→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Особистий бренд маркетолога – реалізуємо потенціал

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд маркетолога – реалізуємо потенціал

Маркетолог - це спеціаліст, який займається просуванням, рекламою різних послуг та товарів. Він точно знає, що подобається аудиторії і чого вона очікує від виробників та продавців. Його головна мета – побудувати стратегію роботи таким чином, щоб отримати визнання та максимальний прибуток.

Ця людина постійно аналізує ринок, щоб зрозуміти потреби потенційних клієнтів та запропонувати їм те, що потрібно, а також побудувати з ними довгострокові відносини.

Просувати себе, свої послуги, а також товари компаній-клієнтів допоможе особистий бренд маркетолога, що чіпляє..

Щоб «швець» сам не виявився без чобіт, спеціалісту слід розробити сильний образ, який дозволить не тільки виділитися серед конкурентів, а й розкрити сильні сторони, показати себе як профі, підвищити довіру аудиторії.

marketer-brand

У чому суть понять – персональний бренд, імідж, мода, стиль

Особистий бренд — це те, що люди згадують першим, коли чують ваше ім'я. Він допомагає продемонструвати цінності та переваги, підкреслити індивідуальність, встановити довірчий зв'язок із клієнтом. А коли людина довіряє, то співпрацюватиме знову і знову.

Але перед початком роботи над брендом, потрібно подумати про імідж, який включає такі поняття, як стиль і мода. Стиль – те, що ви обираєте самі. Це почерк, який ні в кого не буде повторюватися, адже він унікальний. А мода – це тенденції, які постійно змінюються. Вона відбиває ідеали суспільства на конкретний момент.

Імідж пов'язаний з вашою діяльністю, зовнішністю, звичками та моделями поведінки. Тут важливо, як ви себе подаєте, чи стежите за своєю репутацією, чи корисні людям і т.д.

Навіщо маркетологу потрібний особистий бренд

Маркетолог – людина, яка сама здатна просунути будь-що. Але не варто забувати і про себе, адже власний бренд насамперед зміцнює вашу репутацію.

Ось ще 5 причин для створення бренду:

 

marketer-brandзаява про себе;

 


marketer-brandнові корисні знайомства;

 


marketer-brandрозвиток кар'єри;

 


marketer-brandпідвищення цінності послуг;

 


marketer-brandзбільшення кількості клієнтів.

 

Головні цілі створення особистого бренду – це формування впізнаваного образу у професійному середовищі, зв'язок із клієнтами та розвиток себе як експерта.

Мінуси персонального бренду:

  • Витрати ресурсів. Вам потрібно постійно розвивати та просувати особистий бренд, щоб досягти результатів. А ще заздалегідь визначте, скільки ви готові вкласти у справу, тому що реклама, послуги копірайтера для складання контент-плану, дизайнера з оформлення сайту, блогу, облікових записів у соціальних мережах коштують грошей.

  • Позиціонування бренду – це назавжди. Коли ви визначили атрибути, колірну гаму та емоційне посилання, їх вже не змінити. А якщо і зважитеся щось змінити, то ризикуєте втратити впізнаваність, адже бренди люблять постійність.

  • Особистий бренд треба розвивати. Якщо ви почали, йдіть до кінця – займайтеся просуванням, спілкуйтеся з аудиторією, вкладайте ресурси. А якщо ви не впевнені в собі, то спочатку оцініть всі ризики, створіть стратегію, а тільки після цього дійте.

За грамотного підходу ці мінуси не страшні. Так, доведеться попередньо все продумати, розробити стратегію і діяти відповідно, але це допоможе стати впізнаваним і залучити більше клієнтів. А щодо розвитку, то воно ще нікому не зашкодило. Навпаки, ви покажете людям, що завжди в курсі нових тенденцій, йдете в ногу з часом і не боїтеся бути гнучкими.

Що впливає на враження людей

Людина складає думку про спеціаліста буквально за кілька секунд. При першому знайомстві, оцінюючи зовнішній вигляд, мову та манеру поведінки, або зайшовши на сайт/бізнес-сторінку в соцмережах та переглядаючи контент, споживачі визначають, подобається їм те, що вони бачать, чи ні. Виходячи з тих емоцій та асоціацій, які у них виникають, формується враження про бренд загалом.

