→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Бренд-персонаж Фрекен Бок – гарант чистоти та порядку в будинку

828

Оцінили: 184

Зміст:
Розмір шрифту:

Бренд-персонаж Фрекен Бок – гарант чистоти та порядку в будинку

Торгова марка "Фрекен Бок", що належить корпорації "Біосфера", вже багато років радує споживачів якісною продукцією та креативною рекламою. Її товари здатні не лише полегшити людям життя, а й перетворити прибирання на приємне заняття.

 

Асортимент, який постійно поповнюється корисними продуктами, не перестає радувати покупців. А фірмовий персонаж допомагає не лише збільшувати впізнаваність марки, а й підвищувати лояльність, довіру аудиторії до компанії.

Персоніфікація бренду - сильний прийом у маркетингу. З його допомогою можна викликати емоції у споживачів, сформувати привабливий образ, будувати довірчі відносини з аудиторією.

Тому бренд, націлений задоволення потреб споживачів у питанні ведення домашнього господарства, вибрав собі такого яскравого колоритного персонажа, як Фрекен Бок.

Ефективна рекламна стратегія у поєднанні з високою якістю продукції та широким асортиментом допомагає торговій марці майже 20 років триматись у топі серед виробників побутової хімії.

Фрекен Бок – домоправителька, яку важко забути

Рудоволоса пишна дама з різкою манерою спілкування та білим фартухом точно запам'яталася глядачам мультфільму «Малюк і Карлсон». Фрекен Бок працює в будинку у хлопчика домоправителькою, а Малюк же називає її «домомучителькою». У роботі вона демонструє непохитність характеру та вміння лідирувати. При цьому, в будинку, де знаходиться така господиня, завжди ідеально чисто і пахне смачними плюшками. Тому не дивно, що цей образ ліг в основу торгової марки, яка обіцяє легке та приємне прибирання без мук.

Історія створення бренд-персонажу

Мультфільм «Малюк і Карлсон» вийшов на екрани у 1968 році, а знятий був за книгою казок шведської письменниці Астрід Ліндгрен.

freken-bock

Головні герої цієї історії – Малий, який почувається самотнім через постійну зайнятість батьків, і Карлсон – цікава людина з мотором, що приземлився одного разу на вікно Маля. Вони потоваришували та об'єднали зусилля, щоб провчити домоправительку, яку найняли батьки хлопчика для контролю над порядком у будинку та поведінкою Маля.

Фрекен Бок - дуже яскравий персонаж, без неї мультфільм і книга втратили свою родзинку. Вона вимовила безліч знаменитих фраз, які згадують і зараз, а озвучувала її, до речі, актриса театру та кіно Фаїна Раневська.

freken-bock

Повз колоритного персонажа не змогла пройти і корпорація «Біосфера», яка розпочала свою роботу у 1997 році і створила у 2001-му торгову марку «Фрекен Бок», яка запустила виробництво товарів для кухні. Вибравши Фрекен Бок для рекламного персонажа, компанія лише виграла. А обігравши зовнішній вигляд героїні, додавши посмішку та червоні губи, вдалося створити приємний образ господині, яка не тільки швидко справляється з домашніми справами, а й знаходить час для себе.

Фрекен Бок, що представляє продукцію бренду

Успішні торгові марки нічого не роблять просто так – кожен елемент та кожен рух у них спрямований на споживача, привернення його уваги. Так сталося і з вибором персонажа Фрекен Бок для продукції, призначеної для господарювання, товарів для приготування їжі та прибирання в будинку.

В асортименті «Фрекен Бок» є понад 2000 найменувань. Серед них популярні такі товари:

freken-bock

• Пакети для сміття;

freken-bock

• кухонні губки;

freken-bock

• скребки;

freken-bock

• рукавички для збирання;

freken-bock

• сухі та вологі серветки;

freken-bock

• серветки для збирання;

freken-bock

• фольга для приготування та зберігання їжі;

freken-bock

• аксесуари для дому.

Корпорація «Біосфера» обрала для своєї торгової марки не просто принцесу Діснея, щоб було гарно, а саме радянську домоправительку з характером. Це посилює посил бренду, відображає його індивідуальність та філософію. Адже Фрекен Бок, як і будь-яка господиня, використовує для чистоти саме ті товари, які випускає бренд.

Фірмові кольори торгової марки "Фрекен Бок"

У кіно та мультфільмах є багато способів передачі характеру персонажа. Перше - це, звичайно, його поведінка, але є і візуальні складові, які допоможуть дізнатися героя ближче. Саме вони використовуються у рекламі продукції. Наприклад, кольори. Це може бути як одяг героя, так і аксесуари чи речі, що його оточують. За допомогою відтінків можна передати настрій, розкрити характер персонажа та створити певне враження про бренд загалом.

Погляньмо, які кольори використовує ТМ Фрекен Бок для формування привабливого образу милої, добродушної господині.

