Зроблено з ❤️ у WeLoveBrands
1
Вибрати тип
2
Ввести контент
3
Кастомізація QR

Генератор QR-кодів онлайн

Виберіть тип QR коду

Link / URL

Вставте посилання на відео, веб-сайт, файл тощо. QR-код перенаправить на Ваше посилання.

YouTube

Вставте посилання на відео YouTube. QR-код перенаправить на Ваше відео після сканування.

Telegram

Вставте посилання на Ваш Telegram обліковий запис або канал. Після сканування QR-коду буде відкрито програму Telegram.

Instagram

Вставте посилання на ваш Instagram профіль. Після сканування QR-коду, буде відкрито програму Instagram з Вашим профілем.

Facebook

Вставте посилання на Facebook сторінку. QR-код перенаправить на Вашу сторінку після сканування.

E-mail

Додайте ваш email та тему повідомлення. Після сканування QR-коду, відкриється програма пошти із заповненими полями.
Дизайн
Колірна палітра

Паттерн

Фон

Колір 1

Додати колір
Напрямок градієнта
Стиль кутів

Зовнішній колір

Внутрішній колір

Колір роздільника

Колір фону

Зовнішня рамка

Колір

Розширені налаштування
x

Передпрогляд

Підтримайте нас на Патреоні
Підтримати

Генерація QR коду: питання та відповіді

Що таке QR-код?

QR-код – це віртуальні дані, зашифровані у двовимірний значок квадратної форми з чорно-білих пікселів типу штрих-коду і які зчитуються за допомогою камери смартфона або спеціальної програми. QR є абревіатурою від фрази Quick Response, яка розшифровується як «швидке реагування».

К’юар-код вигадали фахівці японської компанії Denso Wave у 1994 році, яка була дочірнім підприємством Toyota. Необхідно було відстежувати автомобілі і деталі, що випускаються, тому розробили спосіб кодування японських ієрогліфів, латинських літер, цифр та інших символів у вигляді нового різновиду штрих-коду, що отримав назву QR-код.

Звичайний штрих-код міг зберігати невеликий обсяг даних із літер і цифр, а кьюар-код – набагато більше. До того ж, завдання полягало у тому, щоб створити формат, що легко зчитується під будь-яким кутом і буде впізнаваним.

Перший варіант містив 7000 символів (серед них ієрогліфи) і сканувався швидше за штрих-код. Крім того, він задовольняв запит споживачів про прозорість виробництва, постачання і продаж.

Так QR-код почали використовувати в усіх галузях промисловості, оскільки розробники відмовилися від патентних прав і зробили його загальнодоступним. Сьогодні це означає, що кожен може генерувати і поширювати власний к’юар-код для зберігання різних даних (посилань, тексту, контактів, доступів тощо).

Стандартний QR-код складається із шести компонентів:

  1. Відступ – це біла рамка, щоб сканер міг визначити, що потрібно зчитувати.
  2. Пошуковий візерунок. Поданий у вигляді трьох квадратів у лівому нижньому і верхньому, а також правому верхньому кутах. Саме вони повідомляють сканувальному пристрою, що перед ним к’юар-код і вказують на його зовнішні межі.
  3. Вирівнюючий візерунок. Це четвертий квадрат, який менший за три інші. Його функція – забезпечити читання коду навіть у перевернутому стані.
  4. Смуги синхронізації. Оформлені у вигляді Г-подібної лінії, яка дозволяє зчитувати навіть пошкоджений QR-код.
  5. Версія – це невелике поле біля правого верхнього квадрата, де вказано версію коду.
  6. Ланки даних – решта коду, що містить безпосередньо інформацію: посилання, номер телефону, повідомлення та ін.

К’юар-код працює як засіб передачі даних, отримати які можна швидко і просто. Тобто якщо немає місця для великого обсягу інформації, її зручно зашифрувати у спеціальний код. Це особливо вигідно під час створення візиток, листівок, квитків, рекламних матеріалів тощо.

