→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Все, що ви не знали про TikTok: як китайська програма за 5 років звела з розуму планету

796

Оцінили: 181

Зміст:
Розмір шрифту:

Все, що ви не знали про TikTok: як китайська програма за 5 років звела з розуму планету

Чи могли ви колись уявити, що програма, розроблена всього за 4 місяці, може зробити такий ажіотаж у світі? Ось і автори TikTok не могли.

 

Але тепер ця платформа, яку ще пару років тому ніхто не сприймав серйозно, з гордістю носить звання соціальної мережі, що найшвидше росте, і є одним з найсильніших маркетингових майданчиків. Але як вона встигла? Ще не минуло навіть 5 років із моменту її запуску.

Запитання на все «Що? Де? Коли? ви зможете знайти у цій статті.

Загальні відомості про TikTok

Назва бренду TikTok Дата заснування 2016 р. Галузь Соціальні мережі Співробітники 60 000 Рейтинг Alexa 74 Розробники ByteDance Офіційний сайт https://www.tiktok.com/

TikTok - це китайська програма для обміну відео в соціальних мережах, яку створив Чжан Імінг. У ньому користувачі знімають, редагують та публікують короткі відео, доповнюючи їх фільтрами, музикою, анімацією, спецефектами та багатьом іншим. Як і в інших програмах соціальних мереж, користувачі можуть підписуватися, лайкати та коментувати все, що надходить до них у стрічку. TikTok можна використовувати на операційних системах iOS та Android.

Оборот ByteDance у 2020 році склав 34,3 мільярда доларів, що на 111% більше у порівнянні з 2019 роком. За даними AdWeek, TikTok - найбільш завантажуваний додаток у першому кварталі 2020 року.

Згідно з веб-сайтом компанії ByteDance, це «одна з перших компаній, яка запустила мобільні продукти, що базуються на технології машинного навчання». TikTok був створений з метою «об'єднати можливості штучного інтелекту зі зростанням мобільного Інтернету, щоб зробити революцію у тому, як люди споживають та отримують інформацію».

По суті, за рахунок використання різних видів штучного інтелекту – наприклад, використання розпізнавання осіб для фільтрів та наповнення стрічки індивідуалізованими рекомендаціями – програма може надати своїм користувачам саме те, що вони хочуть.

Основна привабливість TikTok полягає в наступному :

  1. Це новий майданчик . Тут поки що немає певного «кодексу». Для користувачів TikTok – це чудове місце для того, щоб відпочити та показати світові свою творчість.

  2. TikTok сприяє творчості користувачів . Великі інструменти та функції для редагування відео спонукають користувачів пробувати та реалізовувати найнепередбачуваніші ідеї.

  3. Органічний та вірусний охоплення . На відміну від Facebook, YouTube та інших соціальних мереж, ви можете швидко збільшити охоплення в TikTok. Кількість передплатників має другорядне значення. Це означає, що навіть якщо ви новачок, можна дуже швидко «залетіти до рекомендацій».

Індивідуальна добірка контенту, легка слава та нескінченний потік веселих відео утримують користувачів TikTok онлайн майже цілодобово! Зараз найкращий час, щоб зайняти своє місце під сонцем. Адже є ймовірність, що через деякий час просування в TikTok може стати таким дорогим, як сьогодні в Instagram.

Аудиторія TikTok

Вік більшості користувачів TikTok до 24 років. Але дорослої аудиторії зараз у соціальній мережі з'являється дедалі більше. 60% користувачів припадає на жінок.

Глобальна кількість аудиторії TikTok складає 800 мільйонів активних користувачів на місяць. Однак важливо відзначити, що 500 мільйонів із 800 мільйонів аудиторії перебувають у Китаї. При цьому TikTok – перша китайська соціальна мережа, яка також має успіх на міжнародному рівні.

