Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
«Лізні! Покрути! Обмакни!». Вам це гасло нічого не нагадує? Цікаво, що потрібно зробити, щоб фраза з реклами твого бренду трималася в голові людей ще не один рік або навіть десятиліття після свого виходу? Тепер у нас є чудова можливість дізнатися секрети справжніх богів маркетингу, а за сумісництвом виробників печива в світі – бренду Oreo.
Два печива, які майже чорні через якао, що міститься в них, і кремова начинка з ванільним смаком посередині – компанія Nabisco придумала цю ідею в 1912 році і створила легендарне печиво Oreo, яке сьогодні користується культовим статусом у світі.
Перша варіація цих солодощів виглядала дуже схожою на сьогоднішню, лише дизайн самих печінок трохи відрізнявся. Поточний зовнішній вигляд існує з 1952 року.
Коли вони вперше були запущені, то називалися Oreo Biscuit, а в 1921 були перейменовані в Oreo Sandwich. В 1937 назва була змінена на Oreo Creme Sandwich, а в 1974 Nabisco обрала нинішню офіційну назву: Oreo Chocolate Sandwich Cookie. Незважаючи на це ім'я, більшість людей просто називають їх печінками Орео.
Mondelez International, виробник таких брендів, як Cadbury, Oreo, Milka Chocolate та Trident, вартістю мільярд доларів, є провідною світовою компанією з виробництва снеків зі штаб-квартирою в Дірфілді, штат Еллінойс. Назва компанії була обрана на основі пропозиції співробітника і складається з поєднання термінів «світ» та «смачно» романтичними мовами.
Портфель акцій Mondelez складається з печива, шоколаду, напоїв, жувальної гумки, цукерок, сиру та інших продуктів. У 2020 році в Mondelez працювало близько 79 000 чоловік по всьому світу.
У період з 2013 по 2017 рік чистий виторг світового виробника снеків знизився. Як і інші компанії, що працюють у шоколадній промисловості, Mondelez в цей період зіткнулася зі зростанням цін на два зі своїх основних товарів: какао та молоко. Чистий виторг досяг 35,8 мільярда в 2011 році. Цей показник знизився до 26,58 мільярда до 2020 року.
Європа є ключовим ринком для Mondelez International. У 2020 році чистий прибуток компанії в Європі склав трохи більше 10 мільярдів доларів США. Для просування своєї продукції серед потенційних клієнтів та підвищення впізнаваності бренду Mondelez у 2020 році витратила на рекламу 1,38 мільярда доларів.
У 2019 році обсяг продажів Mondelez у США склав 7,1 мільярда доларів. Корпорація посіла 19 місце серед інших компаній з виробництва продуктів харчування і напоїв на ринку США. Лідером ринку з продажу була PepsiCo. Компанія конкурує з Mondelez з такою продукцією, як печиво, яке виробляє її дочірня компанія Quaker Oats Company. Інші конкуренти, такі як Campbell Soup Company, конкурують у тому ж сегменті із продуктами Pepperidge Farm. Проте за обсягом продажів продуктів харчування та напоїв Campbell Doup перевершує компанію Mondelez, відому своїми продуктами Oreo.
Топ-10 конкурентів Oreo – це бренди Udi's Gluten, Voortman Cookies, Annie's, Leaf Brands, Interbake Foods, Dare Foods, Arnott, Van's Foods, Luvo, Inc.
Udi's Gluten – конкурент Oreo №1. Udi's Gluten була заснована 1994 року в Боулдері, штат Колорадо. Як і Oreo, Udi's Gluten також працює у сфері харчової промисловості. Виручка від Udi's Gluten на 1,5 мільйона доларів менша, ніж від Oreo.
Voortman Cookies – один із головних конкурентів Oreo. Voortman Cookies зі штаб-квартирою в Берлінгтоні, Онтаріо, була заснована у 1951 році. Як і Oreo, ця компанія також працює у секторі харчової промисловості. Печиво Voortman приносять 1550% доходу Oreo.
Annie's також вважається одним із сильних суперників Oreo. Annie's була заснована в 1989 році, її штаб-квартира знаходиться в Берклі, штат Каліфорнія. Як і Oreo, Annie також працює в секторі харчової промисловості. У Annie's на 152 співробітників більше, ніж у Oreo.
