→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Skittles: секрети знаменитої фруктової веселки

818

Оцінили: 186

Зміст:
Розмір шрифту:

Skittles: секрети знаменитої фруктової веселки

Ці різнокольорові цукерки займають полиці супермаркетів світу вже п'ятий десяток років. Унікальні аромати, барвистий дизайн та знамените поєднання кольорів оселилися в серцях відданих споживачів миттєво. Давайте скоріше розберемо цю веселку по квітах і нарешті дізнаємося, яка вона на смак!

 

Познайомимося зі Skittles ближче?

  • Назва бренду Skittles
  • Компанія Wm. Wrigley Jr. Company
  • Дата заснування бренду 1974 рік
  • Країна походження Великобританія
  • Офіційний сайт https://www.mars.com/made-by-mars/mars-wrigley https://twitter.com/skittles
  • Ринок по всьому світу

Skittles – всесвітньо відомий бренд жувальних цукерок із яскравим дизайном та фруктовим смаком. Вперше Skittles були виведені на ринок у 1974 році британською компанією та представлені у Північній Америці у 1979 році.

В даний час марка цукерок виготовляється Wrigley, дочірньою компанією Mars, Incorporated. Wrigley була придбана Mars у 2008 році за 23 мільярди доларів.

Mars – провідна кондитерська у світі та одна з найбільших приватних компаній. Вона випускає такі популярні солодкі вироби як батончики Mars, M&M, Snickers, Twix, Milky Way і, звичайно ж, Skittles.

Mars - третя за величиною приватна компанія США, у якій працює близько 100 000 співробітників. Корпорацію багато хто вважає однією з «таємних» і «анонімних» у Сполучених Штатах.

Skittles складаються з цукру, гідрогенізованого пальмоядрова олії, кукурудзяного сиропу, лимонної кислоти, фруктового соку, натуральних та штучних ароматизаторів. Цукерки продаються у широкій різноманітності смаків та квітів.

Skittles були улюбленими жувальними цукерками в Америці в 2017 році, їх продаж перевищував 185 мільйонів доларів США.

Наступними з продажу брендами після приватних торгових марок були Starburst та Sour Patch Kids. Вони майже зрівнялися із продажами Skittles. Дохід приватних брендів склав 183 мільйони доларів, тоді як Starburst та Sour Patch Kids принесли 162 мільйони та 122 мільйони доларів відповідно.

З провідних жувальних цукерок у Skittles був найнижчий рівень зростання продажів - 3,43 відсотка, що становить зовсім невелику частку в порівнянні з іншими брендами.

Благодійність Skittles

Незважаючи на свою скритність, бренд часто буває помічений у благодійності.

Найвідоміша акція – відмова Skittles від своєї фірмової веселки та видалення знаменитих кольорів логотипу з пачок, щоб приділити увагу спільноті ЛГБТ та підкреслити, що під час прайду має значення лише одна веселка. Тоді бренд випустив обмежений випуск наборів SKITTLES Pride Pack спочатку в Канаді, Німеччині та Великій Британії, а потім і в США. Пакунки мали сірий дизайн з безбарвними цукерками всередині.

У рамках акції бренд також об'єднався з GLAAD, провідною у світі групою захисту інтересів ЛГБТ спільноти. За кожну упаковку, куплену протягом червня, 1 долар віддавався організації GLAAD. Хоча пожертва була обмежена в 100 000 доларів, це все одно досить велика сума.

skittles

Хоча і не було звичних яскравих кольорів на упаковці та цукерках SKITTLES Pride Packs, у пачках все ж таки представлено п'ять оригінальних фруктових ароматів полуниці, апельсина, винограду, зеленого яблука та лимона.

"Цього місяця прайда Skittles прибирає свою веселку, але замінює її такими необхідними розмовами про спільноту ЛГБТК+ і видимою позицією солідарності", - сказала президент і генеральний директор GLAAD Сара Кейт Елліс. «Фінансування, яке GLAAD отримує від Skittles Pride Packs, буде підтримувати нашу програму новин та кампаній, в якій цілий рік розповідаються історії ЛГБТК + людей та проблеми, що змінюють культуру, у засобах масової інформації. Цього року, коли багато ЛГБТК+ люди не зможуть зібратися разом на прайд-заходи, так важливо, щоб бренди, відомі люди та інші союзники знаходили справжні та творчі способи показати, що вони підтримують нашу спільноту».