Помаранчевий колір

Цей відтінок є як у мультфільмі, так і у всіх варіаціях логотипу бренду. Помаранчевий – теплий колір, який привертає увагу. Таке ж враження викликають рудоволосі люди, адже вони рідко бувають непоміченими у натовпі. Відповідно до психології кольору, помаранчевий випромінює енергію, символізує екстравагантність та демонструє унікальність. Тому він посідає особливе місце у фірмовому стилі бренду.

freken-bock

Синій колір

Багато людей називають синій чи блакитний улюбленими квітами. І не дарма. Відтінки символізують гармонію, довіру та спілкування. В оформленні соціальних мереж та логотипів часто використовують саме цей колір, адже він викликає комфортне, розслаблене відчуття та спокій.

freken-bock

Білий колір

Білий колір символізує легкість, чистоту та здоров'я, тому використовується у зображенні професійної домогосподарки. В інтер'єрі він заспокоює, а в одязі викликає позитивне враження.

freken-bock

Жовтий колір

Позитив, креатив та надійність – ось що означає цей колір. Жовтий майже ніколи не використовують, щоб зобразити щось погане. Це колір сонця, яке дарує тепло та гарний настрій, навіть коли на душі смуток.

freken-bock

Червоний колір

Він наповнений пристрастю та суперечливими асоціаціями. Червоний означає як любов та радість, так кров та заборони. Ми бачимо його на світлофорі, як попередження, або на цінниках у магазині, щоб привернути увагу до акції. Це колір терміновості, екстреності. У рекламі його використовують, щоб викликати у споживача емоції та бажання якщо не відразу купити товар, то хоча б поцікавитися, що це за продукт.

freken-bock

Зелений колір

Часто зустрічається у рекламі харчових продуктів, побутової хімії та косметики. Зелений колір пов'язаний із здоров'ям, чистотою, відкритістю, дружелюбністю.

freken-bock

Таке поєднання кольорів викликає приємні емоції, покращує настрій та підвищує лояльність до бренду. А яскравий логотип привертає увагу до продукції, формує враження дбайливої господині.

Філософія бренду Фрекен Бок

У квітні 2019 року торгова марка Фрекен Бок оновила дизайн упаковки, фірмовий стиль та запустила нову рекламну кампанію, щоб розповісти про свої цінності. Товари цього бренду є практично в кожному будинку, адже чистоту в житлі хочуть підтримувати всі господарі, а компанія випускає якраз все необхідне для комфортного ведення домашніх справ. Продукція Фрекен Бок допомагає створювати затишок у будинку, щоб у ньому було приємно проводити час із сім'єю та приймати гостей.

Агентство Vandog, яке розробляло комунікаційну платформу для ТМ, запропонувало гасло «У твоїх руках – турбота», яке і стало основою рекламної кампанії.

freken-bock

Маркетингова стратегія Фрекен Бок

Торгова марка «Фрекен Бок» відрізняється від конкурентів маркетинговою стратегією та рекламними кампаніями. Найчастіше для просування та передачі ідеї бренду використовуються креативні відеоролики. У них прописаний сюжет до таких деталей, начебто це короткометражний фільм, що просуває товари для дому.

Наприклад, 2008 року на національних каналах пройшла реклама ТМ «Фрекен БОК», розроблена РА «ISKRA». Сюжет відеороликів показує глядачеві ситуації «до» та «після», зображуючи все у гумористичному ключі.

«До» – це гіперболізовані факти, пов'язані з домашніми турботами: прибирання будинку немов вахта далекобійника, приготування вечері, як гра на футбольному полі, а вмовляння чоловіка винести сміття – монолог «зі стіною».

А ось ситуації «після» демонструють відпочинок, який жінки можуть дозволити собі, швидко завершивши повсякденні побутові обов'язки та заощадивши час завдяки продуктам «Фрекен БОК».

freken-bock

Також компанія вважає за краще влаштовувати конкурси, щоб розширювати аудиторію та дозволити молоді втілити в життя креативні ідеї. Наприклад, у квітні 2021 року "Фрекен БОК" оголосила конкурс на розробку айдентики для пакетів для сміття Flexy. Роботи переможців мали шанс стати новою комунікаційною платформою та запуститися у продаж.

freken-bock

Такий крок було зроблено для підтримки талановитої молоді, якій не вистачає реальних кейсів у резюме на старті кар'єри, особливо під час пандемії.

Таким чином бренд піклується про споживачів не тільки в ключі спрощення ведення побуту, а й підтримуючи таланти. А відомий фірмовий персонаж, який уособлює господарність і турботу, став невід'ємною частиною знаменитої марки Фрекен Бок. Він посилює посил бренду, формує позитивний образ компанії.

Якщо ви хочете створити такий самий сильний бренд або вам потрібен унікальний цікавий персонаж, який полюбить аудиторія, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чаті. Команда фахівців WeLoveBrands допоможе вам втілити у життя будь-які ідеї!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 184

Середня оцінка 4.5 / 5