Незважаючи на високу конкуренцію та довгу історію існування, сьогодні печиво Oreo є найбільш продаваними у всьому світі і доступне більш ніж у 100 країнах.
Орландо, Флорида (16 травня 2019 р.) – Компанія з активації бренду OREO від Mondelez International, створена Phoenix Creative Co., виграла головний приз – Super REGGIE – у конкурсі ANA REGGIE Awards 2019.
Нагороду було вручено на гала-концерті REGGIE Awards у день відкриття конференції ANA з активізації бренду 2019 року в готелі Ritz-Carlton, Grande Lakes в Орландо. Близько 70 нагород було вручено провідним компаніям за найкращі маркетингові кампанії з активації бренду у 2018 році у більш ніж 20 категоріях.
Захід завершився оголошенням Super REGGIE на честь OREO та його агентства найкращою рекламною кампанією 2018 року, обраною з більш ніж 20 переможців у категорії Gold.
Їхня кампанія увійшла до категорії «Кампанії із запуску нових продуктів» і включала повністю інтегрований підхід, реалізований у партнерстві з цілодобовими магазинами 7-Eleven. Зусилля були зосереджені на випуску нового нового продукту OREO - гарячого шоколаду OREO Mint з додаванням додаткових продуктів, таких як печиво OREO Mint King Size, шоколадні цукерки OREO Mint і пончики OREO. Компанія була міждисциплінарним проектом, в якому використовувалися традиційні та цифрові інструменти маркетингу, включаючи соціальні мережі, маркетинг впливу, досвід у магазині та ігри.
У загальному конкурсі були такі категорії: експериментальний, соціальні мережі, спонсорство, впливова людина, мета бренду, причина, контент, B2B та вікові категорії, а також дві категорії для кампаній, орієнтованих на роздрібну торгівлю та покупця. У конкурсі брали участь кампанії з бюджетом від 250 000 до 3 мільйонів доларів.
Super REGGIE відзначає найвищий рівень досягнень і присуджується «найкращим у своєму класі» із більш ніж 20 номінантів категорії Gold.
Oreo та 360i отримали кілька нагород на церемонії вручення нагород CLIO у 2013 році.
360i та Oreo були багаторазовими переможцями конкурсу CLIO Awards у 2013 році. Вони були відзначені у цій престижній програмі за партнерство у програмі Oreo Daily Twist.
The Oreo Blackout Tweet отримав дві бронзові нагороди CLIO у категоріях «Цифрові - соціальні мережі» та «Інноваційні медіа».
Робота над контентом у режимі реального часу під час Суперкубку XLVII призвела до 525 мільйонів показів бренду у ЗМІ. Це майже вп'ятеро більше, ніж кількість людей, які дивилися сам Суперкубок. Adweek включив цей твіт в п'ятірку найкращих рекламних роликів вечора, а Wired оголосив Oreo переможцем Суперкубка з маркетингу.
Oreo також отримав кілька нагород за альбом Daily Twist минулого літа.
Компанія, яка також незадовго до цього отримала бажану нагороду Blue Award (Best in Show) на конкурсі Facebook Studio Awards, отримала золоту нагороду в категорії соціальних мереж, срібну нагороду в галузі контенту та контактів та дві бронзові нагороди в галузі взаємодії та графічного дизайну.
Oreo виграв Гран-прі та 6 левів у Каннах у 2013 році.
Oreo виграв шість левів, у тому числі бажаний Гран-прі у категорії Cyber на Каннському міжнародному фестивалі творчості у 2013 році.
Нагороди були присуджені після року захоплюючої та новаторської кампанії для Oreo, яка розпочалася у червні 2012 року з амбітної 100-денної роботи над контентом під назвою «Daily Twist».
"Daily Twist", спільна робота кількох агентств, до якої також входили Draftfcb, MediaVest і Weber Shandwick, була удостоєна Гран-прі Cyber Lions, зарезервованого за найкращу спільну кампанію в цій категорії.
Крім того, кампанія отримала Золотого лева в PR (споживчі товари), Срібного лева в Direct (Швидко рухаються споживчі товари) та Бронзового лева у просуванні та активації (Краще використання соціальних мереж).
