→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Особистий бренд лікаря: як продемонструвати компетентність і досягти довіри

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд лікаря: як продемонструвати компетентність і досягти довіри

Як правило, почувши слово "бренд", люди згадують відомі торгові марки. У 2021 році особистий бренд напрацьовує кожен, хто веде профілі в соціальних мережах. Розбираємось у понятті «особистий бренд», кому, навіщо він потрібен, а також як його збудувати, із фахівцями WeLoveBrands.

Особистий бренд: чим відрізняється від стилю чи іміджу і чому потрібен лікареві

Індивідуальний стиль — це самовираження людини: одяг, зачіска, макіяж, наявність чи відсутність тату та пірсингу. Імідж — те, що люди бачать у людині: зовнішній вигляд, одяг, манера мови та поведінки. Особистий бренд — відображення сильних сторін, цінностей та навичок. Особистий бренд розвивають спортсмени та косметологи, голови ради директорів корпорації та президенти країн. І повірте, це робите навіть ви.

Чи потрібний лікареві сильний особистий бренд? Чи достатньо просто бути добрим фахівцем? Можливо, так, якщо лікар не займається приватною практикою і його влаштовують масштаби районної поліклініки. Якщо фахівець прагне професійного зростання, успішної кар'єри, хоче більше заробляти та стати відомим за межами медичних кіл — необхідно систематично працювати над формуванням та розвитком власного бренда.

Чому розвиток персонального бренду стає важливим завданням для більшості лікарів? Значення державної медицини, особливо у високотехнологічних та перспективних сферах лікування, поступово знижується. Муніципальні поліклініки та лікарні допомагають в основному тільки на початкових стадіях діагностики та лікування, і навіть у них відкриваються госпрозрахункові кабінети.

Після реформи охорони здоров'я пацієнти отримали право обирати сімейного лікаря, таким чином стимулюючи лікарів підвищувати компетентність та особисту привабливість у їхніх очах. Приватна медицина входить до найбільш прибуткових і конкурентних видів бізнесу.

Які переваги отримує лікар — володар сильного бренду? Персональний бренд допомагає:

doctors-brand

1. Стати відомим у медичних колах;

doctors-brand

2. Сформувати професійний імідж;

doctors-brand

3. Залучити більш платоспроможних пацієнтів;

doctors-brand

4. Збільшувати вартість своїх послуг;

doctors-brand

5. Підвищити рівень доходів;

doctors-brand

6. Підняти престижність лікувального закладу;

doctors-brand

7. Отримати право вибору місця роботи;

doctors-brand

8. Ділитися знаннями та досвідом із колегами.

Кожен лікар ставить собі певні мети. В одних на першому місці статус, становище у суспільстві, соціальне визнання. Для інших важливіші доходи та фінансовий стан. Багато лікарів вважають своїм покликанням допомагати оточуючим. Для реалізації кожного з цих завдань лікар повинен не просто бути компетентним, але також зобов'язаний транслювати ці якості за допомогою особистого прокаченого бренду.

Сильний особистий бренд — до чого бути готовим

Просування особистого бренду покладає на власника низку обов'язків та обмежень. Потрібно пам'ятати, що відома особистість завжди на видноті. Популярні музиканти та шоумени зрідка можуть дозволити собі трохи "розслабитися", проте лікар повинен постійно контролювати свій стан. Істотне відхилення від загальноприйнятих норм може завдати помітного удару по репутації та викликати зниження кількості пацієнтів.

doctors-brand

Особистий бренд вимагає часу на формування та розвиток. Просування власного бренду — щоденна праця, при якій потрібно приділяти увагу навіть дрібницям. Крім того, всі бренди прагнуть сталості та послідовності. Лікар, який вибрав зовнішній образ та манеру поведінки, повинен їм слідувати в онлайні та офлайні.

І головне — в особистого бренду майже немає шансів на «друге життя». Помилки у позиціонуванні брендів компаній можна виправити. Особисті бренди переважно не витримують ударів по репутації.

Складові людини-бренду та їх значення для особистого бренду лікаря

Кожна особистість має відмінні риси та характеристики. Це ім'я, зовнішність, манера поведінки, характер, спеціальність, професійний досвід, досягнення та захоплення. У персональному брендингу їх називають атрибутами. Всі ми — набір властивих нам атрибутів. Однак більшість професійних атрибутів не є унікальними, і лише кілька з них відрізняють спеціаліста від інших.

Визначення найбільш цінних та відмінних атрибутів — Перший етап у створенні сильного особистого бренду. Усі атрибути можна розділити на чотири групи:

  1. doctors-brandЗагальні та неважливі. Ці атрибути мають значення лише у перспективі, якщо їх розвивати, підвищувати важливість та унікальність.

