→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотип комп’ютерної гри: як пробудити інтерес гравців

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип комп’ютерної гри: як пробудити інтерес гравців

За даними компанії в галузі досліджень та маркетингових прогнозів DFC Intelligence, понад 3,1 мільярда осіб, або 39% населення, грають у комп'ютерні та мобільні ігри. Глобальна виручка гейм-індустрії у 2019 році склала понад 175 мільярдів доларів. А обсяг геймерського ринку вже перевищив доходи кіноіндустрії та наздоганяє спортивний ринок.

За прогнозами аналітичних агентств NewZoo та Superdata, game-сфера продовжить стійке зростання у довгостроковій перспективі. Сьогодні це один з ринків, що найбільш розвиваються у світі.

Комп'ютерні ігри стали офіційним видом спорту зі всіма супутніми атрибутами — чемпіонатами, бюджетами команд, спонсорами та рекламодавцями. Відеоігри стають рекламним майданчиком для найприбутковішої аудиторії — молоді та людей середнього віку. Разом із зростанням доходів компаній, що розробляють комп'ютерні розважальні продукти, загострюється також конкуренція між ними. На ринку щодня з'являються сотні нових ігрових програм. У запуску проекту має значення все: сюжет, графіка, маркетингова стратегія та вдалий логотип ігор.

Логотип комп'ютерної гри — привертаємо увагу та залучаємо новачків

Що насамперед спонукає познайомитись із грою? Це унікальний, емоційний та динамічний логотип. Саме його швидше за все і побачить спочатку гравець, приймаючи рішення про натискання кнопки «Грати».

Ключові завдання логотипу комп'ютерної гри:

 

game-logoЗацікавити геймера.


game-logoНадати інформацію про жанр гри та основні її особливості.


game-logoОкреслити вікові обмеження та інтереси потенційних гравців.


game-logoВикликати позитивні емоції.


game-logoСтимулювати лояльність та підвищити довіру.

 

Хороший логотип допомагає швидко знайти потрібну гру серед великої кількості піктограм на екранах електронних пристроїв. Він працює на репутацію компанії-розробника, а також допомагає монетизувати продукт.

5 якостей логотипу, які допоможуть продукту виділитися

При створенні лого відеоігри необхідно сформувати стратегію та концепцію, а також ретельно опрацювати дизайн.

Якісний логотип відповідає загальним стандартам дизайну:

 

game-logoУнікальність – допомагає виділити лого серед інших.


game-logoІнформативність – дозволяє передати посил аудиторії та повідомити ключову інформацію про гру.


game-logoУніверсальність – робить можливим використання логотипу на всіх видах об'єктів (від веб-сайту або аватара в соціальній мережі до фірмових футболок або зовнішньої реклами).


game-logoВпізнаваність – допомагає за частки секунд розпізнати гру, а також викликає стійкі асоціації з нею.


game-logoДовіра – гарантує, що геймери порадять ваш продукт друзям та знайомим.

 

Мобільні та комп'ютерні ігри з технічної точки зору — це програми, які організують взаємодію одного чи кількох гравців між собою, або з алгоритмом штучного інтелекту. Вони засновані на унікальному відеоряді з використанням звукового супроводу та спецефектів. Елементи лого продукту повинні бути продовженням відеоряду. Інструменти, які викличуть асоціацію логотипу з грою — колір, шрифт та графічні елементи.

Як колір стимулює геймера розпочати гру

Вибір відеоігри рідко ґрунтується на логічних роздумах. У більшості випадків рішення приймається швидко і на емоціях. Колір — перше, що сприймає людське око. Вже за частки секунди готове перше підсвідоме рішення, і лише потім включається аналіз.

Залежно від жанру гри можна умовно розділити кілька великих груп. Як взаємодіють жанр гри та колір лого?

Пропонуємо кілька порад щодо вибору кольору:

#1 Шутери або «стрілялки» ґрунтуються на усуненні противника за допомогою різних видів зброї. Колірна гама таких ігор — переважно темна. Для логотипу краще використовувати чорний, відтінки коричневого, червоний, золотий і темно-сірий, близький до чорного.

game-logo

#2 Файтинги — проекти, де гравцю пропонують спробувати себе у ролі бійців різних стилів. Оптимальні кольори у логотипах — червоний різних відтінків, як колір сили, енергії та агресії, помаранчевий та синій — енергійні кольори.

