→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Infiniti: як молодому бренду вдалося стати одним із найкращих у класі люкс

164

Оцінили: 39

Зміст:
Розмір шрифту:

Infiniti: як молодому бренду вдалося стати одним із найкращих у класі люкс

Люксовому бренду групи Nissan знадобилося трохи більше тридцяти років, щоб заявити про себе у світі чотириколісного транспорту.

Є виробники автомобілів із довгою та складною історією та інші, такі як Infiniti, яким завдяки своїй активності протягом короткого часу швидко вдалося завоювати широку публіку.

Досить швидко люксовий бренд групи Nissan зміг утвердитися на ринку в якості альтернативи відомим брендам, і в короткостроковій перспективі йому судилося ще більше збільшити свою частку на ринку завдяки серії доступніших моделей.

Головне про Infiniti

  • Назва бренду Infiniti
  • Дата заснування 1989
  • Президент Роланд Крюгер
  • Галузь Автомобілебудування
  • Материнська компанія Nissan Motor
  • Офіційний сайт https://www.infiniti.ua/

Infiniti – японський автобренд, який належить компанії Nissan Motor.

Засновником люксового бренду Nissan Infiniti є Білл Брюс, який помер 28 травня 2013 року у віці 70 років. Брюс приєднався до Nissan у 1982 році та був призначений першим генеральним директором Infiniti у 1989 році, тоді ж, коли люксовий автомобіль був запущений у Сполучених Штатах. Йому також приписують впровадження концепції Infiniti «Повне володіння», яка на той час вважалася революційною. Білл Брюс пішов із Nissan у 1999 році.

З моменту запуску в США в 1989 бренд Infiniti поширився на кілька інших світових ринків. В даний час марка повертається до витоків, які заснував Брюс з новою системою іменування, натхненною першим флагманським автомобілем бренду Infiniti Q45.

Автомобілі цієї торгової марки успішно продаються по всьому світу. Офіційно їх продукцію можна придбати у США, Канаді, Мексиці, Кореї, Тайвані та на Близькому Сході. З 2006 року машини Infiniti доступні і в Україні, Росії, Казахстані. За 33 роки існування організація продала понад мільйон автомобілів. Більшість їх продажів посідає США.

infiniti

Англійський термін Infiniti (фактичне написання: "Infinity") означає "безмежність" або "нескінченність". Ще невідомо, чи дійсно автомобілі однойменної марки мають нескінченний термін служби, але факт у тому, що вони завжди приносять необмежену насолоду від водіння і надзвичайно надійні. Марка машин класу люкс визначає ідеальний баланс між продуктивністю, силою та респектабельністю, а також стає все більш популярною у світі.

Штаб-квартира INFINITI Motor Company знаходиться в Йокогама, Японія. Регіональні офіси компанії розташовуються по всьому світу, включаючи Америку, Китай та Дубай.

Величезна організація налічує понад 2750 співробітників, а її середній річний дохід перевищує рубіж 9 мільярдів.

Безпосередньо виробництво люксових автомобілів зосереджено у Японії, Північній Америці та Китаї. А неповторний зовнішній вигляд розробляють дизайн-студії в Ацугі-Ші, Лондоні, Сан-Дієго та Пекіні.

Модельний ряд Infiniti складається з компактного, середнього, вищого класу та позашляховиків. Мікро- та малолітражні автомобілі, а також комерційні машини ніколи не входили в портфоліо бренду. Infiniti FX Sebastian Vettel була першою спеціальною моделлю, випущеною обмеженим тиражем 150 екземплярів.

В даний час модельний ряд Infiniti в Україні включає п'ять варіантів :

  • Q50 – седан середнього класу.

  • Q60 – спортивне купе преміум-класу.

  • QX50 та QX60 – кросовери;

  • QX80 – позашляховик.

infinitiinfinitiinfinitiinfiniti

Всі моделі Infiniti засновані на існуючих автомобілях Nissanі побудовані на одній і тій же платформі - Nissan FM. Але є й винятки, наприклад, позашляховик QX80 створений на Nissan F-Alpha, хетчбек Q30 та кросовер QX30 – на платформі Mercedes-Benz A-класу третього покоління, а кросовер QX60 – на Nissan D.

