→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Бренд Глобине: 5 заводів – одна мета

931

Оцінили: 716

Зміст:
Розмір шрифту:

Бренд Глобине: 5 заводів – одна мета

Глобине – один із провідних виробників ковбасних та м'ясних, а тепер уже й молочних виробів України. Успіх бренду полягає в тому, що він зумів поєднати забуті традиції та рецептури з новими технологіями виробництва. Глобине як група компаній виросла з невеликої бійні. Вона стала одним із найбільших гравців, який визначає нові тенденції у виробництві м'ясо-молочної продукції всього українського ринку. Її не зламали ні пандемія, ні воєнні дії. Вона вистояла, коли інші потужні українські бренди позбавлялися всього: підприємств та земель, складів та офісів. Як так вийшло у м'ясомолочного бренду? Розповідають у брендинговому агентстві WeLoveBrands.

Коротко про головне: загальна інформація про бренд і виробника Глобиного

Глобине – це ім'я бренду та назва групи українських компаній, які об'єднують виробничі потужності м'ясної та молочної продукції. Засновник та власник Глобиного – Кузьмінський Олександр Васильович. Особа досить загадкова та потайлива. Він намагається уникати публічності – не зустрічається з пресою та не дає інтерв'ю. Натомість вклав гроші у запуск першого підприємства – «Глобинського м'ясокомбінату» у 1998 році.

Сьогодні до комплексу підприємств входить група заводів та інших організацій:

 

ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат";

 

 

ТОВ "Глобине Агро";
ВАТ «Глобинський маслосирзавод»; Торговий дім "Глобине";
ТОВ НВП "Глобинський свинокомплекс";

Тренувальний центр.

 

ТОВ НВП "Глобинський м'ясомолочний комплекс";    

 

Підприємства бренду відповідають усім міжнародним вимогам щодо виробництва продуктів харчування, що підтверджують сертифікати: ISO 9001: 2001, ISO 9001: 2009, ISO 22000: 2007 та IFS з 2012 року. На заводах, фірмах та тренінговому центрі холдингу працює близько 3500 кваліфікованих співробітників.

Група компаній Глобино має вертикальну структуру, яка забезпечує замкнутий цикл від виробництва до продажу готової м'ясної та молочної продукції. Бренд співпрацює на постійній основі із провідними європейськими машинобудівними компаніями Matimex, Shaller та Travaglini, які розробляють прогресивне обладнання для підприємств Глобино: ProTec, Alfa Laval, Evapco, Cryovac. Збільшення та модернізація виробничих потужностей у поєднанні з ефективним менеджментом забезпечують сталий розвиток холдингу, що одночасно дозволяє розширюватись та освоювати нові ринки. Так, Глобіно, з'явившись як виробник м'ясної продукції наприкінці минулого століття, 2020 року представив новий образ молочного бренду.

Головний офіс розташований у населеному пункті Глобине у Полтавській області. Саме на честь міста і було названо бренд. Генеральним директором ТОВ «Глобинського м'ясокомбінату» є Бондаренко Олександр Дмитрович, ВАТ «Глобинського маслосирзаводу» – Кисельов Сергій Васильович, ТОВ НВП «Глобинського свинокомплексу» – Старобор Василь Васильович.

У 2022 році чистий дохід комплексу компаній склав 4 876 696 грн, а чистий прибуток – 296 324 грн. Порівняно з доходом від продажу м'ясної продукції за 2021 рік – 4287627 грн. При цьому продукцію бренду Глобино не представлено в інших країнах світу, крім України. До того ж до її м'ясних конкурентів додалися молочні, такі як: «Комо», «Звенигора», «Клуб сиру», «Ферма» та ін.

Холдинг налічує 26 представництв на всій території України. Він співпрацює з Fozzy Group, METRO Cash & Carry, АТБ-маркет, Пакко-холдинг, Еко, Амстор, Білла-Україна.

Офіційний сайт: corp.globino.ua.

Групи продукції корпорації Глобине: м'ясо, ковбаси, сири

Глобине – це парасольковий бренд, який займається виробництвом не те щоб одного продукту, а різними напрямками діяльності. Це і ковбаси, і м'ясо, і олія із сиром.

Ковбасні вироби.

Успіх ковбаси під ім'ям Глобине очевидний. Вона смачна. Так стверджує виробник. Саме смаковим критерієм керувалися творці ковбасних виробів, коли тільки розпочинали бізнес. Тепер лінійка ковбас налічує десятки варіантів, які здатні не лише задовольнити найвибагливіші повсякденні смакові запити споживачів, а й подарувати справжнє свято, оповите найкращими традиціями української та світової кухні.