Наскільки б різними не були люди, є кілька моментів, які впливають на їх відчуття. Це:

  • Загальна характеристика . На цьому етапі людина знайомиться із брендом, оцінює, наскільки для нього буде корисна інформація. Якщо він знайшов для себе зиск, перейде на наступний етап.

  • Візуальна складова. Хороше перше враження – запорука подальших довірчих відносин. Люди звертають увагу на логотип, колірну гаму та з асоціацій формують певний образ.

  • Емоційні атрибути. Загальні цінності, захоплююча легенда та місія (крім заробітку) викличуть емоції у більшості людей. Тому важливо подбати, щоб ці емоції були приємними.

marketer-brand

Подумайте, що корисного ви можете дати клієнтам, як зробити бренд яскравішим, чого ви прагнете, і тоді аудиторія не пройде повз.

Атрибути людини-бренду

Кожна людина-бренд має індивідуальні риси та характеристики. Ці особливості лежать в основі унікального образу, що виникає у свідомості споживачів, коли вони чують те чи інше ім'я.

Що має бути в особистого бренду:

  • Усвідомлення себе

Ви знаєте, ким є (як особистість і фахівець), які у вас життєві принципи, цінності і чого прагнете.

  • Професіоналізм

Визначте свої сильні сторони, чим можете бути корисними, в чому добре розбираєтесь, які знання та досвід маєте.

  • Цінності

Те, чому ви слідуєте не тільки на роботі, а й у особистому житті.

  • Ціль

Для особистого бренду ціль має бути звернена не тільки до вас, а й до інших людей. Це робота задля загального блага.

  • Унікальність

Ваша відмінність від конкурентів. Варто придумати щось таке, що ідентифікуватиме вас серед інших.

  • Зовнішнє сприйняття

Стиль, манера мови, жести, міміка. Можливо, у вашій зовнішності є якась особливість, яку можна обіграти і використовувати як фішечку.

  • Легенда

Історія того, як ви дійшли успіху, чому вирішили зайнятися маркетингом, як виник ваш бренд і т.д.. Можна розповісти також про переломні моменти та перешкоди на цьому шляху.

Із цього всього вийде гармонійний особистий бренд. Звичайно, потрібен час для того, щоб покопатися в собі, поспілкуватися з аудиторією, знайти особливі риси, визначитися з цілями, але це дуже цікава робота, яка рухатиме вас уперед.

Особистий бренд-код маркетолога – що це?

Бренд-код маркетолога – це все одно, що ДНК людини. Він вказує на те, чим ви відрізняєтесь від інших фахівців цієї галузі.

4 складові індивідуальності:

  • Образ

Подумайте, якою людиною ви хочете, щоб вас бачили. Однак, немає кращого образу, ніж ви самі. Не варто вдавати із себе супер-героя, але можете підкреслити переваги.

  • Активність у соціальних мережах

Соціальні мережі відображають ваше життя, тому регулярно публікуйте нову цікаву інформацію. А також, реагуйте на зворотний зв'язок, відповідайте на запитання та коментарі.

  • Корисність

Інформація, якою ви ділитеся, має бути не тільки цікавою, а й корисною. Люди люблять дізнаватися про щось незвичайне, але те, що можна застосувати в житті та роботі, все-таки користується більшою популярністю.

  • Розвиток

Не зупиняйтеся на досягнутому та не думайте, що вже дійшли до вершини робочої діяльності. Завжди є, чого прагнути. Наважуйтеся і вчитеся новому.

Працюючи над особистим брендом, ви помітите як аудиторія почала зростати не тільки в кількості, а й у якості. Показуючи своїм прикладом, що ростете і розвиваєтеся, ви мотивуватимете людей.

Як створити власний бренд маркетолога: метод архетипів у брендингу

«Архетип» з грецької перекладається як «прообраз». Цей переклад точно передає суть поняття. Архетип – це набір якостей, властивих від народження. Розуміння, яка у вас модель поведінки допоможе правильно розставити пріоритети в роботі і вибудувати міцний зв'язок з аудиторією.