TikTok був найуспішнішим додатком зі статистики завантажень. Навіть попереду Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter та Pinterest. Наскільки великий вплив TikTok за межами Китаю, показують понад 30 мільйонів активних користувачів у США та, звичайно ж, 100 мільйонів у Європі.

Це дає зрозуміти, що дана мережа все ще відносно сильно відстає від Instagram, наприклад, із більш ніж 110 мільйонами користувачів у США, але швидкість, з якою зростає цей відеохостинг, вражає.

tik-tok

2019 та 2020 були дуже успішним для TikTok. Нові рекламні продукти, TikTok Pixel, спеціальний помічник у рекламі та нові можливості націлення зробили соціальну мережу ще більш привабливою для брендів та компаній.

Хоча кількість установок TikTok стабільно зростає, це не скасовує того, що також дедалі популярнішими стають і схожі на нього програми. У конкурентів TikTok, які входять до п'ятірки найкращих мереж для обміну відео в США, щомісяця збільшується кількість активних користувачів. Наприклад, їх кількість у США для пристроїв iOS та Android зросла на 12% за 1 місяць або на 49% за півроку. Це може вказувати на те, що ці альтернативні програми для обміну відео набувають стійкої популярності серед користувачів, які тестують потенційну заміну TikTok.

Конкуренти TikTok збільшили свою частку ринку до 44% у серпні 2020 року.

З січня Triller і Likee щомісяця стабільно входять до п'ятірки додатків, що завантажуються, для обміну відео в США, що робить їх потенційними лідерами в гонці за частку аудиторії TikTok.

Основні конкуренти TikTok

  1. tik-tok

Triller вважається одним із головних конкурентів TikTok. Компанія Triller була заснована у 2015 році, її штаб-квартира знаходиться у Лос-Анджелесі, Каліфорнія. Як і TikTok, Triller також є соціальною мережею. Виторг Triller на 128,9 млн доларів менше, ніж у TikTok.

  1. tik-tok

Dubsmash – головний конкурент TikTok. Dubsmash - приватна компанія, заснована у 2014 році в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк. Як і TikTok, Dubsmash також працює у секторі соціальних мереж. У порівнянні з TikTok в Dubsmash на 3440 співробітників менше.

  1. tik-tok

Byte – третій конкурент TikTok. Штаб-квартира Byte знаходиться в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, і була заснована у 2012 році. Byte працює в індустрії потокового відео. Він приносить 8,93% прибутку TikTok.

Однак явного переможця серед конкурентів ByteDance поки немає, і TikTok, як і раніше, лідирує в цій категорії. Незважаючи на невизначеність щодо майбутнього, щомісячна кількість активних користувачів TikTok в App Store та Google Play у США зросла на 51%, незважаючи на загрозу заборони.

TikTok та благодійність

Завжди приємно спостерігати за тим, що все частіше відомі компанії використовують свою популярність для загального блага. Ця тенденція не оминула і TikTok.

На веб-сайті ByteDance перелічено низку завдань у додатку, які підвищили обізнаність та навіть принесли грошові пожертвування на благодійні цілі. Наприклад, #CreateforaCause запросив творців допомогти зібрати кошти для DoSomething.org, Best Friends Animal Society та Oceana і в результаті зміг отримати 2 мільйони доларів для пожертвування. Ці зусилля були відзначені на заході Engage for Good Conferene у 2019 році, де TikTok отримав золоту нагороду Halo Awards за найкращу цифрову кампанію.

До речі про нагороди, творці TikTok також перемогли на Streamy Awards 2020.

Щороку Streamy Awards привертає увагу до здобутків авторів в Інтернеті. Це великий показник, що розробникам соціальної мережі вдалося зробити свій значний внесок у такий визначний рік для потокової передачі в Інтернеті з безпрецедентними подіями, що підживлюють збільшену потребу розваг у непростий час для світу. Творці TikTok були серед авторів, визнаних у номінаціях у різних категоріях, включаючи «Творець року», «Творець прориву», «Співпраця», «Кросовер», «Краса», «Комедія», «Танці», «Мода та стиль» та інші.