Infiniti – світовий лідер у галузі інноваційних технологій. Виробник уже деякий час оснащує свої моделі системами попередження про виїзд зі смуги руху. У 2012 році компанія представила ще одну нову розробку: з так званою системою запобігання наїзду ззаду, перешкоди можна оптимально розпізнавати під час руху заднім ходом. Перед можливим зіткненням спрацьовують гальма.

Потім лише через два роки було представлено пряме адаптивне рульове управління (DAS). Воно відфільтровує вібрації та адаптується до індивідуальних переваг. Крім того, Infiniti зараз розробляє нову платформу для електромобілів. Автомобіль, заснований на моделі дослідження Q-Inspiration, був представлений в автосалоні Детройта в 2018 році, і виробництво планувалося розпочати - приблизно в Китаї - протягом наступних п'яти років.

Конкуренти Infiniti

Як відомо, чим успішніша і відоміша компанія, тим більше у неї сильних конкурентів. Це торкнулося і INFINITI Motor Company.

Mazda вважається одним із головних конкурентів Infiniti. Штаб-квартира компанії знаходиться в Акі-гуні, префектура Хіросіма, і була заснована у 1920 році. Як і Infiniti, Mazda також займає провідну позицію в автомобільній промисловості, але при цьому дає 281% доходів Infiniti.

infiniti

Lexus – один із головних конкурентів Infiniti. Бренд був заснований у 1983 році, а його штаб-квартира знаходиться у Плано, штат Техас. Як і Infiniti, Lexus також працює з виробниками автомобілів. У цій компанії працює на 54 250 осіб більше, ніж у Infiniti.

infiniti

Acura – третій конкурент Infiniti. Це приватна компанія, заснована у 1986 році в Торрансі, штат Каліфорнія. Як і Infiniti, Acura також досить успішно конкурує у секторі автовиробників. Порівняно з Infiniti у Acura працює на 21 055 осіб більше.

infiniti

Незважаючи на такий сильний ринок, Infiniti не зупиняється і продовжує підкорювати світ якістю, красою та швидкістю своїх автомобілів.

Благодійність та досягнення Infiniti

За всю історію свого існування з 1989 року бренд Infiniti неодноразово доводив свою перевагу та конкурентоспроможність, завойовуючи не лише серця клієнтів, а й численні нагороди та звання:

  • Найкращий преміальний кросовер року.

За версією порталу AutoGuide.com найкращим преміальним кросовером 2018 став новий INFINITI QX50.

  • Автомобіль з найкращим інтер'єром.

Також у 2018 році INFINITI стає найкращим автомобілем виставки Twin Cities Auto Show у Міннеаполісі. Цього ж року ця марка увійшла до списку автомобілів з найкращими інтер'єрами за версією видання WARDSAUTO.

  • Збереження залишкової вартості.

У 2019 році седан Q50 та кросовер QX50 зайняли призові місця у дослідженні збереження залишкової вартості від Аналітичного агентства «АВТОСТАТ».

Модель Q50 посіла друге місце в сегменті D зі збереженням залишкової вартості майже 74%, а QX50 – 3 місце в сегменті SUV (D) зі збереженням залишкової вартості 76,5%.

Модель Q50

infiniti

  • Високоміцна сталь.

У 2019 році престижною нагородою від асоціації SAE International було відзначено розробку принципово нового сорту високоміцної сталі для INFINITI QX50. Даний матеріал у конструкції машини забезпечує ряд значних переваг:

  • Загальне зниження маси допомагає добре економити паливо.

  • Вражаюча міцність підвищує загальний рівень безпеки і дозволяє робити певні секції кузова компактнішими, звільняючи додатковий простір в салоні.

  • Орден Citation of Merit.

Також У 2019 році за надзвичайно успішну палеонтологічну експедицію у пустелі Гобі (Монголія) INFINITI Motor Company удостоїли ордену Citation of Merit. Автовиробник забезпечив команду вчених надійними позашляховиками, які відіграли важливу роль у відкритті історичних масштабів.

  • Максимальний рейтинг за підсумками випробувань.

Люксовий кросовер INFINITI QX50 у 2019 році отримав 5 зірок за підсумками тестових випробувань впливової асоціації National Highway Traffic Safety Administration (Національне Управління Дорожньої Безпеки). Варто зауважити, вищу оцінку заслужили як повно- так і передньопривідна версія відомого кросовера.