Розділити архетипи можна на 4 стратегії:

  • Стратегія індивідуалізму

Постійне самопізнання, духовний пошук, роздуми про сенс життя. Є бажання виділятись серед інших.

Архетипи: Невинний, Шукач, Мудрець.

marketer-brand marketer-brand marketer-brand

  • Стратегія зміни

Любов до ризику та революції. Люди, які належать до цієї групи, потребують особистого визнання і прагнуть досягти результатів у роботі.

Архетипи: Герой, Бунтар, Чарівник.

marketer-brand marketer-brand marketer-brand

  • Стратегія Приналежності

Ці люди люблять спілкування та життя в соціумі, працюють у команді. Вони хочуть подобатись іншим, легко пристосовуються до ситуації, йдуть на компроміси. Схильні до втрати себе через вічне прагнення сподобатися іншим.

Архетипи: Славний малий, Коханець, Блазень.

marketer-brand marketer-brand marketer-brand

  • Стратегія стабільності

Представники групи прагнуть безпеки, сталості та рішення всього мирним шляхом. Можуть чітко вивчити будь-яку систему, щоб якось очолити її.

Архетипи: Батько, Творець, Імператор.

marketer-brand marketer-brand marketer-brand

Щоб визначити свій архетип можна пройти спеціальний тест. За його результатами ви дізнаєтеся, яка модель поведінки більш властива вам. Часто трапляється, що людина не має одного домінуючого архетипу, а два чи три знаходяться приблизно на рівних. У такому разі виберіть той, який більше вам відгукується чи підходить за специфікою роботи.

Етапи побудови персонального бренду

 

marketer-brandСтратегія та позиціонування

Без програми та встановлених дедлайнів ви не просунетеся далеко. Щоб не тупцювати на місці, необхідно скласти план дій і чітко слідувати йому.

Проаналізуйте роботу конкурентів, дізнайтеся, чим вони діляться, що подобається їхній аудиторії, які у них сильні сторони та слабкі місця. Не копіюйте, а дивіться збоку. Адже вам потрібно побудувати позиціонування – образ, який відрізнятиме вас від інших.

Також придумайте посилання персонального бренду. Те, чого ви прагнете, з якою метою бренд був створений і що ви хочете донести до аудиторії.

 

marketer-brandКомунікація

Один з головних моментів при створенні особистого бренду – це спілкування з аудиторією, адже саме від неї залежить ваша популярність та успіх.

Вирішіть, наскільки будете близькі до споживачів. Чи розповідатимете деталі особистого життя або зупиніться на робочих моментах. Але рекомендуємо тримати баланс і ділитися бодай своїми захопленнями, хобі, улюбленими фільмами і тим, що вас надихає, адже тоді люди зможуть дізнатися про вас більше як про людину і це зблизить вас.

Використовуйте різні канали спілкування. Визначте, яким чином спілкуватиметеся з аудиторією – через соціальні мережі, блог, тематичні зустрічі та ін. Краще брати близько 3-5 каналів зв'язку, щоб все встигати. Більше не варто.

 

marketer-brandУпаковка

Візуальна складова бренду – це те, що справляє перше враження про вас, тому тут не можна помилитися. Важливо зробити правильний старт, щоб подальший шлях був успішним.

Поради для оформлення сторінок у соцмережах:

  • Зробіть перевірку соціальних мереж. Інформація має бути актуальною та правдивою.

  • Проведіть чищення всього, що може зіпсувати репутацію. Буде неприємно, якщо помилка, про яку ви вже й забули, позначиться на враженні бренду.

  • Зробіть фотосесію, яка відповідає вашому образу.

  • Створіть фірмовий стиль (ім'я, логотип, слоган).

Чим привабливішим і цікавішим буде обліковий запис, тим більше шансів, що вас захочуть читати, дивитися і слухати.

 

marketer-brandПросування

Від просування залежить впізнаваність та популярність персонального бренду.

Знайдіть, які канали для вас найбільш доступні та ефективні. Одним підходять соціальні мережі, іншим живі виступи. Для просування можна використати:

  • соціальні мережі;

  • сайт та блог;

  • публікації у ЗМІ;

  • лідери думок (купівля реклами);

  • тематичні зустрічі (тренінги, презентації тощо);

  • видання книги.