  2. doctors-brandЗагальні та важливі. Це атрибути, властиві більшості членів спільноти — освіта, порядність, відповідальність. Вони важливі, як основа для розвитку бренду, але не більше.

  3. doctors-brandУнікальні та неважливі. Про особисті захоплення та досвід, який не відноситься до професійної діяльності лікаря, можна згадувати, щоб надати бренду людяного образу. Однак, вони не мають великого значення для потенційного клієнта.

  4. doctors-brandВажливі та унікальні. Це атрибути, які закладають в основу розвитку та позиціонування бренду. На них варто наголошувати.

Важливі та унікальні атрибути лікаря — знання, отримані на додаткових курсах, симпозіумах та семінарах, стажування у провідних клініках світу, досвід проведення унікальних операцій та благополучного лікування складних захворювань, участь у благодійних заходах.

doctors-brand

Метод архетипів у персональному брендингу медпрацівників

Архетипи особистості — це типові для людини вчинки, ролі та моделі поведінки. Теорію архетипів розробив швейцарський психоаналітик і філософ Карл Густав Юнг, а американські маркетологи об'єднали їх у чотири групи за домінуючим мотивом.

У людині тією чи іншою мірою представлені всі архетипи, та деякі проявляються яскравіше. Зрозуміти та розкрити свій архетип означає проявити індивідуальність, знайти найхарактерніші риси та використовувати їх для просування особистого бренду.

Підготовка медика передбачає вивчення величезного масиву складного навчального матеріалу, тривалі практичні заняття та постійне самовдосконалення, що властиво для архетипу «мудрець». У той же час, пацієнти розраховують побачити в лікарі «дбайливого» і «опікуна». А стійкість до навантажень, витривалість, рішучість та відповідальність, особливо в екстремальних ситуаціях — характерні риси «героя».

doctors-brand

Потрібно враховувати, що архетипам властиві також негативні якості. Так, «герої» можуть виявляти жорсткість і навіть грубість у словах і вчинках, що найчастіше знецінює компетентність та професіоналізм. Пацієнти, зіткнувшись з такими проявами, засмучуються і закриваються.

Характерний приклад — відгуки про лікарів. У позитивних відгуках пацієнти підкреслюють м'якість, увагу та дбайливе ставлення, а в негативних — грубість, відсутність співчуття та уваги, навіть якщо лікар надав кваліфіковану допомогу.

Тому лікарям, спеціалізація яких передбачає часті контакти та довірчий діалог з пацієнтами, слід акцентувати увагу на якості «опікуна».

8 топ помилок у персональному брендингу лікаря: розпізнати та обійти «гострі кути»

Персональний бренд — одна з суттєвих конкурентних переваг. Під час його створення потрібно виявляти виваженість і уважність, уникати найпоширеніших помилок. Експерти студії WeLoveBrands проаналізували та зібрали популярні помилки в особистому брендингу:

  1. doctors-brandВважати, що особистий брендинг вас не стосується. Вже під час навчання студенти-медики, часто не усвідомлюючи цього, починають вибудовувати свій власний бренд. Вираз «спочатку ти працюєш на заліковку, потім заліковка працює на тебе» найкраще описує значення бренду успішного студента. Після закінчення ВНЗ потрібно продемонструвати знання, навички та комунікативні здібності, щоб отримати цікаву роботу та успішно будувати кар'єру. З двох випускників медакадемії успішнішу кар'єру «зробить» той, хто краще продемонструє свої професійні та особисті якості.

  2. doctors-brandРозраховувати на миттєвий результат. Побудова власного бренду — складний та тривалий процес. Репутація експерта, впізнаваність та впливовість вибудовуються роками.

  3. doctors-brandПриписувати собі неіснуючі якості. Будь-який обман обов'язково розкриється і завдасть шкоди репутації фахівця.

  4. doctors-brandНамагатися подобатися всім. Йти на поводу в аудиторії, загравати з нею, боятися дискусій, надмірно згладжувати оцінки та висловлювання означає зробити бренд нудним. Аудиторія цінує яскраві сильні особи з чітко вираженою життєвою позицією.

doctors-brand

  1. doctors-brandСильно скромничати. «Я ще недостатньо компетентний, щоб...» та «Мій час ще не настав» — свідомо програшні позиції. Потрібно бути впевненим у своїх силах, знайти конкурентні переваги та продемонструвати їх інтернет-користувачам.

  2. doctors-brandБоятися критики. Завжди знайдуться заздрісники та недоброзичливці. Потрібно взяти на озброєння гасло «Собака гавкає, караван іде» — та продовжувати медичну практику, а також розвиток особистого бренду.