  • Автомобільна технологія року.

Не можна не відзначити продуктивність 2019 року для компанії! Окрім інших перемог, чергову нагороду, а саме «Автомобільна технологія року» від порталу Roadshow, отримав двигун VC-Turbo, який дебютував на преміальному кросовері INFINITI QX50.

  • "Міжнародний двигун року".

Все той же легендарний мотор VC-Turbo, перший у світі серійний двигун внутрішнього згоряння зі змінним ступенем стиснення, оцінило журі премії «Міжнародний двигун року» (The International Engine + Powertrain of the Year Awards). Інновація була відзначена одразу у двох категоріях «Двигуни потужністю 250-350 к.с.» та «Нова розробка».

  • «Найкращий силовий агрегат року».

Видавництво Wards другий рік поспіль включило двигун INFINITI VC-Turbo до рейтингу 10 кращих силових агрегатів. У рамках конкурсу «10 найкращих двигунів року» цей мотор конкурував ще з 25 новими або суттєво модернізованими силовими агрегатами марок суперників на ринку.

  • «Найкраща покупка в класі».

Але на цьому перемоги 2020 року для Infiniti не закінчилися. У 2020 році Consumer Guide визнав популярний кросовер INFINITI QX50 найкращою покупкою в класі преміальних компактних SUV. І це третій рік поспіль!

Модель QX50

infiniti

Ця модель отримала найвищі бали за всіма можливими параметрами. Особливо відзначили стильний дизайн автомобіля і мотор VC-Turbo, який став справжнісінькою революцією, а саме першим у світі серійним двигуном внутрішнього згоряння, який оснащений змінним ступенем стиснення. Це надало моделі переваги поєднання швидкості та економії палива.

Великий список, правда? Немає сумнівів, що INFINITI справедливо заслужили своє лідируюче місце на ринку автовиробництва. Але як впливає компанія життя тієї частини суспільства, яка не відносить себе автолюбителям?

Крім ситуації зі спонсоруванням дослідницьких робіт у пустелі, які ми описали вище, Infiniti ще неодноразово були помічені у благодійності. Одним із найвідоміших прикладів є кампанія із запуску лімітованої колекції INFINITI Q60 Neiman Marcus.

Модель Q60 Neiman Marcus

infiniti

Усього 50 цих чудо-автомобілів розмістили на сторінках щорічного різдвяного каталогу преміального універмагу Neiman Marcus. Продаж запустив 2 листопада 2016 року, а ціна одного автомобіля стартувала від 63000 доларів. Щоб прикрасити свята тим, кому в цьому житті пощастило менше, компанія від кожного проданого автомобіля INFINITI Q60 Neiman Marcus перераховувала 1000 доларів до благодійного фонду The Heart of Neiman Marcus Foundation.

Здорово, що все ще існують бренди, які своєю діяльністю допомагають змінити цей світ на краще. Саме активна соціальна взаємодія, благодійність, спонсорство, незліченні нагороди та звання допомагають INFINITI утримувати довіру та любов клієнтів вже четверте десятиліття.

Історія успіху Infiniti

Infiniti – люксовий бренд Nissan Motor Group, який сьогодні очолює Роланд Крюгер. Цей бренд дуже відомий, але його історія почалася нещодавно.

Хронологія Infiniti

  1. Продаж почався в США в 1989 році, коли у них був 51 дилер. На той момент модельний ряд складався з двох моделей: седана Q45 і купе M30.

Моделі Q45 та M30

infinitiinfiniti
  1. У 1995 році компанія представила нове сімейство двигунів V6 із серією VQ. Протягом 14 років VQ потрапляв до рейтингу «10 найкращих двигунів Уорда».

  2. У 2001 році Infinity випустила перший у світі серійний автомобіль із системою попередження про виїзд зі смуги руху (LDW).

  3. Через шість років була ще одна революційна розробка - система Lane Departure Prevention (LDP).

  4. Станом на 2008 рік у великих містах Європи відкрили 30 центрів Infiniti. Перші німецькі відділення відкрилися у Гамбурзі, Дрездені та Берліні.

  5. У 2014 році назви моделей змінилися: відтоді моделі із сегментів кросовер та позашляховик стартували з QX та купе та седани з літерою Q. Першим автомобілем, який відповідав новій номенклатурі, був Infiniti Q50.

