→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

ЗвениГора: форма сирних вічок має значення

932

Оцінили: 717

Зміст:
Розмір шрифту:

ЗвениГора: форма сирних вічок має значення

Історія українського сиру під назвою ЗвениГора налічує понад 90 років. Саме в далекі 30-ті роки ще червона радянська влада згадує у своїх документах про непомітний завод у Черкаській області. Сьогодні це одне з найпотужніших підприємств, яке виробляє традиційні та авторські сири, вершкове масло та продукцію для Європи. Відмінна риса бренду – у його продукції зовсім відсутні рослинні жири, що робить українські сири повністю натуральними та відповідними французьким стандартам сироваріння. І хоча ЗвениГора не входить у ТОПи з продажу, все ж таки у нього є свої покупці, які цінують його сир за смак, аромат і якість.

Загальна інформація про виробника Звени Гора та його власника «Savencia»

ЗвениГора – відома в Україні торгова марка молочної продукції: тверді, плавлені та кисломолочні сири, вершкове масло, суха знежирена сироватка, вершки та десерти. Виробничі потужності знаходяться у Черкаській області, у населеному пункті Звенигородка. Звідси й назва бренду.

Улюблені українцями сири Добродар, Голландський, Смітанковий та Екстра виробляється з 1995 року на Звенигородському сироварному комбінаті, який є одним із лідерів галузі. Вся продукція підприємства виготовляється із свіжого натурального молока, яке щодня збирають із фермерських господарств Черкаської та прилеглих областей. Крім того, для виробництва сирної продукції використовують перевірені закваски, взагалі не застосовують рослинні жири та контролюють якість на всіх етапах переробки.

Перед відправкою до покупця майстра Звенигородського сироварного комбінату обов'язково тестують сири на собі: аромат, смак, консистенція, форма сирних очей – перевіряється все.

До переліку зареєстрованих видів діяльності входить:

Переробка молока, виробництво олії та сиру.
Посередництво у торгівлі товарами широкого асортименту.

 

Оптовий продаж молочної продукції, яєць, олій та жирів.

Неспеціалізована оптова торгівля та роздріб у неспеціалізованих торгових точках.
Транспортування харчових продуктів в обладнаних вантажівках.

Сири торгової марки ЗвениГора можна знайти практично в будь-якому супермаркеті в усіх областях України. Також компанія займається експортом продукції до Ізраїлю, Молдови, Саудівської Аравії та ін. При цьому товари для продажу за кордоном ЗвениГора виготовляє окремо. У той же час з Австрії, Чехії, Франції, Нідерландів, Румунії, Словаччини за підтримки торгової марки також надходять товари для української аудиторії: Ile De France, Fol Epi, Agur, Chavroux, Rambol, Tartare.

Справа в тому, що у 2001 році бренд та його підприємство у Звенигородці стали частиною міжнародної групи «Savencia». Савенсія Фромаж Енд Дейрі володіє 100% акцій. Бенефіціаром цієї французької компанії є Бонгрен Алекс Жан Марі Антуан. Тому до 2015 року «Savencia» мала назву «Bongrain Group».

У «Savencia» технологи Звенигородського сироварного комбінату підвищують рівень своєї майстерності, дізнаються про нові технології та тренди у світовій сироварній галузі, діляться досвідом, тому що французька компанія об'єднує найкращих виробників сиру та молочної продукції у світі.

"Savencia" ще під ім'ям "Bongrain Group" входила до трійки найбільших сирних виробників Франції. Їх ще називали 3 Б : Бонгрен, Беньє («Президент») та Белль («Весела Корівка»). Сьогодні «Savencia» знаходиться на п'ятому місці у світовому рейтингу виробників сиру та представлена у 120 країнах.

Після того як ЗвениГора стала частиною «Savencia» на Звенигородському сироварному комбінаті було проведено модернізацію обладнання, що дало змогу отримати сертифікати: ISO 9001, ISO 22000:2007, HALAL та УкрСЕПРО.

