→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Особистий бренд копірайтера – виведення бізнесу на новий рівень

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд копірайтера – виведення бізнесу на новий рівень

Такі імена у копірайтингу як Девід Огілві, Алан Піз, Петро Панда, Дмитро Кіт відомі багатьом, адже ми говоримо про гуру у цій сфері. На їхній творчості зросло безліч копірайтерів. Що поєднує цих людей?

Чим вони відрізняються від багатьох експертів та професіоналів у сфері копірайтингу? Тим, що кожен з них – це бренд.

Персональний бренд: чим він відрізняється від іміджу, стилю та моди

Знайома ситуація, коли більшість клієнтів про вас не знають, не звертаються безпосередньо, доводиться самостійно їх шукати і конкурувати з іншими копірайтерами? Або вже є своя база клієнтів, але вам цікаві і нові замовники. Як вчинити? Відповідь – розвивати власний бренд копірайтера.

Для нового клієнта кожен виконавець – це «темна конячка». Замовники звертають увагу на тих авторів, чиє ім'я на слуху та хто будує репутацію експерта у своїй ніші. Особистий бренд у цьому випадку дає зрозуміти клієнтам, як ви ведете свої справи і чому варто працювати саме з вами.

Мати особистий бренд – отже, бути популярною і легко впізнаваною особистістю, нести оригінальну ідею, співзвучну з внутрішніми цінностями своєї аудиторії, отримувати більше ресурсів.

Персональний бренд копірайтера викликає певні асоціації у свідомості людей. У них складається образ, коли вони чують ваше ім'я та пов'язують його з професією. На процес формування думки про вас можна вплинути, наголосивши на особистих перевагах. У цьому вам допоможе правильно складений імідж – уявлення людей про те, як повинна поводитися людина, її внутрішні та зовнішні якості.

Імідж включає поняття стилю. Він відображає унікальні риси індивіда, які відрізняють його від інших. На формування думки про людину впливає наслідування модних тенденцій. Його уподобання, звички та цінності, продиктовані часом, повинні збігатися з уподобаннями аудиторії, щоб створити позитивний образ.

Які якості особистого бренду допоможуть досягти поставленої мети

Бути професійним копірайтером і створювати круті проекти – цього вже недостатньо, щоб стати успішним та затребуваним фахівцем. Важливим є пряме звернення клієнта саме до вас. Персональний бренд надасть конкурентну перевагу та підніме бізнес на новий рівень.

Бренд дозволяє:

  • підвищити впізнаваність;

  • збільшити клієнтську базу та кількість замовлень;

  • посилити репутацію;

  • виявити експертність у питаннях нішевого копірайтингу;

  • обійти колег-конкурентів;

  • заочно побудувати довірчі стосунки з потенційними клієнтами;

  • розширити способи просування своїх послуг.

Розвиток особистого бренду дозволить самостійно обирати, з ким працювати та на яких умовах.

copywriter-brand

Використовуючи персональний брендинг, ви досягнете таких цілей:

 

copywriter-brandробота з клієнтами та проектами топ-рівню;

 


copywriter-brandсамостійне встановлення вартості послуг;

 


copywriter-brandотримання позитивної репутації, високого статусу та корисних зв'язків;

 


copywriter-brandзбільшення охоплень та розширення меж сфери впливу;

 


copywriter-brandпридбання соціального та фінансового захисту.

 

Наявність особистого бренду у копірайтера дозволить збільшити прайс, оскільки клієнти тепер платитимуть за якість та відсутність ризиків. Початківець копірайтер зможе заявити про свою експертність, а досвідчений фахівець просуватиме свій бізнес у люксовому сегменті.

Підводне каміння при просуванні особистого бренду

Персональний бренд потребує постійного опрацювання. Помилкові дії можуть звести нанівець всю роботу з його просування.