  6. 2014 року Infiniti відкрила власну інженерну академію. Вона націлена на блискучих молодих інженерів, котрі хочуть повністю реалізувати свій потенціал.

  7. Через два роки бренд об'єднався з Renault «Спортивна команда Формули-1». Ціль полягає в тому, щоб продовжувати розвивати такі технології, як гібридна система з прямим відгуком, і досягти прогресу в області характеристик з низьким рівнем викидів.

Фактично продажі Infiniti офіційно запустилися в Північній Америці 8 листопада 1989 року, і за короткий час діяльність компанії поширилася по всьому світу. Але як зародився люкс бренд від Nissan?

Бренд Infiniti заснували, щоб конкурувати з Lexus Toyota та Acura Honda: першим Infiniti був Q45, автомобіль, оснащений двигуном потужністю 278 кінських сил.

infiniti

У машині вперше було запропоновано активну підвіску. Також їх продукти супроводжувалися особливою та нав'язливою увагою до дизайнів інтер'єрів, дуже вишуканими та розкішними. Ось чому компанія Infiniti відразу на рівних боролася з такими суперниками, як Mercedes-Benz, BMW, Cadillac та Lincoln.

Дебюту в 1992 році колоритної «берлінони» J30 (створеної на заміну M30) було недостатньо для збільшення мізерних реєстрацій Infiniti: потенційні покупці все ще воліли звертатися до продуктів Acura та Lexus.

Модель J30

У другій половині 90-х ситуація дещо покращилася, а точніше у 1997 році, у зв'язку з випуском QX4 – першого висококласного позашляховика бренду, побудованого на тій самій платформі, що й Nissan Pathfinder. Він уже міг змагатися з такими, як Jeep, Land Rover, Lexus та Mercedes.

infiniti

Модель QX4

Поворотний момент для Infiniti настає у третьому тисячолітті, незабаром після початку союзу між Renault та Nissan. Завдяки значним інвестиціям японський бренд «преміум» повністю змінює свій імідж, створюючи, як завжди, серію елегантних продуктів, що також відрізняються спортивністю ліній.

Модель, яка найкраще символізує цю «зміну курсу», – це третє покоління 2002 G, в якому передній привід (і стиль Nissan Primera) змінюється на загальний задній привід, як у моделі Nissan 350Z. Особливо успішною виявилася версія купе - перша машина японської марки, що змусила серця автолюбителів битися швидше.

infiniti

Модель Infiniti G III

Завдяки цій моделі Infiniti вийшов на один рівень з BMW, а поява чарівних позашляховиків FX (2002 р.), QX (2004 р.) і EX (2007 р.) допомогла значно збільшити продажі.

Карлос Госн (президент і генеральний менеджер Nissan Motor) мав одну мету: виділити Infiniti серед своєї материнської компанії та отримати значну частку ринку.

infiniti

Саме тому бренд прибуває до Європи прямо в Женевський автосалон 2008 року та розміщує свою штаб-квартиру в Ролі, Швейцарія.

В Infiniti Europe пропонувалося 4 моделі :

  • Infiniti FX50 – спортивний кросовер, який порахував у собі високі характеристики з новим 32-клапанним двигуном V8 об'ємом 5,0 куб. см та вражаючими 390 кінськими силами (передова технологія VVEL - регульоване спрацювання клапана та підйом).

  • Infiniti G37 – розкішний седан V6 3,7 куб.

  • Infiniti G37 - купе та кабріолет-купе.

  • Infiniti EX37 – перший у світі компактний кросовер-купе з розкішним інтер'єром, піднятим сидінням та повним приводом (система AVM – Around View Monitor + ASAP – Anti-Scratch Advanced Paint).

  • Також була представлена версія M Infiniti EX37 – розкішний седан вищого сегмента, ніж G37, пізніше з'явився також гібрид (M35h – світовий рекорд найшвидшого гібрида у світі).

Модель M35h

У 2013 році Infiniti стає головним спонсором команди Red Bull Racing Formula 1, а в 2014 році назва команди стає "Infiniti Red Bull Racing": у результаті цієї співпраці з'явився Q50 Eau Rogue та особливий ультра-спортивний позашляховик Fx (QX70).

