→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

від 6300 грн вартість логотипу
від 3 р. днів терміни виконання

Логотип на замовлення

1454

Оцінили: 316

Потрібен дизайн логотипу? Сила логотипу у маркетингу безмежна. Вдалі візуальні образи, підкріплені історіями бренду та активними рекламними чи PR-кампаніями, настільки міцно закріплюються у свідомості аудиторії, що поступово можуть намертво прив'язати продукт (або послугу) до бренду. Прикладом можуть послужити найпростіші споживчі асоціації: газований напій - Coca-Cola, меблі - Ikea, смартфон - Apple IPhone та ін.

Замовити логотип
Вибрати тариф



ЯКИЙ ЛОГОТИП ЗАМОВИТИ?

Шрифтовий

Графічне зображення найменування компанії/товару/послуги. В основі створення такого логотипу лежить назва, яка обіграна за допомогою класичних прийомів. Головний акцент робиться на різних варіаціях всіляких шрифтів і кольорів. Найкраще підходить для коротких назв та абревіатур.

Знак

Унікальний фірмовий знак чи фірмовий персонаж, герой. Розробка такого логотипу відбувається з мінімальними кольоровими та шрифтовими маніпуляціями. Найбільш підходящий вид логотипу для довгих чи не звучних назв.

Комбінований

Вибираючи дизайн логотипу компанії, ви можете зупинитися на комбінації зображення найменування і фірмового знака. При цьому назва може бути як повною, так і скороченою, але обов'язково пов'язаною за змістом з графічною частиною.

Корпоративний сектор. Розробка логотипу компанії.
Цифрові бренди Розробка логотипу сайту чи інтернет-проекту.
Торгові марки. Логотипи брендів розробка та візуалізація.
Товари та продукти. Дизайн продукту логотип.

Студія WeLoveBrands надає послуги з розробки логотипу та фірмового стилю. Ми створюємо логотипи, які розповідають споживачам про компанію, передають характер, стиль та імідж бренду.

Вважаєте дизайн логотипу компанії надто складним, застарілим чи без родзинок? Він нічим не вирізняється серед конкурентів і більше нагадує «нормальний середнячок», аніж щось яскраве, живе, унікальне? А може, ви просто переросли свій колишній лого і тепер хочеться чогось нового, сучасного, крутого?

Щоб створити логотип у студії WeLoveBrands, потрібно пройти разом з нами такі етапи:

  1. Підготовчий. На цьому етапі ми збираємо та аналізуємо всю можливу інформацію про вашу компанію: сферу та вид діяльності, пропоновані товари та послуги, позиціонування. Ви розповідаєте нам про свою філософію, принципи та бачення самих себе на ринку, а ми формуємо спільний образ.

  2. Зовнішній аудит . Перш ніж створити логотип компанії, ми ретельно вивчаємо ваших найближчих конкурентів та аналізуємо стан справ на ринку загалом. Надалі це дозволяє виділити унікальні риси вашої компанії, яких немає в інших, і на їх базі вигідно виділитись у ніші.

  3. Аналіз цільової аудиторії . Створення логотипу бренду передбачає чітке розуміння того, що ми робимо і для чого. А головне – для когось. Щоб знати, чим зачепити цільову аудиторію, ми складаємо докладний портрет вашого споживача – чим він керується при купівлі/замовленні, чого боїться, які у нього заперечення, приховані бажання, мотиви, очікування тощо. Чітка мета – влучне влучення.

  4. Момент істини – визначення логотипу концепції. Цей етап – міст між тим, що є та що буде. Ми акумулюємо всю зібрану інформацію про компанію та її ЦА воєдино, зіставляємо та аналізуємо. А потім розробляємо унікальну концепцію. На цьому ж етапі ми формуємо переваги та формулюємо унікальне позиціонування, за рахунок якого ви надалі виділятиметеся на тлі конкурентів. На цьому етапі з’являються елементи майбутнього фірмового стилю компанії.

  5. Створення логотипу. З урахуванням обраної концепції (стилістики, подачі, корпоративних кольорів, шрифтів та базових значеннєвих елементів) дизайнери приступають до створення 3-х варіантів логотипу для вашої компанії.