Ось кілька нюансів у створенні особистого бренду:

 

copywriter-brandВам потрібно буде постійно стежити за тим, яку інформацію ви транслюєте. Дотримуйтесь ідеї та будьте послідовними. Утримуйтеся від висловлювань у сферах, які не стикаються з копірайтингом.


copywriter-brandРозвиток власного бренду займе час. Дохід буде наростати поступово, тому переконайтеся, що ви готові працювати в одному ідейному напрямку щонайменше п'ять-десять років.


copywriter-brandЗростання популярності та пильної уваги збільшує не лише позитивні, а й негативні відгуки. Критика вашого образу, проектів, рівня компетентності неминуча. Будьте готові до цього і визначтеся, як реагувати на негатив.


copywriter-brandВам знадобляться додаткові ресурси для просування особистого бренду: час, фінанси, знання. Визначтеся, чи ви готові самостійно зайнятися персональним брендингом? Можливо вам знадобиться досвід професійного розвитку бренду.

 

Фахівці агентства WeLoveBrands займаються розробкою власного бренду копірайтера з нуля. Ви зможете довірити їм формування ідентичності та концепції, збільшення впізнаваності шляхом налагодження зв'язку з цільовою аудиторією, створення позитивного сприйняття ваших послуг через візуальні та вербальні канали.

Яке ви створюєте враження та як вплинути на нього за допомогою особистого бренду

Перше враження про людину створюється на підсвідомому рівні. Спочатку оцінюються невербальні сигнали, потім поведінкові моменти. На останньому етапі формується емоційне сприйняття. Враження про людину-бренд створюється великою аудиторією. Вона оцінює його уважніше. Які емоції він викликає? Чи є у ньому унікальність? Які особисті цінності підтримує? Як поводиться і виглядає?

Сильний особистий бренд створює гарне враження. Він викликає довіру у клієнтів, демонструючи унікальність та експертність. Щоб ваш образ викликав позитивні емоції, необхідно показати його сильні сторони, наголосити на перевагах. А саме:

  1. Вигідно уявіть ваш персональний бренд копірайтера. Чітко напишіть концепцію. Продемонструйте назву, сайт, логотип, список послуг. Проінформованість про бренд впливає на здатність клієнта згадати його та оцінити. Ви можете контролювати, яку інформацію поширювати.

  2. Створіть позитивний досвід спілкування із клієнтами. Приємні враження формуються у замовників у тому випадку, якщо ви виконали всі завдання на найвищому рівні та вчасно. Наступного разу вони звернуться до свого досвіду спілкування з вами, коли прийматимуть рішення щодо подальшої співпраці з брендом.

  3. Повідомляйте свої досягнення і перемоги, просуваючи особистий бренд. Продумана реклама спонукає потенційних клієнтів скористатися вашими послугами.

  4. Будуйте міцні особисті зв'язки. Про рівень вашого бізнесу оточуючим можуть розповісти ваші постійні клієнти, друзі, партнери. Цей вид реклами має рівень довіри вищий, ніж у телевізійної.

Пропрацювавши ці пункти, ви зможете вплинути на враження людей про ваш бренд, збільшити кількість клієнтів, а відповідно, і заробітку за умови збереження високого рівня професіоналізму.

copywriter-brand

Якими атрибутами володіє персональний бренд копірайтера

Особистий бренд використовує зовнішні атрибути та внутрішні цінності, щоб сформувати певні очікування у своєї аудиторії.

До зовнішніх атрибутів відносяться:

  • ім'я чи псевдонім;

  • слоган чи кредо;

  • логотип, підпис, герб;

  • власний веб-сайт;

  • візитка;

  • почерк;

  • імідж, стиль.

З їхньою допомогою в аудиторії з'явиться набір стійких образів, які асоціюватимуться з вашим особистим брендом. Для розробки зовнішніх атрибутів зверніться до фахівців WeLoveBrands, щоб створити листівку персонального бренду та визначити власну формулу стилю: колір, форму фактуру та малюнок, що працюють на вас.

Бренд-код копірайтера: розпакування індивідуальності

Особистий бренд-код – це особливість, через яку відбувається вплив на свідомість цільової аудиторії. Він визначає стратегію розвитку та позиціонування бренду копірайтера.

