесу створення назви окрім поняття неймінгу, використовується термін — назовництво. Отже, назовництво — це той самий процес створення неймінгу.

Назва — це вербальна комунікація з цільовою аудиторією, яка є основною та невід’ємною частиною айдентики та брендінгу.

Навіщо замовляти неймінг у студії?

У вас є компанія, магазин чи продукт, а назва для них все не вигадується? А так хочеться придумати щось таке собі, звучне, круте, та ще й щоб запам’ятовувалося! І ось слово начебто крутиться в голові, ось-ось зірветься з язика … а ні – не виходить, не підбирається.

І в результаті ви тільки й робите, що перемішує в голові одні й ті самі слова. Здебільшого назви компаній-конкурентів. Рухаєте їх туди-сюди по кутах своєї пам’яті, а нічого нового і крутого на думку не спадає. Ви ходите кругом так довго, що аж в очах темніє і вже нічого не хочеться. Це називається ступор. Ну і як бути? Ловіть інструкцію:

Крок 1. Визнати, що вам не потрібні ці муки.

Крок 2. Відпочити, розслабитись.

Крок 3. Доручити розробку назви професіоналам – неймерам студії WeLoveBrands.

Ми зробимо все за вас. Розробимо відмінну назву для вашого продукту, бренду, компанії та чого завгодно іншого. Звісно, з урахуванням вашої цільової аудиторії. Звичайно, з урахуванням суті та специфіки об’єкта неймінгу. І бажані асоціації ми також враховуємо.

Якщо вам неймінг може представлятися, як щось лякаюче складне і взагалі тягомотина, то це чистий кайф. Тож давайте отримувати це задоволення разом. Ви від того, що звільнилися від цього вантажу, а ми – що отримали завдання розробити новий крутий нім.

Які етапи ми з вами пройдемо під час розробки назви?

Неймінг це процес розробки назви. І процес цей комплексний та складний. Розробка назви відбувається поетапно, а саме:

  1. аналітика. Розробка неймінгу у студії WeLoveBrands завжди починається з ретельної аналітичної роботи. Ми ретельно аналізуємо ринок та цільову аудиторію, щоб розуміти її переваги, характер та основні вимоги до продукту. На цьому етапі проводиться дослідження назв конкурентів. Це необхідно для того, щоб визначити коло назв, які вже не можна використовувати, а також визначити тенденції неймінгу у даній категорії товарів чи сфері бізнесу.

  2. Вивчення компанії клієнта, продукту чи бренду. Це також аналітичний етап. Тільки тепер вивчаємо компанію (або продукт) клієнта. Які основні характеристики об’єкта неймінгу, які асоціації він повинен викликати, які викликати почуття в аудиторії.

  3. Розробка концепції. Після проведеної аналітики створюємо головну ідею бренду чи компанії – ту базу, на якій надалі вибудовуватиметься весь образ бренду (зокрема, логотип та фірмовий стиль).

  4. Розробка оригінальної назви. На цьому етапі відбувається генерація неймів. Враховуючи всі зібрані дані, виведені критерії та побажання клієнта, ми проводимо потужний мозковий штурм, вигадуючи багато різних за стилістикою та поданням варіантів назви.

  5. Відбір відповідних назв. Створити добрий неймінг – це як промивати золото. Потрібно ретельно промивати та просівати все, що вигадали. Безжально критикувати та розглядати під різними кутами. Це допомагає оцінити загальне сприйняття нейма. В результаті залишаються лише ті назви, які змогли пройти відбір та витримати цунамі наших внутрішніх критиків.

  6. Вибір замовника та затвердження нейма. Переможці вирушають на розгляд клієнту. До кожної назві додається короткий опис, який пояснює причини вибору даного німю і розшифровує приховані смисли та посилки (якщо є). Клієнт стверджує той варіант, який найбільше сподобався.

Зверніть увагу на важливу деталь. Ви ж знаєте, що театр починається з вішалки? Так ось професійний неймінг починається з технічного завдання на розробку назви. Принаймні у студії WeLoveBrands все відбувається саме так. Неймери приступають до роботи тільки після того, як замовник заповнить бриф на неймінг. Це обов’язкова умова.

Навіщо потрібний бриф на неймінг?

Вам він потрібен, щоб:

  • Зрозуміти чи виявити суть. Заповнення брифа і відповіді на всі питання дозволяють вам знайти чітке уявлення про суть власного продукту, створити його внутрішній вигляд.

  • Правильно донести думку до виконавців. Прописуючи характер бренду та бажані асоціації, ви чітко, зрозуміло та структуровано пояснюєте нам своє бачення та побажання.

  • Відкрити нові грані. Часто буває, що при заповненні брифу на неймінг, бренд, продукт чи компанія розглядається власниками під новим кутом. І тоді погляду відкриваються нові сторони бренду та риси характеру, які потрібно транслювати через назву.

  • Визначити основні цінності. Можете відразу відповісти питанням: ваш бренд/компанія/товар – який він? Якщо можете, чудово. Тоді просто перерахуйте ще раз цінності у брифі. Якщо не вдалося відповісти – теж добре. Заповнюючи бриф, ви можете подумати над цим і визначити основні цінності.

