→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Як логотип біржі підвищує довіру та приваблює клієнтів

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Як логотип біржі підвищує довіру та приваблює клієнтів

Біржа — організований торговий майданчик для комунікацій та укладання угод. Розрізняють фондові, товарно-сировинні, валютні та криптовалютні біржі. Торгові операції проводять через спеціальних агентів – брокерів.

Прообразом сучасних бірж послужили збори купців на площі біля готелю Брюгге, яка належала родині бельгійських купців Ван дер Бірз. Ще на початку шістнадцятого століття торговці домовлялися про угоди, які фіксували за допомогою боргових розписок. Головна відмінність від торгівлі на ринку полягала у оптових розмірах партій та відсутності товару в місті продажу.

У наші дні річний оборот міжнародних товарно-сировинних бірж сягає 4 трильйони доларів. На 250 фондових біржах світу щодня учасники торгів продають та купують акції, а також цінні папери на десятки мільярдів доларів. Потужний логотип допоможе ідентифікувати біржу та брокерів, залучить та утримати клієнтів.

Логотип біржі: 5 причин унікальної розробки

Біржі та брокери працюють на висококонкурентному ринку. Від постійного припливу та лояльності клієнтів залежить фінансове благополуччя підприємства та його персоналу. Унікальний і незабутній логотип — один із інструментів підвищення доходів.

Емблема також покликана вирішувати такі завдання:

 

stock-logoІдентифікація. По лого споживачі повинні розуміти, про яку компанію йдеться. Хороша емблема викличе відповідні асоціації та виділить організацію на фоні конкурентів.


stock-logoІнформація. Логотип доносить інформацію про компанію та її послуги, ідею, місію та основні цінності.


stock-logoПідвищення довіри. Якісний, професійно виконаний логотип свідчить про серйозне ставлення компанії, її надійність.


stock-logoФормування іміджу. Доброзичливий, енергійний чи суворий логотип передає характер бренду.


stock-logoЗахист компанії та її продуктів. Фірмовий знак підтверджує належність продукту компанії, це своєрідна гарантія якості та захист від підробок.

 

Вирішення цих завдань під силу унікальному логотипу, створеному професійними дизайнерами. Фахівці студії WeLoveBrands мають знання та досвід розробки ефективних лого, допоможуть відбудуватися від конкурентів та викликати авторитет у споживачів.

Як створити ефективний логотип брокера

Вимоги до логотипу біржі та брокерської компанії насамперед визначаються специфікою їх відносин із споживачами. Співпраця брокера та клієнта будується на довірі та впевненості в компетентності організації. Тому завдання логотипу брокера або біржі — залучити та утримати клієнтів, а також викликати довіру та почуття надійності.

Домогтися цього допоможуть три головні елементи створення фірмового знака — колірна гама, шрифти та графічні елементи. Розглянемо їх докладніше:

 

stock-logoВід вибору кольору залежить, чи приверне емблема увагу, які почуття та емоції викличе, чи зуміє стимулювати аудиторію зробити вибір на користь компанії. При створенні лого брокера важливо спиратися на знання психології сприйняття кольору. Найкращі відтінки для емблеми біржі — синій, зелений, чорний, сірий, червоний, жовтий та оранжевий.

stock-logo

Синій викликає довірчі емоції та спокій. Він же — колір стабільності та гармонії. Символізує консервативний зважений підхід до бізнесу — те, що клієнти очікують від брокерів. Зелений колір асоціюється зі зростанням, розвитком та грошима. Це другий за поширеністю відтінок у дизайні лого брокерських та фінансових компаній. Він стимулює активність, але не викликає занепокоєння.

Чорний та сірий — кольори інтелекту, безпеки, серйозності та сталості. Уособлюють стабільність та практичність. Логотипи, оформлені з використанням чорного кольору, зазвичай застосовують біржі та брокери з багатою історією.

Червоний колір символізує силу і енергію, спонукає до активних дій. Агресивність та виклик, які він несе, компенсують поєднанням зі спокійними тонами, наприклад, чорним, синім або зеленим.

Жовтий і помаранчевий кольори так само, як і червоний, привертають увагу та стимулюють активність, при цьому не викликають агресивних емоцій. Вони дозволяють створювати ефективні лого у поєднанні із чорним кольором.

 

stock-logoШрифти — другий за силою емоційного впливу інструмент. Він задає настрій логотипу, дозволяючи компанії виділитись. Похилий шрифт відображає активність та закликає до дії, а класичний шрифт із засічками свідчить про надійність. Його також обирають, щоб позначити відданість традиціям. Унікальний логотип можна створити лише за допомогою оригінального шрифтового стилю та ефектних колірних рішень.

stock-logo

 

stock-logoУ перших емблемах графічні елементи переважали над текстом. Складними малюнками та великою кількістю деталей творці лого намагалися донести максимум інформації про діяльність чи основний продукт компанії. Зараз з'явилися інші способи повідомлення даних, і символьні логотипи зникли або максимально спростилися. У лого брокерів графічні знаки символізують зростання та розвиток. Найчастіше це висхідні лінії, частини графіків та діаграм.