Продовжуючи тему благодійності TikTok, варто відзначити нову функцію. Вона дає можливість аудиторії відображати некомерційну організацію, яку вони прагнуть підтримати. Зробити це користувачі можуть у своєму обліковому записі. Для цього необхідно вказати прямі посилання на варіанти пожертвувань.

Метт Навара – консультант із соціальних мереж, опублікував дані скріншоти та пояснив, як працює нова опція лістингу. Коротко вона дозволяє вам вибрати благодійну організацію в налаштуваннях з уже затвердженого списку. Після цього вона буде виділена у вашому профілі з позначкою «Підтримка: xxx», щоб спонукати інших зробити пожертву.

tik-tok

Щоб переглянути скільки певного профілю зібрав пожертвувань, потрібно натиснути на список некомерційних організацій у цьому акаунті.

Також у квітні 2019 року TikTok випустив набір наклейок для пожертвувань, які допомагали підвищувати обізнаність аудиторії програми та спрямовувати кошти на благодійні цілі за допомогою відеороликів у TikTok.

Першочерговою метою керівництва TikTok було на той час допомогти людям, які могли стати жертвою пандемії. Згодом розробники планують додати більше подібних функцій, що не може не тішити.

Історія створення та розвитку найшвидше зростаючого додатку у світі

Tik Tok був уперше представлений на китайському цифровому ринку у вересні 2016 року, коли його запустили як програму для обміну відео під назвою A.me, а через три місяці у грудні перейменували на Douyin. Додаток було випущено компанією ByteDance, яку очолює китайський інтернет-підприємець та розробник Чжан Імін. ByteDance, що базується в Пекіні. Це транснаціональна компанія, яка займається інтернет-технологіями.

Спочатку соціальна мережа була випущена тільки для китайського ринку, але пізніше планувалося представити Douyin користувачам по всьому світу. Також цікаво те, що на початку платформа була запланована для освітніх цілей, але попит змусив творців перекваліфікувати її на розважальну мережу.

Протягом року після випуску та всього за 200 днів розробки, Douyin похвалився більш ніж 100 мільйонами китайських користувачів, які переглядали в середньому один мільярд відео у додатку щодня. Завдяки такому швидкому успіху Douyin був виведений на міжнародний ринок у вересні 2017 року та був перейменований на TikTok. До січня 2018 року TikTok став найбільш завантаженим додатком у багатьох країнах, що зробило його однією з перспективних тенденцій у світі соціальних мереж.

Хоча додаток зміг привернути великий інтерес і увагу з самого початку, більшу частину успіху TikTok можна віднести до рішення, яке прийняла материнська компанія програми в 2017 році. За суттєву ціну в один мільярд доларів ByteDance придбала соціальну мережу Music.ly у вересні 2017 року незадовго до виведення TikTok на міжнародний ринок. Music.ly було платформою, яка дозволяла користувачам створювати короткі відео із синхронізацією губ та комедійні ролики, а інтеграція TikTok з Music.ly призвела до появи програми, яка сьогодні знає весь світ. До серпня 2018 року Tik Tok був повністю інтегрований з Music.ly, а існуючі облікові записи на Music.ly були об'єднані у програму TikTok.

У 2019 році TikTok уклав перше велике рекламне партнерство у США – угоду з Національною футбольною лігою. У рамках партнерства в TikTok проводилися фан-заходи на честь сотого сезону НФЛ, а також було запущено офіційний обліковий запис TikTok NFL. Сьогодні додаток підтримує партнерські відносини з величезною кількістю великих компаній та знаменитостей у США та по всьому світу.