Наслідуючи популярну кампанію Daily Twist, Oreo продовжувала приділяти увагу контенту в реальному часі у своїх активних соціальних спільнотах. Такий підхід дозволив бренду виділитися в найнасиченіший день року за допомогою кмітливого твіту, який майже відразу став вірусним і увійшов до числа кращих «рекламних оголошень» ночі. Oreo Blackout Tweet отримав Срібного лева в номінації цифровий маркетинг і бронзового лева у вірусному контенті.
Facebook назвав Oreo номером один у своєму списку із 20 брендів, відзначених за творчу діяльність.
2012 був для Oreo блискучим з погляду цифрового маркетингу, і на його рахунку ряд помітних хітів. До них відносяться і пост про гей-парад, що гаряче обговорюється, який став частиною кампанії Daily Twist.
Серед інших переможців нагород Facebook Studio були Graubunden Tourism, TNT, Allstate, Heineken, Nike UK, AT&T, Ford та Universal Studios.
Бренди нагородили за те, що на своїх сторінках у Facebook вони продемонстрували найкращі творчі креативи.
Компанія Oreo Daily Twist, яка отримала найвищу нагороду Blue Award, була створена Draft FCB у Нью-Йорку і справді показала, наскільки креативним може бути бренд у соціальних мережах, роблячи роботи, які незмінно залучають аудиторію.
Команда Oreo уважно вибирала поточні теми та новини. Деякі з них, як, наприклад, реклама гей-параду, викликали величезні суперечки, тоді інші, такі як «Talk Like a Pirate Day» та приземлення марсоходу, були кумедними чи пізнавальними.
Кампанія завершилася фінальним "Твістом", який був зібраний на Таймс-сквер і транслювався. Концепції та зображення, запропоновані фанатами, проектувалися на величезний рекламний щит на Таймс-сквер, щоб люди могли вибрати свого фаворита та відслідковувати його прогрес до останньої публікації.
Компанія Oreo отримала широке освітлення у ЗМІ – від Інтернету та преси до ABC News та «Jimmy Kimmel Live». Все це досягнуто без підтримки ЗМІ протягом першого місяця кампанії.
Вона легко перевершила цілі Oreo щодо залучення та зібрала 1,3 мільйона взаємодій на Facebook, а кількість фанатів підскочила з 26 до 27 мільйонів за 100 днів кампанії. З того часу кількість шанувальників зросла до більш ніж 33 мільйонів.
Це чудовий приклад того, як творчий підхід і знання своєї справи може принести приголомшливий успіх за такий короткий проміжок часу.
Найнезвичайніша благодійна колаборація Oreo була тоді, коли компанія збирала гроші, продаючи з аукціону печиво, яке лизнув музикант Льюїс Капальді.
Oreo об'єднався з шотландським співаком та автором пісень Льюїсом Капальді для дуже дивного трюку.
Відомий бренд продавав з аукціону пачку своїх фірмових сендвіч-печінок, на які скрізь була слина Капальді. Згідно з описом товару на eBay, Капальді скручував, облизував і макав печиво Oreo в молоко. Потім їх представляли в рамці, підписаній самою знаменитістю. Печиво покрили лаком, тому його вже не можна було їсти.
Гроші з аукціону пішли у Nordoff Robbins, найбільшу незалежну благодійну організацію музичної терапії у Великій Британії.
Друга знаменита співпраця була з Леді Гагою. Американська компанія об'єдналася з володаркою премії Греммі, щоб запропонувати нову версію печива, натхненну її шостим студійним альбомом Chromatica, випущеним раніше в травні 2020 року.
Нове печиво випускалося в яскравих тонах із рожево-золотистими Oreos, начиненими зеленим кремом, на які потім були нанесені візерунки, натхненні обкладинками альбомів.
«Цей колаб навіяний світом Chromatica, де всім править доброта, – сказала Леді Гага. «Я люблю це рожеве печиво із зеленим кремом і сподіваюся, що вони зроблять ваш день так само яскравішим, як і мій!»
34-річна співачка також розмістила у Instagram відео, на якому вона відкриває новий Oreos.
Щоб зробити кампанію більш корисною, команда, що співпрацює, також запускає ініціативу «Sing It With Oreo», починаючи з 15 грудня. Вона дозволяє фанатам відправляти OREOgrams своїм близьким, а також отримати шанс виграти зустріч з Гагою.
