→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Історія бренду Lancôme з 1935 року до наших днів

152

Оцінили: 37

Зміст:
Розмір шрифту:

Історія бренду Lancôme з 1935 року до наших днів

У самому серці Парижа, на Рю Фобур Сен-Онорі 29, мрійливий новатор Арман Петижан створив марку, що стала втіленням витонченості та краси, назвавши її Lancôme. Уславлення "французького духу" стало його головною амбіцією.

Як бренду «Ланком» вдалося стати одним із найкращих в індустрії косметики та парфумерії, за що його люблять Джулія Робертс, Зендая та мільйони жінок на планеті, розповіли у цій статті.

Lancome

Коротко про Lancome

Lancome - французький косметичний та парфумерний бренд класу люкс. Компанія виробляє парфумерію, косметику, товари для краси та особистої гігієни, у тому числі аромати La Vie Est Belle та Tresor, блиск для губ Juicy Tubes, активатор молодості Genifique та засіб для зняття макіяжу з очей Bi-Facil. А Definicils більше десяти років є найпопулярнішою тушшю для вій у світі.

Засновник компанії – Гійом д'Орнано Арман Петіжан. Рік заснування - 1935. З 1964 року "Ланком" входить до складу підрозділу Luxury Products корпорації L'Oreal. Продукцію бренду можна купити більш ніж у 160 країнах світу, а в штаті компанії налічується близько 20 000 співробітників.

У 2015 році валовий обсяг продажів Lancome перевищив €10 млрд. Основні конкуренти бренду - Dior, Chanel, Merle Norman Cosmetics, Garnier, IT Cosmetics та Kiehl's.

Офіційний сайт компанії: www.lancome.com .

Lancome

Нагороди Lancome

На Міжнародній Виставці в Брюсселі в 1935 році Lancôme представив світові свої перші п'ять парфумів, які здобули високі нагороди та оцінки. Ці легендарні аромати досі є джерелом натхнення.

Знаменита сироватка Advanced Génifique, виробництву якої передували 14 років досліджень, принесла Lancome понад 150 міжнародних призів та премій.

Вже у 20-х роках поточного сторіччя продукти бренду відзначені безліччю призів.

У 2020 році Lancome здобула чотири нагороди на церемонії Fragrance Foundation France Awards.

Жіночий аромат «Idole» відзначений трьома нагородами — за найкращий дизайн жіночого флакона, найкращий жіночий випуск у категорії «Professional Awards» та найкращий жіночий випуск у категорії «Consumer's Choice Awards». Духи La Vie Est Belle En Rose отримали нагороду "Consumer Choice Awards" у номінації "Кращий жіночий аромат у існуючому асортименті".

Зволожуючий крем Hydra Zen Anti-Stress Glow Liquid Moisturizer став переможцем "Elle International Beauty Awards 2021" у категорії "Догляд за обличчям".

Lancome

Історія Lancome: як стати лідером ринку

Коли Арман Петижан заснував 1935 року компанію Lancome, йому було вже 50 років. Він народився в сім'ї виноробів та ще в дитинстві познайомився з основами бізнесу та дистрибуції. До створення «Ланком» Петижан переїхав до Чилі та разом із братами заснував експортно-імпортну компанію, займаючись продажем двигунів, шампанського, тканин та парфумерії. Потім його забрали до армії, де він під час Першої світової війни виявив талант дипломата, за що йому потім пропонували високі посади. Але Арман не захотів іти у політику.

У 1925 році Петіжан повернувся до Франції і почав стажування у компанії Coty. Її засновника Франсуа Коті сьогодні називають батьком парфумерної індустрії.

Під час роботи в Coty Арман зробив висновок: Франсуа в гонитві за кількістю скомпрометував якість парфумів.

Він мріяв подарувати світу аромати, які стануть найкращими з тих, що будь-коли існували, тому з самого початку опрацьовував ідею створення розкішного парфумерного бренду.

Запуск компанії

Арман займався організаторськими питаннями, але також брав активну участь у виробничих процесах. Йому не подобалося, що індустрію краси захоплюють американські бренди. Він хотів створювати аромати, які відповідатимуть духу часу, тож зосередився на запуску власного бренду.