"Хоч місяць прайду цього року, безумовно, виглядає по-іншому, Skittles з ентузіазмом демонструє свою підтримку спільноти ЛГБТК+", - сказав Хенк Іззо, віце-президент з маркетингу Mars Wrigley US. «Ми вважаємо, що відмова від нашої веселки означає набагато більше, ніж просто видалення кольору з наборів Skittles, і ми раді зробити свій внесок у покращення життя спільноти ЛГБТК + за допомогою нашого партнерства з GLAAD не лише у червні, але й протягом усього року» .

Звідки взявся Skittles?

Вперше кеглі були зроблені у Великій Британії в 1974 році. Американцям довелося чекати п'ять років, щоб відчути смак цих цукерок. Нарешті, у 1979 році Skittles стали доступними у Північній Америці.

Легенда свідчить, що кеглі були винайдені джентльменом, якого звали містер Скіттл. Якось він глянув на дощове небо Англії і побачив веселку, що згинається над своїм будинком. Цікавість привела його до думки, що йому неодмінно потрібно скуштувати її на смак.

Містер Скіттл почав експериментувати з безліччю цукерок із різними смаками. Зрештою, він зупинився на одній формулі, яку ми всі знаємо і любимо сьогодні. П'ять оригінальних ароматів було створено самим містером Скіттлом. Це були смаки винограду, лимона, лайма, апельсина та полуниці.

Незабаром після цього Скіттл розпочав масове виробництво цих цукерок у всьому світі. У 1974 році англійська кондитерська компанія розпочала повноцінне виробництво кеглів. Літера торгової марки «s» була надрукована на кожній цукерці Skittles з першого дня, проте спочатку вона була чорного, темно-фіолетового кольору.

Виготовлення Skittles у США розпочалося у 1982 році. Тоді ж виробництво із Великобританії було перенесено до Чехословаччини (сучасна Чеська Республіка). Нині ці цукерки робить компанія William Wrigley Jr., яка є підрозділом корпорації Mars, Inc.

У 1988 році колір літери "s" торгової марки був змінений з темно-фіолетового на білий.

А 1994 року рекламне агентство D'Arcy Masius Benton & Bowles Circa з Нью-Йорка придумало для Skittles знаменитий слоган «Смак веселки». Можливо, історія винахідника цієї цукерки, містера Скіттла, який хотів зробити льодяник на смак як веселка, є результатом цієї кампанії.

skittles

У 2009 році, щоб просувати Skittles у соціальних мережах, Mars, Inc. відмовилася від домашньої сторінки та розмістила колаж з інформацією про цукерки на різних платформах. Хоча тоді це сприйняли не дуже позитивно, сьогодні Skittles – один із найпопулярніших брендів на Facebook із більш ніж 20 мільйонами передплатників!

У 2010 році дизайн логотипу було перероблено лондонським дизайнером Майлзом Ньюліном разом із групою Dragon Rouge.

За сорок шість років Skittles вигадав величезну різноманітність смаків.

У 1974 році Skittles представила свої класичні аромати винограду, лимона, лайма та апельсина.

У 1989 році Skittles створили Skittles Tropical, який складався зі смаків банан і ягода, ківі-лайм, манго, ананас і маракуйя, полуниця і карамболь. Цього ж року з'явився Skittle Wild Berry, який включав такі аромати, як ягідний пунш, диня та лісова ягода, дика вишня та малина. Тоді ж створили Tart-N-Tangy Skittles, що дуже нагадував Sour Skittles. Але його зняли з виробництва 1992 року.

Нове тисячоліття порадувало всіх затятих шанувальників Tart-N-Tangy, представивши в Америці Sour Skittles, до складу яких входили такі смаки, як кислий виноград, кислий лайм, кисла полуниця, кислий апельсин та зелене яблуко. М'ятний варіант Skittles, названий Mint Skittles, також був представлений у 2000 році. До їх складу входили аромати м'яти та грушанки. Британська версія Sour Skittles називалася Crazy Sours, у ній були кислі смаки яблука, мандарину, вишні, ананасу та малини.

У 2001 році класичний лаймовий смак замінили зеленим яблуком, але тільки тимчасово. Крім цього, Skittles спробували вивести на європейський ринок деякі цікаві аромати, такі як чорний лакричник, аніс і солодка, прянощі та лакриця, м'ята та солодка, ваніль та лакриця.