Окрім нового печива та ініціативи в соціальних мережах, Oreo також обіцяє спонсорувати благодійний фонд Леді Гаги «Born This Way Foundation», який допомагає підтримувати психічне здоров'я молодих людей у спробі побудувати добріший і дружелюбніший світ.
Oreo – один з найбільших та найпопулярніших брендів печива у світі. Компанія сильно виросла за рахунок регіональних сортів, обмежених випусків та розширення бренду за рахунок морозива. Важко повірити, але не завжди полки були завалені солодощами, як зараз. Колись і Oreo ще не було.
Історія створення печива не така вже й мила, оскільки снек народився в результаті суперництва двох братів, Джейкоба та Джозефа Луз. Вони так затято сперечалися, що заснували конкуруючі пекарні.
Історія починається у 1890-х роках, за десятиліття до винаходу Oreo, коли Джейкоб та Джозеф Луз разом відкрили пекарню в Канзас-Сіті, штат Міссурі. Пекарня братів процвітала, і Джейкоб, який мав ділова хватка, хотів злитися з іншими пекарнями Середнього Заходу Америки, щоб розвивати бізнес.
Він найняв адвоката на ім'я Адольфус Грін. Завдяки своїм придбанням вони створили American Biscuit and Manufacturing Company, тоді другу за величиною пекарню в країні. Джейкоб став президентом, призначив Адольфа генеральним радником та дав Джозефу місце у раді директорів.
Проте керувати величезною пекарнею виявилося непросто. Протягом наступних семи років Джейкоб та Адольф вели цінову війну з двома іншими великими хлібопекарськими компаніями. Через сім років Джейкоб був виснажений, і його здоров'я погіршилося. Він вирушив до Європи відпочити, і за його відсутності Джозеф взяв кермо влади на себе.
Джозеф хотів покласти край ціновій війні, об'єднавши зусилля з двома іншими пекарнями. Це була нормальна тенденція на той час, оскільки на ринках домінували монополії на такі товари, як олія, тютюн і цукор. Але Джейкоб категорично чинив опір цьому в листах, які він писав, лежачи в ліжку. Проте з Європи він мав мало шансів зупинити брата. Без Джейкоба Джозеф і Адольф забезпечили дотримання угоди про злиття і заснували National Biscuit Company, нині відому як Nabisco.
Коли Джейкоб одужав, він вирішив повернутися до роботи – але не в National Biscuit Company. Натомість він знайшов партнера і відкрив нову пекарню під назвою Loose-Wiles Biscuit Company.
Через 10 років Loose-Wiles стала другою за величиною хлібопекарською фабрикою у США після Nabisco. І в неї було те печиво, яке сподобалося споживачам. Воно називалося Hydrox і мало відомий сьогодні склад: два шоколадні печива з ванільним кремом посередині. Але потім конкурент Nabisco зробив для Джейкоба гіркий крок: компанія випустила Oreo. І вони були підозріло схожі на Hydrox.
На щастя для Джейкоба, Oreo спочатку не зміг наблизитись до оригіналу через дешевизну інгредієнтів. Hydrox досі залишався фаворитом споживачів.
Згодом змінилися. Назва Hydrox здалася багатьом занадто схожою на миючий засіб, а не на печиво. Nabisco, могутня компанія, вхопилася за можливість та подвоїла маркетинг Oreo.
Наприклад, вони розмістили рекламу легендарних снеків на тролейбусах, просуваючи поворот Oreo. На превеликий жаль Sunshine Biscuits, цей фінт злітає. Оrео перемагає і в найближчі десятиліття стає одним із найпопулярніших печива в Америці. Деякий час Hydrox залишається затребуваним серед єврейських закусок, тому що вони були кошерними, а Oreo містив жир у вершках.
У 1950-х роках Nabisco повторно випустила Oreo – цього разу дорожче, ніж Hydrox. Маркетинг у вигляді преміальних продуктів та якісної реклами спрацював.
У той час як витвір Sunshine Biscuits розвалюється, Oreo продовжує зростати. 1974 року Nabisco випускає Double Stuf Oreos, але майже нічого не змінюється. Вони просто стали в 1,8 рази більше, ніж традиційні Oreo, але залишилися такими ж смачними. Зрештою Nabisco почав ліцензувати Oreo для використання в інших продуктах, таких як печиво та морозиво, що ще більше зміцнило бренд.