У тому ж році Infiniti представили модель Q50 - нове покоління седана G37, яка також запустила новий тип номенклатури. Цей автомобіль розрахований на найбільший сегмент, має практично купе-профіль і є першим у світі Infiniti з електронним кермовим керуванням, яке працює без прямого механічного зв'язку з колесами.

infiniti

Infiniti Q30, Infiniti QX30 та Infiniti Q60 представлені у 2016 році. Цей рік став вирішальним також для Формули 1 через перехід у команду Renault Sport F1.

2017 рік - це рік народження нового двигуна VC-T-чотирициліндрового бензинового двигуна з турбонаддувом 2,0 зі змінним ступенем стиснення від 8:1 (висока продуктивність) до 14:1 (низька витрата). Все це керується автоматично завдяки читанню стилю керування автомобілем.

Також у 2017 році відбудеться презентація інноваційного гібридного силового агрегату (Q60 Project Black S) для рекуперації енергії (ERS – Energy Recovery System).

Модель Q60 Project Black S

На жаль, 2020 став роком остаточного прощання із західноєвропейськими ринками. Компанія вирішила зосередитись на Китаї та Америці, де бренд високо цінується. Також продукція буде доступна у Росії та Україні.

Крім того, організація планує зробити 2021 рік роком «електричного прориву» та запустити перший повністю електричний Infiniti на додаток до остаточної відмови від дизельного палива.

infiniti

Місія та ведення Infiniti

Оригінальне бачення Infiniti – заглядати вперед, до нових горизонтів – досі формує бренд. Infiniti - це не спроба бути преміальним брендом для всіх, а більш особиста заява, що говорить емпіричною мовою, що стосується більшого, ніж просто статусу.

Як казав Карлос Гон, Infiniti не займається тим, що роблять усі інші. Йдеться не про копіювання традиційних консервативних уявлень про розкіш. «Ми не намагатимемося бути всім для всіх, лише для всіх».

Саме це почуття лежить в основі неослабної пристрасті Infiniti до створення автомобілів, значення яких виходить за рамки їхньої фізичної сутності - концепції, званої Graceful Strength.

Компанія прийняла на себе прораховані ризики, щоб диференціювати свої моделі від передбачуваних пропозицій, що заповнюють ринок автомобілів преміум-класу. Бренд пропонує машини, які хвилюють клієнтів новим способом. Infiniti створює моделі з характером – гарний, теплий дизайн, іноді навіть різкий та агресивний, але завжди самобутній та правдивий.

Понад 30 років мрія Infiniti жила та втілювалася у життя. Бренд вижив на такому конкурентному ринку завдяки одній речі: непохитній прихильності до найвищого рівня продуктивності, розкоші та турботі про клієнтів. Їхня місія полягає у створенні вражень від водіння, які не лише чіпають вас, а й заспокоюють. Для компанії важливо виготовляти автомобілі, які стримують обіцянку Inspired Performance.

Слоган «Inspired Performance», який розташовуватиметься під знайомим логотипом Infiniti у всіх майбутніх повідомленнях – підтверджує, що Infiniti – це розкішний бренд Performance, створений для того, щоб надихати на кожному кроці, рухаючи водія як емоційно, так і фізично. Infiniti не копіює традиційні консервативні уявлення про розкіш. Бренд Infiniti прогресивний, він йде на прорахований ризик диференціювати свої моделі, пропонуючи розкішні автомобілі, які викликають хвилювання в абсолютно новій для клієнтів манері. Inspired Performance - це обіцянка, що кожен, хто стикається з Infiniti, буде натхненний незалежно від того, чи здійснюється цей контакт через їх продукти, послуги, центри, комунікації чи корпоративні дії.

infiniti

Обіцянка бренду Infiniti - це унікальне поєднання душевного спокою, гостинності та задоволення від водіння. Їхній слоган демонструє, що автомобілі Infiniti - це набагато більше, ніж просто захоплюючі машини, які переміщують вас з одного місця в інше. Infiniti має емоційну та надихаючу привабливість, пропонуючи дуже індивідуальний стиль сучасної розкоші та поважне ставлення до найвибагливіших покупців у світі.

Додаючи цей новий слоган у всі свої повідомлення, компанія підтверджує те, що їхні клієнти вже знають і що потенційним клієнтам необхідно знати про бренд Infiniti.