Бренд-код формується з:

  • визначення користі послуги, яку надає копірайтер;

  • позиціонування через відмінні риси;

  • іміджу – стилю поведінки, дії;

  • місії – сенсу існування особистого бренду, значимості;

  • бачення – перспектив розвитку;

  • цінностей – критерій для прийняття рішень.

Визначивши унікальність персонального бренду, ви зрозумієте як влаштувати природне та ефективне спілкування з клієнтами, вигідно піднести себе, залучати ідеальну аудиторію, використовувати сильні сторони бренду для досягнення успіху та поставленої мети.

copywriter-brand

Як побудувати власний бренд копірайтера за допомогою архетипів

Архетип – універсальний образ , що складається з набору впізнаваних характеристик і моделей поведінки. На основі архетипів були створені такі персонажі як клоун McDonald, ведмідь Барні, кролик Nesquik, Санта Coca-Cola. Вони уособлюють основні цінності підприємств. У випадку з власним брендом таким персонажем стає сам копірайтер, який містить набір характеристик свого провідного архетипу. Використовуючи  Цю методику слід розуміти, що клієнт вибиратиме той бренд, який відповідає його архетипу.

Існують 4 групи архетипів (класифікація Е. Беннет), які застосовуються у формуванні персональних брендів:

 

copywriter-brandПорядок. Основні риси цієї групи – стабільність, підтримка традицій, статусність, створення цікавих проектів, впровадження авторських ідей у ​​бізнес, захист та турбота про оточуючих. До групи входять: Правитель, Творець, Дбайливий.


copywriter-brandТуга по раю. Характеристики особистостей – індивідуальність, самосвідомість, допитливість, вдосконалення. Мудрець з цієї групи спирається в бізнесі на досвід, Шукач знаходиться в пошуку нових підходів, а простодушний – прибічник ведення справ, заснованих на сімейних цінностях.


copywriter-brandЗв'язки з іншими. Відносини, романтика, враження, буденність – Основні ознаки. Сюди відносять Шута, Коханця, Обивателя.


copywriter-brandСлід у світі. Це Герой, Маг, Бунтар. Перший робить складну роботу, що вимагає докладати зусиль, другий спирається на вміння стати на місце клієнта, третій кидає виклик, порушує правила.

 

Для створення унікального власного бренду копірайтера за основу береться один провідний архетип, до якого додаються деякі риси другорядних персонажів. Автор із центральним архетипом Шукач, який постійно вдосконалюється і навчається новому, може мати в образі почуття гумору Шута, виявити творчу жилку Творця, розуміння Обивателя тощо. Якщо ви знаєте архетип своєї цільової аудиторії, то легко збудуйте з нею ефективну комунікацію.

Поетапне формування особистого бренду копірайтера

Визначившись із зовнішньою структурою особистого бренду, необхідно перейти до внутрішнього рівня, що визначає смисли. Він включає стратегію, позиціонування, оформлення, просування та комунікацію.

 

copywriter-brandСтратегія та позиціонування.

Цей етап передбачає ідентифікацію реальності та постановку мети. Необхідно знайти свою ідею, яка надихає діяльність. Відповісти на запитання: хто я? Для цього визначтеся з:

    • основним та допоміжним архетипом;

    • персональним образом;

    • місією (великою ідеєю);

    • цінностями та їх визначенням;

    • унікальними компетенціями;

    • комунікативним кільцем.

Результати аналізу особистості людини-бренду, конкурентів, ниш, трендів та аудиторії, допоможуть вам вибудувати успішну стратегію, а знання класифікації архетипів – – персональне позиціонування.

copywriter-brand

 

copywriter-brandУпаковка.

Оформлення особистого бренду складається із зовнішніх та внутрішніх складових. До перших належать ім'я, зовнішній вигляд, імідж, мова, жести, а другі відповідають за легенду бренду, цілі, унікальність. Щоб створити позитивне враження у клієнтів, копірайтер повинен подбати про зовнішню та внутрішню упаковку.