Hydrox не мав жодного шансу, але Sunshine Biscuits все ще не готові відступити. В 1996 Кіблер купив компанію і спробував вдихнути нове життя в Hydrox. Він перейменував печиво, але вони так і не набирали обертів, а Oreo продовжував процвітати. В 1998 Nabisco, нарешті, оновлює рецепт і видаляє жир з вершків Oreo. Печиво офіційно вважається кошерним, і Nabisco знову витісняє Sunshine.
Потім, в 2015 році, нова компанія купує Hydrox і повторно випускає їх під тією ж поганою репутацією. Серйозно, ви можете замовити з Amazon прямо зараз.
Виробнича компанія Nabisco кілька разів переходила з рук до рук із середини 1980-х років:
1985 - RJ Reynolds Industries.
1986 рік – RJR-Nabisco.
1999 - Nabisco Group Holdings / Nabisco Holdings.
2000 рік – Altria Group.
2001 рік – Kraft Foods.
Тепер вона є зонтичним брендом кондитерських виробів компанії Mondelēz International.
У будь-якому випадку, минуло понад 100 років після появи на ринку Oreo, і вони з кожним роком популярніші, ніж у минулому. Ви можете знайти їх у класичному вигляді, з дивним смаком, морозивом і навіть у попкорні.
У лютому 2012 року бренд Oreo представив доповідь «Глобальний дух дитинства», в якій було виявлено, що повернути дух дитинства – тобто можливість для дітей та дорослих однаково насолодитися простими та безтурботними моментами – стає дедалі важче. Натхнений своїми результатами та відгуком на доповідь, Oreo розпочав всесвітню місію до свого 100-річчя.
Після сотень вечірок з нагоди дня народження по всьому світу, розваг Oreo, ігор на Facebook та інших заходів бренд вирішив продовжити нести місію і далі, звернувшись за допомогою до своїх найвідданіших шанувальників.
«Незалежно від того, як місія втілюється в життя в кожній культурі, ми сподіваємося, що кожен шанувальник OREO продовжуватиме вшановувати дитину всередині та розповідати нам через сторінку OREO у Facebook та в Інтернеті, як вони допомагають іншим робити те саме», - сказав представник бренду.
Назва
Ніхто достеменно не знає, звідки взялася назва Oreo. Дехто вважає, що це слово походить від французького слова "or" (золото), оскільки основним кольором оригінальної упаковки Oreo був золотий.
Інші стверджують, що ця назва пов'язана з пробною версією печива, яка була схожа на гору, а грецьке слово для позначення гори - «оrео».
Третя теорія свідчить, що ця назва є складом «ре» від слова «крем», який ніби поміщений між двома літерами «о» зі слова «шоколад» - «о-ре-о».
Ну або просто тому, що Oreo коротке ім'я, яке легко вимовляється.
Зміни у логотипі боренда з 1912 року
Oreo – один із найзнакових брендів з найбільшою кількістю редизайнів логотипів в історії. Створено понад десять різних версій емблеми для відомих печінок, а перші товарні знаки взагалі повністю відрізнялися одна від одної.
Перший логотип Oreo був представлений у 1912 році та залишався з брендом практично десять років. Це був витончений і багато прикрашений чорний напис, виконаний великими літерами зі збільшеною першою літерою «О». Букви мали чіткий білий контур і розміщені на спокійному темно-синьому тлі. Поєднання кольорів оригінального логотипу бренду виглядало максимально розкішним.
Зміни 1923 року привнесли зовсім нову концепцію логотипу. Фон тепер був пофарбований у червоний колір, перша та остання літери замінені двома круглими печивами, обведеними білим та синім кольором.
Додатковий текст був написаний на чотирьох рівнях із використанням чотирьох різних стилів: синього, білого та чорного.
Логотип 1931 був дуже схожий на оригінальну версію, але сильно відрізнялися кольори. Він був стильним білим написом з чорним контуром, розміщеним на горизонтальному прямокутнику з червоним фоном і чорними віньєтками по периметру.
Нова палітра кольорів була представлена в 1936 році. Розмитий синій напис був розміщений по діагоналі на яскраво-жовтому фоні. Таке поєднання кольорів зробило продукцію бренду помітнішою на полицях магазинів.