Дебют «Ланком» відбувся 1935 року. Для експозиції на Міжнародній виставці в Брюсселі компанія підготувала п'ять ароматів: Tendre Nuit, Kypre, Conquete, Bocages і Tropiques. Це були дивовижні духи: у шикарній упаковці, з багатим барочним характером, який суперечив моді мінімалізм. Флакони були прикрашені золотом, орхідеями, зеленим листям та молдингами з прядивної нитки. Це було повне заперечення аскетично-геометричного "ар-деко" того часу.

30-ті роки були часом, коли люди почали цінувати мистецтво. Покупці були готові витратити будь-яку суму на речі, які вони вважали особливими та цінними.

Творець колекції Жорж Делом пізніше зазначив: «У 30-ті роки не було нічого шикарнішого. У квартирі були голі мури. Якщо у вас була нова картина, ви показували її відвідувачам, а потім прибирали. Флакони для парфумів були квадратними, прямокутними чи плоскими. Ми все зробили навпаки».

Петижан запропонував аромати на будь-який смак: для жінок всіх п'яти континентах. Йому вдалося відобразити в кожному флаконі парфумів переплетення безлічі культур. Напевно, тому всі п'ять ароматів завоювали подвійні медалі виставки.

Lancome

Розвиток бренду

У 1936 році Петіжан вийшов на ринок розкішних засобів для догляду за шкірою, випустивши Nutrix - перший «універсальний крем, що відновлює». Творцям продукту вдалося поєднати з натуральною сироваткою зволожуючі олії, протеїни та вітаміни. Поживний крем із ароматом троянди швидко став популярним.

За два роки вийшов новий бестселер – блідо-рожева помада Rose de France. Тоді на піку моди були криваво-червоні тони. Тому використання рожевого кольору стало ризикованим кроком, однак майстерний запуск, професіоналізм та активність торгових представників зробили свою справу.

Петіжан вважав рекламу марною тратою грошей і був упевнений, що споживачі продуктів «Ланком» стануть найкращими особами бренду. Парфумер заснував школу Ecole Lancôme, де жінок навчали основ косметології, мистецтва макіяжу та методів торгівлі. Таку стратегію можна назвати прообразом прямого продажу та сарафанного радіо — навчені жінки з вуст в уста передавали знання та досвід, ділилися відгуками про бренд.

На початку 1950-х компанія представила парфуми Trésor. Перша версія східного мускусу від Армана Петижана у флаконі з 75 гранями, відполірованими вручну, уособлювала любов у дорогоцінній бульбашці. У 1990 році створили флакон, натхненний найкрасивішою формою цінного каменю — діаманта, що став скарбом Lancôme.

Lancome

У 1955 році бренд випускає лінійку догляду за шкірою Océane, яка містить у своїй основі корисні морські водорості. Комбінація наукових та технічних досягнень тих днів застосовується досі.

Зусилля, спрямовані на розширення ринків збуту, приносили плоди — уряди скасовували військові обмеження та експорт процвітав. У 1955-му продукцію Lancôme продавали в 98 країнах через 33 генеральних агенти, дев'ять із них були прямими дочірніми компаніями.

Незабаром лінійку бренду поповнили засоби для макіяжу, косметичні продукти та засоби догляду за шкірою. На хвилі успіху Lancôme відкрила поблизу Парижа у містечку Шевільї-Ларю завод у спеціально побудованому розкішному будинку, якому незабаром привласнили назву «Парфумерний Версаль».

1964 року застарілий менеджмент мало не призвів до банкрутства компанії. Сім'я змушена була передати активи прямому конкуренту. Так Lancôme стала одним із люксових підрозділів L'Oréal Group.

У 1965 році Lancôme вперше випустив фірмовий догляд за шкірою преміум-класу Crème Absolue. Він став революцією у цій ніші.

Lancome

1996-го бренд представив свою першу туш Lancômatique. Задавши світові новий стандарт якості, компанія передбачила розвиток усієї категорії.

У 1992 році Lancôme представив легендарний Rénergie - саме тоді, коли пластична хірургія стала користуватися великим попитом. Завдяки інноваційним дослідженням продукти бренду повертали жінкам молодість без радикальних заходів.

Сьогодні Lancôme щорічно випускає нові аромати, створює інноваційні косметичні та доглядові продукти. Бренд підтримують відомі візажисти, моделі та актриси, а дизайнери «нової хвилі» шиють сукні спеціально для його ароматів.

