Особистий бренд
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/05/personal_brand_baner-370x125.jpg)
10 Травня
Особистий бренд: як заробляти на власному імені
Термін “особистий бренд” з’явився ще 1997 року завдяки Тому Пітерсу – бізнес-гуру менеджменту. Він писав, що незалежно від сфери, в якій працюєш, кожен із нас – керівник власного бренду. І просувати його потрібно так само, як новий продукт чи послугу.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/architect-brand-main-370x125.jpeg)
21 Лютого
Особистий бренд архітектора – розвиток бізнесу через свою унікальність
Мімар Сінан, Антоніо Гауді, Франческо Растреллі, Андреа Палладіо, Заха Хадід, Френк Гері – ці імена напевно чули багато хто, адже йдеться про знаменитих архітекторів, які подарували світу безліч шедеврів та дивували своїми нестандартними проектами.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/psychologist-brand-main-370x125.jpeg)
17 Лютого
Особистий бренд психолога: як показати експертність та завоювати довіру
Як стати успішним, високооплачуваним та популярним психологом? Максимально чітко, послідовно та грамотно створити свій особистий бренд. Навіщо це вам?
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/artist-brand-main-370x125.jpeg)
17 Лютого
Особистий бренд художника: чому до одних вишиковується черга, а інших не помічають
Ви можете бути хоч першим у своєму роді, новатором у будь-якому стилі живопису або навіть створити власний напрямок, але який у цьому сенс, якщо про вас так ніхто й не почує?
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/copywriter-brand-main-370x125.jpeg)
16 Лютого
Особистий бренд копірайтера – виведення бізнесу на новий рівень
Такі імена у копірайтингу як Девід Огілві, Алан Піз, Петро Панда, Дмитро Кіт відомі багатьом, адже ми говоримо про гуру у цій сфері. На їхній творчості зросло безліч копірайтерів. Що поєднує цих людей?
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/smm-manager-brand-main-370x125.jpeg)
16 Лютого
Особистий бренд SMM-менеджера: залучайте клієнтів та підвищуйте свою впізнаваність
Сучасний світ швидко змінюється, виникають нові потреби, з’являються нові продукти чи послуги. У зв’язку з перевантаженістю ринку виникає потреба знаходити тенденції, які захоплюють цільову аудиторію. Можливо, ваш потенційний клієнт вже на півдорозі до конкурента, який реалізував новий підхід та готовий задовольняти клієнтську потребу.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/designer-brand-main-370x125.jpeg)
16 Лютого
Особистий бренд дизайнера – краса в деталях
У дизайні існує безліч напрямків – від оформлення сайту та пошиття модного одягу до створення архітектурних чи ландшафтних шедеврів. Незалежно від специфіки роботи, дизайнер використовує всі свої внутрішні «ресурси» – мислення, уяву, кмітливість. Йому слід розбиратися не тільки у тонкощах своєї професії, а й розуміти ази психології. І все для того, щоб створити унікальний образ, який чіпляє людей за живе.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/photographer-brand-main-370x125.jpeg)
15 Лютого
Особистий бренд фотографа – підвищуємо впізнаваність та довіру
Правильне світло, гарна локація та професіонал своєї справи – це основні фактори створення якісної фотографії. Але в епоху технологій це мистецтво стало повсюдним. У кожної людини в смартфоні є камера, на яку можна зробити стерпний знімок і відразу викласти в мережу. Але що робити людям, які навчилися спеціально для того, щоб вражати цей світ красивими знімками, а на їхні роботи ніхто не звертає уваги?
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/blogger-brand-main-370x125.jpeg)
15 Лютого
Особистий бренд блогера – показуємо експертність
Збільшення кількості бізнес-акаунтів різних експертів у соціальних мережах викликає потребу показати свою індивідуальність та виділитися на тлі конкурентів. Допомогти в цьому може особистий бренд блогера – базовий інструмент, призначений для збільшення популярності людини у медіа-просторі чи просування його проектів.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/dentist-brand-main-370x125.jpeg)
15 Лютого
Особистий бренд стоматолога: ефективний спосіб залучення клієнтів
В одній і тій самій клініці в одного стоматолога години прийому розписані на кілька місяців наперед, а в іншого фахівця аналогічного рівня та освіти можуть бути «вікна». Інший приклад: дантист, переходячи на нове місце роботи, «уводить» за собою більшу частину пацієнтів. Знайомо? З чим це пов’язано? Якби на вподобання пацієнтів впливала лише кваліфікація лікаря, такі явища явно траплялися б рідше.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/marketer-brand-main-370x125.jpeg)
14 Лютого
Особистий бренд маркетолога – реалізуємо потенціал
Маркетолог – це спеціаліст, який займається просуванням, рекламою різних послуг та товарів. Він точно знає, що подобається аудиторії і чого вона очікує від виробників та продавців. Його головна мета – побудувати стратегію роботи таким чином, щоб отримати визнання та максимальний прибуток.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/surgeon-brand-main-370x125.jpeg)
13 Лютого
Особистий бренд хірурга – довіра через професіоналізм
Серйозність професії хірурга ні в кого не викликає сумнівів. Ці лікарі шановані та високо цінуються у всьому світі, оскільки рятують людські життя. Але стати висококваліфікованим фахівцем не так легко – потрібні роки навчання та практики.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/doctors-brand-main-370x125.png)
10 Лютого
Особистий бренд лікаря: як продемонструвати компетентність і досягти довіри
Як правило, почувши слово “бренд”, люди згадують відомі торгові марки. У 2021 році особистий бренд напрацьовує кожен, хто веде профілі в соціальних мережах. Розбираємось у понятті «особистий бренд», кому, навіщо він потрібен, а також як його збудувати, із фахівцями WeLoveBrands.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/businessmans-brand-main-370x125.jpeg)
8 Лютого
Особистий бренд підприємця: як зробити бізнес впізнаваним та пережити кризу
Час «знеособлених» компаній минає. Людей все більше цікавлять персони, які стоять за компаніями, аніж самі компанії. На Ілона Маска у Twitter підписано вдвічі більше людей, ніж на SpaceX та Tesla разом узятих. Кількість передплатників Річарда Бренсона вдесятеро більша, ніж у компанії Virgin. У профілі засновниці та власниці бренду нижньої білизни Сари Блейклі в LinkedIn у 20 разів більше передплатників у порівнянні з її SPANX.
![](https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/hr-brand-main-370x125.jpeg)
8 Лютого
Особистий бренд HR-менеджера – акцент на професіоналізмі
Пошук роботи – це те, із чим стикається кожен. А перша людина, з якою ви спілкуватиметеся на співбесіді – HR-менеджер. Багато хто недооцінює рекрутерів, посилаючись на те, що їхні обов’язки виконає будь-хто. Але це не відповідає дійсності, адже в цій професії багато нюансів. Вона передбачає знання кадрового законодавства, азів психології для спілкування з людьми, проведення тренінгів для персоналу та ін.