Розмиті контури залишилися основним декоративним елементом логотипу Oreo після його редизайну у 1940 році. Оновлений товарний знак складався з червоного напису, розміщеного на білому тлі. Напис виконаний шрифтом ExtraBold з тонкими довгастими засічками.
У новому дизайні 1949 був зображений бордовий ромб на блакитному тлі. Напис Oreo виконаний великими літерами сучасного і стильного шрифту без засічок білим кольором в середині ромба.
Наступний логотип було розроблено у 1952 році. На світло-сірому елегантному написі без засічок красувалася буква «R» із вигнутим видовженим хвостом. Словесний знак укладений у гладку хитромудру рамку того ж кольору і розміщений на спокійному блакитному тлі.
Логотип, представлений у 1960 році, складався з яскраво-синього фону із чотирма білими кружками. У кожному з них була одна з великих букв «Орео». Елементи були розділені дуже тонкими вертикальними білими лініями.
Наступна емблема була створена у 1972 році і складалася з білих жирних букв на синьому тлі. Головне, що виділяло цей простий логотип - це нерівномірне розташування тексту.
Напис 1991 року був обрамлений подвійний контур: широкий мав той самий темно-синій відтінок, як і фон герба, а зовнішній був тоншим, блакитнішим.
Потім 1995 року Контури логотипу модернізували. Сучасний жирний шрифт без засічок став виглядати чіткіше і впевненіше, особливо на білому тлі.
Логотип 2001 року залишається з нами й досі. Бренд переробив свій триколірний товарний знак на тривимірний значок. Тепер він став багатошаровим і набув обсягу та динаміки. Цей редизайн було проведено після придбання бренду компанією Kraft Foods із збереженням унікальності та автентичності етикетки.
Дизайн печінок
Орнаментальний візерунок самої вафлі – це візуальний підпис Oreo. Вирізаний латунними роликами, які катаються по листах шоколадного тіста, візерунок складається з серії чотирилистих конюшин навколо слова «OREO». Також це зображення встановлене у рамках традиційного товарного знаку Nabisco, виробника Oreo.
Зображення є горизонтальним овалом, з якого виходить щось на зразок телевізійної антени. Навколо конюшини пунктирна лінія утворює ламане коло.
Край печива трохи ребристий. Він служить візуальною рамкою для центру орнаменту та засобом порівняно легкого захоплення печива.
За дизайном снек виглядає приємно неакуратним, як шпалери або трафарет на стінах, який вважався звичайним явищем у перші роки того століття, коли було створено Oreo.
Хоча представники Nabisco заявляють, що жодних істотних змін у печиві не відбулося, рекламні оголошення в журналах минулих років показують, що цього не зовсім так. з пелюсток.
Як би не змінювався дизайн логотипу і печива, це не заважає людям любити бренд Oreo вже більше 100 років.
6 березня – офіційний День печива Oreo у США.
Печиво Oreo - це культ в Америці.
Вони навіть мають власний ритуал їх поїдання. Покоління американців виросли, поїдаючи Oreo методом «покрутити, лизнути, замочити». Це означає: розібрати орео крутим рухом, злизати начинку і занурити шматочки печива, що залишилися, в молоко.
Жінки частіше ніж чоловіки розбирають печиво перед тим, як з'їсти його.
Oreo - печиво, що найбільше продається в світі, річний обсяг продажів Mondelez перевищує 2 мільярди доларів.
Існує вулиця, присвячена Oreo.
У 1898 році кілька хлібопекарських компаній об'єдналися і відкрили пекарню між 15-ю та 16-ю вулицями в Нью-Йорку в будівлі Chelsea Market Building, яка тепер має статус місця народження Oreo. Таким чином, 15-та вулиця на Дев'ятій авеню офіційно зветься «Oreo Way».
Співвідношення Oreo є максимально точним.
Співвідношення кількості печива та крему в оригінальному Oreo завжди, обов'язково, становить 71% до 29%.
Печиво Oreo набрало понад 40 мільйонів «лайків» у соціальній мережі Facebook.
З моменту створення бренду у всьому світі було продано понад 450 мільярдів Oreo.
Листоноша з Nabisco створив дизайн, надрукований на кожному печиві.
