→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотип сантехніка: як виділитися та залучити клієнтів

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип сантехніка: як виділитися та залучити клієнтів

Послуги з прокладання водопровідних мереж, встановлення та ремонту сантехнічного обладнання входять до числа найбільш затребуваних. Санітарне обладнання встановлюють у приватних будинках та квартирах, офісах, магазинах, кафе та ресторанах, готелях, вокзалах та аеропортах, лікувальних закладах, фабриках та заводах. Усі системи потрібно підключити, обслужити та відремонтувати у разі поломки.

Виділитися на тлі конкурентів, знайти перших клієнтів та розширити контактну базу сантехнічним компаніям допоможе якісний логотип. Важливо не ігнорувати його значення, а також довіряти розробку кваліфікованому фахівцю. Це дозволить закріпитися на ринку та стати затребуваною компанією.

Логотип сантехнічної компанії: чому він такий важливий?

Поява дорогих та складних сантехнічних виробів, а також різного обладнання змінила вимоги до кваліфікації слюсарів-сантехніків. Сьогодні це підготовлений, із запасом теоретичних знань спеціаліст. Приватні замовники та середні підприємства завдяки переходу на ринкові умови набули свободи вибору. Великим організаціям після оптимізації витрат стало вигідніше відмовитися від сантехніків у штаті та в міру потреби користуватися послугами спеціалізованих сантехнічних компаній.

plumbing-logo

Вправний сантехнік завжди буде забезпечений роботою. Однак на ринку цих послуг представлено велику кількість компаній, невеликих підприємств та незалежних фахівців. Тому важливо не лише забезпечувати якісне виконання роботи, а й виділятися на тлі конкурентів, у чому допоможе унікальний логотип.

Ефективний логотип сантехніка приваблює більше клієнтів

Бізнес на ринку сантехнічних послуг має свої особливості – отримавши якісне обслуговування, клієнт не шукає нового виконавця. Оскільки більша частина сучасного сантехнічного обладнання потребує регулярних регламентних робіт, важливо, щоб їх виконував один і той же майстер. Відповідно, найважливіша функція логотипу сантехнічної компанії — залучення нових клієнтів.

Для цього логотип сантехніка має бути:

 

plumbing-logoРелевантним. Емблема повинна відповідати виду послуг та цільовій аудиторії.

plumbing-logoЕфектним. Графічні елементи, шрифт та кольори потрібно підбирати так, щоб вони виділяли лого для перехожих та користувачів інтернету.

plumbing-logoУнікальним. Оригінальну емблему легко відрізнити від лого конкурентів.

plumbing-logoЛаконічним. Простота, як правило, забезпечує високу масштабованість (можливість розміщувати лого на різних об'єктах без втрати якості) та добру читаність фірмового знака.

plumbing-logoЗапам'ятовується. Ідеальний варіант, коли емблема залишається у пам'яті після першого погляду на неї. Такими є, наприклад, логотипи провідних світових брендів.

plumbing-logoДовговічним. Навіть найефектніший логотип потребує витрат часу та фінансів на «розкрутку». Розроблена емблема має бути актуальною та стильною від десяти років і більше. Після цього можливий незначний редизайн.

 

Логотип сантехнічної компанії має асоціюватися зі сферою діяльності, викликати позитивні емоції та довіру у потенційного клієнта. При розробці знаку враховують споживчі звички, тренди в дизайні та маркетингові прийоми, які допоможуть стимулювати аудиторію замовляти послугу цієї компанії.

Логотип сантехнічної компанії: вибираємо образ

Логотип має відповідати галузі бізнесу та його цільовій аудиторії. У графічній частині емблеми сантехнічної компанії або незалежного фахівця можуть бути елементи обладнання або інструментів: наприклад сифони, насоси, гайкові або газові ключі. Основним елементом фірмового знака може бути зображення води — від однієї або декількох крапель до потужного струменя або повної судини.

Щоб отримати оригінальний логотип сантехніка, застосовуючи традиційні для галузі картинки, слід цікаво обіграти їх. Наприклад, вибрати замість звичного зображення стилізований або використовувати негативний простір для створення певної фішки.

plumbing-logo

Якщо ж ви хочете виділитися на тлі конкурентів, краще використати несподівані образи, які асоціюються зі специфікою бізнесу та водною стихією (акула, дельфін, Нептун тощо).

Шрифт та колір як основа привернення уваги

Як правило, всі сильні логотипи відрізняє одна визначна риса – унікальний символ чи неповторний шрифт. У фірмових знаках сантехнічних компаній застосовують м'які округлі шрифти, які найкраще повторюють головну властивість води.

Найпопулярніші кольори – блакитний та синій у комбінації з білим — найкраще відображають спеціалізацію і символізують чистоту. Синій до того ж уособлює ґрунтовність та надійність, настільки важливу у цій сфері послуг. Щоб підкреслити дотримання екологічних стандартів і прагнення знизити навантаження на довкілля, в логотипи вводять різні відтінки зеленого кольору.

