Блог
21 Березня
Логотип сантехніка: як виділитися та залучити клієнтів
Послуги з прокладання водопровідних мереж, встановлення та ремонту сантехнічного обладнання входять до числа найбільш затребуваних. Санітарне обладнання встановлюють у приватних будинках та квартирах, офісах, магазинах, кафе та ресторанах, готелях, вокзалах та аеропортах, лікувальних закладах, фабриках та заводах. Усі системи потрібно підключити, обслужити та відремонтувати у разі поломки.
7 Березня
Логотип продуктів харчування – викликаємо апетит та привертаємо увагу
Логотип – невід’ємна частина бренду та одне з найважливіших вкладень у брендингу. Фірмовий знак необхідний для відбудови від конкурентів і залучення клієнтів, він формує імідж і підвищує довіру. Тому без нього не обійтися в бізнесі, а особливо в висококонкурентних нишах, таких як виробництво продуктів харчування.
7 Березня
Логотип організатора свят – яскраві фарби та живі емоції
Організація свят — складна та цікава справа. Клопіт, пов’язаний з пошуком місця, транспорту, музикантів та ведучого, проведенням фото- та відеозйомки, складанням меню та приготуванням святкового столу, прикрасою зали — всі ці рутинні завдання беруть на себе організатори івентів.
7 Березня
Навіщо консалтинговій компанії потрібний логотип?
Коли ви відкриваєте свій консалтинговий бізнес – це може стати захоплюючим, але водночас напруженим часом. Кредити, вибір офісу, меблів, набір персоналу і додайте створення логотипу в цей вир справ. Чи дійсно він вам потрібен?
24 Лютого
Навіщо масажному салону потрібний логотип?
Сьогодні масажний салон став для наших сучасників чудовим способом для релаксу, можливістю розслабитися та побалувати себе. Завдяки стрімкому зростанню попиту підприємці дедалі частіше почали розглядати його як ідеальний варіант для бізнесу.
24 Лютого
Навіщо заводу потрібний логотип?
Для того, щоб гідно конкурувати на своїх нишевих ринках, заводи повинні мати маркетингові стратегії, які допомагають їм подолати перешкоди, які створюють конкуренти. Завдяки дизайну бізнес-логотипу, що запам’ятовується, залучити клієнтів можна значно легше, тому що він один з найпомітніших елементів брендингу.
24 Лютого
Логотип аграрної компанії: як переконати людей в якості продукції
Аграрний сектор є одним із найуспішніших в Україні. Різні агрофірми та фермерські господарства займаються виробництвом сільськогосподарської продукції, її продажем на українському ринку та експортом до інших країн.
23 Лютого
Навіщо аптеці потрібний логотип?
Ви вирішили відкрити свій бізнес у фармацевтичній сфері, тому що вірите, що ваші клієнти можуть з його допомогою отримати ресурси, які допоможуть їм почуватися здоровими та щасливими. Західна медицина або природні способи оздоровлення не має значення, адже ви вмієте вирішувати проблеми зі здоров’ям і вам потрібні правильні інструменти, щоб розповісти про це громадськості.
23 Лютого
Логотип таксі: як стати відомою та затребуваною службою
Люди постійно кудись поспішають. У шаленому ритмі XXI століття просто не обійтися без транспорту, бо особисте авто є не у всіх, а громадський не завжди підходить, без таксі не обійтися.
23 Лютого
Логотип для ломбарду – трансляція надійності та вигідної співпраці
Фінансовий ринок перенасичений. Існує безліч підприємств, які надають різні види послуг, пов’язаних з грошима і цінними паперами. Багато хто з них займає стійкі позиції довгі роки і не хоче пропускати у велику гру новачків. Як наслідок, нові гравці ринку часто згортають свій бізнес через відсутність попиту свої послуги. Стосується це й ломбардів.
22 Лютого
Як створити ефективний логотип для рекрутингової агенції
Підбір кадрів – дуже складне та відповідальне ремесло. Якістю роботи вашої компанії ви визначаєте подальший успіх своїх клієнтів та їхнього бізнесу. Тому важливо з першого погляду створити враження, що ви професіонали з великої літери. І цього ефекту легко досягти за допомогою грамотного логотипу.
22 Лютого
Логотип для торгово-розважального центру: як маленька емблема може надати великий потік клієнтів
Сучасний споживач більшу частину часу перебуває в трансі. Цей стан обумовлений тим, що щодня на людей тисне величезна кількість інформації. Щоб остаточно не збожеволіти, людина з тисячі строкатих вивісок намагається розглянути рятувальний круг – знайомий і перевірений товарний знак.
22 Лютого
Логотип для маркетингової агенції: просувайте свої послуги ефективно!
Створити дійсно гідний логотип для маркетингового агентства досить важко, так як на нього покладається величезна відповідальність. Адже важливо продемонструвати можливості компанії та показати на прикладі свого лого, що ви – найкращі у цій справі. Тобто, якщо створили успішний візуальний образ для себе, то зможете і для інших.
6 Січня
Як правильно підібрати розмір візитки та пластикової картки
Невід’ємною частиною будь-якого бізнесу є візитні та пластикові картки, оскільки вони відіграють важливу роль у створенні іміджу компанії. Це доступний спосіб представити свою діяльність, підкреслити статус і справити гарне враження на покупців, партнерів, інвесторів. А за допомогою дисконтних та клубних карток, ви можете показати повагу та висловити подяку клієнтам.
21 Лютого
Особистий бренд архітектора – розвиток бізнесу через свою унікальність
Мімар Сінан, Антоніо Гауді, Франческо Растреллі, Андреа Палладіо, Заха Хадід, Френк Гері – ці імена напевно чули багато хто, адже йдеться про знаменитих архітекторів, які подарували світу безліч шедеврів та дивували своїми нестандартними проектами.