Керівником Звенигородського сироварного комбінату є Крилов Андрій Юрійович, а головним бухгалтером – Михайлик Людмила Микитівна. Зареєстровано підприємство як приватне акціонерне товариство 22 вересня 1995 року. Знаходиться за юридичною адресою: Україна, Черкаська область, Звенигородський район, місто Звенигородка, вул. Козачинська, 35а. Розмір статутного капіталу: 230 055 557,80 грн. 

У 2022 році підприємство отримало:

дохід у розмірі 1228396000 грн;

активи – 545,791 млн грн;

чистий прибуток -56 361 000 грн;

зобов'язання у розмірі 246 754 000 грн.

До основних конкурентів зараховуються виробники молочної продукції в Україні: Терра Фуд, Молочний Альянс, Danone Україна та ін.

Офіційний веб-сайт: zvenigora.com.

Продуктова лінійка з «дзвінким» ім'ям ЗвениГора

Як уже говорилося, молочна продукція бренду виробляється протягом 90 років. Тому не дивно, що виробництво сиру, олії та сиру міцно пов'язане з давніми традиціями. Але це не заважає ЗвениГорі бути відкритими всьому новому. Про це свідчить її асортимент.

Молочна продукція родом із Франції

Зі вступом до французької компанії «Savencia» в асортименті бренду з'явилися нормандські продукти Elle & Vire : вершки, десерти, олія.

Як заявляє бренд, цей вид продуктової лінійки для українського покупця стане цікавим тим, що виготовлений за технологією ноу-хау, яка є тільки у Французькій Нормандії. Регіон багатий ресурсами, частими дощами, має помірний клімат, комплекси мінералів і постійні морські бризи. Тому є ідеальним місцем для ведення фермерського господарства та виробництва якісних та смачних молочних продуктів.

Кондитерські та кулінарні вершки Elle&Vire для збивання та вже збиті гідно оцінять українці, які люблять готувати вишукані страви, у тому числі французької кухні, наприклад, крем шантильї.

З універсальним маслом із Франції можна приготувати абсолютно всі страви, особливо випічку. Приготовлена їжа матиме вершковий післясмак.

А ось молочні десерти з різними фруктовими та ягідними наповнювачами підійдуть справжнім гурманам.

Крім цього, з 2011 року доступна і сирна лінійка виробників зі світовим ім'ям: "Іль де Франс", "Фоль Епі", "Сент Агюр", "Рамболь", "Шавру" та " Каприз де Дьйо ".

Сири: традиційні та авторські

Українці люблять продукцію бренду насамперед за смак. Це досягається завдяки ретельному відбору молока та контролю над усім процесом виробництва сиру.

Сирна лінійка вітчизняного виготовлення за традиційними рецептами представлена такими смаками як:

класичний "Голландський";

 

солодкувато-горіховий «Маасдам»;
який подобається всім: «Звенигородський класичний», «Звенигородський Екстра»: преміальний "Добродар";
вершковий «Смітанковий»;

 

легкий "Фігура".

смак дитинства "Український";    

 

Весь асортимент створено з «майстерністю, яка приходить згодом», як сказано у рекламі твердих сирів ЗвениГора.

Проте бренд також виробляє і плавлені сирки: у брикетах, трикутниках та кремові. Вони мають 4 смаки: класичний, з грибами, беконом і часник з кропом. Їх готують із твердих сирів та вершкового масла власного виробництва.

«Добродар» та сир «Фігура» – це авторські розробки бренду.

Ось "Добродар" по праву вважається елітним сиром. Він витримується 45 діб у спеціальній восковій формі, через покриття якої просочується легким фруктовим ароматом, а також вбирає м'який та виразний смак. Внаслідок тривалої витримки виходить сир, смак якого не сплутати з іншими.