Це швидке зростання міжнародної популярності дозволило TikTok досягти приголомшливого фінансового успіху. До 2018 року він був найзавантаженішим додатком у Apple App Store у всьому світі. У тому ж році виручка бренду склала 7,4 мільярда доларів, а 2019 року ця сума збільшилася більш ніж удвічі.

tik-tok

За даними аналітичного сайту Sensor Tower, у лютому 2019 року TikTok у всьому світі завантажили 1 мільярд людей (без урахування завантажень Android з Китаю). Програма швидко набирала популярності в таких країнах, як Індія, а її користувачі склали понад 40% від загальної кількості завантажень у 2018 році.

Злиття з Musical.ly виявилося величезним успіхом, і зростання TikTok не показало жодних ознак уповільнення.

Але не все було гладко. 29 червня 2020 року TikTok був повністю заборонений в Індії разом із 223 іншими китайськими додатками. Міністерство електроніки та інформаційних технологій заявило, що соціальна мережа «завдає шкоди суверенітету та цілісності Індії, захисту Індії, безпеки держави та громадського порядку». Але розробники не впадали у відчай. У липні 2020 вони запустили Creator Fund.

Хоча творці TikTok завжди могли заробляти гроші на угодах із брендами та інших починаннях, спочатку не було прямого способу монетизації переглядів відео. Ситуація змінилася, коли вони запустили Creator Fund у розмірі 200 мільйонів доларів, який був розроблений як спосіб грошової підтримки зростаючих творців програми. Незабаром після оголошення про це було передбачено, що найближчими роками фонд зросте до 1 мільярда доларів у США та подвоїться у всьому світі.

У серпні 2020 року під час однієї з найбільших суперечок з моменту появи програми колишній президент США Дональд Трамп спробував заборонити транзакції TikTok усередині країни. 6 серпня він підписав розпорядження про заборону транзакцій, якщо програма не буде продана ByteDance протягом 45 днів.

У відповідь TikTok подав позов проти Трампа 18 вересня, вимагаючи винесення попередньої судової заборони, яка зупинить блокування програми. Потім суддя Карл Дж. Ніколс заблокував розпорядження, яке забороняє завантаження TikTok у США. Пізніше він також видав попередню судову заборону проти Міністерства торгівлі, яка означала, що їм більше не дозволялося накладати обмеження на додаток.

tik-tok

У той час ситуація викликала величезний ажіотаж, і багато хто ставив питання, чи справді це стане кінцем TikTok, незважаючи на його шалену популярність, а відомі блогери вже шукали альтернативні програми, на які можна було б перенести свою аудиторію у випадку, якщо TikTok дійсно буде заборонено. в США. Навіть блогери, що знаходяться за межами США, були стурбовані потенційною забороною, оскільки країна становить значну частину бази користувачів.

Потім 16-річна Чарлі Д'Амеліо назавжди увійшла в історію соціальної мережі, коли її обліковий запис став першим на TikTok, перевищивши кількість у 100 мільйонів передплатників. Зірка досягла популярності і швидко зібрала величезну базу шанувальників, розміщуючи кліпи про те, як повторити знамениті танці у TikTok, та синхронізуючи губи з вірусними піснями. З того часу, як танцівниця стала широко відомою в додатку, вона запустила подкаст зі старшою сестрою Діксі, скуштувала свій власний напій у Dunkin' Donuts і співпрацювала з величезною кількістю брендів – навіть випустила матраци власного дизайну.

tik-tok

Але поки що люди набирають на платформі популярність, її не перестають нагороджувати санкціями. Пакистан заборонив TikTok ще у жовтні 2020 року за «непристойний контент». Але 19 жовтня, через десять днів після запровадження заборони, його було скасовано. Однак і це рішення тривало недовго, оскільки 11 березня країна знову заблокувала програму після аналогічних скарг на непристойний контент.

Чому все так хочуть його «забанити»? Давайте розберемося в цьому.

На шляху до того, щоб стати однією з найвідоміших соцмереж у світі, TikTok пережив свою частку наїздів. За великим рахунком, більшість розмов навколо TikTok пов'язана з тим фактом, що його користувачі значною мірою анонімні, що призвело до значної кількості кібербулінгу в додатку.

