Брендоманія
12 Березня
ЗвениГора: форма сирних вічок має значення
Історія українського сиру під назвою ЗвениГора налічує понад 90 років. Саме у далекі 30-ті роки ще червона радянська влада згадує у своїх документах про непомітний завод у Черкаській області. Сьогодні це одне з найпотужніших підприємств, яке виробляє традиційні та авторські сири, вершкове масло та продукцію для Європи.
12 Березня
Стожар – бренд української олії з «Головним у середині»
Соняшникова олія, на якій не тільки безпечно, а й корисно смажити, – інновація від Стожару. Нова рафінована дезодорована шеф-масло має точку димлення в 227⁰С, що виключає розкладання жирних кислот і виділення канцерогену.
12 Березня
Бренд Глобине: 5 заводів – одна мета
Глобине – один із провідних виробників ковбасних та м'ясних, а тепер уже й молочних виробів України. Успіх бренду полягає в тому, що він зумів поєднати забуті традиції та рецептури з новими технологіями виробництва. Глобине як група компаній виросла із невеликої бійні. Вона стала одним із найбільших гравців, який визначає нові тенденції у виробництві м'ясо-молочної продукції всього українського ринку.
12 Березня
«Волошкове поле»: молочний бренд родом із квітучих лук.
Сумнівна натуральність магазинного молока – та причина, через яку багато покупців не ризикують додавати його до сімейного раціону. Існує думка, що практично всі молочні заводи консервують молоко на зиму і назад видобувають його з порошку.
12 Березня
Varus: мережа супермаркетів, що дарує «різномаїжжя»
Національна мережа супермаркетів, яка входить до п'ятірки лідерів серед продуктових рітейлерів країни за обсягом виручки, налічує 116 торгових точок, 21 900 найменувань товарів, 92 000 м кв. торгової площі та 9 000 співробітників. Це все Варус.
29 Лютого
Samsung: історія створення та еволюція «зіркового» бренду
Компанія, яка кілька разів «стояла біля обриву», вміє балансувати на межі та миттєво реагувати на зміни, – так можна описати відому у всьому світі південнокорейську корпорацію Samsung. У той час, коли багато компаній «здулися», не витримавши труднощів і конкуренції, Samsung не тільки встояв, але й перетворився на найбільшого світового виробника електроніки. Як це сталося і через які кризи пройшла компанія та її засновник, розповімо у цій статті.
29 Лютого
Історія успіху Netflix: з прокатної компанії до мультимедійного гіганта
Шанси на те, що ви зустрінете людину, яка нічого не чула б про Netflix, дуже малі. Зараз ця назва у всіх на вустах, оскільки компанія підкорила мільйони сердець у всьому світі і заробила мільярди доларів. У чому секрет успіху Netflix? Як невелика компанія з прокату дисків перетворилася на мультимедійного гіганта? Розглянемо у цій статті. Читайте та надихайтеся.
29 Лютого
Puma – спортивний бренд як символ сили, швидкості та гнучкості хижої кішки
А ви знаєте, що бренд Puma з'явився через сварку двох братів? Хочете дізнатися, як так вийшло і звідки взялася ідея про дику кішку? Читайте статтю та дізнайтеся цікаві деталі.
29 Лютого
Adidas: як створити галузь та утримувати в ній лідерство
Коли на світовий ринок вийшла компанія Nike, скептики стверджували, що епоха Adidas добігає кінця. Коли Nike вирвався у світові лідери, вони прогнозували, що Adidas не витримає конкуренції та незабаром розвалиться. Незважаючи на всі передбачення, бренд живе, приносить мільярдні прибутки і продовжує радувати своїх шанувальників дивовижними новинками.
29 Лютого
Nike: історія про те, як обійти конкурентів та стати брендом №1
Історія Nike розповідає про те, як звичайний продавець взуття став мільярдером, створив спортивну імперію та дав життя бренду, який сьогодні вважається найціннішим у світі. Nike живе спортом, підкорює нові вершини та надихає інших на небувалі досягнення. А починалося все з 1000 доларів та однієї ідеї. Бажаєте дізнатися подробиці? Тоді читайте цю статтю.
29 Лютого
Pampers: історія створення памперсів та розвиток бренду
Когда мы говорим о памперсах, чаще всего имеем в виду не конкретный бренд, а просто подгузники. Pampers настолько закрепился в сознании потребителей, что слово «подгузник» уже мало кто употребляет, т.е. название бренда стало именем нарицательным.
Первые непромокаемые одноразовые подгузники для детей появились именно под брендом Pampers, и сейчас, спустя почти 60 лет с момента их создания, это самая популярная марка подгузников во всем мире. Что же помогло бренду столько времени удерживать лидирующие позиции? Читайте в этой статье.
29 Лютого
Lay’s – перший американський бренд чіпсів, який досі утримує лідерство на ринку
Багато хто любить чіпси, а деякі взагалі не уявляють собі життя без них. А чи знають любителі цих хрустких картопляних скибочок, коли і за яких обставин вони вперше з'явилися?
29 Лютого
Victoria’s Secret – бренд, який змінив ринок спідньої білизни та не витримав змін
Популярний жіночий бренд Victoria's Secret, який щорічно дарує споживачам казку, переносячи їх у світ гламуру, багато чого побачив своїм життєвим шляхом. Він з'явився, щоб допомогти чоловікам вибирати чуттєві подарунки для своїх дружин, прагнув популяризувати сексуальну білизну і мріяв зробити розкіш доступною кожній жінці. І йому це вдалось.
29 Лютого
Kleenex – емоційний бренд, який піклується про споживачів
У наш час важко уявити, щоб день пройшов без сухих та вологих серветок, туалетного паперу та гігієнічних засобів. Адже колись люди не знали, що це таке. Вони хворіли, витирали носа тканинними хустками, клали їх у кишеню і займалися своїми справами далі. Але потім з'явився бренд Kleenex та полегшив людям життя.
29 Лютого
Sony: інновації, які допомагають здійснювати мрії
Мало хто знає, що такий відомий світовий бренд, як Sony, починав свій шлях у невеликій кімнаті без вікон в універмазі, що постраждав від пожеж та з тріщинами по всьому фасаду.