#3 Стратегії — ігри, які вимагають від гравця планування та вироблення певної стратегії. У таких продуктах він приймає низку рішень, заснованих на аналізі та набутому досвіді. Вибір кольорів у логотип ігор-стратегій залежить від тематики, а також вікової та гендерної категорій геймерів.

game-logo

#4 У іграх-симуляторах імітується керування різною технікою: літаками, автомобілями, мотоциклами. У спортивних симуляторах учасник керує командою. Кольори лого для цього жанру варіюються від чорного, темно-сірого, червоного відтінків до зеленого, блакитного і жовтого. Вибір залежить від виду техніки чи спорту.

#5 У рольових відеоіграх геймер управляє одним або декількома персонажами і вибудовує лінію їх дій. Можлива гра зі штучним інтелектом. Найчастіше застосовуються темні відтінки синього та червоного кольорів, а також градієнтна техніка.

#6 Пригоди передбачають пересування по сюжету та взаємодію з навколишнім середовищем. Вибір кольорів емблеми найчастіше залежить від середовища, в якому розвивається сюжетна лінія.

game-logo

Колір логотипу повинен відповідати загальному характеру та основному тону відеоряду гри. Для проектів із похмурим чи таємничим сюжетом характерне використання чорного, коричневого, темних відтінків червоного, синього, фіолетового. У логотип яскравих ігор-пригод застосовують блакитний, жовтий, зелений, помаранчевий і світлі тони червоного кольору.

Шрифт лого — інструмент передачі характеру гри

Творці логотипів для ігор не поспішають дотримуватися загальної тенденції на спрощення та мінімалізм. Часто в дизайні логотипу використовуються складні, важкі, декоративні шрифти або шрифтові стилі із засічками. Так дизайнери намагаються передати характер та атмосферу гри.

В емблемах рольових ігор та шутерів найчастіше застосовуються старовинні готичні літери. Щоб надати логотипу максимальну драматичність, дизайнери додають вибоїни, кульові отвори. Колір літер часто нагадує старовинне золото.

game-logogame-logo

Для ігор у стилі хорор характерні літери, які нагадують подряпини чи потоки крові. У логотип ігор-пригод та ігор з динамічним сюжетом застосовують косі шрифти з елементами, здатними підкреслити велику швидкість, рух. М'які, дружні шрифти привабливих кольорів можна побачити в іграх для дітей молодшого віку та в іграх, орієнтованих на жінок.

Логотипи ігор: чи потрібний графічний елемент?

Яскраві приклади логотипів комп'ютерних ігор доводять, що текстовий логотип може бути зовсім ненудним. Літерні емблеми миттєво стають впізнаваними, вони здатні надихнути будь-якого графічного дизайнера.

Веселий, барвистий мультфільм логотип гри Donkey Kong — однією з основоположників у новій хвилі ігор початку 90-х минулого століття – відповідає комедійним діям та характерам милих персонажів. А в сміливому та багатобарвному логотипі Super Mario присутні мультяшні літери. Вони добре читаються і передають відчуття руху та характер героя гри.

game-logogame-logo

Без графічного малюнка обійшовся і Sonic the Hedgehog, головний суперник і конкурент Super Mario. Уважно подивившись на коло всередині літери «О» в «Соніці», можна помітити, що він досить сильно похилений. Це відсилає до форми персонажа, до його ходу «Spin Dash» (Знаковий елемент ігрового процесу в момент набору швидкості). Подивіться на букву «C», і ви побачите повторення того самого ефекту. Ця деталь вносить до логотипу індивідуальність, яку оцінили шанувальники гри.

game-logo

Характер популярної гри Fortnite — щось середнє між казуальними та «серйозними» іграми. Ця особливість підкреслена у буквеному логотипі. Він передає невимушену атмосферу для аудиторії шкільного віку.

game-logo

Комбінований логотип Rocket League складається з легко читаємої назви гри і синього щита з гоночним автомобілем і м'ячем. Візуальний символ повідомляє про зміст гри, де учасники забивають м'яч у ворота, керуючи машинами. Криві лінії нагадують трасу та малюнок машини у русі, а також надають логотипу динаміку.

game-logo

Дизайнери компанії WeLoveBrands дійшли висновку — логотип гри може бути текстовим і комбінованим. Головне правило — передати характер, концепцію, жанр та атмосферу гри.