Так як підприємства Глобиного працюють за повним циклом, то виробництво ковбасних виробів починається з використання власної кормової бази та худоби зі своєї ферми. Потім відбувається обробка м'яса на сучасному обладнанні та доставка готової продукції у найкоротший термін безпосередньо у торгові точки по всій Україні. Зниження часу доставки відбувається завдяки наявності власного автопарку із рефрижераторами.

До асортименту входять різні варіанти ковбас, ковбасні вироби та м'ясні делікатеси.

М'ясо.

Бренд Глобіно подбав про те, щоб у його покупців завжди знаходилося підходяще м'ясо для різних життєвих ситуацій та настрою. Для цього при виробництві м'ясної продукції в Полтавській області враховуються всі проблеми, з якими можуть зіткнутися українські господині під час приготування м'яса або м'ясних напівфабрикатів, та є рішення: м'ясний рулет, стейк, люля-кебаб, шашлик та ін.

Під жорстким контролем є всі етапи виробництва: вирощування, переробка, упаковка. Бренд стверджує, що відповідає за кожен випущений шматок м'яса. Адже мета – натуральна м'ясна продукція у найкращих традиціях домашньої кухні. Тому у виробництві немає замінників м'яса чи спецій.

Сири та олія.

Глобіно розуміє своїх клієнтів. Іноді важко визначиться, коли так багато торгових марок молочної продукції представлено у супермаркетах. Тому бренд формує свій асортимент за результатами опитування споживачів. Лінійка продукції не широка: вершкове масло, твердий та плавлений сир. Однак більшого й не потрібне. Виробник вважає, що достатньо виготовити класичні за смаком та ароматом сири, які мають попит. Кожен поціновувач сирної продукції може придбати улюблений «відтінок». Це може бути і насичено гостро-солоний, і горіхово-солодкуватий.

Глобино представляє тверді та напівтверді сири з природним дозріванням, які варять із пастеризованого коров'ячого молока. Для перетворення молока на сир використовуються додаткові натуральні інгредієнти: сіль, сичужний фермент у чистому вигляді або його аналоги та закваску мезофільних та термофільних бактерій. Сир та олія виготовляються з молока класу Екстра, а олія – тільки з охолодженої продукції без заморозки.

Більшою мірою представлені ковбасні вироби, менше – м'ясні та мінімум варіантів сирів із чотирма позиціями вершкового масла: Екстра по 180 та 500 грам, Селянське та безлактозне. Усього бренд налічує 400 позицій продукції.

Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну Глобіно у квітні 2022 року розпочала процес деколонізації назв своїх товарів, які мали радянське походження. Перейменування зазнали два найпопулярніші продукти бренду: ковбаса «Московська» та сир «Російський». Так Глобино розпочала пошук нових імен: «Нам дуже прикро, що в таку тяжку для всіх годину, в наш бік йде критика, що ми випускаємо продукцію під російськими назвами. Так, це правда, у нас є ковбаса "Московська", сир "Російський". Ці назви згідно з Державним стандартом, що не змінювався з часів Радянського союзу. Ніхто і в найгіршому сні не міг уявити, що буде війна між нами та Росією, тому ці назви використовувалися донині». Спочатку Глобіно призупинило випуск товарів із проросійськими назвами. Пізніше на полицях магазину з'явилася нова «Українська» ковбаса та «Полтавський» сир із старими уподобаннями.

5 автономних компаній Глобиного, які забезпечують один одного сировиною

ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат".

Якщо Прованс у Франції відомий винами та кондитерськими виробами, то невелике містечко Глобине набуло популярності завдяки своїм ковбасним виробам. М'ясний комбінат, який у ньому знаходиться, є провідним підприємством із багатими виробничими традиціями. Воно входить до трійки найкращих виробників м'ясної продукції в Україні та формує позитивний імідж країни в Європі.

ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» розпочало діяльність з невеликої бійні. Зараз він володіє власним племінним господарством, повністю забезпечуючи виробництво та постачання продукції для інших заводів. Вертикально інтегрована структура дозволяє контролювати як заготівлю сировини, і етап дистрибуції.

На території є дві лабораторії: вимірювальна лабораторія департаменту контролю якості та електротехнічна лабораторія.

З моменту запуску виробництва обсяги збільшились у 35 разів. М'ясокомбінат випускає щомісяця 1700 тонн якісної ковбасної продукції.