Фігура – це спеціальна легка лінійка сирів, створена для заповнення білка в організмі людини після тренувань. Представлена ця лінійка звичайними твердими сирами та кисломолочним варіантом.

Молочна продукція ЗвениГора

На Звенигородському сироварному комбінаті випускають також кисломолочні сири, олію та сироватку.

Сирна продукція представлена сиром «Розсипчастим» з легкою консистенцією, який добре подрібнюється, «Класичним» з консистенцією домашнього сиру та «Фігура» з кремовою консистенцією.

Вершкове масло випускається тільки в одному варіанті - 200 г бруску 73% жирності. Однак воно добре засвоюється організмом людини завдяки використанню якісних вершків.

Суха сироватка має фасування по 25 кг. Вона проводиться методом розпилювального сушіння рідкої солодко-солоної сироватки, яка залишається при виробництві сиру. Має дрібну дисперсію, світлий кремовий колір, солодкувато-солонуватий смак без сторонніх домішок.

На офіційному сайті бренду можна знайти багато рецептів страв, в яких використовується продукція бренду ЗвениГора. Наприклад, з олією можна приготувати «Ромову бабку» або «Тосканський кекс», з «Добродаром» поживний салат чи домашній хліб з овочами, з кисломолочними сирами можна готувати сирні та фруктові запіканки та пироги.

Кожен відвідувач сайту знайде оригінальний рецепт, який захоче скуштувати продукцію ЗвениГора. Пропонуючи книгу рецептів від себе, бренд налагоджує спілкування зі своєю цільовою. аудиторією.

Як зароджувалась ЗвениГора? Історія бренду в основних віхах розвитку

Бренд ЗвениГора родом із Черкащини. Цей благодатний український край має родючі землі та м'який клімат, що робить продукти, виготовлені там, натуральними та максимально корисними. На цих землях стали виготовляти унікальний український сир як результат уміння та знань трьох поколінь майстрів. Тут було збудовано школу, яка навчала сироваренню та готувала майстрів-сироділів. Черкащину визнали центром сирної майстерності. Сьогодні на ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат» співробітники постійно вдосконалюють свої вміння у сироваренні: семінари, лекції, обмін досвідом в Україні та за кордоном. Однак починалося все ще за царських часів.

Зародження виробництва

Вперше про Звенигородське підприємство згадується у радянських документах – пожовклих копіях Держплану Ради Міністрів УРСР 1950-1970 років. До 1930 року там вважалося приміщення царського горілчаного цеху. З приходом «порад» виробництво пристосували під олійний завод.

Відкрите акціонерне товариство «Звенигородський сироробний комбінат» заснували 1933 року. Підприємство почало виробляти продукцію під торговою маркою «ЗвениГора».
1934 року на переобладнаному підприємстві вперше випустили зразки твердого сиру. Він став предметом гордості звенигородців. Справа в тому, що на Черкащині молоко було основою життя ще з давніх-давен. Майстерність приготування сиру передавалася від покоління до покоління. Знання та вміння зберігалися протягом багатьох століть. Тому, що саме виробляти на основному підприємстві у Звенигородці, не викликало сумнівів.
З 1937 року виробництво сиру вироблялося у промислових масштабах. Звенигородський сир став популярним у Києві, Москві та Петербурзі. Тому для доставки сиру спеціально із Звенигородки було проведено окрему гілку залізниці. З того часу виробництво сиру не зупинялося на жодний день.
У 80-х роках у Звенигородці знаходиться вже одне з найбільших виробництв сирів у Радянському Союзі.

Пікантний смак сиру «Звенигородський», який став візитівкою бренду Звени Гора, було розроблено у 90-х роках.

