→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Особистий бренд дизайнера – краса в деталях

5

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд дизайнера – краса в деталях

У дизайні існує безліч напрямків – від оформлення сайту та пошиття модного одягу до створення архітектурних чи ландшафтних шедеврів. Незалежно від специфіки роботи, дизайнер використовує всі свої внутрішні «ресурси» – мислення, уяву, кмітливість. Йому слід розбиратися не тільки у тонкощах своєї професії, а й розуміти ази психології. І все для того, щоб створити унікальний образ, який чіпляє людей за живе.

Як людина творча, що знає свою справу, художник має вміти вигідно себе подати, цікаво розповідати про складні речі, залучати аудиторію стильним візуалом. Ось тому важливим є крутий особистий бренд дизайнера, адже за його допомогою можна транслювати свою унікальність, виділитися на тлі конкурентів, підвищити довіру, збільшити потік клієнтів.

Що таке особистий бренд, імідж, стиль та мода

Персональний бренд – образ, який формується в аудиторії через вашу діяльність, зовнішній вигляд, манеру поведінки та мови. Чим він привабливіший і професійніший, тим краще асоціації з вами.

При створенні власного бренду важливо працювати над іміджем. Це стиль життя, характер, звички тощо. Імідж безпосередньо впливає на репутацію та сприйняття діяльності людьми.

Щоб створити повноцінний образ, потрібно також розумітися на таких поняттях, як «стиль» та «мода». Стиль – це індивідуальні риси, які вирізняють вас серед інших людей, а мода – популярні у певному середовищі тенденції, що змінюються з часом. Чому це важливо? Тому що людина, яка має свою думку і працює над своїм стилем, сприймається як самодостатня, як лідер. Це частина іміджу, що впливає на репутацію дизайнера загалом.

designer-brand

Навіщо потрібний персональний бренд дизайнера

Особистий бренд – це спосіб демонстрації своїх поглядів. З його допомогою можна ділитися зі світом тим, у чому знаєтесь, що для вас важливо, що вважаєте цікавим. Людям легше вам довіряти, якщо вони побачать, яка ви людина, чим займаєтеся, чим живете і чим корисні.

Завдяки персональному бренду ваша робота стане більш затребуваною, налагодиться міцний зв'язок із цільовою аудиторією і ви зможете виявити свої сильні сторони.

Формування сильного образу допоможе підкреслити ваші переваги як дизайнера, показати людям які секрети ви використовуєте в роботі, і знайти однодумців, які підтримають ваші ідеї.

Цілі особистого бренду: створення привабливого та вселяючого довіру образу, розвиток себе як особистості та діяльності в цілому, просування, збільшення кількості клієнтів.

Мінуси персонального брендингу:

  • бренду потрібно приділяти багато часу, щоб він став успішним і приніс плоди;

  • завжди знайдуться ті, кому не сподобається ваша ідея, будуть писати іронічні коментарі та негативні відгуки;

  • все позначатиметься на особистому бренді, тому треба стежити за репутацією гранично уважно.

Але не варто боятися мінусів, адже, по-перше, плюсів набагато більше, а по-друге, деякі з них за грамотного підходу можна обернути на свою користь. Наприклад, робота над іміджем триматиме вас у тонусі, а правильні реакції на негатив покажуть вас як людину, яка не ховається від критики і готова виправляти помилки. Але якщо ви все ж таки не впевнені, що зможете подолати цей шлях поодинці, то наша команда допоможе створити ваш персональний бренд дизайнера з нуля.

Як вплинути на враження людей

Враження людей – річ несподівана. Те, що сподобалося одному, може відштовхнути іншого. А ще людині достатньо по суті 10 секунд, щоб скласти думку про фахівця, просто перегорнувши його сторінку. Часто таке перше враження формується підсвідомо, коли користувач оцінює зовнішній вигляд облікового запису, дивиться фото (самого дизайнера, його робіт) та пости. Тому важливо підготувати якісний стильний візуал, а також цікавий та корисний контент.

