→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Особистий бренд HR-менеджера – акцент на професіоналізмі

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд HR-менеджера – акцент на професіоналізмі

Пошук роботи – це те, із чим стикається кожен. А перша людина, з якою ви спілкуватиметеся на співбесіді – HR-менеджер. Багато хто недооцінює рекрутерів, посилаючись на те, що їхні обов'язки виконає будь-хто. Але це не відповідає дійсності, адже в цій професії багато нюансів. Вона передбачає знання кадрового законодавства, азів психології для спілкування з людьми, проведення тренінгів для персоналу та ін.

Щоб подати себе як професіонала, привернути увагу різних компаній, які захотіли б з вами співпрацювати, та зацікавити претендентів на роботу, потрібен особистий бренд HR-менеджера.

Що таке особистий бренд, імідж, стиль та мода

Персональний бренд – це ваш образ в очах аудиторії. Він визначає те, яка асоціація у людей при згадці вашого імені. Створення бренду дозволяє вирішувати, що транслювати людям і яка думка про вас у них має скластися.

Тут важливо те, як ви подаєте себе, який спосіб життя ведете, який у вас характер, звички, хобі. Все це формує імідж, посилює репутацію та впливає на інтерес клієнта.

Мода та стиль в особистому брендингу також важливі. Мода – це те, що популярно у певному середовищі і згодом змінюється, а стиль – це риси, які наголошують на вашій індивідуальності.

hr-brand

Навіщо потрібний персональний бренд рекрутера

HR-менеджер – це людина, яка знаходиться між директором та співробітниками, контролює безліч процесів, стежить за тим, як працює підприємство загалом і кожен із працівників окремо.

Створити власний бренд HR-менеджера – значить дати найсильніший поштовх розвитку та популярності.

Адже, маючи впізнаване ім'я, фахівець з роботи з персоналом триматиме себе в тонусі і стане затребуваним. Бренд допоможе збільшити потік клієнтів та створити перевагу серед конкурентів.

Цілі особистого бренду:

 

hr-brandформування неповторного образу;

 


hr-brandспілкування з клієнтами та однодумцями;

 


hr-brandрозвиток бізнесу;

 


hr-brandзбільшення заробітку та економія на просуванні.

 

З персональним брендом ви зможете не тільки просувати своє ім'я, а ще демонструвати професіоналізм, встановити довірчі відносини з аудиторією.

Але у особистого брендингу є й мінуси:

  • Швидкі рішення. Імпульсивні дії можуть швидко зіпсувати імідж. Потрібно продумувати стратегію та контролювати свої дії.

  • Негативні відгуки. Якщо ви вирішили побачити світ і показати людям те, чим любите займатися, завжди знайдуться ті, кому це не сподобається. Морально підготуйтеся, щоб адекватно реагувати на конструктивну критику та не звертаючи увагу на хейт.

  • Спеціальні знання. Щоб уникнути серйозних помилок, важливо розуміти, як і що працює, бути профі у своїй ніші.

Якщо бажаєте створити привабливий образ, але не знаєте, як це зробити, звертайтесь до нашої студії. Ми допоможемо створити унікальний бренд HR-менеджера та встановити міцний зв'язок із цільовою аудиторією.

Як вплинути на враження людей про бренд

Зазвичай враження формується за лічені секунди, тому необхідно продумати образ так, щоб з першого погляду зацікавити клієнта.

Важливим є оригінальний і корисний контент, який зачепить споживачів, якісні фото, стильне оформлення облікового запису. Діліться досвідом, говоріть про секрети роботи HR-менеджером і навіть розповідайте аудиторії про свої хобі. Покажіть людям, що ви хочете не лише заробити грошей, а й поділитись цінною інформацією.

hr-brand

Головне – будьте собою та любите те, що робите. Адже якщо ви не горітимете справою, ніхто нею не зацікавиться. Покажіть, як вам подобається робота, і це викличе у людей інтерес та довіру.

Атрибути людини-бренду

Щоб створити конкурентоспроможний особистий бренд рекрутера, не можна забувати про атрибути, які допоможуть на шляху до мети. Людина-бренд має особливості, унікальні риси, що виділяють його серед інших фахівців та залучають аудиторію.

Складові особистого бренду:

 

hr-brandекспертність – досвід, отримані знання та мета, до якої ви прагнете;


hr-brandрепутація – думка клієнтів та конкурентів;


hr-brandвпізнаваність.

 

Персональний бренд – це не тільки дизайнерський логотип і слоган, що кричить. Це також емоції та асоціації, які ви викликаєте в аудиторії. Тому розкажіть про свої сильні сторони, цінності, ідеї, досягнення і складності в роботі.