Червоний, помаранчевий та жовтий елементи роблять логотипи більш яскравими та такими, що виділяються, і спонукають до активних дій. Чорні та сірі інструменти створюють контраст і також підвищують помітність лого.

plumbing-logo

Для ідентифікації з галуззю у комбінованих логотипах застосовують зображення труб, фонтанів, сантехнічних інструментів та обладнання. Особливо ефектно виглядають логотипи, в яких зображення різних сантехнічних речей або крапель і струменів води утворюють найменування, його частину або негативний простір між літерами.

Спрощення – головний тренд у дизайні лого в 2021

Логотипи прикрашають продукцію вже понад 150 років. З їх допомогою власники компаній передавали аудиторії максимум інформації про сферу діяльності та переваги продукції, а тому емблеми містили повну назву організації та складні малюнки. Зі зростанням популярності цих компаній лого поступово спрощувалися.

Максимальної поширеності мінімалізм набув минулого десятиліття, коли більшість компаній зовсім відмовилися від графічних елементів або зробили їх простішими. Тренд торкнувся і сантехнічних компаній. На перших логотипах у цій ніші були зображені працівники у комбінезонах зі схрещеними газовими ключами, склади кранів та манометрів чи гори труб. Назви виконувалися важкими, складними шрифтами.

Сучасні логотипи найчастіше містять лише текстові елементи. Шрифти використовуються легкі, тонкі та без засічок. Більшість лого стали двоколірними або навіть монохромними. у чорно-білій гамі. В емблемах використовуються плавні переходи кольорів або градієнти.

При створенні логотипів важливо знайти баланс між традиціями та сучасними трендами. Багато з наймодніших прийомів не пройшли перевірку часом і вже за кілька років стали неактуальними. Дизайнери студії WeLoveBrands створюють ефективні логотипи, спираючись на 6-річний досвід у брендингу, знання психології споживача та маркетингові дослідження міжнародних компаній. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте до нас в офіс або напишіть повідомлення в чат.

Надихаючі логотипи сантехнічних компаній

На емблемі однієї з найстаріших американських компаній Grimes Plumbing букви у слові «Grimes» зображені із засічками, завдяки яким вони нагадують старовинні водопровідні труби. Причому з верхньої частини останньої літери «виходять»‎ каплі води.

plumbing-logo

У лого Butterfield Plumbing зображення старовинного крана та традиційний шрифт із засічками підкреслюють солідний стаж компанії. Свіжості йому надають яскраві блакитні хвилі.

Компанія AW Heating & Plumbing продає та монтує сантехнічне та опалювальне обладнання, а також проводить пусконалагоджувальні роботи. У логотипі ці напрямки відображаються силуетами теплого газового полум'я та блакитної краплі води.

В емблемах Plumber Epsom та Walton Plumbers & Boiler Repair м'язисті руки тримають ключі.

Ефектне рішення застосовується у дизайні логотипу компанії Plumber Brothers. Літери «P»‎ і «‎B»‎ поєднані так, що негативний простір між ними утворив кран, вода з якого наповнює букву «‎B»‎.

plumbing-logo

Логотип сантехнічної компанії «швидкої допомоги» 24/7, Emergency Plumbing Service, виконаний у вигляді циферблата годинника, на якому замість стрілок зображені розвідні ключі. Логотип оформлений у приглушеному синьому кольорі, який вселяє спокій, а яскраво-червоне слово «Emergency» символізує тривогу та екстрену допомогу.

В емблемі компанії Plumbwizard дизайнери вміло використали ефект негативного простору, і розмістили вантуз усередині літери «‎P».

Створення логотипу сантехніка: де замовити та за яку ціну

Простий та безкоштовний логотип сантехнічної компанії можна створити на спеціалізованих онлайн-ресурсах. Головні недоліки цього варіанта — стандартний фірмовий знак.

Замовити виготовлення оригінального логотипу можна:

  • У дизайнера-фрілансера. Вартість такої послуги складає 1000 – 1500 гривень. Якість та унікальність лого залежатиме від ступеня професіоналізму та відповідальності виконавця. Перевірити рівень кваліфікації такого фрілансера можна, ознайомившись із портфоліо та відгуками попередніх клієнтів.

  • У спеціалізованій студії. Вартість роботи в дизайн-студії чи брендинговому агентстві складає $150 та більше. Ціна залежить від виду логотипу (текстового, графічного чи комбінованого), а також термінів виконання, кількості попередніх ескізів, правок та остаточних варіантів.

Фахівці дизайн-студії WeLoveBrands на першому етапі роботи фіксують побажання замовника. Потім збирають та аналізують дані про компанію, продукти, послуги та конкурентів, а також вивчають цільову аудиторію. На основі отриманої інформації розробляється та узгоджується концепція лого. Наступний крок — створення попередніх варіантів з унікальною графікою, шрифтами та підбором кольорової гами. На остаточному етапі логотип адаптують під різні носії та об'єкти: екран смартфона, десктопна версія, зовнішня реклама та інші. Бажаєте дізнатися вартість та умови розробки логотипу? Зв'яжіться з нами по телефону чи через чат на сайті компанії.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5