Що впливає на враження людей:

  • ім'я, слоган, логотип (легкі, яскраві, що запам'ятовуються, щоб привернути увагу аудиторії);

  • контент (ваше життя – це джерело корисної інформації, розкажіть про досвід у роботі і чим займаєтеся у вільний час, поділіться лайфхаками);

  • просування (чим привабливіша реклама, тим більше людей на неї відреагують, і чим більше різних каналів ви задіяєте, тим більше користувачів зможете зачепити);

  • самопрезентація (говоріть про себе, свої захоплення, про те, що вас мотивує та надихає).

Щоб привабити людей, покажіть себе справжнього, адже ніхто не любить маски. При цьому пам'ятайте, що треба говорити про те, в чому розумієтеся, щоб показати себе експертом, про те, що подобається і чим живете, щоб люди бачили, що ви така сама людина, як і вони, а також про свої цілі, щоб аудиторія зрозуміла, що ви женетеся не тільки за грошима.

designer-brand

Людина-бренд та її атрибути

Атрибути – це складові образу. Кожна риса робить власний бренд унікальним і покращує думку аудиторії про вас.

Ось деякі з них:

  • імідж та стиль (важливий як зовнішній вигляд, так і те, що про нього думають);

  • псевдонім (ім'я, що легко запам'ятовується, яке асоціюється тільки з вами);

  • уподобання (улюблений співак, письменник, художник, все те, що надихає, радує, мотивує);

  • життєве кредо (яку фразу кажете собі у складні моменти для підтримки, яким принципам слідуєте за життям, які у вас цінності).

Ці пункти важливі як у сукупності, так і кожен окремо, тому продумайте все до дрібниць, щоб впевнено йти до мети і створити сильний персональний бренд.

Бренд-код дизайнера: розпакування індивідуальності

Бренд-код – це набір характеристик, які відрізняють вас від конкурентів. Він допомагає визначити, в якому напрямку ви хочете розвиватися у майбутньому, та впливає на враження людей.

Елементи бренд-коду:

 

designer-brandПозиціонування (відмінність від інших дизайнерів).

 

designer-brandМісія (мета існування бренду).

 

designer-brandБачення (стратегія розвитку особистого бренду).

 

designer-brandЦінності (принципи, яким слідуєте життям).

 

designer-brandФірмовий стиль (логотип, кольори, які використовуєте при оформленні соцмереж, сайту, блогу, візиток тощо, шрифти, що відображають вашу індивідуальність).

 

Розуміння своїх сильних сторін та переваг співпраці з вами дозволить вам створити образ, який виділятиметься на тлі конкурентів, залучатиме споживачів та підвищуватиме довіру до вас.

Як створити власний бренд дизайнера за допомогою методу архетипів

Архетип – модель поведінки, яка характерна для людини протягом її життя. Визначення архетипів допомагає знайти логіку своїх вчинків, виявити бар'єри, які можуть опинитися на вашому шляху та налагодити комунікацію з аудиторією.

Існує 12 архетипів, які поділені на 4 групи:

  • Індивідуалізм

Риси – самовдосконалення, спрага ставати краще, допитливість. До цієї категорії належать:

  1. Мудрець – розумний, прагне нових знань, шукає сенси, схильний до довгих промов, але з рішучих.

  2. Шукач – шукає себе, амбітний, боїться відсутності свободи дій.

  3. Простодушний – наповнений позитивом і заряджає їм інших, скрупульозний, але не любить відповідальності.

designer-brand designer-brand designer-brand

  • Зміни

Ключові ознаки – ризик, свобода, здобутки.

  1. Бунтар – досягає, чого хоче, має великий вплив і хвилює його лише відсутність результатів роботи.

  2. Герой – робить те, що бояться робити інші. Хоче допомагати. Йому властива зарозумілість.

  3. Маг – він має багато нових ідей, він харизматичний і легко знаходить спільну мову з людьми, але також схильний до маніпуляцій.

designer-brand designer-brand designer-brand

  • Стабільність

Основні характеристики – сталість, визначеність, порядок, дотримання традицій. До цієї групи належать:

  1. Творець – перфекціоніст, має гарну уяву, любить все незвичне. Вважає за краще виділятися з натовпу.

  2. Імператор – прагне лідерства, де б він не був.

