Процес створення та просування бренду в брендинговій агенції WeLoveBrands
Брендинг — це сукупність маркетингових заходів, спрямованих на завоювання лояльності до нової марки на ринку. Ребрендинг — це повне або часткове внесення змін до існуючого бренду, щоб зробити його більш відповідним зміні уподобань аудиторії, ринкових умов або структури компанії.
Брендингова агенція Київ, Дніпро WeLoveBrands розробляє бренд будь-якої галузі поетапно. В результаті ви отримуєте набір документів, які описують усі складові бренду та показують, як ними користуватися. Враховується специфіка Вашого бізнесу та Ваші цілі.
Етапи створення та просування бренду:
- Розробка стратегії та позиціонування бренду на основі аналізу компанії та ринку.
- Створення назви бренду (неймінгу), слогану, легенди згідно форми брифінгу.
- Візуалізація бренду шляхом розробки дизайну носіїв фірмового стилю (логотип, шрифт, брендбук, гайдлайн, бізнес-документація компанії, упаковка, сувенірна продукція тощо).
- Складання сертифікації та рекомендацій, що описують основні елементи бренду (місія, позиціонування, філософія компанії та цінності бренду).
- Впровадження, підтримка та аудит створеного бренду.
Переваги замовлення брендування в брендинговому агентстві WeLoveBrands
- Ми співпрацюємо в тандемі з клієнтом. Для нас важливо, щоб результат трудомісткого процесу максимально відповідав очікуванням замовника. Тому ми зв’язуємося з клієнтом на кожному кроці процесу розробки (або ребрендингу) бренду, щоб вирішити виникаючі проблеми.
- Створюємо індивідуальну концепцію бренду. Наші фахівці приступають до роботи тільки після детального аналізу вашого товару чи послуги, вивчення конкурентів і визначення портрета цільового споживача.
- Пропонуємо комплекс послуг. У нас ви можете замовити не тільки словесне та візуальне оформлення бренду, а й розробку сайту з подальшим його наповненням і просуванням.
Які переваги брендингу для бізнесу?
Майбутнє вашого продукту чи послуги на ринку з вибірковим споживачем залежить від маркетингових дій зі створення та просування бренду. А це безпосередньо впливає на існування компанії в умовах жорсткої конкуренції на ринку та прибутковість бізнесу.
- Вирізняє серед конкурентів. Персональний бренд відрізняє вас від конкурентів і викликає у споживачів сильні асоціації з вашим брендом, який в той же час відповідає тенденціям ринку.
- Формує та підтримує цілісний імідж бренду. Реалізована стратегія брендингу закріплює бажаний імідж бренду та його репутацію у свідомості людей на довгострокову перспективу.
- Підвищує вартість продуктів і послуг. Продукція та послуги брендування виглядають більш цінними в умах споживачів. Це приваблює реальних клієнтів.
- Покращує внутрішню та зовнішню ділову комунікацію. Добре продуманий брендинг допомагає належним чином взаємодіяти з працівниками та клієнтами (існуючими та потенційними).