→ Встигни заробити Musk Empire — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй з Ілоном Маском.

Особистий бренд

10 Травня

Особистий бренд: як заробляти на власному імені

Термін “особистий бренд” з’явився ще 1997 року завдяки Тому Пітерсу – бізнес-гуру менеджменту. Він писав, що незалежно від сфери, в якій працюєш, кожен із нас – керівник власного бренду. І просувати його потрібно так само, як новий продукт чи послугу.
21 Лютого

Особистий бренд архітектора – розвиток бізнесу через свою унікальність

Мімар Сінан, Антоніо Гауді, Франческо Растреллі, Андреа Палладіо, Заха Хадід, Френк Гері – ці імена напевно чули багато хто, адже йдеться про знаменитих архітекторів, які подарували світу безліч шедеврів та дивували своїми нестандартними проектами.
17 Лютого

Особистий бренд психолога: як показати експертність та завоювати довіру

Як стати успішним, високооплачуваним та популярним психологом? Максимально чітко, послідовно та грамотно створити свій особистий бренд. Навіщо це вам?
17 Лютого

Особистий бренд художника: чому до одних вишиковується черга, а інших не помічають

Ви можете бути хоч першим у своєму роді, новатором у будь-якому стилі живопису або навіть створити власний напрямок, але який у цьому сенс, якщо про вас так ніхто й не почує?
16 Лютого

Особистий бренд копірайтера – виведення бізнесу на новий рівень

Такі імена у копірайтингу як Девід Огілві, Алан Піз, Петро Панда, Дмитро Кіт відомі багатьом, адже ми говоримо про гуру у цій сфері. На їхній творчості зросло безліч копірайтерів. Що поєднує цих людей?
16 Лютого

Особистий бренд SMM-менеджера: залучайте клієнтів та підвищуйте свою впізнаваність

Сучасний світ швидко змінюється, виникають нові потреби, з’являються нові продукти чи послуги. У зв’язку з перевантаженістю ринку виникає потреба знаходити тенденції, які захоплюють цільову аудиторію. Можливо, ваш потенційний клієнт вже на півдорозі до конкурента, який реалізував новий підхід та готовий задовольняти клієнтську потребу.
16 Лютого

Особистий бренд дизайнера – краса в деталях

У дизайні існує безліч напрямків – від оформлення сайту та пошиття модного одягу до створення архітектурних чи ландшафтних шедеврів. Незалежно від специфіки роботи, дизайнер використовує всі свої внутрішні «ресурси» – мислення, уяву, кмітливість. Йому слід розбиратися не тільки у тонкощах своєї професії, а й розуміти ази психології. І все для того, щоб створити унікальний образ, який чіпляє людей за живе.
15 Лютого

Особистий бренд фотографа – підвищуємо впізнаваність та довіру

Правильне світло, гарна локація та професіонал своєї справи – це основні фактори створення якісної фотографії. Але в епоху технологій це мистецтво стало повсюдним. У кожної людини в смартфоні є камера, на яку можна зробити стерпний знімок і відразу викласти в мережу. Але що робити людям, які навчилися спеціально для того, щоб вражати цей світ красивими знімками, а на їхні роботи ніхто не звертає уваги?
15 Лютого

Особистий бренд блогера – показуємо експертність

Збільшення кількості бізнес-акаунтів різних експертів у соціальних мережах викликає потребу показати свою індивідуальність та виділитися на тлі конкурентів. Допомогти в цьому може особистий бренд блогера – базовий інструмент, призначений для збільшення популярності людини у медіа-просторі чи просування його проектів.
15 Лютого

Особистий бренд стоматолога: ефективний спосіб залучення клієнтів

В одній і тій самій клініці в одного стоматолога години прийому розписані на кілька місяців наперед, а в іншого фахівця аналогічного рівня та освіти можуть бути «вікна». Інший приклад: дантист, переходячи на нове місце роботи, «уводить» за собою більшу частину пацієнтів. Знайомо? З чим це пов’язано? Якби на вподобання пацієнтів впливала лише кваліфікація лікаря, такі явища явно траплялися б рідше.
14 Лютого

Особистий бренд маркетолога – реалізуємо потенціал

Маркетолог – це спеціаліст, який займається просуванням, рекламою різних послуг та товарів. Він точно знає, що подобається аудиторії і чого вона очікує від виробників та продавців. Його головна мета – побудувати стратегію роботи таким чином, щоб отримати визнання та максимальний прибуток.
13 Лютого

Особистий бренд хірурга – довіра через професіоналізм

Серйозність професії хірурга ні в кого не викликає сумнівів. Ці лікарі шановані та високо цінуються у всьому світі, оскільки рятують людські життя. Але стати висококваліфікованим фахівцем не так легко – потрібні роки навчання та практики.
10 Лютого

Особистий бренд лікаря: як продемонструвати компетентність і досягти довіри

Як правило, почувши слово “бренд”, люди згадують відомі торгові марки. У 2021 році особистий бренд напрацьовує кожен, хто веде профілі в соціальних мережах. Розбираємось у понятті «особистий бренд», кому, навіщо він потрібен, а також як його збудувати, із фахівцями WeLoveBrands.
8 Лютого

Особистий бренд підприємця: як зробити бізнес впізнаваним та пережити кризу

Час «знеособлених» компаній минає. Людей все більше цікавлять персони, які стоять за компаніями, аніж самі компанії. На Ілона Маска у Twitter підписано вдвічі більше людей, ніж на SpaceX та Tesla разом узятих. Кількість передплатників Річарда Бренсона вдесятеро більша, ніж у компанії Virgin. У профілі засновниці та власниці бренду нижньої білизни Сари Блейклі в LinkedIn у 20 разів більше передплатників у порівнянні з її SPANX.
8 Лютого

Особистий бренд HR-менеджера – акцент на професіоналізмі

Пошук роботи – це те, із чим стикається кожен. А перша людина, з якою ви спілкуватиметеся на співбесіді – HR-менеджер. Багато хто недооцінює рекрутерів, посилаючись на те, що їхні обов’язки виконає будь-хто. Але це не відповідає дійсності, адже в цій професії багато нюансів. Вона передбачає знання кадрового законодавства, азів психології для спілкування з людьми, проведення тренінгів для персоналу та ін.