Нам він потрібен, щоб:

  • Правильно зрозуміти бачення клієнта. Завдяки добре заповненому брифу на неймінг ми отримуємо можливість поглянути на бренд або компанію очима її власника. Побачити об’єкт неймінгу таким, яким ви його бачите.

  • Бути однією хвилі. Ми вбираємо ваше бачення, приймаємо цінності та відчуваємо характер вашої компанії/бренду/товару. Ми виходимо з вами на одну хвилю, щоб дивитися та відчувати в одному напрямку. Все це передає нам заповнений бриф на неймінгу.

  • Отримати правильні орієнтири. Технічне завдання на розробку назви дозволяє нам чітко визначити межі допустимого, зрозуміти пріоритети клієнта, а також його симпатії та антипатії щодо назв конкурентів. Бриф визначає шлях, яким неймери студії WeLoveBrands слідуватимуть у процесі мозкового штурму.

  • Влучити в ціль. Рухаючись у правильно вибраному напрямку, ми в результаті створюємо назви, які потрапляють прямо в «десятку» – у серця клієнтів та цільової аудиторії бренду.

Розробка назви, логотипу та фірмового стилю: чому краще замовити все у комплексі

Неймінг, брендинг та айдентика (логотип та фірмовий стиль) – це базові складові бренду. Саме від них залежить впізнаваність бренду, залучення клієнтів та рівень продажів. Лояльність споживачів залежить в основному від їхнього емоційного сприйняття бренду. За це сприйняття якраз відповідають брендинг, неймінг та корпоративна айдентика. Саме тому комплексна розробка неймінгу та фірмового стилю – найбільш ефективне рішення для успішного бізнесу.

Неймінг, брендинг та логотипи мають бути нерозривно пов’язані: підтримувати одну ідею, філософію та дотримуватися обраної маркетингової стратегії.

Розробка назви, дизайну та позиціонування бренду потребує повного занурення та повноцінного аудиту. Тому тут важлива злагоджена командна робота дизайнерів, копірайтерів та маркетологів, які під час мозкового штурму визначають правильний шлях розвитку бренду та виходять на одну хвилю його розуміння.

Успішний розвиток бренду на ринку можливий лише за умови абсолютної синергії в команді фахівців, що його створюють.

А якщо замовляти брендинг в одній компанії, дизайн логотипу – в іншій, а для назви задіяти третю неймінгу агенцію – то вийде не успішний бренд, а гра зіпсований телефон. І результат відповідний.

Чому вам вигідно замовити неймінг у WeLoveBrands?

Комплексна розробка назви та логотипу у студії WeLoveBrands відбувається таким чином:

  • проводимо повний всебічний аудит бренду, ринку та ЦА;

  • продумуємо образ бренду, його позиціонування;

  • розробляємо неймінг, логотип та інші елементи фірмового стилю;

  • створюємо брендбук, а також за потребою гайдлайн та логобук;

  • вибудовуємо комунікативну стратегію бренду;

  • займаємось його подальшим просуванням.

Замовляючи неймінг, брендинг та айдентику у студії WeLoveBrands ви отримуєте не просто картинку, слово та фірмові кольори. Ви отримуєте набагато більше:

  • гарантований якісний результат;

  • назва, логотип та фірмовий стиль, які не стануть вам «малі» принаймні найближчі 10 років;

  • швидке повернення інвестицій;

  • приплив лояльних клієнтів;

  • популярність, запам’ятовуваність, впізнаваність серед цільової аудиторії.

Бажаєте замовити крутий неймінг? Приклади назв, розроблених неймерами студії WeLoveBrands, можна подивитися в портфоліо. Припускаємо, що вас цікавить скільки коштує неймінг. Ціна залежить від пакета послуг, який ви оберете.

Region Name
від 210$

Ім'я для регіональної компанії

  • 5 варіантів однією мовою
  • Зображення у вигляді шрифтового лого
  • Перевірка на охороноздатність та унікальність
  • Перевірка на вільні домени потрібного регіону: *.dp.ua/.zp.ua/.kh.ua та ін.
  • Термін розробки 5…7 днів
Виберіть план
Name UA
від 350$

Назва для реєстрації ТМ в Україні

  • 5 варіантів однією мовою
  • Зображення у вигляді шрифтового лого
  • Перевірка на охороноздатність та унікальність
  • Перевірка на вільні домени: .ua/.com.ua
  • Термін розробки 7…10 днів
Виберіть план
European
від 630$

Назва для реєстрації в ЄС/СНД

  • 5 варіантів однією мовою
  • Зображення у вигляді шрифтового лого
  • Перевірка на охороноздатність та унікальність
  • Перевірка вільного домену: одна країна *.it / *.de / *.ru / *.kz і т.д.) + *.ua / *.com.ua
  • Термін розробки 10…14 днів
Виберіть план
Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 65

Середня оцінка 5 / 5

Замовити послугу