Блог
4 Січня
Приклади вдалого ребрендингу
Якщо глянути на ребрендинг у світовому масштабі, можна побачити безліч вдалих прикладів. Ми вирішили відібрати п'ятірку найцікавіших, на наш погляд, та розповісти про них вам.
4 Січня
Тренди моушн дизайну 2025
Хто хоче застарілий дизайн для свого сайту, лендінгу, логотипу, реклами тощо? Правильно – ніхто. Усі хочуть бути на хвилі, щоб ресурс відповідав останнім модним тенденціям графічного дизайну. Якщо ви не шанувальник ретро і хочете знати, в який бік рухатися, щоб не застрягти у минулому, читайте про головні тренди моушн-дизайну 2025 року у цій статті.
3 Січня
Градієнти як спосіб надати сучасного вигляду фірмовому стилю вашої компанії
Градієнти привертають увагу завдяки своїй красі, при цьому легко створювати. Поряд із простими, мінімалістичними фігурами колірні інгредієнти ефективно передають сенс. Популярність цієї естетики пояснюється необхідністю спрощення дизайн-процесу, що є важливим аспектом мінімалізму як найбільшого тренду у графічному дизайні 2020 року.
3 Січня
Ілюстрації “від руки”: у чому суть стилю
Ілюстрацію від руки малюють за допомогою уяви, сприйняття та навичок. Тобто в процесі малювання не буде використано: проектори, лінійки, графічні планшети та інші напрямні. Ця техніка малювання є основою для розвитку Ваших здібностей. Практика від руки – ключ до швидкого, ефективного малювання та створення оригінальних дизайнів чи творів мистецтва.
3 Січня
Тенденції графічного дизайну 2018
2018 рік – час експериментів, яскравих кольорів та повного розриву шаблонів. Давайте пройдемося за основними трендами графічного дизайну 2018 року, щоб не відставати від світу.
2 Січня
Негативний простір: як створити виразний та інтригуючий дизайн
Дизайн – це не лише векторні фігури, зображення, шрифти та кольори, але ще й вільний простір навколо тексту та картинки. Ці області відіграють вагому роль, оскільки визначають межі об'єктів, створюють зв'язки між ними та впливають на сприйняття інформації. Такий простір називається negative space. Негативний простір, тобто порожнеча навколо зображень і написів, допомагає донести потрібний посил до аудиторії, робить текст і картинку зрозумілішою, інколи ж утворює окремий цікавий символ, привертаючи тим самим увагу споживачів.
2 Січня
Матеріальний дизайн – доступність, адаптивність і сучасність
З кожним роком все актуальнішим стає такий напрямок як матеріальний дизайн. Він заснований на тактильній взаємодії та поєднує основні принципи дизайну з технологіями. При цьому напрям не стоїть на місці, а постійно розвивається, наповнюючись новими фішками і дозволяючи реалізовувати різні рішення.
2 Січня
Гайдлайн у дизайні: що це і в чому його особливість
Брендинг підвищує впізнаваність компанії та продукту, допомагає відбудуватися від конкурентів та залучити нових клієнтів. Щоб досягти успіху та побити власний рекорд із продажу, треба систематизувати всі дані про айдентику. Для цього і потрібний гайдлайн – норми та принципи для коректного використання компонентів фірмового стилю.
2 Січня
Мемфіс: поганий смак чи джерело натхнення?
Як мемфіський рух проти «доброго смаку» надихає дизайнерів сьогодні? Цим питанням вже ставилася Сара Барнс у 2018 році. Приходить в голову лише одна відповідь – тренди циклічні і іноді навіть найбожевільніші тенденції знаходять спосіб знову привернути увагу дизайнерів. Тому мемфіський дизайн, який на початку нульових здавався безглуздим та епатажним, знову популярний серед законодавців смаків.
2 Січня
Дитячий стиль: суть і переваги
Кожен дитячий бренд транслює повідомлення двом різним аудиторіям: дітям та їхнім батькам. Тому він не повинен бути поблажливим та примітивним. Дитячий дизайн вимагає продуманої витонченості та грамотної розстановки пріоритетів у візуальних ефектах: символи, кольори, шрифти, що спливають. Бренд, розроблений у дитячому стилі, розповідає історію пригод, а це має на увазі наявність персонажа (талісмана). Ці талісмани можуть стати для дітей друзями, з якими вони зустрічатимуться щодня за сніданком.
2 Січня
Ретро стиль у дизайні – йдемо в минуле для створення атмосферного сьогодення
У минулому можна знайти безліч джерел натхнення, тому дизайнери повертаються до нього знову і знову для створення креативних та емоційних робіт. Напрямок, який використовується для оформлення нового у дусі старовинного, отримав назву ретро-стиль. Такий дизайн приваблює аудиторію та формує з нею особливий зв'язок. Він створює неймовірну атмосферу та викликає почуття ностальгії.
2 Січня
Арт-деко – стиль для створення вражаючого дизайну
Поєднання вишуканості та прямолінійності, краси та розкоші, геометрії та контрастних кольорів – все це приховується в такому популярному міжнародному стилі як арт-деко. Це стиль, який вчить насолоджуватися життям зараз, не заглядаючи в майбутнє і не повертаючись у минуле.
2 Січня
Американський кітч – емоційний стиль чи вульгарність?
Звучить як «несмак» і «халтура», але відрізняється епатажем та запереченням авторитетів. Був проявом масової культури, а сьогодні є добрим комерційним інструментом у рекламі, маркетингу та дизайні. Про що мова? Звичайно ж, про такий стиль як американський кітч.
2 Січня
Стиль ампір – дизайн, який відображає характер і цінності бренду
Для отримання оригінального дизайну слід використовувати нестандартні та сміливі рішення, у тому числі й у питанні вибору графічних стилів. Адже з їхньою допомогою можна підкреслити індивідуальність компанії, показати переваги продукту та залучити нову аудиторію.
2 Січня
Геометричний стиль: фокус на формі та патернах
Бажаєте надати елегантності та презентабельності корпоративному дизайну вашої компанії? Тоді привабливий геометричний стиль – те, що вам потрібно. Ця тенденція в дизайні актуальна в усі часи і здатна освіжити візуальний образ вашого бренду, наголосивши на його перевагах.