За чутками, листоноша Вільям Тернір створив рельєфний дизайн Oreo. У сина Вільяма, Білла Терніра, є оригінальне креслення сучасного дизайну Oreo на стіні, а на звороті написано ім'я його батька та дата 17.07.52. Це майже за два роки до того, як дизайн опинився на печінках. У дизайні рівно 12 кольорів, 12 крапок та 12 штрихів.
Перший Oreo було продано 6 березня 1912 року в Хобокені, штат Нью-Джерсі.
Орео раніше продавали на вагу.
Раніше коштували 30 центів за фунт. На фунт звичайного Oreo припадає близько 40 печінок.
В оригінальному рецепті Oreo для кремової начинки використовувався свинячий жир.
Снеки пристосовані до уподобань відповідної держави.
У Китаї є OREO із кремовою начинкою із зеленого чаю, а в Аргентині – OREO зі смаком банана.
На приготування печива Oreo потрібно 59 хвилин.
Про печиво Oreo написано цілу пісню.
1992 року Weird Al Yankovic випустив свій альбом Off the Deep End, до якого увійшла пісня, присвячена Oreo. Пародія на пісню "The Right Stuff" групи New Kids on the Block, "The White Stuff" була даниною поваги печінкою та його кремовій серцевині.
Печиво Oreo було винайдено у Нью-Йорку та спочатку продавалося по 30 центів за банку.
Першим новим смаком Oreo, доданим до лінійки печива, став лимонний крем.
Лише у 2000-х роках компанія почала щорічно випускати численні обмежені серії та святкові аромати.
Oreo зазнали багатьох змін у рекламі. Перш ніж частування стало відоме як "Улюблене печиво Молока" у 2004 році, Орео перебрав чимало слоганів.
1950 року «Oh! Ох! Oreo» стало їх першим слоганом.
1980-ті здаються для компанії періодом нерішучості – вона змінювала слогани п'ять разів за 10 років. Серед них були «Для дітей усіх нас», «Найулюбленіше печиво Америки», «Єдиний і неповторний», «Хто така дитина з печивом Oreo?» І "Oreo, the Original Twister".
Сучасна реклама Oreo залучила багато нових клієнтів. З їх інтригуючими зображеннями та дотепним жартуванням кількість передплатників почала зашкалювати.
"Wonderfilled"
За допомогою кампанії "Wonderfilled" франшиза печива намагається позбавити світ від його цинізму. Незважаючи на використані дитячі оповідання та мультфільми, цей рекламний ролик насправді був орієнтований на дорослих. Орео вважає, що дорослим потрібно нагадати про їхню здатність дивуватися.
Цей амбітний рекламний хід допоміг Oreo зарекомендувати себе не лише як улюблене печиво у світі, але й як один із найзнакових брендів. Oreo звернула увагу на ширшу картину світу та включила цінності, з якими може ідентифікувати себе будь-хто, незалежно від віку.
#OreoEclipse
Використовуючи дані Королівського астрономічного товариства та TimeAndDate.com, бренд створив незабутнє затемнення Oreo, яке точно відображало рух сонячного затемнення, що стався над Сполученим Королівством у 2015 році. Подія тривала близько двох годин і була продемонстрована у різних громадських місцях Лондона та Единбурга. Ця шалено креативна та технічна кампанія в реальному часі мала величезний успіх серед 20 мільйонів глядачів і навіть збільшила продаж бренду на 59% наступного тижня. Oreo справді злетів до небес, закінчивши затемнення нагадуванням своєї аудиторії: "Вам не доведеться чекати 11 років до наступного".
Як використати відключення електрики на свою користь?
Після сумнозвісного відключення електроенергії Oreo не витрачав даремно ні часу, ні грошей на цей швидкий твіт. Протягом години було понад 15 000 ретвітів та 20 000 лайків у Facebook на однорядковому повідомленні. Не кажучи вже про те, що його опублікували в Твіттері протягом декількох хвилин після відключення електроенергії і заощадило Oreo 4 мільйони доларів на рекламі.
Історія розвитку бренду Oreo доводить, що грамотний підхід до реклами, креатив та правильне позиціонування можуть вивести будь-який бізнес на світовий ринок.
Якщо ви зайнялися ідеєю наблизитися до успіху світових лідерів, наша студія WeLoveBrands із задоволенням допоможе вам з розробкою власного бренду та ефективною маркетинговою стратегією. Щоб розпочати роботу, напишіть нам у чат-бот або зателефонуйте за гарячою лінією.