Французька ера

2001 року приватне акціонерне товариство «Звенигородський сироробний комбінат» стає частиною сім'ї французької компанії Bongrain Group. Вона входила до числа найбільших у світі виробників сирів. Пізніше компанія була перейменована на SAVENCIA fromage & dairy для українського напряму.
З 2004 року на комбінаті відбувається революційне оновлення виробничої бази, оскільки планується випуск на «Звенигородському сироварному комбінаті» продукції європейських брендів та імпорт зарубіжних молочних товарів. Оновлення виробництва дало результати, і 2005 року підприємство отримує сертифікат якості ISO 9001.

З міжнародною сертифікацією завод починає розширювати свою лінійку продуктів. У 2008 році портфель бренду поповнюється кисломолочними сирами. 2010-го створюється преміальний твердий сир «Добродар», який був приготовлений за особливою технологією тривалого дозрівання. І лише у 2011 році до асортименту починають включати імпортні європейські продукти: сири, вершки, десерти, олію.

Керівництво бренду починає планувати розвиток лінійки преміальних сирів. Так, потім з'являється високобілковий, твердий і кисломолочний сир «Фігура». Удосконалюється асортимент традиційних: "Смітанковий", "Екстра", Маасдам і т.д. Розробляються різні варіанти пакування. Сімейна пачка – у пріоритеті.

Досягнення Звенигородського сироварного комбінату в цифрах

У 2012 році підприємство виходить із кризи з 9,25 млн грн чистого прибутку. 2011-го бренд зазнав збитків на 2,4 млн грн. Активи також зросли 2012-го на 8,2%, а отже до 158,8 млн грн. Непокритий збиток скоротився до 11,2 млн. грн. – на 45,2%. А дебіторська заборгованість збільшилася до 44,9 млн. грн. – на 24,7%. Цю інформацію розкрила Нацкомісія з цінних паперів та фондового ринку.

У 2015 році чистий прибуток зріс до 9,4 млн грн, тобто в 2,76 раза порівняно з 2014, а дохід – до 541,8 млн грн – на 31,7%.

Основний акціонер Bongrain Europe SAS у 2015 році володів 99,9554% виробництва сиру у Звенигородці. Інші акції на 50 млн грн були іменними. Рішення про їх розміщення з 12 по 30 вересня 2016 року ухвалив Звенигородський сироробний комбінат на позачергових зборах акціонерів. Цінні папери випустили у бездокументарній формі номіналом 0,1 грн.

Бренд не брав участі у конкурсах та ярмарках, а благодійні проекти проводив тихо. Але у 2019 та 2020 роках ЗвениГора увійшов до списку 100 найдорожчих брендів України. Він посів соте місце.

Вторгнення РФ в Україну на початку 2022 року позначилося на компанії. Хоча наслідки не були такими жалюгідними, як у інших українських брендів, чиї виробничі потужності потрапили під окупацію. Однак на рівні загального падіння економіки довелося підняти ціни на продукти харчування.

Місія та цінності бренду ЗвениГора, про які він заявляє

Основне посилання сирного бренду: «Майстерність, яка приходить з часом». І це так, якщо брати до уваги, що історія ЗвениГори почалася понад 90 років тому. Та ще й сама Черкащина здавна була українським краєм, де концентрувалася майстерність сироваріння.

Далі бренд заявляє, що має колосальний досвід постачання молочних продуктів харчування вітчизняних організацій і підприємств. Доказом цього є виграні тендери. Наприклад, з 2021 року ЗвениГора забезпечує сирною та молочною продукцією Звенигородський будинок-інтернат для інвалідів та людей похилого віку.

Крім того, він співпрацює і з великими індустріальними об'єднаннями, і з невеликими виробничими цехами бізнесу. Наприклад, АТ « УКРГАЗВИДОБУВАННЯ », ТОВ « Нафтогазпроект », ТОВ « Каскад - Транспорт ЛТД », ТОВ «Торговельно-виробнича компанія «Сірі України», ТОВ «Літинський молочний завод» та ін.