QR-код – це сучасний спосіб передавання інформації. Як повідомляє Statista, кількість людей і бізнесів, які використовують к’юар-коди, щороку зростає. За прогнозами, до 2025 року кількість американців, які сканують коди, зросте до 99,5 млн. Але вже зараз їм віддають перевагу власники смартфонів як способу отримати швидкий доступ до маркетингових і рекламних пропозицій, а також різної інформації.

У топ-10 найпоширеніших рішень для к’юар-коду входять: URL, файли, візитні картки, соціальні мережі, HTML, MP3, меню, YouTube, магазини застосунків і програм, Facebook. І це не без причини. По-перше, зростає кількість власників смартфонів. По-друге, доступ до мережі є повсюди. І, врешті-решт, у сучасних гаджетах функція сканування QR-коду вже присутня.

Які види QR-кодів можна створювати?

Виділяють два основні типи: статичний і динамічний.

Статичні QR-коди можна створювати у необмеженій кількості та безкоштовно на будь-якому генераторі. Але вони зазвичай мають обмеження за часом і не дають редагувати інформацію або відстежувати кількість сканувань. Такі коди придатні для особистого користування, наприклад, як посвідчення особи. Їх можна налаштувати так, щоб вони відповідали фірмовому стилю компанії.

Статичним можна зробити код для Twitter, Instagram, TikTok, LinkedIn, Spotify, Tripadvisor, SMS, простого тексту, статичної URL-адреси, біткоїнових платежів, переказів через SEPA, електронної пошти, Wi-Fi, візитної картки.

Саме такий к’юар-код ви можете згенерувати за допомогою нашого генератора QR-кодів.

Динамічні – це сучасний тип к’юарів. Для того, щоб їх створити на генераторі QR-кодів, необхідно зареєструватися. Динамічний тип використовують у бізнесі, рекламі чи маркетингу, де потрібно повністю контролювати свій код: оновлювати вміст, змінювати чи додавати посилання, виправляти помилки, відстежувати кількість, час і місце сканувань.

А динамічний треба вибирати для PDF, магазину застосунків, візитної картки плюс, соціальних медіа, Фейсбуку, відео, динамічного URL, галереї, події, MP3, купона, бізнес-сторінки, рейтингу, зворотного зв'язку, Google форми.

Чи є у QR-кодів термін дії?

Статичні QR-коди можуть діяти необмежений або обмежений період часу. Це залежить від того, яка програма для генерації QR використовувалася. Наприклад, деякі генератори надають 14 днів пробного періоду, а потім статичний код перестає працювати і перенаправляє на сторінку з помилкою 404. Також він може не зчитуватися, якщо посилання видалили або змінили, що зробило його не сканованим. В інших випадках QR-код діятиме доти, доки він вам потрібен.

Щодо динамічних, то їх можна змінювати. Ви отримуєте повний контроль над кодом та його вмістом. Його можна редагувати необмежену кількість разів та відстежувати. Але це все платні послуги, тому для створення генератор QR вимагатиме від вас річну передплату.

Як сканувати/зчитувати QR-код? Чи можна сканувати/зчитувати QR-код без встановлення спеціальних програм?

Розпізнати QR-код можна на смартфоні через стандартну камеру або за допомогою однієї з мобільних програм. Також його можна відсканувати на комп'ютері, використовуючи спеціальний онлайн-сервіс. Вам знадобиться вебкамера або завантажене зображення коду.

Як зчитувати QR-код:

1. Сканування QR-коду на смартфоні

Для того, щоб зчитувати код, вам знадобиться iPhone з iOS 11 або Android 9.0. Найпростіше сканувати його за допомогою звичайної камери мобільного пристрою, не використовуючи сторонні програми, хоча за потреби їх можна застосовувати. Щоб розпізнати к’юар-код, наведіть на нього камеру, натисніть спливаюче повідомлення, і контент відкриється у відповідній програмі. Якщо це посилання – то у браузері, а якщо контакти – то в адресній книзі тощо.