  6. Розробка та візуалізація основних елементів фірмового стилю. Цей етап відбувається практично нерозривно з попереднім. З появою концепції фірмового стилю починається відбір відповідних кольорів та відтінків, шрифтів, графічних об’єктів, символів, фактур тощо. Запускається процес візуалізації.
  7. Візуалізація елементів фірмового стилю. На цьому етапі ми опрацьовуємо всі корпоративні елементи, на яких буде нанесено логотип. Це можуть бути візитки, конверти, папки, фірмові бланки, календарі, буклети, листівки, бейджі тощо. Перелік залежить від потреб та побажань клієнта.

  8. Одержання патенту. Це завершальний етап усього процесу. Після остаточного затвердження фірмового стилю та логотипу ви можете замовити патент на нього, щоб захистити від плагіату. Але це окрема послуга і вартість розробки логотипу не входить.

Замовити дизайн логотипу у студії WeLoveBrands

Розробка фірмового логотипу у брендинговому агентстві та дизайн студії WeLoveBrands – найкраще рішення для вашого бізнесу. Для нас важливо не просто намалювати графічний знак. У цей знак ми вкладаємо значення, зміст, асоціацію, завдяки яким ваша компанія отримує ще один ефективний спосіб привернення уваги та завоювання клієнтів.

Одним із перших питань, які порушує клієнт, звернувшись до нашої студії – вартість розробки логотипу? Базову ціну на розробку логотипу представлено нижче. При цьому порівнюючи ціни різних студій, рекомендуємо дивитися на співвідношення ціна-якість, а також ставитись до витрат на розробку логотипу як до інвестицій. Більш загальну інформацію за цінами та вартість розробки логотипу залежно від завдань дивіться за посиланням.

Замовити розробку логотипу у студії WeLoveBrands та уточнити умови роботи можна за телефоном +38 068 883 88 13 (Viber, Telegram, WhatsApp) або через форму зворотного зв’язку .

 

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Що таке логотип та фірмовий стиль?

Логотипом називається індивідуальний графічний знак, або шрифтове зображення марки, або поєднання графічного знака і шрифтового зображення. У будь-якому з варіантів логотип несе в собі головну ідею компанії (бренду, торгової марки) і розробляється для того, щоб їх впізнати. Це основний елемент фірмового стилю і навіть найпростіший інструмент просування бізнесу чи некомерційного виду діяльності.

Фірмовий стиль є набір графічних, колірних, словесних та інших постійних елементів, до яких належить і логотип. Вся ця сукупність елементів називається айдентикою та забезпечує єдине сприйняття інформації про компанію (бренд, торгову марку) і дозволяє легко ідентифікувати її серед конкурентів.

Послуги з розробки логотипу можуть надаватися як окремо, без розробки фірмового стилю, так і в комплексі, коли йде опрацювання знака, шрифтів, паттернів та нанесення цих елементів на різні носії. На цій сторінці представлені послуги розробки дизайну логотипу. З послугою розробки фірмового стилю можна ознайомитись на сторінці за посиланням , а ось для замовлення комплексу послуг з розробки логотипу та фірмового стилю, вам потрібно звернутися за прорахунком до нашого менеджера +38 068 883 88 13 (Viber, Telegram, WhatsApp)

Дизайн логотипу бренду та компанії, чи є відмінність?

Дизайн логотипу компанії включає в себе розробку простого і незабутнього знака або зображення. Такий атрибут дозволяє легко розпізнати об’єкт корпоративного сектора, ідею та цінності якого він відображає.

Дизайн бренду (торгової марки) є ширшим та складнішим поняттям, яке охоплює візуалізацію всіх складових бренду: імені компанії-виробника, дескриптора (підписи до торгової марки) та ін. При цьому, якщо розкласти логотип бренду на окремі елементи, кожен із них залишиться пізнаваним для споживачів. У зв’язку з цим при розробці дизайну торгової марки її елементи можуть бути частково спрощені при збереженні ідентифікації з базовим дизайном логотипу.

І ще одна відмінність: якщо компанія має намір зареєструвати свою торгову марку, то дизайн її логотипу має чітко відповідати встановленим вимогам. Зокрема, не схожим на дизайн логотипу вже розкрученого бренду. У разі плагіату, по-перше, можна отримати відмову в отриманні патенту. По-друге, навіть якщо його буде отримано, існує небезпека переслідування компанії за законом за схожість дизайну логотипу. І, по-третє, є висока ймовірність появи підробок продукції під такою торговою маркою.

Де можна помістити логотип?