У грудні 2019 року німецька група з цифрових прав Netzpolitik.org опублікувала звіт, в якому TikTok звинувачувався в придушенні користувачів з обмеженими можливостями та аудиторії ЛГБТ. TikTok підтвердив, що ці звинувачення були правдою, і зізнався, що велів модераторам аналогічним чином блокувати відео, в яких зображені люди з «ненормальною формою тіла» або «потворним обличчям», намагаючись зменшити кіберзалякування в додатку.

Крім цього, TikTok також зазнав ретельної перевірки за те, що він занадто викликає звикання у молодих користувачів. Тому у 2018 році компанія доповнила додаток функцією зниження залежності. Вона спонукала людину зробити перерву, якщо вона була в мережі протягом тривалого часу.

Нарешті, TikTok навіть піддався критиці за те, що потенційно загрожує національній безпеці Сполучених Штатів, враховуючи той факт, що китайська компанія, що володіє додатком, буде за законом зобов'язана ділитися своїм величезним обсягом даних про американських користувачів, якщо вимагатиме китайський уряд.

tik-tok

Але незважаючи на ці протиріччя, TikTok залишається надзвичайно популярною та прибутковою платформою. Як і більшість програм для соціальних мереж, TikTok заробляє більшу частину своїх доходів за рахунок реклами.

Однак розробники створили ще одне джерело доходу, якого немає на сайтах інших соціальних мереж, таких як Facebook та Twitter. У TikTok користувачі можуть купувати монети в додатку, які потім подарують своїм улюбленим блогерам. Потім вони мають можливість обміняти ці віртуальні гроші на різні цифрові подарунки та виплати, дозволяючи компанії отримувати прибуток від різниці між ціною монет, які купують користувачі, та ціною виплат, які присуджуються творцям контенту.

По суті, основна причина, через яку TikTok став настільки популярним, - це його онлайн-спільнота. По-перше, він доступний у 155 країнах і 75 мовами. Таким чином, практично будь-хто, хто має підключення до Інтернету, може використовувати TikTok.

Додаток демонструє вражаючі показники залучення аудиторії: кожен користувач проводить у TikTok в середньому 52 хвилини на день, і щодня переглядається в середньому 1 мільйон відео. Популярність TikTok постійно зростає, а його зірки стають дедалі активнішими у засобах масової інформації. Схоже, що найближчими роками платформа тільки розвиватиметься.

Місія та ведення компанії ByteDance

Бачення ByteDance полягає у створенні глобальних платформ для творчості та взаємодії. Творці прагнуть не просто доставляти інформацію, а й служити творчим центром, який приймає та вирощує таланти. Ця віра визначає їх стратегію розробки продуктів. Поряд із флагманським додатком Toutiao (воно є найбільшою платформою для пошуку та створення контенту в Китаї), компанія також розробила й інші програми, популярні у всьому світі, наприклад, TopBuzz. ByteDance пропонує низку сервісів, і в Китаї найбільш популярний із них Jinri Toutiao («Заголовки дня»), який є агрегатором новин. Компанія стверджує, що використовує в ньому штучний інтелект, щоб вивчати звички користувачів та курирувати контент від видавців. Тому безглуздо заперечувати, що за короткий час компанія ByteDance стала однією з найбільших світових платформ для створення контенту.

Але яка ж ціль TikTok? Як зазначено на офіційному сайті програми, «TikTok – це місце для коротких мобільних відео. Наша місія – зобразити та уявити світ творчості, знань та дорогоцінних моментів життя прямо з мобільного телефону. TikTok дозволяє кожному бути творцем і спонукає користувачів ділитися своєю пристрастю та творчим самовираженням через відео».

Ця місія щодня відгукується у серцях великої кількості людей, які з кожним роком роблять цю платформу дедалі популярнішою.