ВАТ «Глобинський маслосирзавод».

Виробник молочної продукції бренду Глобино неодноразово ставав лауреатом та переможцем конкурсів та виставок, був спонсором культурних заходів місцевих спільнот у соціальних проектах щодо розвитку міста, підтримував дитячі освітні програми та організовував свята.

Його історія починається 1929 року. З того часу завод пережив кілька модернізацій обладнання, що дозволило йому вийти на рівень 150 тонн молока на добу. Його використовує для виробництва вершкового масла, сиру та казеїну. Пріоритетом при виготовленні є якість та користь.

ТОВ НВП "Глобинський свинокомплекс".

Бренд Глобіно визначив свинарство як одне із ключових у своїх планах розвитку. Тому для підтримки сталого розвитку підприємства холдинг забезпечує його:

 

сучасними технологіями та обладнанням;

високоякісним генетичним матеріалом тварин та племінними породами;
професійно підготовленими співробітниками та менеджментом.

 

Фахівці ТОВ НВП «Глобинського свинокомплексу» займаються вирощуванням поголів'я відповідно до високих стандартів бренду Глобине – без використання хімічних стимуляторів зростання для тварин. Особливість вирощування та відтворення худоби полягає у замкнутому циклі, перший етап якого – заготівля корму власного виробництва.

ТОВ НВП "Глобинський м'ясомолочний комплекс".

На ТОВ НВП «Глобинському м'ясомолочному комплексі» виготовляється м'ясна та молочна продукція бренду. Це, мабуть, потужне підприємство холдингу, оскільки воно працює з усіма його ланками.

У цехах готується 9-10% молочної сировини для ВАТ "Глобинського маслосирзаводу". Проте основний напрямок діяльності комплексу – вирощування породистих корів: української чорно-рябої голштинізованої. Цей вид рогатої худоби відрізняється високим показником росту, удійністю та підвищеним вмістом жиру в молоці. Також з 2014 року вирощується ще одна порода – голштинська чорно-строката канадської селекції, яка визнана найкращою у світі за молочною продуктивністю.

ТОВ «Глобине Агро».

Є одним з наймолодших підприємств Глобино, що активно розвиваються. Включає 2200 га орної землі, де вирощуються сільськогосподарські культури. У планах – збільшити площу у шість разів за п'ять років.

Реалізація замкнутого циклу на цьому підприємстві відбувається шляхом підживлення ґрунту органічним добривом з ТОВ НВП «Глобинського свинокомплексу» та заготівлі сільськогосподарських культур як основи харчування великої рогатої худоби для цього ж комплексу.

Підприємство розташоване на півдні Полтавської області. Сприятливий клімат та родючі ґрунти з показниками як середні та вищі за середні максимально сприяють успішному веденню сільського господарства рослинницького напряму бренду Глобине. Відповідні природні фактори сприяють вирощуванню безлічі сортів популярних та перспективних агрокультур: зернових, бобових, олійних культур.

Торговий дім "Глобине".

Торговий дім "Глобине" складається з 26 регіональних торгових представництв по всій Україні. Злагоджена мережа забезпечує:

 

доставку продукції Глобине клієнту безкоштовно та наступного дня після виготовлення;
широкий вибір продукції м'ясного та молочного спрямування
якісне обслуговування та вигідні умови співпраці;
розвинена власна логістика.

 

Персонал торгового будинку є високоефективною командою торгових представників, які володіють усіма інструментами вдалого продажу та підшукують індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Раніше бренд Глобіно також активно розвивав будівельний напрямок. ТОВ ПБО «Дніпро» пропонувало рішення щодо компонування та конструкції будівель. Однак воно виявилося не перспективним.

Проте Глобиному ще належить тренінговий центр. Його було засновано з ініціативи власника холдингу. Це українська філія центру "Альтернативний шлях" на базі Глобиного. У ньому проводять медитативні сесії за сучасними методиками та на спеціальному устаткуванні, спрямовані на вирішення низки професійних проблем учасників: підвищення стресостійкості, підготовка до викликів сучасного бізнесу. Програма тренінгового центру доступна лише керівництву вищої та середньої ланки холдингу. Вона розрахована на серію семінарів-тренінгів та звучить так: «Бізнес як духовний шлях». Навчання у тренінговому центрі проходить 90% топ-менеджерів холдингу.