Бренд стверджує, що виготовляє продукти харчування найвищої якості. Докази опубліковано на сайті. Адже для сиру та олії він використовує власну сировинну базу. ЗвениГора заявляє, що збирає молоко з фермерських господарств рідної області та перевіряє його на відповідність стандартам якості, не розбавляє олією та контролює скрупульозно кожен етап виробництва. Тому не дарма звенигородське виробництво сертифіковано з 2005 року: ISO 9001, ISO 22000:2007, HALAL та УкрСЕПРО.

Підсумуємо. Переваги компанії перед іншими гравцями українського ринку сирів:

використання високоякісної сировини без рослинних добавок;
виробництво обладнане сучасними конвеєрами та оснащене автоматизованими системами, щоб відповідати іміджу компанії-власнику, крім того, це дозволяє виробляти сири на будь-який смак та гаманець;
впроваджено прогресивну систему безпеки та перевірки якості продукції (до форми сирних очей);
при широкому асортименті ціна на продукти нижча, ніж у конкурентів;
серед клієнтів як рядовий покупець, а й великі організації та підприємства.

Свою місію бренд ЗвениГора бачить у тому, щоб максимально задовольнити потреби клієнтів у найкоротші терміни.

Особливості логотипу та пакування сирної продукції ЗвениГора

Звенигору можна назвати зонтичним брендом. Під його ім'ям випускають тверді сири, плавлені, кисломолочні, олію та сироватку. До того ж він займається імпортом та розповсюдженням молочної продукції французьких виробників.

Логотип бренду складається із двох частин. Є і текст, і малюнок. Текст – це традиційно назва бренду. Шрифт у міру обтічний, друкований, але із засічками. Літера «З» і «Г» великі: «ЗвениГора». Кирилічний текст нанесений начебто на стрічку переможця.

Зверху над назвою бренду знаходиться зображення глечика з молоком, яке поміщене нібито у сирне вічко.

Не зайвим буде згадати про колірне наповнення: червоне, біле, золоте, бежеве. Фірмові відтінки вибрано не випадково.

Червоний колір

За всієї неоднозначності червоний активно продає, особливо це стосується продуктів харчування. Звісно, він може викликати як позитивні, і негативні емоції. З одного боку, він транслює динаміку та дії, асоціюється з енергією, пристрастю, силою, швидкістю. Але якщо переборщити, то червоний може звучати загрозливо та агресивно, а отже відштовхувати. У логотипі ЗвениГора червоний колір використовується, щоб позначити головне – назва та глечик молока. До того ж, він виділить товар на полиці магазину.

Білий колір

Це традиційний колір, коли йдеться про молоко. Для молочної продукції білий – це база, якою часто фарбують тло. Однак у логотипі ЗвениГори його ще менше, ніж червоного. Адже бренд використовує молоко як сировину і воно не є основним продуктом. Тому й значення білого в логотипі мінімальне – обвести літери, прикрасити глечик та показати, що молоко у ньому біле.

Бежевий колір

Це колір фону та колір сиру. Бежевий колір до того ж асоціюється з ніжністю, теплом, затишком рідної оселі. Тому цього кольору в логотипі найбільше він становить основу.

Золотий колір

Золотисті переливи на стрічці використовуються як акценти. Він транслює споживачеві впевненість, відчуття багатства, сили та достатку. Цей колір застосовую лише сильні та незалежні бренди. До того ж це колір сонця та світла. А його переливи на логотипі ЗвениГори додають зображення виразності та обсягу.

Щоб і ваш бізнес придбав образ, історію та колірне оформлення, яке запам'яталося б і сподобалося вашій цільовій аудиторії, звертайтесь до брендингової агенції WeLoveBrands. Команда фахівців розробить усі елементи айдентики, наповнить брендбук, створить маркетингову стратегію. Якщо для продукту ще немає назви, то і з цим питанням впораються неймери. Звертайтеся за телефонами, вказаними на сайті, та опишіть ваші побажання менеджеру агентства.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 717

Середня оцінка 1.3 / 5