У 2002 році Skittles Mints містив ароматизатори, такі як холодна м'ята, м'ята кучерява, тоффемта, пахта та перцева м'ята. Але виробництво цього набору припинили дуже швидко. Пізніший варіант цієї цукерки, Extra Chewy Mints Skittles, був використаний для відродження своєї старої версії. Цей варіант містив смаки, такі як м'ята холодна, м'ята перцева, м'ята кучерява і пахта.

skittles

У 2005 році був представлений ще один варіант Skittles із поєднанням смаків, таких як лимон та лісова ягода, персик та груша, ягідний мікс, апельсин, манго та полуниця-банан.

Через рік Skittles випустила два свої найцікавіші продукти :

  • Обмежена серія Carnival Skittles із забавними ароматами, такими як лакричні цукерки, цукрова вата, жувальна гумка та льодяники.

  • Жувальна гумка Extreme Fruit Gum із фруктовими ароматами блакитної малини, зеленого яблука, дикої вишні, мандарину та кавуна.

  • Обмежений випуск Ice Cream Skittles. Морозиво було в таких смаках: карамельна бриж, шоколад, ванільний вихор, апельсин, полуниця і ваніль.

skittlesskittlesskittles

У 2007 році Skittles перезапустили Carnival Skittles із ще одним обмеженим випуском, Skittles unlimited. Він містив солодкі аромати пончика з джемом, попкорну, жувальної гумки та яблука з ірискою.

Раніше Carnival Skittles був випущений Down Under і отримав назву Showtime Skittles. Він включав аромати, такі як фея і пончик з джемом. А ви куштували фею на смак? Кондитери Skittles, схоже, так...

Також цього року Skittles вперше об'єднали шоколад та Skittles. Вони вигадали такі смаки, як шоколадна карамель, тісто для брауні, шоколадний пудинг, S'mores і ваніль. Ще була випущена інша версія Sour Skittles - Double Sours з такими ароматами, як кисле зелене яблуко, кислий лимон, блакитна малина малина, кисла полуниця і кислий кавун.

У 2008 році додали шоколадний набір із запахами гарячого шоколаду, молочного шоколаду, шоколаду мокко, горіхового та дикого шоколаду. Також Skittles випустила ще одну версію із поєднанням гострих та освіжаючих цукерок. Наприклад, ягода чилі, прохолодна малина, соковитий апельсин, лимон та кисле яблуко. Цей набір отримав назву Skittle Sensation. Тоді ж створили унікальний Skittles Crazy Cores. У цих цукерок відрізнялися оболонки та серцевини. Вони включали поєднання смаків, таких як вишневий лимонад, манго-персик, ягода-диня, полуниця та кавун.

У 2009 році Skittles запустив у продаж Citrus Skittles edition. Упаковка містила деякі стандартні апельсинно-лимонні аромати, наприклад, лайм, апельсин та лимон, а також деякі екзотичні уподобання, такі як рожевий грейпфрут та мандарин. Це видання Skittles було представлене лише в Австралії. Також желатин, що використовується в рецепті, був змінений на веганську, тобто тепер цукерки взагалі не містять продуктів тваринного походження.

У 2010 році Skittles вирішили підняти свій смак на новий рівень, покривши цукерки шипучкою. По суті це була газована версія класичної Wild Berry, яка називалася Fizzl'd Fruits.

У 2011 році Skittles додали коктейльні смаки: полуничний лайм, вишнева тропіколада, заморожений кавун із зеленим яблуком, вибух манго-лимонаду. На жаль, випускати їх перестали вже 2014 року. А тим часом Crazy Cores вийшли на ринок Великобританії, але 2013 року були замінені на Skittles Confuse.

У 2012 жителі Нової Зеландії та Австралії нарешті вперше спробували Fizzl'd Fruits.

skittlesskittles

Загадкові Skittles зі знаком питання були представлені в Америці також у 2011 році. Там засекречувалися такі аромати, як кавун, вишня, пунш, яблуко та малина. Цей продукт продавався як Confused Skittles у Великій Британії, проте його виробництво було припинено у 2014 році.

Провівши опитування У 2013 році Skittles вирішив назавжди замінити класичний смак лайма зі Skittles Originals на зелене яблуко в Америці. Потім Лайм був доданий до набору Darkside.

Нове видання 2013 року називалося Skittles Darkside та включало такі смаки: гранат, заборонений плід, північний лайм, темна ягода та червоний апельсин.

Також Skittles запровадили Skittles Dessert у 2013 році. Він містив аромати малинового сорбету, чорничного та лаймового пирога, апельсинового крему та полуничного молочного коктейлю.