Одна з найпоширеніших помилок при розробці лого — невідповідність кольорової гами, шрифту та зображення. Важливо, щоб усі складові були збалансовані, виглядали гармонійно і не містили прихованих підтекстів.

5 порад щодо створення логотипу брокерської контори

Хороший логотип прослужить компанії десятки років. Дотримуючись основних правил можна уникнути частого редизайну емблеми, а також сформувати позитивне враження про компанію.

Рекомендації щодо створення лого:

#1Полегшуйте. Тенденція до мінімалізму є актуальною вже близько п'яти років. Графіка стає легкою, зменшується кількість деталей. Багато компаній зовсім відмовилися від зображень і використовують лише текст. Відбувається перехід від багатобарвних рішень до двох-або триколірних. Зі шрифтів зникають засічки.

#2Використовуйте унікальні шрифти. Актуальний тренд — створення шрифтів із нуля. Логотип, виконаний оригінальним шрифтом, буде неповторним, що дозволить максимально відбудувати компанію від конкурентів.

#3Використовуйте негативний простір між літерами. Так лого гарантовано стане більш читаним.

#4Використовуйте оригінальні геометричні фігури. Це ще один популярний тренд і перевірений спосіб перетворити пересічний лого на оригінальний і незабутній.

#5Будьте дружелюбними. Навіть найсерйозніші брокерські компанії зі столітньою історією змінюють суворі емблеми на більш доброзичливі.

Якщо ви готові до експериментів з прогнозованим результатом, але не маєте достатнього досвіду та знань для створення якісного, унікального логотипу, дизайнери студії WeLoveBrands допоможуть втілити ці рекомендації на практиці.

Найкращі логотипи бірж та брокерських контор

Нью-Йоркська фондова біржа — одна з найстаріших та найвпливовіших фінансових організацій. Її логотип є комбінованим знаком з друкованих великих букв «NYSE» та шести смуг, спрямованих вгору над написом. Колір смуг змінюється від синього до блакитного. Графічний елемент відсилає до зоряно-смугастого прапора країни. Логотип миттєво запам'ятовується та легко читається на всіх носіях.

stock-logo

На логотипі токійської фондової біржі над написом «Tokyo Stock Exchange», виконаним у два ряди, розміщено дві вигнуті стилізовані стрілки. Вони уособлюють захист, а також символізують взаємну вигоду у співпраці компанії та клієнта.

stock-logo

Лондонська фондова біржа — одна з небагатьох фінансових організацій, чий логотип не змінювався з моменту заснування. На стрічку з девізом «dictum meum pactum» («моє слово — моя гарантія») спираються два грифони, які утримують у лапах щит. На ньому зображені хрест, символ англійського прапора та ваги — як гарантія чесної торгівлі, а також балансу попиту та пропозиції. Над щитом розміщено лицарський шолом із левом та короною — уособлення відваги та благородного походження.

stock-logo

Американська «NASDAQ» (Національна асоціація дилерів з цінних паперів з автоматичним котируванням), друга компанія за обсягами угод у світі, запам'ятовується завдяки лого з яскравою блакитною стрічкою, складеною у вигляді спрямованого вгору графіка.

stock-logostock-logo

Швейцарський «Dukascopy Bank», брокер на ринку Форекс, демонструє в логотипі прапор країни — гарант світової фінансової стабільності. А українська «ForexClub» використовує символічний подвійний зростаючий графік червоного кольору. Він закликає до активних дій та символізує добробут.

Логотип біржі/брокера: скільки коштує та де замовити

Створення логотипу — складний комплексний процес Для ефективного виконання роботи вам знадобляться знання з маркетингу, колористики, брендингу та айдентики. Замовити або створити емблему можна:

  1. Самостійно. Початківець може заощадити на розробці лого і скористатися онлайн-конструктором на одному з ресурсів в інтернеті. Недолік цього способу — логотип навряд може претендувати на унікальність.

  2. У фрілансера. Вартість роботи складає у середньому 2000 гривень. Мінус такого підходу — можна потрапити на дизайнера, який не володіє достатніми знаннями і досвідом або зриває терміни здачі проекту. Щоб уникнути несприятливих наслідків, необхідно попередньо обговорити та закріпити у договорі умови та відповідальність виконавця, ознайомитись із вже виконаними роботами та відгуками інших замовників.

  3. В дизайн-студії. Дизайнери компанії WeLoveBrands перед початком роботи над логотипом вивчають цільову аудиторію, продукти компанії та фірмові знаки конкурентів. Залежно від складності проекту, кількості попередніх ескізів, правок та підсумкових варіантів логотипу вартість роботи складає $150 та більше.

На сайті дизайнерської студії можна ознайомитись з кейсами та цінами на послуги. Для отримання консультації та уточнення деталей, зв'яжіться з нами по телефону або в чаті!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5