Lancome

Місія бренду: допомагати людям, дарувати красу та захищати природу

Lancôme допомагає жінкам досягти краси, жіночності та французької елегантності. А для розвитку спільноти та захисту навколишнього середовища компанія розробила програму «Разом дбаємо про щасливе майбутнє». Вона базується на трьох ключових пунктах:

Lancome « Допомогти світу цвісти ». Lancôme захищає всі форми біорізноманіття та знижує свій вплив завдяки інноваціям у методах вирощування сировини, формулах продуктів та упаковках. Сьогодні 99% троянд, які бренд використовує у засобах для догляду за шкірою та декоративною косметикою, є органічними. До 2025 року компанія зобов'язується досягти 100% у цьому питанні.

Lancome « Жити відповідально ». Бренд прагне надати покупцям можливість вибору на користь сталого споживання завдяки продуктам, які можна переробляти. До 2025 року 50% продуктів компанії будуть багаторазовими.

Lancome " Напиши їй майбутнє ". У 2017 році компанія у партнерстві з 16 неурядовими організаціями запустила проект «Напиши їй майбутнє». Він спрямований на усунення гендерної нерівності шляхом надання жінкам доступу до освіти за допомогою програм грамотності, стипендій та наставництва. Цим уже скористалося понад 75 тис. жінок у 19 країнах.

Нещодавно бренд запровадив ще одну програму допомоги жінкам – Words for Work: Women in Leadership. Вона спрямована на усунення неписьменності серед жінок із неблагополучних сімей. На семінарах розвивають навички читання, письма, усного мовлення та аудіювання, дають рекомендації щодо підготовки мотиваційних листів та презентацій. Учасники програми проводять день у офісах Lancôme.

Lancome

Маркетингова стратегія Lancôme

З моменту запуску перших продуктів Lancôme – це високоякісний бренд із великою клієнтською базою.

Причина успіху полягає в надійних маркетингових стратегіях, за допомогою яких компанія залучає та утримує споживачів.

Серед них:

Lancome Преміум-категорія . Бренд випускає продукти для елітного ринку, тож ціни відповідають можливостям споживачів преміум-класу.

Lancome Якість продукції . Компанія підтримує високу якість товарів та не застосовує шкідливі хімічні сполуки.

Lancome Розширення сегмента споживачів . Освоївши лінійку продуктів середньої цінової категорії згодом, компанія почала залучати середній сегмент парфумерно-косметичного ринку.

Lancome Ефективне просування . Компанія просуває бренд та продукти за допомогою топової реклами у Harper's Bazaar та French Vogue. Рекламні ролики знімають найкращі режисери та оператори, такі як Маріо Тестіно, Бріжит Лакомб та Маріо Сорренті.

Lancome Розширення представленості . Арман з першого дня прагнув світового панування. Зусилля «Ланком» зосереджені на тому, щоби бренд був присутній у більшості країн, а продукти були доступні як в ексклюзивних бутіках, так і в інших каналах збуту.

Lancome Просування в інтернеті . За допомогою сайту та профілів у соцмережах Lancôme інформує клієнтів про модні тренди та технології в beauty-сфері, а також розповідає споживачам про майбутні продукти.

Lancome Інфлюєнс-маркетинг . Ліза Елдрідж, YouTube-блогер та професійний візажист, очолила Lancôme, обійнявши посаду креативного директора французького дому. Це був перший випадок, коли професійний візажист отримав таку кар'єрну пропозицію завдяки блозі.

Lancôme не помилилися: з подачі Елдрідж в асортименті бренду з'явилися кушони-рум'яна, багатофункціональні блиски і підводка Grandiôse з «надломленим пензликом» (так зручніше проводити рівну лінію), а ще більше ста нових відтінків помади L'Absolu Rouge і стійкий тон текстурою Teint Idole Ultra 24H, яка не сушить шкіру. У випадку з Lancôme запуски виходять вдвічі вдвічі, тому що актуальність самих засобів множиться на можливості лабораторій бренду і його популярність.

Бренд розробив та провів безліч рекламних кампаній. Щоб залучити молоде покоління, компанія регулярно оновлює рекламу, а зіркові амбасадори Lancôme створюють вау-ефект. Кейт Вінслет, Люпіта Ніонго, Пенелопа Крус, Джулія Робертс та інші зірки вже давно асоціюються із французьким елітним брендом.