2. Зчитування QR-коду на комп'ютері

Сканувати код на ПК можна за допомогою одного з онлайн-сервісів: Qrrd, Decode it!, ZXing, QR Code scanner та ін. Зайдіть на сайт одного з інструментів і відкрийте зображення з QR-кодом. Перетягніть його у вікно або натисніть на кнопку «Виберіть файл». Після цього вміст коду відобразиться на сторінці.

Чи існує обмеження на кількість сканувань QR-кодів?

Жодних обмежень на кількість сканувань немає, тому куар-код може працювати стільки часу, скільки вам потрібно.

Переваги використання QR-кодів

QR-код містить більше даних, ніж звичайний штрих-код, має вбудований захист від помилок, його легше зчитувати і друкувати, він безпечніший.

З поширенням куар-коду розширилися його функції. Він став універсальним інструментом для розвитку будь-якої бізнес-сфери. Квадрат із пікселями дозволяє не лише повідомляти про характеристики товару, а й активно просувати бізнес, збирати відгуки, залучати клієнтів. Варто лише зашифрувати потрібні відомості і помістити код на носій.

Як генерація QR-code допомагає розвивати бізнес:

  1. Взаємодія зі споживачами. К’юар-код допомагає підвищити лояльність і активність аудиторії, ініціювати рекламну кампанію. З його допомогою можна залучити людей на сайт, в інтернет-магазин, маркетплейс або застосунок, а також під’єднати до Apple App Store, Google Play і Amazon Appstore. А ще у к’юар-код зручно зашифрувати документальний ролик про товар чи компанію, кумедний і пізнавальний відеоматеріал. Щоб покращити відносини з клієнтами, використовуйте генератор QR-кодів для створення посилання для зворотного зв'язку.
  2. Швидкий перехід у соцмережі. Якщо ви хочете збільшити кількість підписників у соціальних мережах, використовуйте QR-код для перенаправлення аудиторії на Facebook, Twitter, Instagram, YouTube та інші платформи. Так ваша аудиторія зможе стежити за новинами компанії.
  3. Комфорт. Для приваблення споживачів зробіть взаємодію з компанією швидкою і зручною. Вам допоможуть QR-коди для бізнес-сторінок, безконтактних платежів, рейтингів, зв'язку. Можна створити куар-код для електронної пошти, SMS, купонів із вигідними пропозиціями.
  4. Коректна інформація. Для правильного подання продукту або послуги використовуйте генератор QR:
    • створіть vCard Plus QR-код, щоб повідомити про себе і залишити контакти для зв'язку;
    • згенеруйте QR-код галереї зображень для візуального показу своїх робіт;
    • зробіть QR-код у форматі PDF, що допоможе детальніше розповісти про продукт зацікавленим особам.
  5. Адаптація. К’юар-коди легко підлаштовуються під будь-який бренд. Їх не обов'язково робити чорно-білими. Щоб виділитися та підвищити впізнаваність компанії, можна виконати QR-код у різних відтінках, додати фірмові елементи, логотип.
  6. Рентабельність. Онлайн-генерація QR-кодів або використання інших сервісів не займає багато часу і не буде коштувати усіх грошей світу. А користі для просування бізнесу дасть набагато більше.
  7. Динамічність. К’юар-коди як носії посилань на той чи інший ресурс дозволяють користувачам швидко отримувати актуальну інформацію. Тобто за умови зміни контенту на сайті код переробляти не доведеться.

Використання QR-кодів допомагає бізнесу налагоджувати комунікацію з аудиторією, підвищувати впізнаваність, лояльність і довіру. Цей спосіб просування покаже споживачам, що перед ними сучасна компанія, яка стежить за трендами і впроваджує нові технології.