Фірмовий стиль TikTok

tik-tok

Назва

Назва TikTok призначена для позначення короткого формату відео. Запущений 2016 року китайською стартап-компанією ByteDance, він був відомий там як Douyin. Його стрімке зростання дійсно почалося наприкінці 2017 року, коли творці придбали конкуруючу програму Musical.ly і перенесли понад 200 мільйонів акаунтів у TikTok.

Логотип

Сьогодні компанії схильні модернізувати свої логотипи з роками лише трохи дотримуючись свого оригінального дизайну. Але символ TikTok є винятком із цього правила. Сьогодні TikTok, як і раніше, використовує по суті той самий символ, який розробили спочатку, коли програма була вперше випущена в 2016 році, і з того часу дизайн зазнав лише незначних змін.

Дизайн логотипу TikTok був створений невідомим розробником, який, за словами керівників TikTok, надихнув концерт, на якому він був присутній, перш ніж його запросили для роботи над символом. Повідомляється, що дизайнер хотів створити емблему, яка б імітувала хвилювання від відвідування великого концерту. Це за задумом мало виділити талановитих творців контенту в додатку і продемонструвати розважальну цінність, яку вони пропонують. У дизайні використовується буква «d», змодельована у формі музичної ноти, що символізувало назву Douyin. Незважаючи на те, що ім'я програми було змінено на TikTok, коли його випустили на міжнародну арену, компанія зберегла той самий дизайн.

Хоча більшість користувачів не усвідомлюють, що літера «d» повинна була символізувати оригінальну назву програми, дизайн, тим не менш, пізнаваний у всьому світі і відіграв ключову роль у маркетингу TikTok.

Ключові елементи

Неназваний дизайнер, відповідальний за створення логотипу TikTok, був, за словами творців, «молодою людиною, яка любить ходити на концерти, особливо рок-виконавців». Імовірно, його натхнення для дизайну прийшло з бажання повторити досвід глядача, оточеного пітьмою, що дивиться на яскраву та яскраву сцену.

Щоб створити таку асоціацію, дизайнер вибрав чорне тло для логотипу, а потім додав барвистий ефект електронної хвилі, щоб надати дизайну більш тривимірного вигляду. Яскраві неонові сині та червоні кольори, які він використав для цього, схожі на вогні, які ви побачите на концерті.

Вибір музичної ноти як основа дизайну був очевидним, враховуючи музичний характер TikTok, а вибір ноти, яка виглядає як буква «d», був навмисним натяком на оригінальну назву програми.

Історія логотипу

TikTok явно був досить задоволений своїм вибором логотипу, щоб не вносити в нього занадто багато змін за ці роки (хоча з огляду на те, що самому бренду всього 5 років, цього, ймовірно, слід очікувати). Однак до нього було внесено кілька незначних поправок, щоб зробити його більш пізнаваним. І що може бути кращим для того, щоб зробити музичну ноту синонімом певного бренду, ніж додавання його назви до емблеми великим жирним шрифтом?

Коли TikTok спочатку вирішив додати своє ім'я до логотипу, Tik та Tok були написані як два окремі слова з помітним розривом між ними. Але у 2019 році маркетологи у своїй штаб-квартирі вирішили, що настав час для невеликого струсу. Крім об'єднання двох слів (хоча, враховуючи, що буква T обох слів, як і раніше, пишеться з великої літери, можливо, було б правильніше сказати, що вони просто зменшили розрив між ними), було вирішено додати кілька кольорів. Акценти на «о» – рішення, розроблене створення більшого почуття єдності між двома окремими частинами логотипу. Шрифт також зазнав незначних змін: квадратна точка над буквою i замінена кругом, і еліптична буква o теж.

Версії логотипу

  • Douyin (2016-тепер)

 

tik-tok Витоки TikTok, як компанії, так і логотипу, сягають Douyin. Слово Douyin китайською означає «тремтливий звук». У логотипі можна побачити слово Douyin китайською мовою «抖音». Знак d є ключовим елементом логотипу. Отже, музична нота разом із словом резонує із сильним тремтячим музичним звуком. Світло-блакитний колір та червоний навколо чорного шрифту імітують тривимірний рух.