Лідер серед полтавських виробників м'ясомолочної продукції: нагороди бренду Глобине

Починаючи з 2002 року, продукція та заводи бренду Глобино удостоюються звань, номінацій, нагород та премій, що ще раз доводить, що ковбаса, м'ясо та сир з олією, вироблені на Глобінових підприємствах якісні, смачні та доступні широкому колу споживачів. До звань, які отримав бренд, входить:

 

2002 рік: на конкурсі у Харкові Глобине отримує приз у категорії «Слов'янська весна. Найкраща м'ясна крамниця»;
class="size-full wp-image-40332 alignleft" src="https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/icon-9-1.png" alt="" /> 2004 рік: у Полтаві бренду присуджують звання «Полтавська марка» та нагороджують 4 медалями на Міжнародній виставці продовольчих товарів «Прод-Експо-2004»;
2007 рік: дарують 9 медалей на Міжнародній виставці продовольчих товарів «Прод-Експо-2007», а також присуджують звання переможця у двох номінаціях: «Найкращий вітчизняний товар 2007 року» (вручають диплом «Найкращий вітчизняний товар 2007») та «Виробник товарів 2007»;
2008 рік: Глобіно перемагає у конкурсі «Найкращий продукт-2008» та у Міжнародній виставці продовольчих товарів «Прод-Експо-2008», а також стає лауреатом всеукраїнського конкурсу якості продукції «100 найкращих товарів України»;
2011 рік: стає переможцем у Всеукраїнському конкурсі якості продукції «100 найкращих товарів України», у Міжнародній спеціалізованій виставці «Молочна та м'ясна індустрія XXI століття» та отримує Національну премію «Made-in-Ukraine-2011» у номінації «Кращий партнер року серед м'ясних продуктів;

 

У 2011 році бренд вперше посів перше місце у рейтингу міжнародного масштабу «Ліга найкращих» у номінації «Підприємство року 2011. Регіональний рівень».

 

у 2013 році ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» отримує золото на десятій Міжнародній виставці «Світ мороженого та холоду» & «Молочна та м'ясна індустрія XXI століття» за цілу низку ковбасної продукції бренду Глобино;
два роки поспіль, з 2013 по 2014 рік, перемагає на регіональному етапі Всеукраїнського конкурсу якості продукції «100 найкращих товарів України»;
у 2015 році ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» набуває статусу «Найкраще підприємство країни – 2015».

 

ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» брав участь у численних рейтингах. Наприклад, у 2015 він отримує 8 місце у ТОП-10 виробників м'яса в Україні 2015, а у 2017 – вже 7 місце у тому ж рейтингу. У 2017 році підприємство потрапляє на 19 місце в рейтингу найбільших платників податків в АПК і на 155 у ТОПі 200 найбільших роботодавців України.

Не оминули рейтинги і непублічного власника Глобино Олександра Кузьмінського. 2011 року він потрапив до рейтингу «100 найбагатших українців» на 50 місце.

Після лютого 2022 року бренду Глобіно не до участі у конкурсах та рейтингах. Він займається нарощуванням виробництва та планує вийти на довоєнні обсяги. Крім того, має намір перевести все виробництво на альтернативну енергетику з метою оптимізації процесу вирощування свійських тварин.

Від однієї маленької бійні до одного великого холдингу: історія бренду Глобино

Історія Глобино бере початок із 1998 року. Тоді було запущено перше підприємство із майбутньої родини компаній – ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат». Наприкінці XX століття він був забійним цехом з добовою продуктивністю м'яса до двох тонн. На початку своєї діяльності Глобіно випускало також одну тонну ковбасних виробів упродовж доби.

2003 року до сім'ї входить ВАТ «Глобинський маслосирзавод» і починає освоювати ринок. На цей час ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» керує молочним заводом на правах акціонера.

У 2004 році м'ясний комбінат у Глобиному створює власні сировинні бази, щоб задовольнити потреби у сировині та заощадити на їх використанні. Так розпочинається історія будівництва нового комплексного підприємства – ТОВ НВП «Глобинський свинокомплекс». Його основне завдання полягала у вирощуванні та збільшенні поголів'я свиней. На початку діяльності стадо обчислювалося 120 000 особин на рік.

До 2006 року ВАТ «Глобинський маслосирзавод» випускав лише вершкове масло, яке потім реалізовував у всі магазини на території України. Однак у 2005 році виробництво розширилося, і на заводі, окрім олії, стали виготовляти тверді сири. Обсяги виробництва нового продукту Глобиного становили дев'ять тонн на добу. І вже у травні 2006 року перша партія продукції сирного цеху ВАТ «Глобинський маслосирзавод» з'явилася у торгових мережах України.