До зовнішньої відносяться:

  • атрибути бренду (коди/кодування комунікацій);

  • формула індивідуального стилю, персональний image book;

  • фотосет;

  • розпакування/перепакування всіх каналів комунікації.

Внутрішня сторона складається з:

  • клієнтського ряду (ролі та стану);

  • я хочу стати номер 1 в...;

  • поля асоціацій бренду;

  • колеса бренду;

  • унікальної бізнес-ролі;

  • емоційної Brand story (легенди бренду+ключової метафори);

  • презентаційного мовлення (послання бренду на 1-3 хвилини);

  • повідомлення бренду;

  • піраміди обіцянок.

Працюючи над фірмовим стилем та креативною ідеєю, не захоплюйтесь. Не вдавайте, не грайте роль, а будьте людино-брендом.

 

copywriter-brand

Просування та комунікація.

Реклама особистого бренду має відбуватися на всіх доступних інформаційних каналах, щоб охопити якомога більшу аудиторію.

Для цього необхідно:

  • провести аудит соціальних мереж та інших каналів комунікації;

  • розробити комунікаційну стратегію;

  • розробити унікальний контент-план для кожного каналу.

copywriter-brand

Просуваючи свій особистий бренд, не забувайте ділитися корисним та експертним контентом, який показує, як ви працюєте: колекція порад, лайфхаки, особиста фішка, вправи та ін. Не вказуйте лише платні послуги. Відповідайте на коментарі та залучайтеся до дискусії, таким чином, ви налагодите ефективний контакт із аудиторією та викличите довіру.

Топ 5 помилок у формуванні особистого бренду

copywriter-brandНемає чіткого розуміння, навіщо саме вам потрібний особистий бренд

Перш ніж думати про формування персонального бренду, поставте собі два питання. Навіщо мені це треба? Як я зрозумію, що він працює? Якщо у вас буде чітка мета та критерії оцінки ефективності даного продукту, можна розпочати створення персонального образу. Зверніться до компанії WeLoveBrands – так ви уникнете можливих помилок, які могли не врахувати при самостійному формуванні особистого бренду.

copywriter-brandГонитва за популярністю

Особистий бренд це не тільки популярність. Тут йдеться про вплив на аудиторію у вузьких колах за допомогою особистого контакту та networking. Пропонуючи корисний нишевий контент та надаючи якісні послуги, ви зможете заручитися довірою людей. А довіра дорівнює впливу.

copywriter-brandВідсутність життєздатної ідеї

Щоб отримувати прибуток від власного бренду, потрібно мати унікальну ідею, яку можна розвивати протягом довгого часу. Мало просто вкласти гроші в упаковку і чекати. Потрібний регулярний випуск актуального контенту на різних майданчиках, щоб підтримувати інтерес аудиторії. Персональний бренд вимагає постійної роботи, часу та певних знань.

copywriter-brandРозвиток персонального бренду лише через одну соціальну мережу

Для якісної віддачі особистого бренду копірайтеру недостатньо користуватися лише однією соціальною мережею поширення інформації. Необхідно використовувати всі доступні майданчики. По кожній із них згодом проводиться аудит. Який контент отримав багато коментарів? Які комунікаційні канали залучили більше клієнтів?

copywriter-brandНерозуміння ефективності роботи персонального бренду

Коли немає критеріїв оцінки, важко визначити, чи йде робота з просування бренду у правильному напрямку. Спершу необхідно зрозуміти, що саме ви хотіли отримати від особистого бренду. Вам важлива легкість комунікації, кількість виступів, публікацій, гроші, рейтинг залучення, корисні зв'язки? Якщо особистий бренд не приніс вам бажаного результату, зверніться до нашої студії. Фахівці агентства проаналізують ваш образ, дадуть рекомендації, заповнять прогалини.