Створений в дизайн студії логотип може бути розміщений у різних місцях:

  • на самої продукції (одяг, взуття, аксесуари – на всіх цих предметах часто можна побачити фірмовий знак компанії-виробника у вигляді логотипу);
  • на друкованих носіях інформації (візитки, фірмові бланки, іншу поліграфічну та рекламну продукцію незмінно прикрашають логотипи);
  • на сторінках онлайн-ресурсів (логотип є обов’язковим атрибутом не лише корпоративного, а й будь-якого іншого веб-сайту);
  • в облікових записах соціальних мереж у вигляді аватарок, емблем і т.д.

Вдало розроблений за всіма правилами логотип, представлений до уваги широкої аудиторії, надійно закріпить образ вашої компанії у свідомості споживачів і тим самим сприятиме розвитку та процвітання бізнесу.

Які завдання вирішує створення логотипу?

Вас колись відвідувала думка, навіщо компанії витрачають величезні гроші на формування свого іміджу, зокрема розробку такої характерної складової, як логотип?

Відповідь цілком передбачувана для бізнес-середовища: щоб натомість отримувати ще більші гроші. Саме тому будь-якій комерційній одиниці, метою якої є отримання прибутку, важливо мати власний логотип.

Логотип – це один із ключових елементів брендингу. Створений професійним дизайнером, що символізує торгову марку, готовий знак має бути простим, функціональним, універсальним і незабутнім, а також нести в собі оригінальну ідею і виконує такі завдання:

  • Привертає увагу і утримує його якомога довше. Найчастіше, особливо в інтернеті, логотип стає першою точкою контакту між компанією та користувачем. Безумовно, на рішення про купівлю він вплинути не зможе, але справити враження, привернути увагу і підштовхнути до подальшої комунікації – запросто.
  • Основа фірмового стилю. Фірмовий стиль компанії часто ґрунтується саме на розробленому раніше логотипі. Колористика логотипу може стати основою кольорових рішень сайту, оформлення упаковки, продукції та ін., а сам знак лягти в основу оформлення будь-яких корпоративних елементів.
  • Втілює властивості підприємства. Кожен графічний елемент логотипу, слова та їх зображення несуть аудиторії певний посил. Логотип може викликати довіру, відсилати до галузі, в якій працює компанія, або просто справляти приємне враження.

Що входить до послуг з розробки логотипу?

До професійних послуг з розробки логотипу в Брендінговому агентстві та дизайн студії WeLoveBrands входить:

  • Аудит найближчих конкурентів на ринку та аналіз цільової аудиторії.
  • Розробка унікальних концепцій логотипу у кількості від 3 до 10 (залежно від вибраного плану).
  • Підбір палітри кольорів (фірмові кольори).
  • Розробка шрифтового написання.
  • Доопрацювання варіанта, що сподобався, до ідеального логотипу.
  • Візуалізація логотип на носіях.

За якими критеріями оцінювати логотип на замовлення?

  • Унікальність. Кожен логотип, створений у студії WeLoveBrands, є унікальним і неповторним; а як інакше, адже у ньому відображена індивідуальність наших клієнтів.

  • Запам’ятовуваність. Логотип повинен врізатися в пам’ять, тому що тільки ця властивість може гарантувати впізнаваність бренду або торгової марки.

  • Лаконічність. Одна з найкращих властивостей гарного логотипу. У накресленні логотипу не повинно бути зайвих елементів, зайвої деталізації та нагромадження елементів – не дарма логотипи світових брендів прагнуть мінімалізму.

  • Функціональність . Логотип – графічний елемент компанії, що найвикористовується. Він повинен виглядати однаково виграшно і в шапці сайту, і на упаковці товару, і рекламної поліграфії і т.д.

  • Асоціативність . У створенні логотипу важливо викликати асоціації – при цьому не найкращі, а потрібні для конкретної компанії.

РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ЦІНА

Freelancer
від 168$

Розробка 1 унікальна концепція логотипу

  • Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
  • Розробка шрифтового написання
  • Термін розробки: 2…3 р.
Виберіть план
Small Business
від 350$

Розробка 3 унікальні концепції логотипу

  • Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
  • Розробка шрифтового написання
  • Термін розробки: 5…7 р. днів.
Виберіть план
Corporate
від 490$

Розробка 5 унікальних концепцій логотипу

  • Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
  • Розробка шрифтового написання
  • Термін розробки: 7…14 р.
Виберіть план
Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 316

Середня оцінка 4.6 / 5

Замовити послугу