→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

15 Лютого

Особистий бренд блогера – показуємо експертність

Збільшення кількості бізнес-акаунтів різних експертів у соціальних мережах викликає потребу показати свою індивідуальність та виділитися на тлі конкурентів. Допомогти в цьому може особистий бренд блогера – базовий інструмент, призначений для збільшення популярності людини у медіа-просторі чи просування його проектів.
15 Лютого

Особистий бренд стоматолога: ефективний спосіб залучення клієнтів

В одній і тій самій клініці в одного стоматолога години прийому розписані на кілька місяців наперед, а в іншого фахівця аналогічного рівня та освіти можуть бути «вікна». Інший приклад: дантист, переходячи на нове місце роботи, «уводить» за собою більшу частину пацієнтів. Знайомо? З чим це пов’язано? Якби на вподобання пацієнтів впливала лише кваліфікація лікаря, такі явища явно траплялися б рідше.
14 Лютого

Особистий бренд маркетолога – реалізуємо потенціал

Маркетолог – це спеціаліст, який займається просуванням, рекламою різних послуг та товарів. Він точно знає, що подобається аудиторії і чого вона очікує від виробників та продавців. Його головна мета – побудувати стратегію роботи таким чином, щоб отримати визнання та максимальний прибуток.
13 Лютого

Особистий бренд хірурга – довіра через професіоналізм

Серйозність професії хірурга ні в кого не викликає сумнівів. Ці лікарі шановані та високо цінуються у всьому світі, оскільки рятують людські життя. Але стати висококваліфікованим фахівцем не так легко – потрібні роки навчання та практики.
10 Лютого

Особистий бренд лікаря: як продемонструвати компетентність і досягти довіри

Як правило, почувши слово “бренд”, люди згадують відомі торгові марки. У 2021 році особистий бренд напрацьовує кожен, хто веде профілі в соціальних мережах. Розбираємось у понятті «особистий бренд», кому, навіщо він потрібен, а також як його збудувати, із фахівцями WeLoveBrands.
8 Лютого

Особистий бренд підприємця: як зробити бізнес впізнаваним та пережити кризу

Час «знеособлених» компаній минає. Людей все більше цікавлять персони, які стоять за компаніями, аніж самі компанії. На Ілона Маска у Twitter підписано вдвічі більше людей, ніж на SpaceX та Tesla разом узятих. Кількість передплатників Річарда Бренсона вдесятеро більша, ніж у компанії Virgin. У профілі засновниці та власниці бренду нижньої білизни Сари Блейклі в LinkedIn у 20 разів більше передплатників у порівнянні з її SPANX.
8 Лютого

Особистий бренд HR-менеджера – акцент на професіоналізмі

Пошук роботи – це те, із чим стикається кожен. А перша людина, з якою ви спілкуватиметеся на співбесіді – HR-менеджер. Багато хто недооцінює рекрутерів, посилаючись на те, що їхні обов’язки виконає будь-хто. Але це не відповідає дійсності, адже в цій професії багато нюансів. Вона передбачає знання кадрового законодавства, азів психології для спілкування з людьми, проведення тренінгів для персоналу та ін.
8 Лютого

Особистий бренд IT фахівця

Персональний бренд – це не просто впізнаване ім’я, нестандартний стиль та мільйон передплатників у соцмережах. Насамперед це асоціації та емоції, які фахівець викликає у людей — у віртуальному та реальному житті.
7 Лютого

Особистий бренд косметолога – акцент на красі та експертності

Кожен мріє про красиву і сяючу шкіру, але самостійно досягти такого ефекту складно. Допоможе в цьому косметолог – експерт, який усуває естетичні недоліки, знає як правильно доглядати різні типи шкіри та довше зберегти молодість.
7 Лютого

Особистий бренд масажиста – розвиваємо бізнес через довіру

Масаж – це процедура, яка не лише розслаблює організм людини, а й покращує здоров’я. Професійний масажист розуміється на тонкощах анатомії та фізіології, адже без цього не виконати роботу якісно. Продемонструвати свою кваліфікацію, розповісти про безцінний досвід та підкреслити сильні сторони допоможе власний бренд масажиста. З його допомогою ви зможете виділитися, залучити клієнтів та підвищити їхню довіру.
6 Лютого

Особистий бренд підприємця: формула успіху

У світі налічується понад півмільйона відомих брендів, і їхня кількість постійно збільшується. Компанії борються за впізнаваність та інвестують у персональний брендинг, вважаючи його суттєвим чинником розвитку бізнесу.
6 Лютого

Особистий бренд шеф-кухаря: як показати свій стиль та майстерність

Всю суть стрімкого 21 століття відмінно характеризує фраза з безсмертного твору Льюїса Керрола «Аліса в Задзеркаллі», написаного в другій половині 19 століття: «Потрібно бігти з усіх ніг, щоб залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, необхідно бігти вдвічі швидше! ».
3 Лютого

Особистий бренд дієтолога – показуємо експертність та унікальність

Якщо ви вирішили розпочати бізнес у сфері дієтології, але хочете не просто проводити консультації, а бути реально корисними людям, змінювати світ на краще, стати відомими та добре заробляти, при цьому залишаючи за собою право вибору щодо клієнтів, робочого часу тощо. Вам потрібен особистий бренд дієтолога.
3 Лютого

Особистий бренд політика: через терни до зірок

Індіра та Махатма Ганді, Вінстон Черчілль, Маргарет Тетчер, Рональд Рейган, Барак Обама – ці імена поєднують заслуги перед історією та своїм народом. Цих людей також виділяє особистий успіх та всесвітня слава.
2 Лютого

Особистий бренд SEO-фахівця: як отримувати більше цільових клієнтів

SEO – це напрямок в інтернет-маркетингу, оптимізація сайту під вимоги пошукових систем. Фахівець із SEO просуває веб-ресурс за ключовими запитами в пошуковій системі: наприклад, щоб можна було швидше знайти статті WeLoveBrands про персональний бренд.