  3. doctors-brandІгнорувати контакти з впливовими особами. Створюйте групи у соціальних мережах, запрошуйте до них впливових людей та медійних осіб, налагоджуйте з ними контакти на професійних заходах.

  4. doctors-brandПублікувати мало та рідко. Це означає загубитися в «цифровому шумі». Контент потрібно регулярно оновлювати.

Чи можна уникнути помилок та побудувати сильний особистий бренд? Швидше за все так, якщо вивчити теорію побудови особистого бренду, основи маркетингу та приділяти достатньо часу просуванню. Питання — чи вистачить часу на лікування пацієнтів? Найефективніше звернутися до професіоналів, довіривши їм просування своїх послуг.

doctors-brand

Приклади успішного особистого брендингу у медичній сфері

Відомі лікарі досягли популярності завдяки тривалому навчанню, практиці та активному позиціонуванню особистого бренду в інтернеті.

Доктор Оз (Dr. Oz) — один із найвідоміших лікарів у світі. Його телешоу транслюють у прайм-тайм. ЗМІ цитують його як авторитет у всьому, що стосується здоров'я та благополуччя. Він відомий тим, що пропонує дбати про тіло щодня, а не лише під час хвороби. Написати доктору Озу можна через додаток, подкаст, журнал та профілі в соціальних мережах. Що робить його майстром особистого брендінгу? Доктор Оз — більше, ніж просто лікар або лідер медичної думки. Це майстер-учитель, який доносить пацієнтам знання зрозумілою їм мовою.

doctors-brand

Доктор Акс (Dr. Axe) — мануальний терапевт та гуру природного здоров'я, майстер ведення блогів про природне здоров'я. Свої оповідання Акс завжди підкріплює твердими фактами. Науковий матеріал подає в цікавому пізнавальному вигляді за допомогою інфографіки та відео. Складну медичну інформацію перетворює на доступний практичний посібник, пропонує рецепти та домашні лікувальні процедури з використанням повсякденних інгредієнтів. За допомогою особистого бренду та впізнаваності поширює в інтернеті ефірні олії, харчові добавки та книги рецептів.

doctors-brand

Едгар Камінський — один із найпопулярніших пластичних хірургів України. У 2016 році лікар провів операцію зі збільшення грудей у ​​прямому ефірі через сервіс потокового відео Periscope. Після трансляції та публікації в Instagram селфі з пацієнткою на операційному столі на обліковий запис хірурга підписалися тисячі користувачів у всьому світі. Сьогодні в особистому профілі Камінського понад 3 тисячі публікацій та 260 тисяч передплатників. Він розміщує lifestyle-фотографії, розповідає про новини у загальній та пластичній медицині, знайомить з результатами операцій. Хірург оперує в одній із київських клінік, а також консультує у власній Kaminskyi.clinic. На консультації та операції до пластичного хірурга записуються відомі блогери.

doctors-brand

Не менш популярний пластичний хірург — Світлана Роботенко, вона ж — один із двох українських членів ASPS (Американського товариства пластичних хірургів). Унікальна ниша медика — відновлення втрачених після пологів форм молодих мам. За згодою пацієнтів Світлана проводить прямі репортажі хірургічних операцій на Instagram. У профілі хірурга 1122 публікації та понад 38 тисяч передплатників. Світлана — молода активна мати трьох дітей. У профілі ділиться особистими та сімейними фото, репортажами з пластичних операцій та фотографіями результатів роботи.

doctors-brand

Створення бренду лікаря «під ключ» в агенції WeLoveBrands

Раніше пацієнт ішов до лікарні — сьогодні пацієнт іде до лікаря. Навіть у найвідоміших клініках люди ретельно обирають «свого» лікарі. Відомі лікарі, як магніт, притягують пацієнтів до лікувальних закладів.

Стати медичною «людиною-брендом» означає бути затребуваним і високооплачуваним лікарем, заслужити високий статус та повагу суспільства. Сильний особистий бренд — не глянсова картинка. Створити «з нуля» живий медійний образ, виявити цінності, індивідуальність та компетентність під силу лише професійній команді.

Маркетологи студії WeLoveBrands вивчають сильні сторони та індивідуальні особливості лікаря, спеціалізацію та цільову аудиторію, розробляють стратегію бренду та формують унікальний імідж. Готовий особистий бренд команда просуває у соціальних мережах. Бажаєте отримати детальну інформацію про створення особистого бренду та уточнити вартість послуг? Зв'яжіться з нами по телефону або у чаті на сайті. Розблокуйте свою індивідуальність та підвищуйте авторитет у медичній сфері з командою професіоналів!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5