Ще в розкручуванні персонального бренду не зайвим буде стежити за аналітикою. Рекомендується відстежувати:

  • який контент більше лайкають та коментують;

  • скільки додалося чи поменшало передплатників;

  • через який канал зв'язку найчастіше відбувається комунікація з аудиторією;

  • чим цікавляться передплатники (влаштуйте опитування).

Дотримуючись рекомендацій, ви оберете для себе ефективний спосіб просування персонального бренду та збільшите його популярність.

Топ-3 помилки у персональному брендингу, які заважають розвиватися

  • Говорити, але не робити

Красиво розповідати про те, який ви професіонал, це чудове вміння, але його треба підкріплювати справжніми справами. Покажіть та розкажіть, чим ви займаєтесь і які плоди це приносить.

  • Вдаватися кимось іншим

Коли ми знайомимося з новими людьми, то намагаємось показати найкращі сторони. І це добре. Однак не варто забувати про реальне «я». Покажіть себе справжнього, а не чиюсь копію, адже люди цінують унікальність та щирість.

  • Копіювати контент

Як було зазначено, люди цінують унікальність. Контент підкреслює вашу індивідуальність, так що не варто забирати її в інших - у вас є своя.

Створення персонального бренду – це не проста справа, але якщо дотримуватися рекомендацій, можна уникнути багатьох помилок. Якщо ж ви не знаєте, з чого почати чи не маєте часу займатися просуванням, наша команда допоможе вам розробити власний бренд маркетолога з нуля, так і розкрутити вже готовий.

Особистий бренд маркетолога: приклади успішного брендингу

  1. Гай Кавасакі — маркетолог, один із перших працівників Apple Computer. Коли компанія тільки з'явилася, він був головним спеціалістом з пропаганди інформаційних технологій і відповідав за маркетинг комп'ютера Macintosh у 1984 році. Він переніс поняття «євангелізм» в сферу бізнесу. Співпрацював з Motorola та Google, а зараз працює з Canva (онлайн-інструмент для графічного дизайну), Mercedes Benz у США та пише книги про маркетинг. Найпопулярніші: «Стартап: 11 майстер-класів від екс-євангеліста Apple та найзухвалішого венчурного капіталіста Кремнієвої долини» та «Мистецтво плести соціальні мережі».

  1. Енн Хендлі — контент-директор у компанії MarketingProfs (освітня платформа для маркетологів), одна з найкращих жінок-блогерів за версією Forbes. Енн написала книгу «Пишуть усі. Як створювати контент, який працює», яка стала бестселером.

  1. Ларрі Кім — генеральний директор чат-бот-платформи MobileMonkey, засновник та технічний директор WordStream. Кім публікує лайфхаки з онлайн-маркетингу, реклами у Facebook, пише про підприємництво та стартапи.

marketer-brand

Фільми з персонального брендингу

Якщо ви хочете дізнатися більше про персональний брендинг або плануєте зайнятися його розробкою самостійно, пропонуємо невелику добірку тематичних фільмів.

Що подивитися:

  1. «Дівчата мрії» (Dreamgirls), (2006).

  2. «День виборів» (Росія, 2007).

  3. «Гроші на двох» (Two for the Money), (2005).

marketer-brand

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Так як ви маркетолог, то й самі чудово знаєте тонкощі просування та роботи з контентом, але команда WeLoveBrands допоможе створити особистий бренд з нуля, щоб у вас був час для особистого та професійного розвитку. Адже чим більше ви розвиваєтеся, тим цікавіше людям.

Чому ми:

  • аналізуємо ринок, конкурентів та цільову аудиторію;

  • розробляємо стратегію та позиціонування бренду;

  • допомагаємо вибудувати комунікацію із споживачами;

  • створюємо фірмовий стиль;

  • підготуємо контент-план, історію та легенду бренду;

  • займаємося просуванням.

Щоб детальніше дізнатися про розробку персонального бренду, зателефонуйте нам, залиште запит на сайті або напишіть в онлайн-чаті.

Довіряючи нам створення персонального бренду, ви даруєте собі час для саморозвитку.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5