Тренди у логотипах ігор – спрощення та традиції

Тенденція до максимального спрощення торкнулася логотипів ігор найменше. Зміни в емблемах відомих компаній, банків та різних організацій покликані підкреслити зміни на краще та відповідність компанії духу часу. У свою чергу, власники ігор ставляться до змін з великою обережністю.

Багатомільйонна аудиторія геймерів цінує традиції та негативно зустрічає радикальні зміни у логотипах улюблених продуктів. Як правило, модернізація емблем ігор зводиться до незначних доробок та невеликих трансформацій відтінків або шрифтів.

Найкращі лого українських комп'ютерних ігор

Ігрова спільнота у всьому світі давно визнала внесок українських розробників у індустрію комп'ютерних ігор. «Козаки» не один місяць займала лідируючі позиції з продажу у Великій Британії, Німеччині та Франції. Компанія Apple надала українській грі Contre Jour звання «ігри 2011 року» для iPad, а в 2012 році вона відзначена нагородою та дипломом на «8th International Mobile Gaming Awards Ceremony» в Барселоні.

Гра Warface встановила світовий рекорд серед онлайн-шутерів за кількістю гравців одночасно на одному сервері. Такі досягнення стали можливі завдяки захоплюючим та динамічним сюжетам, якісній графіці та примітним логотипам.

game-logo

Рублений, що відливає свинцем шрифт логотипу гри «Козаки» підкреслює сталеву волю її персонажів. М'яка стилістика логотипу Contre Jour, що зачаровує, гармонує з графічним рядом одної з найкрасивіших ігор і тягне у світ, створений грою світла і тіні. Чіткі, ніби відлиті зі сталі, назва та емблема зі щитом та загрозливими гострими крилами відбивають агресивний характер Warface. Логотип з ефектом розмитості відповідає похмурій атмосфері відомого українського шутера «Сталкер».

game-logo

Емблеми популярних комп'ютерних ігор у світі

Логотип класичного файтингу Street Fighter — одного з лідерів із продажу — містить напис із язиків полум'я у стилі хеві-метал. Він відображає енергію вогню. Текстове лого Minecraft передає сюжет гри, дія якої розгортається у світі, схожому на цифрову версію Lego. Логотип створює відчуття, ніби складений з каменів. Літера А символізує так званих Creepers — ворогів, які атакують гравця.

World of Warcraft випустили на ігровий ринок понад 15 років тому. І сьогодні вона залишається однією з найпопулярніших розрахованих на багато користувачів рольових ігор. Логотип створений під впливом середньовічного мистецтва, він міг прикрасити обкладинки книг, настільні ігри та постери до фільмів у жанрі фентезі. Дизайн витримав випробування часом та за винятком кількох незначних оновлень залишився незмінним.

game-logogame-logogame-logo

Багата візуальна мова логотипів вимагає залучення кваліфікованих дизайнерів, щоб розробити знак, який залучить до гри мільйони геймерів.

Де замовити логотип гри та скільки це коштує

Комп'ютерні та мобільні ігри — продукт безмежної фантазії, креативності та кропіткої праці. Вдалий логотип гри забезпечить популярність і продаж, а слабкий перетворить продукт на аутсайдера на геймерському ринку.

Вартість розробки фірмового знака у студії складає від 150 $ і вище. Залежно від тарифного пакета створення може містити різну кількість макетів, правок та різні терміни виконання роботи.

Дизайнери спеціалізованих студій перед початком розробки логотипу проводять дослідження цільової аудиторії, вивчають відеоряд, аналізують сильні та слабкі сторони у дизайні лого конкурентів. Все це необхідно для розробки грамотної концепції та створення ефективного для вашої гри логотипу.

Фірмовий знак, розроблений у студії дизайну WeLoveBrands, гарантовано відповідатиме духу гри та залучить велику аудиторію геймерів. Зв'яжіться з нами по телефону або в чаті, щоб розповісти про ідею майбутнього лого, отримати консультацію та розпочати співпрацю!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5