  3. Дбайливий – дбає про інших, а не про себе. Терпіти не може егоїзм.

designer-brand designer-brand designer-brand

  • Зв'язок з іншими

Цю групу виділяє відкритість у спілкуванні, наповненість енергією та бажання до нового. Сюди відносяться:

  1. Блазень – оптимістична людина. Труднощі долає з позитивом та жартами. Часто легковажний.

  2. Коханець – емоційний, він шукає кохання та перебуває в центрі уваги. Самовдосконалюється та оточує себе лише тими людьми, які йому подобаються.

  3. Обиватель – передбачуваний, не виділяється з натовпу і не прагне цього. Хоче всім подобатися, але часто забуває про себе.

designer-brand designer-brand designer-brand

Щоб отримати яскравий власний бренд дизайнера, визначте свої архетипи. Їх може бути кілька. У такому випадку слід виділити основний, який вам найближче, взяти його за основу і доповнити характеристиками з інших (додаткових). Добре, якщо ваша модель поведінки співпадатиме з архетипом цільової аудиторії. Тоді ви будете на одній хвилі і зможете зрозуміти, що їй цікаво та важливо. Але навіть якщо не вдається підлаштуватись під неї повністю, розуміння як працюють архетипи допоможе створити привабливий образ та залучити нових клієнтів.

Основні етапи побудови особистого бренду

 

designer-brandСтратегія та позиціонування

Без стратегії персональний бренд не створити, тому що буде важко зрушити з місця і зрозуміти, що робити. Кожен крок потрібно продумувати, щоб не помилитися на шляху розвитку і не відлякати аудиторію. Також важливо розробити позиціонування – відмінні риси, унікальний образ, що дозволяє побудувати стійкий зв'язок із споживачами.

Проаналізуйте нішу, де працюєте, щоб побачити популярні тенденції, дізнатися, які ціни на послуги пропонують інші експерти в цій сфері. Після цього ви зможете правильно представити себе аудиторії і зрозумієте, в який бік розвивати особистий бренд.

Для ефективної стратегії потрібно:

  • сформулювати посил, який отримає аудиторія;

  • знайти, чим ваш бренд відрізняється від інших;

  • провести аналіз ринку.

 

designer-brandУпаковка

Наскільки серйозно ви поставитеся до цього пункту, настільки краще вас сприйматиме аудиторія.

При упаковці власного бренду важливо враховувати зовнішні та внутрішні атрибути. Зовнішні – це те, що видно неозброєним оком (мова, зовнішній вигляд, ім'я, слоган, соціальні мережі, сайт). А до внутрішніх відноситься легенда створення бренду, його ідея та те, які емоції він викликає.

Оновіть гардероб, сходіть на курси ораторської майстерності та зробіть соціальні мережі джерелом корисної інформації. тоді ваш бренд виділиться серед інших та зацікавить людей.

 

designer-brandПросування та комунікація

Це той етап, коли всі ваші праці стають відкритими для громадськості, тому підготуйтеся до комунікації з новими людьми.

Для цього потрібно використовувати найпопулярніші канали передачі інформації:

  • соціальні мережі (якісні фото, інтерактив для залучення користувачів, корисні пости з порадами, оглядами, лайфхаками – наприклад, як вибрати оздоблювальні матеріали (інтер'єр), топ нестандартних об'єктів (архітектура), де затребувані графічні дизайнери, популярні кольори для одягу (мода) , добірка меблів з ланцюгів (промисловий дизайн), які рослини можна поєднувати на одній території (ландшафтний дизайн), яке освітлення більше підійде для спальні (світловий), екодизайн у сучасному інтер'єрі та ін.);

  • сайт або блог (на яких постійно оновлюється інформація, а не занедбані);

  • ЗМІ (поділіться успіхами, розкажіть про незвичайні проекти, відомих замовників і т.д.);

  • відеоканал на YouTube, де ви будете показувати цікаві проекти, ділитися лайфхаками та давати цікаву інформацію на тему.