Приклади успішного особистого брендингу у копірайтингу

Девіда Огілві (David Ogilvy) називають професійним копірайтером, «батьком» реклами, яка заклала фундамент для розвитку сучасного маркетингу. Його ім'я стало загальним, а крилаті фрази перетворилися на посібник з просування. Він заснував та успішно керував рекламним агентством «Ogilvy & Mather», на рахунку якого контракти з Schweppes, Rolls-Royce, Adidas, Coca-Cola та ін.

Ден Кеннеді (Dan Kennedy) – американський речник, маркетолог, автор. Він почав кар'єру, як копірайтер і менеджер, заклавши основи для інформаційного бізнесу, дотримуючись тенденцій розвитку інтернет-маркетингу. Є фахівцем у жанрі бізнес-літератури. Здобув славу генія завдяки прагматичним та дієвим рекомендаціям щодо просування, нестандартним способам виправлення помилок. Написав десятки книг: «Жорсткий бренд-білдинг. Видавте з клієнта додаткову маржу», «Жорсткий SMM. Вичавити із соцмереж максимум» та ін.

Денис Каплунов – успішний копірайтер, який просуває ефективність використання методів НЛП у текстах, що продають. Він заснував агентство «Студія Дениса Каплунова», веде блог «Копірайтинг від А до Ю», пише книги-посібники для великого бізнесу, проводить вебінари та онлайн-зустрічі. Його аудиторія складається не тільки з професійних авторів, а й з керівників, менеджерів, маркетологів.

Заріна Івантер – підприємець, журналіст, спікер, копірайтер. Вона заснувала дитячий центр «Куточок», а потім написала книгу, як у декреті відкрити свій бізнес. Зараз навчає ведення бізнесу керівників дитячих центрів та як продавати в Instagram, використовуючи лише текст.

Максим Ілляхов – лінгвіст, редактор та автор. Він створив навчальний курс з інфостилю – очищення тексту від «води». Є ідейним засновником сервісу «Главред». Серед творів автора книги: «Інформаційний стиль», «Пиши, скорочуй» та ін.

Що почитати для самостійного розвитку особистого бренду

Створення власного бренду стане незаперечною перевагою в будь-якому бізнесі. Для копірайтера це дорівнює люксовим клієнтам, гонорарам, що ростуть, цікавим замовленням.

Якщо ви хочете формувати особистий бренд самостійно або отримати деякі знання про цей процес, перш ніж звернутися до фахівців, ознайомтеся з кількома посібниками:

  • Саленбахер Юрген: «Створіть особистий бренд. Як знаходити можливості, розвиватися та виділятися»;

  • Азаренок Марія та Азізова Катерина: «Активуй свій персональний бренд! 100 кейсів для підвищення ефективності бізнесу»;

  • Ігор Манн: «Номер 1. Як стати найкращим у тому, що ти робиш»;

  • Том Пітерс: «Перетворити себе на бренд. 50 вірних способів перестати бути посередністю»;

  • Ларрі Лінн та Патрік Сіткін: «Особистий бренд. Подбайте про вашу репутацію, перш ніж це зроблять інші».

Будьте готові до того, що робота над особистим брендом вимагатиме часу, фінансів, певних знань.

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Якщо ви хочете вигідно виділитися серед конкурентів-копірайтерів, підвищити вартість послуг, покращити взаємодію з клієнтами, створити позитивний імідж, який на довгий час закріпиться у свідомості аудиторії, зверніться до агентства WeLoveBrands.

Ви отримаєте такі переваги:

  1. Тісна співпраця з клієнтом, щоб результат роботи відповідав очікуванням замовника.

  2. Створення індивідуальної концепції персонального бренду, враховуючи дані аналізу ринку, конкурентів, аудиторії.

  3. Надання комплексу послуг, який включає, окрім розробки особистого бренду копірайтера, також створення та просування власного сайту копірайтера.

Компанія WeLoveBrands виконує поетапну розробку власного бренду відповідно до поставлених цілей. Після закінчення роботи ви отримаєте сильний особистий бренд копірайтера, який відображатиме вашу експертність і викликатиме довіру аудиторії. Для уточнення деталей замовлення послуги залиште заявку онлайн, зателефонуйте нам або напишіть у чат.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5