У 2014 році Skittles Desserts був представлений у Канаді, а Fizzl'd Fruits у Великій Британії. Класичний смак лайма був замінений зеленим яблуком у Skittles Originals в Австралії, Китаї, Південній Кореї та Тайвані.

Спеціальну серію Skittles під назвою Seattle Mix Skittles було випущено на честь гравця Seattle Seahawks Маршона Лінча. Вона включала аромати малини і дині, а цукерки були в кольорах команди футболіста. Їх можна було купити лише на певних аукціонах Skittles. Його було відкрито з 29 січня 2014 року до 1 лютого. Маршон Лінч став представником Skittles після його заяви про те, що цукерки допомогли йому досягти того, чим він є сьогодні у світі спорту.

Ближче до кінця 2014 Skittles представила ще одне видання під назвою Orchards Skittles. Туди помістили смаки червоного яблука, вишні, лайма, апельсина та персика.

Сьогодні Skittles продається більш ніж у 65 країнах світу. Він, як і раніше, залишається одним з найпопулярніших і доступних брендів цукерок.

Місія та принципи компанії Mars

Як заявляє компанія на своєму сайті, п'ять її основних принципів – «якість, відповідальність, взаєморозуміння, ефективність та свобода – надихають наших співробітників на щоденні дії, щоб допомогти створити світ завтра, в якому планета, її люди та домашні тварини можуть процвітати».

2019 року корпорація провела ребрендинг, щоб охопити цільовий маркетинг із заявою про місію «Завтра починається сьогодні». Компанія, яка може похвалитися такими різноманітними брендами, як Snickers, Uncle Ben's Whiskas, Dolmio, Wrigley та велнес-бренд CocoaVia, перейшла до цільового маркетингу і поставила перед своїми 115 000 співробітників завдання «змінити світ на краще».

skittles

Mars зосередив увагу на питаннях зміни клімату та умов праці, які вимагатимуть від виробника більш уважного вивчення своїх ланцюжків постачання.

Відображаючи різноманітність своєї продукції, Mars також створила фірмовий стиль для Mars Food, Mars Petcare та Mars Wrigley Confectionary, ув'язавши його з новим стилем.

Компанія відійшла від своєї спадщини, щоб краще визначити бізнес, який хоче розвивати. Також був випущений новий логотип, який компанія описує як «сміливий та прогресивний, але водночас оптимістичний та гордий».

Фірмовий стиль Skittles

Назва

Через стільки років досі залишається загадкою, хто насправді створив бренд Skittles, проте ми знаємо, що компанія була заснована у Великобританії в 1974 році, а через п'ять років вони окрили виробництво і в Сполучених Штатах.

Форма Skittles – це сильно зменшена версія дископодібного об'єкта, що використовується у грі під назвою «Кеглі» (у перекладі англійською–skittles). У цю гру грають в Англії, Уельсі, Шотландії та інших європейських країнах упродовж кількох століть. Правила дуже схожі на боулінг. Потрібно кидати гумову чи дерев'яну сферу на 9 кеглів. Вони грають найчастіше на свіжому повітрі чи пабах.

Таким чином, хоча Skittles і паби не особливо поєднуються, очевидно, що їхня форма та назва були натхнені грою.

Фірмовий стиль

  • У фірмовому стилі Skittles завжди є веселка.

  • У шрифті є червона цукерка замість крапки над літерою "i".

  • Назва Skittles виділено жирним та білим шрифтом, щоб привернути увагу споживачів.

  • Насиченість використовується, щоб зробити упаковку яскравішою та привернути увагу покупця.

  • На панелі логотипу переважають два кольори: червоний та білий.

Яскравий фірмовий стиль чудово справляється зі своїм завданням. Завдяки йому цукерки запам'ятовуються з першого погляду та викликають лише позитивні емоції.

Еволюція логотипу

Слоган «Смак веселки» з'явився 1982 року. Тоді ж і зробили зовсім новий логотип із жирним 3D-шрифтом та веселкою на задньому плані.

Ідея відмінного різнокольорового символу та більшість його варіацій належать рекламній агенції D'Arcy Masius Benton & Bowles. Слоган та логотип були настільки успішними, що Скіттлс співпрацював зі студією ще 20 років. Однак, коли D'Arcy Masius Benton & Bowles було куплено Publicis і припинило своє існування, Skittles довелося шукати іншу фірму. Близько року він працював з BBDO Worldwide у Нью-Йорку, що входить до складу Omnicom Group.

skittles

Потім Skittles доручили TBWA/Chiat/Day у Нью-Йорку створити абсолютно нову рекламну кампанію, за яку бренд заплатив близько 20 мільйонів доларів.