Як працює генератор QR-кодів: етапи генерування к’юар-кодів

Щоб створити к’юар-код, знадобиться генератор QR-кодів онлайн, який пропонує Welovebrands. Це простий і зрозумілий інструмент, що дозволяє генерувати піксельні візерунки за три кроки за лічені хвилини.

Як працює QR-генератор онлайн:

  1. Виберіть тип коду. Необхідно вибрати із запропонованих варіантів той, що вам потрібний.
  2. Введіть контент. У поле потрібно вставити текст або посилання на ресурс.
  3. Кастомізація QR. Ви можете вибрати колір, стиль кутів, додати логотип і рамку, щоб отримати к’юар-код, що відповідає вашим запитам, а потім завантажити готовий варіант.

Для iOS та Android процедура створення не відрізняється. Генератор допомагає отримати куар-коди з високою роздільною здатністю та дизайном, відповідним фірмовому стилю компанії, які можна використовувати як для друку, так і з комерційною метою.

Де можна використовувати QR-код?

QR-код можна використовувати у маркетингу для збільшення кількості переходів на ресурс. Зовнішній вигляд дуже важливий для рекламних кампаній. Кольоровий код привертає більше уваги, але надто яскравий – відштовхує, тому дотримуйтесь балансу. Уникайте приглушених тонів, адже такі коди буде важко відсканувати. Також зберігайте квадратну форму, так ви зможете збільшити швидкість завантаження контенту. І обов'язково перевіряйте інформацію перед друком.

QR-код на візитній картці – це спосіб зробити її сучасною і надати більше інформації споживачам чи партнерам. Завдяки завантаженню відео, музики, фото можна познайомити аудиторію з особливостями діяльності, перевагами, зразками робіт, а також підштовхнути до дій і дозволити постійно залишатися з вами на зв'язку. Така візитка здатна залучити важливих клієнтів.

QR-код для ресторану і кафе дозволяє розкрити всі можливості цифрового меню, щоб залучати клієнтів, економити час, підвищувати впізнаваність бренду. Код можна помістити на листівки, плакати, наклейки – там, де відвідувачам легше його відсканувати.

QR-код для YouTube можна використовувати для реклами. Користувачеві не доведеться переходити за посиланнями – він зразу відкриває вашу відеопрезентацію або ролик. Створення к’юар-коду з відео придатне для тих, кому потрібно розкрутити свій YouTube-канал. Тут допускається використання сміливих кольорів у візерунку.

QR-код для PDF – спосіб зробити документ зручнішим для надсилання (не через e-mail або месенджер). Ви зможете розповісти про можливості продукту, прописати інструкції, розмістити відгуки, поради. Тому такий код зручно використовувати у торговельній сфері, освітньому середовищі, будівельній галузі, громадському харчуванні, поштових поставках тощо.

QR-коди застосовуються і для прямих посилань на застосунки з App Store або Google Play, онлайн-верифікації облікових записів і даних, надання доступу до Wi-Fi, надсилання і отримання платіжної інформації та навіть для надгробків, щоб люди могли дізнатися більше про покійного.

Проте є товари, у яких QR-код відсутній. Наприклад, для маркування дротів, кабелів або будь-яких інших тонких виробів набагато зручніше використовувати звичайний штрих-код.

Який мінімальний розмір QR коду?

Розмір має значення. Великий куар-код помітніший, що підвищує можливість його сканування, а ще його простіше зчитувати. Мінімально допустимий розмір коду – 20х20 мм.

Розрізняють декілька видів коду за способами кодування даних. У них можна помістити різний обсяг інформації.

  • Цифрове кодування дозволяє записати до 7089 символів (числа від 0 до 9).
  • Літерно-цифрове кодування дозволяє зберігати до 4296 символів (цифри, латинські літери, прості символи).
  • Двійкове кодування містить до 2953 символів (ISO-8859-1).
  • Кандзі дозволяє зберігати лише 1817 символів у вигляді японських ієрогліфів.