 

  • TikTok (2017-2018)

 

tik-tok Офіційно, цей логотип є першою версією Tik Tok. Музичну ноту було взято з лого оригінальної програми. Єдине поліпшення - це слова "Tik" і "Tok", розділені пробілом між ними. Окрім того, вибір слів Tik Tok передбачає, що бренд означає короткі відеоформати.

 

  • TikTok (нині 2018)

 

tik-tok У другій версії логотипу простір між словами прибрали. Ще одна помітна зміна – кругла сфера того ж кольору морської хвилі та червоного відтінку навколо ноти «d», застосована до літери «O».

 

Шрифт був навмисно покращений і став набагато темнішим порівняно з попередньою версією. Наприклад, більш гладкі краї букв Т і К були випрямлені і додали гострий кінець. Крім того, точка круглої форми замінила точку квадратної форми у літері «i».

Роль логотипу в історії бренду TikTok

Якби ви запитали спеціаліста з маркетингу або мобільних програм про секрет швидкого зростання популярності TikTok, логотип, ймовірно, не був би першим, що вони згадають. Тим не менш, товарні знаки грають кілька важливих ролей для мобільних додатків, і TikTok не є винятком.

По-перше, важливо, щоб програма мала відомий і привертає увагу логотип, який можна використовувати як кнопку на головному екрані телефону. Чим більше людина використовує TikTok, тим більше грошей вона заробляє. Переконавшись, що мініатюра програми виділяється та її легко помітити, TikTok може додатково стимулювати своїх користувачів помічати та відкривати його частіше.

Звичайно, логотип TikTok також відіграв помітну роль у цифровому маркетингу компанії. Майже в кожній рекламі, випущеній TikTok за ці роки, в тій чи іншій формі зображено лого. Хоча він і не може бути причиною завантаження програми, це відомий символ, який TikTok може використовувати як координаційний центр для створюваної реклами.

Нарешті, TikTok, безумовно, отримав вигоду зі свого унікального логотипу, коли справа дійшла до створення ліцензійних продуктів. Сьогодні асортимент товарів з логотипом TikTok починається одягом, таким як сорочки, шорти та толстовки, і закінчується кавовими кружками, журналами. Ліцензуючи свій логотип для таких продуктів, TikTok зміг ще більше збільшити потік доходів програми.

Враховуючи всі обставини, можна з упевненістю сказати, що привабливий дизайн логотипу соціальної шани відіграв незаперечну роль у тому, щоб зробити додаток таким популярним і прибутковим, яким ми його бачимо сьогодні. TikTok - ще один чудовий приклад, щоб довести, що вам не потрібні складні символи та графічні налаштування для створення успішного бренду.

Цікаві факти про TikTok

  • TikTok має найвищий рівень взаємодії з публікаціями.

На всіх рівнях взаємодії передплатників з контентом TikTok значно більше залученості, ніж у будь-якої з інших мереж. Наприклад, Upfluence виявив, що у мікро-інфлюєнсерів рівень залучення становить 17,96% у TikTok, 3,86% у Instagram і 1,63% на YouTube. А у впливових осіб рівень залучення 4,96% у TikTok, 1,21% у Instagram та 0,37% на YouTube.

  • TikTok мав понад 200 мільйонів користувачів в Індії, коли його заборонили там у 2020 році.

До середини 2020 року TikTok зібрав понад 200 мільйонів користувачів в Індії, перш ніж уряд вирішив заборонити його з політичних причин. У 2020 році він все ще був найбільш завантаженим додатком у країні. Щомісяця з липня 2019 року по червень 2020 року TikTok завантажувалося в Індії більше, ніж будь-де ще.

  • Додаток дуже популярний у багатьох азіатських країнах.

