→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Глосарій

6 Лютого

Мерч

Напевно, ви помічали людей, у яких на одязі та аксесуарах присутні принти у вигляді буквених або графічних зображень, логотипів брендів, стилізованих фото знаменитостей, мемов, цитат та унікальних фраз. Такі речі із фірмовими знаками називаються мерчами. І вже не один десяток років вони лишаються актуальними.
6 Лютого

Адвокат бренду

Стабільні продажі та розвиток бізнесу забезпечують лояльні покупці. Коли люди зацікавлені у продукті, їм подобається його якість, вони задоволені комунікацією з компанією, то ймовірність покупок надалі зростає. Крім цього, такі покупці рекомендуватимуть товар друзям та родичам, залишатимуть відгуки на сторінках бренду та ділитимуться емоціями від користування. Тобто клієнти перетворюються на адвокатів бренду.
6 Лютого

Обличчя бренду / Spokesperson

Щоб швидко та успішно представити новий продукт на ринку, забезпечити його проданість та підвищити впізнаваність компанії, необхідно задіяти один із найефективніших способів просування – обличчя бренду. Медійна особистість допомагає встановити емоційний зв'язок із споживачами, підкреслити індивідуальність та цінності бренду, збільшити довіру аудиторії.
2 Лютого

Юзабіліті

Юзабіліті (від англ. usability – зручність використання) – це комплексний термін, який вказує на зручність взаємодії з фізичними або digital-продуктами.
2 Лютого

Лідер думок

Лідер думок (опініон лідер, лідер громадської думки, ЛОМ) — публічна персона, яка завдяки популярності, унікальним знанням та досвіду може впливати на погляди, думки та бажання різних груп людей. Лідери думок мають високий авторитет і користуються довірою серед цільової аудиторії.
2 Лютого

Амбасадор бренду / Посол бренду

Амбасадор бренду – представник компанії в офлайні, ЗМІ та соцмережах. Це людина, яка просуває продукт без закликів купити, а транслюючи позитивні емоції, ідею та цінності бренду. Може бути особою колекції та учасником рекламних акцій. Його образ асоціюється із конкретною маркою.
2 Лютого

Інфлюенсер

Інфлюєнсер (від англійського influence – вплив) — це людина, до порад і рекомендацій якої прислухається значна кількість людей, особистість, яка може впливати на думку цільової аудиторії.
1 Лютого

Нейромережі

Нейронні мережі – частина штучного інтелекту (AI). Вони є набором обчислювальних алгоритмів, які імітують роботу людського мозку.
31 Серпня

Мультибренд VS монобренд: яку стратегію обрати

У світі сучасного бізнесу стратегічний вибір між мультибрендовою та монобрендовою стратегіями — одне з найважливіших питань. Обидві стратегії мають свої переваги та недоліки, і правильний вибір суттєво вплине на успіх компанії. Давайте розглянемо, що тактики мультибренда і монобренда, і які чинники слід враховувати під час їх виборі. Основні поняття Мультібренд Мультибренд передбачає наявність у компанії… Подробнее
31 Серпня

Монобренд

Монобренд – це стратегія брендування, за якої компанія фокусується і просуває тільки один продукт, товар або послугу під єдиним брендом. У рамках монобренда компанія приділяє всю свою увагу і ресурси на розвиток і просування конкретного продукту, щоб створити сильну ідентифікацію бренду у споживачів. Це може допомогти встановити ясні асоціації з продуктом і зробити марку впізнаваною… Подробнее
25 Серпня

Сегментація ринку

Сегментація ринку – розподіл потенційних покупців на групи за подібними ознаками та характеристиками. Для кожного сегмента продукт чи послуга повинні приносити свою цінність, покривати саме його потребу, відмінну від іншого сегмента. Сегментація може формуватися за різними ознаками: соціально-демографічним, територіальним, поведінковим, психографічним та іншим. Що таке сегменти ринку Сегменти ринку — групи споживачів із подібними інтересами… Подробнее
25 Серпня

Платформа бренду

Платформа бренду — документ, що містить всю стратегічну інформацію про бренд, посібник з його управління, опис його ключових характеристик та особливостей. Платформа бренду визначає ідентичність компанії та містить набір принципів, що лежать в основі всіх зусиль з комунікації та маркетингу. Для чого потрібна платформа бренду Ключові цілі кожного бізнесу — нарощувати продаж та приносити прибуток… Подробнее
14 Січня

Місія компанії

Місія – основна причина створення бренду, виражена в одному або кількох реченнях. Як правило, відображає не фінансові плани, а сенс буття компанії: який слід бренд прагне залишити в історії, яку користь приносить клієнтам, чого хоче досягти. Що бізнесу дає заяву про місію компанії Місія є коротким поясненням компанії: “Для чого ми створені?”. Вона допомагає компанії… Подробнее
25 Серпня

Ідентичність в маркетингу та брендингу

Ідентичність бренду – сукупність відмітних ознак та візуальних елементів, які допомагають ідентифікувати бренд, виділяють його у свідомості споживачів та формують його чіткий образ. Що входить до ідентичності бренду Ідентичність бренду може бути виражена у будь-якій кількості елементів. Залежно від характеру бізнесу той чи інший актив може бути більш менш важливим. До ключових елементів ідентичності бренду… Подробнее
25 Серпня

Дескриптор

Дескриптор (від латинського “descriptor” – описувати, описує) – слово чи словосполучення, яке служить для опису змісту документа. Також «дескриптором» називають слово або характерну ознаку, яку використовують для ідентифікації об’єкта.