Одна з посольств Lancôme – американська актриса та співачка Zendaya. Рекламна кампанія I Can, We Will допомагає бренду знаходити відгук у молодих клієнтів. Ролик за участю актриси зібрав понад 1,2 млн. переглядів.

Рекламні відео бренду вчать людей, як стати щасливими та отримувати радість від дарування. Наприклад, кампанія «Життя прекрасне» розвиває просту ідею: щастя можливе лише, якщо їм ділишся.

Lancome

Фірмовий стиль та логотип бренду

Коли команда парфумерів працювала над першою колекцією парфумів, Арман сконцентрувався на імені бренду. Петижана надихала назва мальовничого лісу та невеликого замку Lancosme, який за часів його дитинства потопав в ароматі троянд. Але він вважав, що це слово звучить недостатньо жіночно. Парфумер хотів, щоб ім'я бренду стало "по-справжньому французьким" і було співзвучне з Vendôme - однією з п'яти "королівських площ" Парижа.

Слово Lancome вигадала Єлизабет д'Орнано - дружина колеги Армана. А символом бренду стала золота квітка троянди — уособлення пам'яті про рослини, які в дитинстві оточували Петижана.

Lancôme відноситься до невеликої кількості брендів, які одного разу вибирають стиль і слідують йому без змін. Компанія розробила логотип на початку історії і практично не змінювала його до наших днів.

Оскільки і в історії, і в продуктах Lancôme троянди мають першорядне значення, ключовим графічним символом бренду була і залишається витончена золота троянда. Найчастіше квітку розміщують над логотипом бренду.

Логотип на флаконах кремів і парфумів, як правило, виконують у золотих тонах, але офіційна колірна палітра бренду — монохромна. Чорні літери на білому тлі уособлюють стабільність, надійність та елегантність компанії, вказують на її цінності та професійні якості. Додаткові елементи упаковки зазвичай роблять у поєднаннях золотих та чорних або золотих та білих тонів.

Крім золотої троянди кожна лінійка продуктів має своє графічне позначення. У парфумерній продукції використовують ту ж троянду, у засобах догляду за шкірою — лотос, а в продуктах для макіяжу — ангела.

Lancome

Цікаві факти про бренд

Історія бренду «Ланком» з перших днів пов'язана з великою кількістю яскравих подій та фактів. Зібрали найцікавіші з них:

Lancome Lancôme є єдиним парфумерним брендом класу люкс, в назві якого немає імені творця.

Lancome Петижан любив прийоми та часто організовував світські заходи. Учасникам благодійних балів він дарував аромати в унікальних флаконах, що їх випускали обмеженими тиражами. Деякі з них, такі як Bouquet de Violettes та Les Danseurs, стали колекційною рідкістю.

Lancome З брендом співпрацювали Жюльєт Бінош, Ума Турман, Дрю Беррімор, Мена Суварі, Лаура Моранте, Кейт Уінслет, Енн Хетеуей, Джулія Робертс, Пенелопа Крус та Емма Уотсон.

Lancome Якось у рекламі бренду знімалася канадська модель українського походження Дар'я Вербова. А у 2012 році Lancôme випустила телевізійний сюжет за участю Вербової та зірки мультфільмів 1930-х років Бетті Буп.

Lancome "Ланком" - володар безлічі патентів на косметичні засоби. Серія найважливіших із них зареєстрована у 1975 році, коли компанія представила лінійку інноваційних губних помад та туші. Права на унікальну серію туші Lancôme, Hypnose та Definicils запатентовано у 1998 році.

На початку 60-х років компанія зіштовхнулася із фінансовими проблемами. Петижанові тоді було вже за вісімдесят. Ділова хватка ослабла, а архаїчні методи управління не відповідали вимогам часу. На будівництво «Парфумерного Версалю» пішли всі оборотні кошти. Діти та онуки Армана намагалися навести у фінансах порядок, проте ці спроби виявилися безуспішними. У цей момент на творчому шляху компанії з'явився гурт L'Oréal, який вдихнув у бренд нове життя. Завдяки її зусиллям Lancôme сьогодні – один із провідних брендів преміальної косметики.

Якщо ви теж хочете перетворити свій бізнес на бренд , зробити його впізнаваним, популярним, що викликає позитивні емоції у споживачів, звертайтеся до студії WeLoveBrands . Щоб отримати консультацію та обговорити умови співпраці, зателефонуйте нам або напишіть у месенджери.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 37

Середня оцінка 4.1 / 5