Особистий бренд-код HR-менеджера: розпакування індивідуальності

Бренд-код – це те, що виділяє вас із натовпу. Він визначає діяльність та впливає на залучення аудиторії. З його допомогою ви зрозумієте, як правильно подати себе і розкрити індивідуальність.

Елементи бренд-коду:

  • ідея (сенс існування бренду);

  • відмінні особливості;

  • імідж (думка людей);

  • бачення (який план розвитку);

  • цінності (принципи, які збігаються з думкою аудиторії);

  • користь (що аудиторія зможе отримати).

Бренд-код допомагає вибрати шлях, яким надалі ви розвиватиметеся і який зробить вас впізнаваним.

hr-brand

Як створити власний бренд рекрутера за методом архетипів

Архетипи — це моделі поведінки, що розвиваються з часом. Їхнє розуміння допоможе правильно вибудовувати стосунки з людьми та знайти, що заважає особистому розвитку.

Виділяють 12 архетипів:

  1. Творець

Людина відрізняється чудовою уявою. Його серце тягнеться до творчості та всього незвичайного. Йому не подобається бути схожим на решту. Цей архетип також схильний до перфекціонізму.

  1. Блазень

Оптиміст. Живе одним днем ​​і долає труднощі з позитивом та жартами. Часто виявляє легковажність, рідко серйозний. Такі люди часто не знають, навіщо живуть.

  1. Простодушний

Наповнює оточуючих позитивом та вірою в себе. Робить все скрупульозно, але не любить брати на себе відповідальність. Боїться засудження себе.

hr-brand hr-brand hr-brand

  1. Бунтар

Революціонер. Йде до своїх цілей і досягає того, чого хоче. Він має великий вплив на людей. Налякати його може лише відсутність результатів праці.

  1. Шукач

Ця людина постійно шукає себе. Він має багато амбіцій і постійно прагне нового. Боїться лише відсутності свободи дій.

  1. Герой

Вибирає складні шляхи, бо більше ніхто їх не вибирає.

Хоче допомагати людям, бореться з конкуренцією та злом. Така людина боїться показати слабкість. Негативні риси – зарозумілість і невміння вчасно зупинитися.

hr-brand hr-brand hr-brand

  1. Мудрець

Розумна людина і хоче впізнавати лише більше. Шукає сенс у всьому. Проте він багато думає, а робить мало.

  1. Маг

Завжди знаходить правильне рішення та втілює мрії у реальність. Той, хто дає нові ідеї. Харизматичний, швидко знаходить однодумців, а також вроджений маніпулятор.

  1. Коханець

Ця людина наповнена емоціями. Шукає кохання, часто знаходиться у центрі уваги. Живе самовдосконаленням та оточує себе людьми, які подобаються.

Схильний до того, що може втратити себе в гонитві за іншими.

hr-brand hr-brand hr-brand

  1. Славний малий

Його дії легко передбачити, не прагне виділитися з натовпу і не бажає більшого для себе. Хоче подобатися всім, але забуває про себе.

  1. Дбайливий

Йому більше подобається піклуватися про інших, ніж про себе. Жертвова і щедра людина. Не терпить егоїзм.

  1. Правитель

Вроджений лідер. Прагне до влади скрізь: у сім'ї, на роботі та де б не був.

hr-brand hr-brand hr-brand

Використовуючи знання про архетипи, ви збудуєте успішний особистий бренд. Для цього визначте, яка модель поведінки домінує у вас і дізнайтеся, який архетип цільової аудиторії. В ідеалі вони мають збігатися, щоб люди бачили схожість між вами.

Особистий бренд спеціаліста з роботи з персоналом: етапи побудови

Перед створенням персонального бренду необхідно знайти свої сильні та слабкі сторони, поставити мету, вирішити, чим ви будете корисні людям і що хочете їм розповісти.

Етапи створення персонального бренду:

 

hr-brandСтратегія та позиціонування

Етап, на якому ви складаєте план роботи та формуєте образ.

Для позиціонування потрібно:

  • вивчити ринок і те, що популярне серед людей;

  • визначити цільову аудиторію;

  • проаналізувати роботу конкурентів;

  • показати те, чим ви відрізняєтесь від інших.

 

hr-brandОформлення

Перше, що побачать люди – це оформлення бренду та ваш зовнішній вигляд. Займіться ораторським мистецтвом, попрацюйте над жестами та стилем в одязі, розробите стильний дизайн облікових записів у соцмережах, сайту, блогу. І пам'ятайте, що все це має відповідати тому іміджу, якого ви прагнете.

Попрацюйте також із візуальною та вербальною частиною вашого бренду (логотип, псевдонім, слоган). Особливо важливо робити все з душею і щоб це відгукувалося у вас самих.