У сучасному логотипі шрифт, яким виконаний напис Skittles, нагадує Helvetica Black, але це безперечно сильно модифікована версія.

Незвичайні факти про Skittles

  • До 2025 року компанія планує створити більше екологічно чистих упаковок.

Що стосується індустріалізації, Mars Wrigley Brands прагне безвідходної утилізації сміття на своїх підприємствах за рахунок скорочення використання пластику. Поряд з цим до 2025 року компанія планує перейти на 100% перероблювану, багаторазову або компостовану упаковку.

  • У всіх Skittles один і той самий смак?

У 2018 році Skittles та інші різнокольорові цукерки опинилися у центрі суперечки з приводу смаків завдяки неврологу Дону Кацу, який заявив: «Skittles мають різні аромати та кольори, але всі вони на смак однакові».

Кац сказав, що він дійшов такого висновку після того, як провів експеримент, в якому він зав'язав очі випробуваним, змусив їх носити затискачі для носа і згодовував їм один льодяник певного кольору, тоді як насправді він давав їм інший. За його словами, випробувані вгадували лише у 50% випадків.

Кац каже, що існує різниця між «смаком» (це те, що наша мова повідомляє нашому мозку), «запахом» (повідомлення від носа до нашого мозку) та «ароматом» (комбінація сигналів).

Виявляється, він був не зовсім правий. На відміну від M&M, у яких цукерки бувають різних кольорів, але всі мають однаковий смак, представник виробника Skittles заперечує, що всі цукерки мають один смак. «Кожен із п'яти фруктових варіантів у Skittles має свій індивідуальний смак та аромат», - сказав він, а також зазначив, що цукерки унікальні, тому що їхні смакові якості знаходяться як у твердій оболонці, так і в їх жувальних серединках.

  • Синій колір - один із найскладніших для створення.

Ви коли-небудь думали, чому в оригінальних Skittles немає синього? У середині 70-х синій колір був одним із найскладніших барвників для харчових продуктів, включаючи цукерки. У той час єдині доступні сині барвники застосовувалися лише в промисловості через їхню токсичність. Натомість Mars Chocolate Company включила доступні та їстівні кольори.

  • Бренд виробляв сині Skittles обмеженим тиражем.

У міру розвитку технологій Skittles змогла прислухатися до прохань клієнтів і доповнити асортимент кольором веселки, що бракує. Протягом восьми тижнів у 2015 році компанія Wrigley випускала обмежену серію оригінальних кеглів із синіми цукерками.

  • У Skittles є неофіційний талісман.

Неофіційний талісман Skittles представлений у вигляді білої липкої істоти, яка покриває Skittles Dips.

  • Щодня виробляється понад 200 мільйонів штук Skittles.

За приблизними підрахунками, на заводах по всьому світу щодня виробляється понад 200 мільйонів штук Skittles. Це становить 70 мільярдів цукерок Skittles на рік.

  • Будь-яка цукерка, в якій відсутня літера S, знищується.

На кожній цукерці Skittles є буква "S" як частина системи контролю якості бренду. Їх перевіряють через сканування, щоби переконатися, що скрізь є така монограма.

Але оскільки Skittles робить багато цукерок на день, дуже складно переглянути кожну з них. Тому вони перевіряють одну штуку з певної кількості вироблених, зазвичай кожну тисячу, щоби переконатися у відсутності шлюбу. Якщо щось не так, то вся ця партія знищується.

skittles

Є деякі легенди про те, куди діваються непридатні цукерки. У 2017 році вантажівка розсипала безліч червоних Skittles без підписів на шосе у Вісконсіні. Провівши невелике дослідження, поліція дійшла висновку, що ці цукерки насправді випали з вантажівки, яка прямувала на ферму, щоб доставити корм для худоби.

Один із представників Mars пізніше підтвердив, що компанія продає невикористані продукти стороннім клієнтам, які змішують їх з іншими матеріалами, а потім реалізовують фермерам як корм для тварин. Але Mars не продає Skittles господарствам безпосередньо.

  • Skittles мала рекламну кампанію на веб-сайті.