У 2007 році ВАТ «Глобинський маслосирзавод » став співвласником ТОВ НВП «Глобинського м'ясомолочного комплексу». Це підприємство виступило сировинною базою як для м'ясокомбінату, так і для олійного сирозаводу. На сьогодні підприємство налічує 570 голів доїльного стада та 448 голів молодняку для оновлення доїльного стада.

У 2013 році до холдингу Глобиного приєднується ще один підрозділ – ТОВ «Глобіно Агро». Воно досі залишається наймолодшим підприємством із групи Глобине. ТОВ «Глобине Агро» займається вирощуванням сільськогосподарських культур, з яких виготовляють корм для стада корів та свиней ТОВ НВП «Глобинського м'ясомолочного комплексу» та ТОВ НВП «Глобинського свинокомплексу».

У 2015 році перше відкрите підприємство бренду Глобіно набуває статусу за сильні сторони – якість та стабільність. Назва статусу – «Найкраще підприємство країни 2015».

2020 став продуктивним і насиченим для групи підприємств бренду Глобино.

По-перше, ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» отримало офіційне підтвердження лідерства у своїй ніші. Його удостоїли звання – «Підприємство року».

По-друге, ВАТ «Глобинський маслосирзавод» став переможцем Національної премії «Вібір країни – 2020».

По-третє, бренд здійснив ребрендинг із втіленням сучасних світових тенденцій.

І нарешті, Глобіно випустив новинки, які отримали гарні відгуки та визнання споживачів. Це стосується флагманської лінійки сосисок «Нямські», безлактозної олії, нового формату – ковбаси вареної «Мортаделька» та сардельок «Мортадельки».

Протягом 2020 року бренд Глобіно був генеральним спонсором МайстерШеф та МайстерШеф Професіонали. У всіх блюдах, приготовлених учасниками, використовувалося м'ясо холдингу.

Лютий 2022 року позначився на постачанні сировини на заводи, і з'явилися перебої із заповненням продукцією бренду полиць магазинів через постійні обстріли територій Полтавської області російськими терористами. Проте вже у квітні Глобіно відновило всі ланки замкнутого циклу і вийшло на виробництво 150 тисяч тонн готової продукції на добу.

Восени 2022 року стало відомо, що з настанням опалювального сезону підприємства холдингу Глобино планують переходити на альтернативну енергетику та скоротити споживання теплової енергії. Для цього закупили та встановили твердопаливні котельні, провели помірну оптимізацію виробничих процесів, забезпечили енергоефективність будівель. Так бренд почав готуватися до зимових обстрілів енергетики.

Місія та правила, за якими живе бренд Глобино

Глобино з'явилося в Україні 25 років тому і одразу позначило свою місію: зробити задоволення якісною безпечною продукцією, виробництво якої базується на кращих традиціях та досвіді минулого з використанням передових технологій та інновацій.

Цим основним правилом компанія керується і сьогодні, виготовляючи для українського покупця м'ясні та молочні вироби. Однак бренд дотримується інших правил, які він визначив для себе сам. Їх п'ять:

Правило вибору: має бути щось для всіх.

У Глобиному виготовляють різні ковбасні та м'ясні продукти, сири та вершкове масло, бо розуміють – треба враховувати смаки всіх, що буває не просто.

Правило легкості можна купити скрізь.

Продукцію Глобино можна знайти у будь-якому супермаркеті, магазині, магазинчику або на м'ясному прилавку. Бренд є практично скрізь по всій країні. Ситуація, коли покупець не знайшов улюбленої м'ясної чи молочної продукції, не прийнятна.

Правило простоти: все, що можна зробити простіше, потрібно зробити простіше.

Зручна упаковка, продукти з різним ступенем готовності у різних форматах. Головне, щоб було зручно покупцеві.

Правило якості: дітям.

Керівництво Глобіно вирішило робити все як для дітей. А це означає якісно та безпечно.

Правило задоволення: має бути смачним.

Правило, яке вимагає додаткових пояснень.