Підтримка TikTok різко зросла більшості азіатських країн. Його особливо люблять в Індонезії (22,2 мільйона користувачів), Японії (12,6 мільйона) та Південній Кореї (3,3 мільйона). До серпня 2020 року його завантажили понад 360 мільйонів разів у Південно-Східній Азії.

Багато молодих користувачів використовували TikTok для політичної активності. Наприклад, в Індонезії випустили багато відео на знак протесту проти нового суперечливого закону про працю.

  • 119,3 мільйона шанувальників – рекорд TikTok.

Американська танцівниця Чарлі Д'Амеліо (@charlidamelio) зараз є найуспішнішим акаунтом TikTok зі 119,3 мільйонами шанувальників станом на липень 2021 року. 25 березня 2020 року вона відвоювала бажану позицію номер 1 у попереднього лідера Лорена Грея.

  • 89 мільйонів завантажень у США у 2020 р.

У 2020 році в США було 89 мільйонів установок TikTok, а це більше, ніж будь-яка програма. Для порівняння: Zoom, який посів друге місце, завантажили 81 мільйон разів.

  • Рівень залучення впливових осіб у США становить близько 18%.

Дослідження, проведене в липні 2020 року, показало, що у впливових осіб TikTok у США рівень залучення вище, ніж у середньому у світі. У звіті йдеться, що у них її середній рівень становить 17,99%, порівняно з міжнародними лідерами думок у TikTok, у яких вона в середньому 15,86%.

  • TikTok – найпопулярніша соціальна мережа серед дітей (41%).

TikTok в даний час є найпопулярнішим соціальним додатком для дітей віком від 4 до 15 років у всьому світі. YouTube не був включений до цієї статистики.

Проте TikTok досі не захопив молодь Сполучених Штатів. У той час як 41% дітей у всьому світі використовують TikTok і 39% Facebook, у США перевага зворотна: 41% використовують Facebook та 38% TikTok.

Одним із помітних змін між 2019 та 2020 роками стало порівняльне скорочення використання Instagram дітьми. Instagram був найпопулярнішою соцмережею серед дітей у 2019 році, випередивши Facebook. Але зараз популярність Instagram впала на 43% у річному обчисленні.

  • TikTok був найблокованішим додатком для соціальних мереж з боку батьків у 2020 році.

Невідомо, як, але ця соцмережа встигла заробити собі паршиву репутацію серед дорослих. Мало хто із батьків тепер добровільно пускає туди дітей.

  • Понад 14 мільйонів навчальних відео.

TikTok прагне урізноманітнити типи контенту, яким обмінюються на платформі. Тепер там є відео з порадами з кар'єри та навчальні ролики, які стають дедалі популярнішими. З введенням #EduTok у TikTok збільшилася кількість заснованого на знаннях контенту, якого публікується більш ніж 14 мільйонів відео.

Успіх освітніх відеороликів, що просувають #EduTok, збільшив перегляди хештегів до 85,8 мільярда. Крім них ще є фінансові експерти, які діляться тенденціями та порадами з кар'єри. Особливо це помітно серед користувачів із США. Згодом формується все більше і більше подібних облікових записів.

 

Єдина мета TikTok – створення контенту. Для контент-мейкерів це найкращий вибір із усіх існуючих соціальних мереж. Причиною цього є легкість створення відео на платформі, і це значною мірою сприяло зростанню програми протягом багатьох років.

Але також йому допоміг ретельно продуманий бренд , який тепер знає кожен підліток на планеті. Як бачите, створити його не дуже складно. Але буде легше, якщо довірити розробку професіоналам. Наприклад, ви завжди можете звернутися до студії WeLoveBrands. Для цього потрібно зателефонувати до гарячої лінії або написати в чат-бот. Наші фахівці допоможуть вам зорієнтуватися у цьому складному та мінливому світі брендингу.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 181

Середня оцінка 4.4 / 5