У березні 2009 року бренд створив рекламну кампанію в Інтернеті. У її рамках на їхньому офіційному веб-сайті були віджети, які перенаправлялися на інші їхні профілі в соціальних мережах, такі як Facebook, YouTube та Twitter.

  • У Skittles погана репутація.

За наявними даними, Skittles - один із найгірших варіантів нешоколадних цукерок через високий вміст цукру, жиру та калорій у порівнянні з його аналогами.

  • Продовжуються суперечки про те, чи справді Skittles використовує різні уподобання.

Хоча сліпий тест у Великій Британії частково підтвердив, що всі Skittles мають однаковий смак, не всі цьому повірили. Обманним шляхом наш мозок змушує нас сприймати різні аромати Skittles чи ні, зараз знає тільки компанія Wrigley.

  • Вони були одними з перших брендів цукерок, які активно використовували соціальні мережі.

До 2009 року Skittles вже були широко представлені на YouTube, Facebook та Twitter та створили цілу маркетингову кампанію, щоб привернути увагу до себе.

  • У них одна з найтриваліших рекламних кампаній за всю історію

Коли ми думаємо про Skittles, ми представляємо образ веселки. Слоган "Смак веселки", здається, існує завжди, і майже кожен на цій планеті знає його. Це не випадково. Цей класичний слоган Skittles був винайдений у 1994 році у рамках рекламної кампанії, розробленої нью-йоркським рекламним агентством D'Arcy Masius Benton & Bowles. І з того часу він тільки набирає обертів.

skittles

  • Літера "S" спливає в рідині.

Користувачі Інтернету почали розміщувати на Reddit та BuzzFeed повідомлення про таємничі речі, які відбувалися, коли вони поміщали цукерки Skittles у різні рідини. Літера «S» виринала відразу.

Жодних чудес у цьому немає, тут задіяна справжня наука. Літери друкуються на цукерках окремо після того, як сформувалася тверда оболонка. Вони виготовлені з нерозчинних у воді чорнил, які потім прикріплюються до цукерки за допомогою певного типу їстівного клею. Фарба ж, що використовується для виготовлення справжніх цукерок, розчинна у воді. Очевидно, це працює і з M&M, оскільки буква «M» зроблена з використанням тієї самої концепції, що й Skittles.

  • Жовті цукерки зустрічаються частіше, ніж будь-які інші кольори.

За словами споживачів, жовтих Skittles у кожній пачці завжди більше, ніж будь-якого іншого кольору.

Насправді були люди, які проводили деякі дослідження з цього приводу, купуючи пакети та відстежуючи середню кількість кожного кольору. Деякі пов'язують це зі спробами компанії скоротити витрати на замовлення різнобарвних барвників, інші це відносять до психології кольору, пов'язаної з їжею. Наприклад, яскравіші жовті відтінки викликають у покупця бажання з'їсти більше.

  • На створення Skittles потрібно близько восьмої години.

На фабриці Skittles потрібно близько восьмої години, щоб повністю покрити жувальну серединку оболонкою з карамелі і закінчити цукерку. Фактично кожен божий день виробляється понад 200 мільйонів Skittle. Але як саме їх роблять? По-перше, жувальні фруктові начинки створюються великими партіями кожного кольору. Потім їх пропускають через машину та покривають твердою цукровою оболонкою. Цей процес називається "панорамуванням". Після цього цукерки проходять стадію полірування, внаслідок чого вони стають блискучими. Коли вони відполіровані та готові до споживання їх змішують разом за допомогою системи.

  • Дивна реклама – це норма для Skittles.

Рекламні ролики Skittles також яскраво виділяються, тому що, хоча вони часто починаються досить звичайним чином, все одно завжди закінчуються дивним поворотом. Наприклад, одна з реклам була про «Скітлс-Оспу», де зображено хлопчика, покритого цукерками, який стверджує, що його хвороба незаразна. Тому дівчина відриває шматок льодяника, щоб перекусити. Або ролик із дворецьким, який йде на кухню, щоб нарядити цукерки, занурюючи кожну в йогурт.

skittles

Як би там не було, позитивний і негативний галас воркуг бренду йде йому тільки на користь. Skittles знають у різних куточках планети, а упакована веселка вже виростила ціле покоління задоволених дітей.

Якщо ви хочете побудувати такий же знаковий та стійкий бренд , запрошуємо вас до співпраці з нашою студією WeLoveBrands. Для того, щоб розпочати роботу, швидше зателефонуйте нам на гарячу лінію та напишіть у чат-бот.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 186

Середня оцінка 4.4 / 5