Скількима б каналами зв'язку для просування ви не користувалися, над кожним потрібно працювати, щоб він був корисним та популярним. Але головне – все ж таки спілкування з аудиторією. Реагуйте на коментарі, критику та негатив, створюйте опитування, відповідайте на запитання та розповідайте про себе. Люди довіряють тим, хто для них відкритий.

Топ-3 помилки в особистому брендингу, які зводять нанівець всі зусилля

  • Не бути собою

Всі ми любимо подати себе з кращого боку, але також важливо показати своє справжнє обличчя. Повірте, це зробить вас особливим у власних очах людей, адже щирість приваблива.

Також не бійтеся ставити собі питання: хто я, навіщо мені бренд і які у мене цілі. Коли ви зробите це, працювати стане в рази простіше, адже ви знатимете, заради чого це все.

  • Думати, що для особистого бренду нічого не потрібно робити

Створити особистий бренд – це не просто викласти фотографію в Instagram. Це щоденна робота, яка потребує уваги та старанності.

Потрібно постійно оновлювати соціальні мережі та наповнювати сайт корисною інформацією, стильно оформляти сторінки, спілкуватися з аудиторією. Тільки через працю персональний бренд дасть плоди.

  • Брати контент у інших

Це не допоможе стати експертом, а тим більше не зробить вас успішнішим. Придумайте щось своє, унікальність завжди краща за копіювання.

Приклади успішних особистих брендів дизайнерів

  1. Віктор Папанек (Victor J. Papanek) — американський промисловий дизайнер, антрополог, філософ та теоретик дизайну. Популярність йому принесла книга «Дизайн для реального світу». Віктор просував нову філософію дизайну. Його відома фраза: «всі люди – дизайнери».

  2. Ісаму Ногучі (Isamu Noguchi) – американський дизайнер японського походження, ландшафтний архітектор, послідовник авангардистського орієнталізму, лідер монументально-декоративної скульптури. У творчості Ісаму поєднує західну, модерністську культурну традицію з прийомами мистецтва Китаю та Японії. Популярність Ісамі Ногучі принесли роботи ландшафтної архітектури та пластичного мистецтва. Його знамениті ландшафтні об'єкти: «Водний сад» на Chase Manhattan Plaza в Нью-Йорку, «Сад миру» біля штаб-квартири ЮНЕСКО в Парижі, «Сад мистецтв Біллі Роуза» в Єрусалимі, «Сад-музей Ногучі» на Лонг-Айленді.

  3. Маартен ван Северен (Maarten Van Severen) — бельгійський дизайнер та архітектор, відомий як промисловий дизайнер та дизайнер інтер'єрів разом з Ремом Колхасом. Маартен багато часу присвятив вивченню традиційних типів меблів, взаємодії форми, матеріалу та конструкції.

designer-brand

Фільми про особистий брендинг

Дивитись фільми можна не лише під час відпочинку, а й для навчання. Підготували для вас добірку кінокартин про персональний брендинг, які дозволять вам спостерігати за героями, які створюють свої бренди, надихнутися та дізнатися про щось нове.

Топ-3 фільмів про брендинг:

  1. «Віктор Фогель – Король реклами» (2001) (Viktor Vogel - Commercial Man).

  2. «Все путьом!» (Everything Must Go) (2010).

  3. «Висока мода» (1994) (Pret-a-Porter).

designer-brand

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Бажаєте створити персональний бренд дизайнера, але не знаєте, який крок зробити першим? Команда WeLoveBrands допоможе розробити стратегію, позиціонування, стильний образ, щоб ви виділялися та запам'ятовувалися.

Чому ми:

  • враховуємо бажання та переваги замовника;

  • знаходимо сильні сторони бізнесу;

  • вибудовуємо міцний зв'язок із аудиторією;

  • аналізуємо конкурентів та цільову аудиторію;

  • продумуємо стратегію просування;

  • креативно оформляємо візуальну складову бренду, готуємо контент-план, пишемо історію та легенду.

Щоб проконсультуватися з усіх питань, що вас цікавлять, і уточнити вартість і деталі співробітництва, зателефонуйте нам, залиште запит онлайн або напишіть у чаті на сайті.

Ви створюєте прекрасне, а ми створимо для вас привабливий особистий бренд!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 5 / 5