 

hr-brandПросування

Рассказать о себе помогут:

  • соціальні мережі – Instagram, Facebook, Twitter, канал на Youtube і т.д.;

  • месенджери – Telegram, Viber, WhatsApp та ін.;

  • лідери думок (можна придбати у них рекламу);

  • блог;

  • сайт (чим креативніше, тим краще);

  • ЗМІ;

  • видання книги (багато хто не знає про тонкощі роботи HR-менеджером, напишіть про це).

Незважаючи на те, які види просування ви оберете, основне – це спілкування з аудиторією. Діліться досвідом, корисними знаннями, розкажіть, що надихає вас йти до своєї мети. Покажіть себе справжнього. Відповідайте на запитання та коментарі, щоб люди бачили, що вам важливий кожен з них. Це допоможе встановити зв'язок між вами та аудиторією та підвищити довіру.

Топ-5 помилок у персональному брендингу, які зводять нанівець усі старання

  • Говорити, але не робити

Красиво описати свою діяльність може майже кожен, а ось довести професіоналізм насправді - одиниці. Розповідайте та показуйте, які плоди приносить ваша праця, і тоді люди потягнуться.

hr-brand

  • Забувати про візуальну складову

Не забувайте про візуалізацію роботи, адже без неї ніхто не дізнається про ваші досягнення. Навчіться дизайну або найміть дизайнера, щоб ваша робота була представлена ​​в кращому світлі.

  • Накручувати передплатників та лайки

Щоб накрутити собі аудиторію, не потрібно багато часу. Але тоді не варто чекати на реакцію на публікації. Відсутність активності може не тільки вбити вашу мотивацію, а й відштовхнути клієнтів.

  • Копіювати інших

Чужий контент не принесе нічого доброго. А навіть якщо швидко ви відчуєте від цього успіх, то надалі все одно хтось помітить плагіат.

  • Думати, що створення персонального бренду – це легко

Особистий бренд – це не тільки сторінка в Instagram. Це праця, яка потребує знань та часу.

hr-brand

Особистий бренд HR-менеджера: приклади успішного брендингу

  1. Кейтлін Вілсон-Томпсон (Kathleen Wilson-Thompson) – виконавчий віце-президент та HR директор у Walgreens. Вілсон-Томпсон відповідає за HR стратегії в Walgreens. З її участю компанія відкрила академію лідерства, університет для навчання співробітників і запустила програму з інтеграції культури Walgreens в бізнес, що швидко розширюється.

  2. Ліс Дейкенс (Les Dakens) – HR директор. Дейкенс разом з комітетом з HR допомагає оцінювати таланти керівників та пропонує інноваційні рішення для розвитку керівників.
    Враховується в кількох радах директорів, включаючи поради Асоціації Професіоналів HR, Спільноті Альцгеймера в Торонто, Морського музею Лейк оф Бейс та Walden House.
    Зараз Ліс Дейкенс – HR директор компанії Maple Leaf Foods Inc. Також він автор двох книг про бізнес.

  3. Велері Х'ю-Д’Ет (Valerie Hughes-D Aeth). Стала HR-директором BBC у 2014 році, відповідає за розробку та впровадження стратегії HR та внутрішніх контактів.

hr-brand

Раніше була HR-директором Amey. До цього працювала на тій же посаді в Steria у Парижі. Також 10 років пропрацювала в Xansa, посаду HR-директора обійняла у 2004 році, розробила для організації нову сервісну лінію HRO.

Фільми з персонального брендингу

Якщо ви хочете дізнатися більше про персональний брендинг, при цьому не читаючи багато літератури, ми рекомендуємо подивитися кілька фільмів на цю тему.

Що подивитись для натхнення:

  1. «1+1» (2011) (Intouchables).

  1. «No Logo. Люди проти брендів».

  1. «Анти-соціальна мережа» (2011)(The Anti-Social Network).

hr-brand

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Бажаєте створити особистий бренд спеціаліста з роботи з персоналом, але не знаєте, як це зробити? WeLoveBrands створить його з нуля. Підкреслимо ваші переваги та допоможемо встановити довірчі відносини з аудиторією.

Як ми працюємо:

  • аналізуємо конкурентів та аудиторію;

  • розробляємо стратегію та позиціонування;

  • створюємо айдентику;

  • оформляємо соціальні мережі, сайт, блог;

  • готуємо історію чи легенду бренду;

  • займаємося просуванням.

Якщо ви бажаєте створити персональний бренд HR-менеджера, то для консультації зателефонуйте, залиште онлайн-запит або напишіть нам у чаті.

Людям та бізнесу потрібні такі професіонали, як ви, а особистий бренд допоможе вам заявити про себе!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5