Таким чином, розрізняють дві версії коду: Micro QR Code та Standard QR Code. Перший варіант може містити до 35 цифр або 21 алфавітно-цифрового знака, а другий – до 7089 цифр або 4296 алфавітно-цифрових знаків.

Генератор QR-кодів онлайн дозволяє створювати статичні або динамічні к’юар-коди високої якості, оформляти їх відповідно до фірмового стилю, вибирати рамки, зберігати шаблони.

Скористайтеся генератором QR-кодів та отримайте ефективний інструмент для просування вашого бізнесу!

Чому QR-код не працює і що можна зробити

QR-коди в ідеалі повинні скануватися на будь-якому пристрої, тобто бути сумісними з різними камерами і операційними системами. Але вони працюють не завжди. Існує декілька причин, чому к'юар-код не можна відсканувати.

6 поширених помилок, які впливають на роботу QR-коду:

  • Інверсія кольору. Не перевертайте колірну гаму (чорний фон і білий передній план). Більшість сканерів просто не зможуть опрацювати такий к’юар-код.
  • Відсутність контрасту. Переконайтеся у достатній контрастності фону і переднього плану. Класичний варіант – чорно-білий. Але якщо хочете оформити QR-код у фірмових відтінках, важливо, щоб вони не були надто схожі, інакше їх просто не зчитає сканер.
  • Низька якість. Уникайте розмитості. Зробіть зображення з достатньою роздільною здатністю, щоб воно мало чіткий вигляд при масштабуванні. Сканерам важко визначити межі у розмитих к’юар-кодів, що ускладнює розпізнавання.
  • Малий розмір. Не робіть код надто маленьким. Мінімальний розмір має бути не менше 2x2 см. Також треба перевірити, чи видно усі пікселі.
  • Забагато інформації. Що більше контенту в QR-коді, то дрібнішими будуть пікселі і кутові елементи. А це може створити проблеми під час зчитування. Тому не перевантажуйте код даними. Але якщо все ж таки потрібно помістити багато інформації, подумайте над генеруванням динамічного коду.
  • Відсутність рамки. Для правильного зчитування інформації важливо бачити кутові елементи як окремі об'єкти, тому зробіть рамку навколо QR-коду.

Перевірте функціонування коду на різних пристроях та у програмах. Також обов'язково самі відскануйте його у різний спосіб перед друком. Адже помилка може вам дорого коштувати.

Які графічні формати підтримує QR-код?

К’юар-код може бути надрукований у .png або .svg високої роздільної здатності.

Хоча більшість безкоштовних генераторів QR використовують векторні формати у низькій роздільній здатності, файли у форматі .png з максимальною роздільною здатністю можна використати для друку. Але якщо ви хочете у подальшому їх редагувати, краще використайте .svg. Цей формат містить усі налаштування дизайну і з ним можна працювати у більшості векторних графічних програм. До того ж, він є оптимальним для друку QR-кодів.

Чи можу я використовувати генератор QR кодів безкоштовно?

Наш генератор QR онлайн дозволяє створювати статичні коди безкоштовно. Ви можете генерувати куар-код для URL-адреси, карток vCard, звичайного тексту, електронної пошти, SMS, Twitter, Wi-Fi та Bitcoin. Після створення його можна використовувати стільки, скільки потрібно.

Водночас безкоштовний генератор QR підійде не всім, адже такі коди мають мінус: згенерований статичний код не можна виправити. Тобто якщо ви помилитеся, потрібно пройти процедуру генерації знову. Тому обов'язково перевіряйте роботу вашого к’юар-коду на декількох сканерах перед тим, як надіслати зображення на друк. А щодо динамічного коду, то поки що наш безкоштовний сервіс не дає такої функції.

Вам допоміг наш QR-генератор? Проект на 100% безкоштовний. Будемо дуже вдячні за вашу підтримку. Ви можете зробити свій внесок через Patreon
Підтримати ❤️ проект