 

Бренд Глобине також намагатиметься зменшити тривалість приготування їжі, щоб у споживача продукції Глобино залишився час на себе. Саме тому м'ясо, ковбаси, сири та олія Глобине виготовляється за принципами:

відкритості: новим ідеям та інвестиціям;
турботи про співробітників: інтенсивне навчання молодих спеціалістів та заохочення відповідальності та професіоналізму;
обліку смаків цільової аудиторії: дослідження та дегустації;
контролю якості: сертифікати, висновки державної експертизи та ветеринарні свідоцтва;
довіри: участь у конкурсах, рейтингах, здобуття престижних нагород та премій;
різноманітності: постійне оновлення асортименту, рецептури, дизайну та упаковки.

 

Бренд також бере активну участь у житті місцевих громад: організовує традиційні свята, виставки, виступи.

Власник бренду – прихильник духовних практик бізнес-тренера Марка Пальчика. 2007-го Олександр Кузьмінський створив філію центру Пальчика «Альтернативний шлях». Практики стали частиною корпоративної культури холдингу. Наразі всі топ-менеджери Глобино проходять семінари-тренінги «Практики розвитку особистої сили». Навчання проводиться три-чотири рази на рік. Іноді тренери супроводжують менеджерів під час реальних бізнес-зустріч.

 

Бренд Глобіно завжди орієнтований на клієнта, тому підтримує гнучке ціноутворення та вигідну для покупця систему комерційних умов, влаштовує промо-заходи, дегустацію продукції, робить акційні пропозиції, приділяє увагу процесам співробітництва та визначає критерії індивідуальних заходів для клієнтів та партнерів.

«Молока більше, ніж у молоці» – новий образ та нова позиція м'ясного бренду Глобино як молочного

Глобине – це парасольковий бренд, і це є факт. Під його ім'ям випускають м'ясо, ковбаси та молочні вироби. Для м'яса та ковбас традиційним був логотип, у якому використовувалися два кольори: червоний та білий. Що означає кров із молоком. Перша свіжість. Натуральність. Тобто ці кольори мали інформаційну складову, повідомляючи споживачеві про основні переваги м'ясної продукції бренду.

І якщо логотип та упаковку для перших продуктів вирішили не міняти, то з молочкою вчинили інакше.

У 2020 році брендингова агенція KOLORO за 4 місяці створила для молочного напряму бренду Глобине: позиціонування, УТП, фірмовий стиль та дизайн упаковки. В основу нового слогану «Молоку більше, ніж у молоці» лягла інформація про те, що для виготовлення одного кілограма сиру потрібно понад десять літрів молока.

Головне, що треба було зберегти – зв'язок нової молочної парасольки (олія, твердий сир, плавлений сир) з м'ясним підрозділом бренду і водночас дистанціюватися від м'яса, не втративши впізнаваності. Вирішили завдання: білий і синій кольори, інфографіка, тексти, що підкріплюють, видозмінений логотип.

Як із нуля розроблявся новий бренд Глобине?

Почали із візуального оформлення.

Білий колір асоціювався із молоком безпосередньо. Він був присутній на всіх молочних продуктах, які були тільки в магазинах. Для молока середнього цінового сегмента використовують білий як основний. Так і вирішили.

Крім того, проводилися експерименти із зображенням на упаковці. Вигадали три варіанти:

Природа: луг, корови, що пасуться, сільський пейзаж і дрібна червона точка в кутку упаковки для легкого пошуку товару на полиці магазину.

Щаслива корівка: досить облизується після смачної трапези. До білого додають теплий помаранчевий. Плюс яскравий розпізнавальний знак.

Традиційний: поєднання білого кольору та блакитного відтінку створили відчуття свіжості, а класичне мереживо по краю – домашню атмосферу. Підкріплюючий текст: «У найкращих традиціях сироваріння від найбільшого національного виробника!»

У результаті залишили колірну гаму з третього варіанта, трохи змінивши її під особливості бренду Глобіно. Так виник четвертий варіант: Сплеск. Його й використали.

Також додали підкріплювальні тексти, які забезпечували краще сприйняття продукту та повторну купівлю. А УТП збудували на основі факту, що для кілограма сиру потрібно 10,5 кілограм молока. Хоча про це знають усі виробники молочної продукції, до Глобіна ніхто очевидний факт не озвучував. На цьому й зіграли.

Після виходу на ринок продукції в оновленій упаковці продажі почали зростати: цінителі торгової марки залишилися, а новачки звернули увагу завдяки новому дизайну та УТП, що чіпляє.

Якщо ви хочете, щоб ваш бізнес став упізнаваним, привертав увагу цільової аудиторії, а продаж збільшився, звертайтесь до брендингової агенції WeLoveBrands за телефонами, вказаними на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 716

Середня оцінка 1.3 / 5