Блог
10 Лютого
Особистий бренд лікаря: як продемонструвати компетентність і досягти довіри
Як правило, почувши слово “бренд”, люди згадують відомі торгові марки. У 2021 році особистий бренд напрацьовує кожен, хто веде профілі в соціальних мережах. Розбираємось у понятті «особистий бренд», кому, навіщо він потрібен, а також як його збудувати, із фахівцями WeLoveBrands.
8 Лютого
Особистий бренд підприємця: як зробити бізнес впізнаваним та пережити кризу
Час «знеособлених» компаній минає. Людей все більше цікавлять персони, які стоять за компаніями, аніж самі компанії. На Ілона Маска у Twitter підписано вдвічі більше людей, ніж на SpaceX та Tesla разом узятих. Кількість передплатників Річарда Бренсона вдесятеро більша, ніж у компанії Virgin. У профілі засновниці та власниці бренду нижньої білизни Сари Блейклі в LinkedIn у 20 разів більше передплатників у порівнянні з її SPANX.
8 Лютого
Особистий бренд HR-менеджера – акцент на професіоналізмі
Пошук роботи – це те, із чим стикається кожен. А перша людина, з якою ви спілкуватиметеся на співбесіді – HR-менеджер. Багато хто недооцінює рекрутерів, посилаючись на те, що їхні обов’язки виконає будь-хто. Але це не відповідає дійсності, адже в цій професії багато нюансів. Вона передбачає знання кадрового законодавства, азів психології для спілкування з людьми, проведення тренінгів для персоналу та ін.
8 Лютого
Особистий бренд IT фахівця
Персональний бренд – це не просто впізнаване ім’я, нестандартний стиль та мільйон передплатників у соцмережах. Насамперед це асоціації та емоції, які фахівець викликає у людей — у віртуальному та реальному житті.
7 Лютого
Особистий бренд косметолога – акцент на красі та експертності
Кожен мріє про красиву і сяючу шкіру, але самостійно досягти такого ефекту складно. Допоможе в цьому косметолог – експерт, який усуває естетичні недоліки, знає як правильно доглядати різні типи шкіри та довше зберегти молодість.
7 Лютого
Особистий бренд масажиста – розвиваємо бізнес через довіру
Масаж – це процедура, яка не лише розслаблює організм людини, а й покращує здоров’я. Професійний масажист розуміється на тонкощах анатомії та фізіології, адже без цього не виконати роботу якісно. Продемонструвати свою кваліфікацію, розповісти про безцінний досвід та підкреслити сильні сторони допоможе власний бренд масажиста. З його допомогою ви зможете виділитися, залучити клієнтів та підвищити їхню довіру.
6 Лютого
Особистий бренд підприємця: формула успіху
У світі налічується понад півмільйона відомих брендів, і їхня кількість постійно збільшується. Компанії борються за впізнаваність та інвестують у персональний брендинг, вважаючи його суттєвим чинником розвитку бізнесу.
6 Лютого
Особистий бренд шеф-кухаря: як показати свій стиль та майстерність
Всю суть стрімкого 21 століття відмінно характеризує фраза з безсмертного твору Льюїса Керрола «Аліса в Задзеркаллі», написаного в другій половині 19 століття: «Потрібно бігти з усіх ніг, щоб залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, необхідно бігти вдвічі швидше! ».
3 Лютого
Особистий бренд дієтолога – показуємо експертність та унікальність
Якщо ви вирішили розпочати бізнес у сфері дієтології, але хочете не просто проводити консультації, а бути реально корисними людям, змінювати світ на краще, стати відомими та добре заробляти, при цьому залишаючи за собою право вибору щодо клієнтів, робочого часу тощо. Вам потрібен особистий бренд дієтолога.
3 Лютого
Особистий бренд політика: через терни до зірок
Індіра та Махатма Ганді, Вінстон Черчілль, Маргарет Тетчер, Рональд Рейган, Барак Обама – ці імена поєднують заслуги перед історією та своїм народом. Цих людей також виділяє особистий успіх та всесвітня слава.
2 Лютого
Особистий бренд SEO-фахівця: як отримувати більше цільових клієнтів
SEO – це напрямок в інтернет-маркетингу, оптимізація сайту під вимоги пошукових систем. Фахівець із SEO просуває веб-ресурс за ключовими запитами в пошуковій системі: наприклад, щоб можна було швидше знайти статті WeLoveBrands про персональний бренд.
2 Лютого
Особистий бренд таргетолога: як підвищити свою затребуваність на ринку і збільшити кількість клієнтів
Будь-якому бізнесу потрібна реклама. Її використовують для просування невеликі локальні кав’ярні, стартапи з командою до десяти осіб та гіганти зі світовим ім’ям. За даними eMarketer, до кінця 2021 року світові витрати на інтернет-рекламу досягнуть 375 мільярдів доларів. А тому й попит на кваліфікованих таргетологів лише зростає.
1 Лютого
Особистий бренд beauty-майстра: з чого почати та як розвивати
Персональний бренд – це інструмент досягнення кар’єрних цілей. Сьогодні недостатньо бути професіоналом у своїй сфері, щоб залишатися затребуваним. Люди приходять до тих, кому довіряють, а для формування довіри потрібний сильний особистий бренд. Він допомагає отримати високооплачувану роботу чи стати незалежним спеціалістом, заснувати власний бізнес, завести корисні знайомства та підвищити вартість послуг.
28 Січня
Особистий бренд фітнес-тренера: як залучити клієнтів
З метою отримувати більше клієнтів до фітнес-клубу, збільшувати свій заробіток, а також відбудувуватися від конкурентів тренери розвивають особистий бренд. Незважаючи на користь персонального брендингу, тренери часто не приділяють достатньої уваги розвитку акаунтів у соціальних мережах та digital-інструментам маркетингу загалом. Так упускається можливість залучення клієнтів на персональні тренування та онлайн-курси.
27 Січня
Особистий бренд бухгалтера – шлях до довіри клієнтів
Незалежні бухгалтери та аудитори працюють у висококонкурентній сфері. Продемонструвати індивідуальність та виділитися на тлі подібних пропозицій стає дедалі важче. Нещодавно бухгалтери знаходили роботу за допомогою оголошень у газетах та сарафанного радіо. Сьогодні розвивати бізнес та вибудовувати особистий бренд допомагає активне позиціонування у соцмережах.