→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Дизайн поліграфії

Для обивателя поліграфія – це насамперед газети та журнали. Але це лише вузьке визначення терміна. У ширшому значенні слова під поліграфією слід розуміти виготовлення будь-якої друкованої продукції: буклетів, брошур, плакатів, календарів, каталогів, листівок тощо.

Поліграфія – це активний рекламний інструмент, який дозволяє донести до споживачів інформацію про ваш товар або послугу.

У студії WeLoveBrands виконується якісний дизайн поліграфії, яка ефектно рекламуватиме ваш бізнес у споживчому середовищі.

Дизайн візиток

Візитки перестали бути суто носієм контактних даних. Це іміджевий інструмент, який здатний справити перше враження краще за особисту розмову і в потрібний момент нагадати про людину або компанію.

Дизайн листівок

Зараз їх друкується така безліч, що виділитися серед них і запам'ятатися споживачеві – справжнє мистецтво! Студія WeLoveBrands повною мірою опанувала це мистецтво!

Дизайн плакатів

Мета використання плаката в комерції насамперед - донесення певного повідомлення цільової аудиторії. Це може бути повідомлення інформаційного, рекламного чи іміджевого характеру.

Дизайн буклету

Буклети можуть інформувати, знайомити аудиторію з темою, новим продуктом чи діяльністю компанії, рекламувати, просувати нові пропозиції та навіть продавати.

Дизайн каталогу

Ілюстроване поліграфічне видання, що складається з численних сторінок, де розміщуються відомості рекламно-інформаційного характеру про товари чи послуги.

Маркетинг кит

У бізнес-середовищі на зміну звичайним презентаціям і шаблонним комерційним пропозиціям прийшло нове поняття під назвою "маркетинг-кит".

Дизайн меню

Меню ресторану, кафе, бару чи іншого закладу сфери харчування - це його візитна картка. Чим привабливіше оформлений дизайн меню, тим сильнішим буде бажання відвідувача скуштувати страви.

Поліграфія для HoReCa

У сфері послуг готельно-ресторанного бізнесу важливе значення має оформлення поліграфічної продукції, візуальне враження від якої впливає бажання людини відвідати заклад і, отже, на рівень продажів.

Дизайн пластикових карток

Дизайн пластикових карток різного призначення (клубних, дисконтних, банківських) визначає емоційне сприйняття їх власниками тієї чи іншої компанії, що їх випустила.

Дизайн папок

Папки для паперу можуть бути призначені як для внутрішнього, так і зовнішнього використання. Продуманий дизайн папок виконується з урахуванням завдань, які вони мають виконувати.

Дизайн фірмового бланку

Бланком документа називають один із видів представницької продукції, призначеної для подальшого друку необхідних даних на спеціально оформленому аркуші формату А4.

Дизайн стікерів та наклейок

Бажаєте створити собі додаткову рекламу? Тоді просто роздайте своїм клієнтам фірмові наклейки або оригінальні наклейки.

Розробка дизайну поліграфії за всіма правилами у студії We❤Brands

Порядок надання інформації. Зважаючи на особливості людського сприйняття, розміщення текстових елементів на макеті починається в такій послідовності: з лівого верхнього кута до правого нижнього. Також дизайнер враховує, що спочатку погляд притягують великі та темні елементи, а потім увага перемикається на світлі та дрібні деталі. Оскільки макет із текстом однакового розміру складно читати, головну та другорядну текстову інформацію варто розмежовувати за допомогою розміру шрифту та колірного тону.

Макет із грамотно підібраною кольоровою гамою зможе без слів розповісти людині про вашу сферу діяльності. Грамотне поєднання тексту та картинки забезпечує успіх розробленим нами шедеврам поліграфії!

Підбір кольорової гами. Сприйняття інформації на макеті залежить від вибору колірної гами. З урахуванням поділу квітів на теплі, холодні та нейтральні відтінки дизайнер використовує найбільш підходящий варіант:

  • жовто-коричнева гама (теплі кольори) – актуальна при розробці поліграфії для швидкого харчування, т.к. асоціюється з гарячою випічкою, бургерами тощо;
  • синя гама (холодні кольори) – застосовується у разі створення дизайну поліграфії для банківських установ з метою наголосити на їх надійності;
  • сіра гама (нейтральні кольори) – рекомендована для поліграфії, що рекламує автомобільний транспорт, з акцентом на точності та міцності.

Колірний та тоновий контраст. Кожен колір має власний тон (насиченість). Накладені один на одного кольори однакової насиченості складно прочитати. Тому спеціаліст з дизайну компонує кольори таким чином, щоб світлі лежали на темних і навпаки.