Назва бренду було обрано, щоб повідомити, що з Infiniti клієнти можуть відчути нескінченно більшу продуктивність, більше дизайну та більше обслуговування.

Infiniti відомі тим, що створює досвід повного володіння, не схожий ні на що у галузі. Слоган Inspired Performance підкреслює, що є Infiniti і чого споживачі продукції можуть очікувати від кожної взаємодії з брендом.

У 1989 році, до того як Infiniti представила свій перший автомобіль, до того, як з'явилися дилери Infiniti, була місія. Тридцять років тому у першій маркетинговій кампанії Infiniti бренд був представлений як свого роду філософія, і замість машин у рекламі були зображені сцени з природою та природною красою. Ситуація змінилася, коли автомобілі офіційно почали продаватися, але саме так бренд визначав себе на ранньому етапі та відрізнявся від свого конкурента, Lexus.

Крім цих ранніх оголошень, марка виділялася з гри Lexus з Mercedes, будучи японським брендом люкс, який переслідував ентузіастів.

infiniti

Infiniti була заснована на принципах людяності, сміливості та прогресивності. Людська та клієнтоорієнтована сторона бренду виявлялася у прагненні прислухатися до клієнтів та надавати їм вибір. У майбутньому Infiniti пропонуватиме різні варіанти трансмісії, від традиційних двигунів внутрішнього згоряння до продуктивної версії e-Power та повноцінних електромобілів. Компанія впевнена, що вибір клієнтів буде ключем до подальшого розвитку їхнього модельного ряду.

Марка прагне своєю продукцією задовольнити потреби споживачів у предметах розкоші, багато з яких перейшли на вищий ринок і чекають справжнього та унікального досвіду від люксових брендів. Місія бренду полягає в тому, щоб поєднувати в автомобілях чудову японську майстерність, безшовно інтегровані технології та впевнену продуктивність для своїх клієнтів.

Infiniti люблять за філософію бренду: ніколи не здаватися, кидати виклик умовностям та бути самим собою.

За словами керівників компанії, найскладніша частина - це спробувати передбачити майбутнє люксового ринку, адже він потреби покупців постійно змінюються. Але марка переконана, що якщо дотримуватися ДНК та цінностей свого бренду, ви ніколи не розчаруєте клієнтів. І коли ви направите всю свою пристрасть та енергію на те, щоб стати виробником, який підтримує глибокий емоційний зв'язок із вашим потенційним споживачем, у вас будуть усі шанси уникнути невдач. Тому компанія знову повертається до свого коріння і планує забезпечує ще сильніший зв'язок зі своїми покупцями в майбутньому.

Фірмовий стиль бренду Infiniti

Бренд був заснований для створення нового розкішного продукту від найбільшої японської компанії Nissan для експорту в США. Назва Infiniti була обрана в 1987 році і з того часу є символом елегантності та високих характеристик.

Останньою літерою вирішили поставити "i" замість "y", як у слові Infinitу - нескінченність. Це зробило назву бренду унікальним і незабутнім.

Логотип Infiniti жодного разу не змінювався від дня його створення. І він складається із словесного знака з розташованою над ним культовою емблемою.

У слові Infiniti використовуються всі великі літери, виконані традиційним шрифтом без засічок, який нагадує Josef Pro Bold. Його розробив художник-графік Інго Ціммерман. Прямі чіткі лінії добре виглядають з широким інтервалом між шильдиком і чотирма літерами «I», що візуально розділяють Infiniti на склади.

Кольорова палітра логотипу Infiniti: традиційний монохромний товарний знак, що відображає елегантність і впевненість, ідеальний вибір для потужної та прогресивної, скромної та сильної компанії.

Знаменита емблема Infiniti - найвідоміший елемент візуальної ідентичності бренду. Він складається із стилізованого символу нескінченності, який є цифрою 8, розташованою горизонтально.

infiniti

Так само, як назва бренду має наприкінці букву «I» замість «Y», знак має гострий кут замість м'яких вигнутих ліній «вісімки».

Символ виглядає як трикутник, утворений першою та останньою літерою «I» у назві бренду. Він також є дорогою, що йде до самого горизонту, і горою Фудзі, яка є одним із найвідоміших символів Японії.

