→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Тренди моушн дизайну 2019

189

Оцінили: 43

Зміст:
Розмір шрифту:

Тренди моушн дизайну 2019

Хто хоче застарілий дизайн для свого сайту, лендінгу, логотипу, реклами тощо? Правильно – ніхто. Усі хочуть бути на хвилі, щоб ресурс відповідав останнім модним тенденціям графічного дизайну. Якщо ви не шанувальник ретро і хочете знати, в який бік рухатися, щоб не застрягти у минулому, читайте про головні тренди моушн-дизайну 2019 року у цій статті.

 

1. З'єднання 2D та 3D-графіки

Стилі в сучасній графіці, що рухається, постійно змішуються між собою, нашаровуються і знову розбігаються в сторони. Тому часом досить важко визначити, де закінчується 2D і починається 3D. Сьогодні спостерігається тенденція накладання простих 2D-елементів, на кшталт тексту чи графіки, на 3D-об'єкти. Найчастіше цей прийом використовується у створенні фільмів, моделюванні, анімованих логотипах, інженерній анімації та архітектурних відмальовках. Популярність цієї техніки пояснюється тим, що з її допомогою можна набагато простіше та наочніше показати ідею та складну концепцію за допомогою реалістичних картинок, які можна розглядати як завгодно.

moushen1

 

2. Безшовні переходи

Очікується, що техніка безшовних переходів виявиться на піку популярності цього року, хоча вона й до цього мала великий попит. З одного боку, процес безшовної анімації складніший і трудомісткіший, але з іншого – графіка плавних рухів виглядає набагато елегантніше та гармонійніше. У техніці безшовних переходів немає видимих стрибків та перерв між сценами. Всі кадри та рухи персонажів плавно перетікають один в одного, наче хвилі. В результаті користувачі бачать гіпнотичну розповідь про ваш продукт або послугу, яка зачаровує і не дає відірвати погляд. Графіка з безшовними переходами завжди виглядає виграшно, привертає увагу і виділяється, тому є ефективним засобом просування.

moushen2

 

3. Рідкий рух

Техніка рідкого руху є однією з найгарячіших у моушн-дизайні. Для неї характерні плавна зміна картинок і сцен, що підносить рух рідини на абсолютно новий рівень і робить її супер-популярною. Це дизайн-гра, яка припаде до смаку всім, хто втомився від незграбності та чітких геометричних форм і хоче перейти в чомусь зовсім іншому та сучасному. Техніка рідкого руху має на увазі всіляке використання скручування, плавних вигинів, бризок, розгонистих мазків, абстрактних крапель. Для персонажів характерні витягнуті, зігнуті кінцівки. Такий відеоряд ніби зациклює на собі свідомість того, що дивиться, і змушує аналізувати інформацію.

moushen3

 

4. Зерно та шум

Ще один тренд 2018 року. Зерно використовують, щоб стилізувати зображення під шум камери, що у свою чергу спотворює візуальний ряд. Ці прийоми надають ролику потрібний настрій і характер, а також поєднують елементи графіки, які допомагають зробити розповідь про компанію або її послуги яскравішою та індивідуальнішою. Нове незвичайне зображення допомагає залучити та утримати увагу цільової аудиторії, зацікавити її своїм продуктом. Такий незвичайний прийом, взятий із кінематографа, може суттєво підвищити конверсію.

moushen4

 

5. Анімація найвищої якості

Будь-яку цільову аудиторію приваблює лише високоякісна анімація, тому від надмірної лінійності краще відмовитись. Моушн-дизайн поєднує в собі творчість, фантазію, колір і зміст, і в результаті користувач бачить перед собою шедевр, який через скрупульозно опрацьовані візуальні ефекти розповідає унікальну історію, передає емоції, показує індивідуальність компанії, впливає на цільову дію, стимулює просування. Все це підвищує важливість якості моушн-дизайну.

moushen5

 

6. Більше GIF

GIF мають невеликі масштаби та широку доступність, тому чудово привертають увагу цільової аудиторії та є чудовим способом поділитися новою інформацією. Особливо дієві GIF у соціальних мережах. У 2018 році їх можна та потрібно активно використовувати компаніям для продажу своїх ідей, товарів та послуг на просторах інтернету.

moushen6

 

7. Анімований логотип

Прекрасний потужний тренд 2018 року, що дозволяє швидко захопити цільову аудиторію. Анімований логотип привертає увагу та доступний практично для всіх цифрових пристроїв. Ці переваги дозволяють йому яскраво виділитися на тлі всіх інших логотипів. Від дизайну інтернет-ресурсу залежить дуже багато - конверсія, залучення цільової аудиторії, утримання її уваги, стимулювання клієнтів на здійснення цільової дії, популярність у цифровому просторі та багато інших факторів.

moushen7

 

Тому дизайн потрібно ретельно продумувати, адже неякісна або низькосортна візуалізація може «вбити» навіть найвигіднішу пропозицію та найоригінальнішу послугу. Довіряйте дизайн свого інтернет-ресурсу тільки професіоналам, які створять яскравий стиль, що запам'ятовується за останніми тенденціями web-дизайну .

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 43

Середня оцінка 4.4 / 5