Емблема Infiniti виконується в сірому металевому кольорі при розміщенні на автомобілях, і цей колір робить її ще більш вишуканою та розкішною. Також бренд використовує підсвічування значка на деяких моделях, тому емблема стає яскравою та виглядає загадково та дорого.

У брендингу також чергуються матові та глянсові варіації значка автомобіля в залежності від моделі та її кольору, що є відмінним відображенням індивідуального підходу та нестандартного дизайну.

Значок Infiniti багатий змістом і символікою, це видатний зразок автомобільної марки, яка є сучасною, елегантною, розкішною і миттєво впізнаваною.

Цікаве про Infiniti

  • У Японії моделі Infiniti не продаються під назвою, а перейменовуються на Nisan.

  • Компанія має мережу з більш ніж 15 країн світу. Нещодавно бренд оголосив про своє рішення зосередитись на ринку елітних автомобілів підвищеної прохідності у Китаї, а особливо у Гонконгу.

  • З грудня 2012 року до всіх купе та седанів компанії почала додаватися приставка «Q», а до позашляховиків разом із кросоверами – приставка «QX».

  • Infiniti уклала контракт із Себастьяном Феттелем, відомого чемпіона світу Формули-1, який став їх першим глобальним представником та послом.

  • Операційним керівником бренду Infiniti є колишній генеральний директор американського бренду Audi Йохан де Нісшен.

  • У 2003 році в Північній Америці Nissan Skyline був перейменований на Infiniti G.

  • Infiniti був створений для американського ринку, а саме тих людей, які любили японську якість, але в той же час і автомобілі підвищеної комфортності. Тому їх фішка, яку ви знайдете в кожному Infiniti, - це аналоговий годинник.

  • Було продано понад 2,5 млн автомобілів з моменту запуску бренду у 1989 році.

  • Infiniti Q50 став найпопулярнішою моделлю марки в Сполучених Штатах в 2017 році, в той час як QX60 є продаваним позашляховиком бренду.

infiniti

  • За даними Consumer Reports, Infiniti Q70 входить до десятки найнадійніших автомобілів 2017 року.

  • Infiniti M35h став найшвидшим гібридом у світі.

  • Дослідження Simmons National Consumer, проведене серед покупців Infiniti, показало, що водії машин бренду більш ніж удвічі частіше, ніж середньостатистична людина, цікавляться останніми досягненнями в галузі автомобільних технологій.

  • Вартість обслуговування автомобіля Infiniti коштуватиме 210 доларів у перші 3 роки і до 705 доларів протягом 10 років. Якщо враховувати, що це люксовий бренд, то догляд за машиною за вартістю знаходиться в кінці списку серед конкурентів марки.

  • Хоча автомобілі продаються з 1989 року, торгівля в Японії, де бренд заснували, розпочалася лише у 2014 році.

  • Infiniti є партнером команди Renault Sport Formula 1 та бере участь у розробці революційної системи рекуперації енергії. Прототип здвоєної гібридної системи вже було представлено у рамках проекту «Black S». Ця система є результатом технічного співробітництва між Infiniti та командою Renault Sport Formula 1 і вважається першою у світі. При кожному гальмуванні та прискоренні кінетична та теплова енергія уловлюються та розумно витрачається.

Це значно підвищує продуктивність та ефективність автомобіля та дарує незабутні враження від водіння.

  • У липні 2015 року реклама QX60 2015 року імітує сцену з фільму «Канікули національного пасквілю» 1983 року. Ітан Ембрі водить QX60 і бачить білявку в Lamborghini. Поруч із Ембрі сидить Крісті Брінклі, яка зіграла у фільмі білявку на «Феррарі»

Незважаючи на свою порівняно коротку історію, Infiniti швидко прижився на світовому ринку та завоював солідну фанбазу. У цьому виробнику люксових автомобілів допомогли чітка місія, бачення та ретельно обдуманий фірмовий стиль.

Професіонали в студії WeLoveBrands допоможуть вам швидко та ефективно розвинути свій бренд . Щоб наблизитись до успіху Infiniti, потрібно лише записатися до нас на консультацію щодо гарячої лінії або в чат-боті.

А якщо ви хочете ще більше переконатись у важливості ефективної індивідуальної стратегії бренду, пропонуємо переглянути інші історії шляху відомих компаній на нашому сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 39

Середня оцінка 4.2 / 5