→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Сувенірна продукція: різновиди та особливості

193

Оцінили: 46

Зміст:
Розмір шрифту:

Сувенірна продукція: різновиди та особливості

Сувенірна продукція підвищує впізнаваність бренду, посилює лояльність споживачів та викликає у них приємні емоції. Це чудовий спосіб налагодити стосунки з клієнтами та збільшити продажі, адже навряд чи знайдеться людина, яка відмовиться від презенту, хай навіть невеликого. А зробивши ексклюзивний та авторський подарунок, ви наголосите на цінності одержувача. Перетворити навіть найпростіший сувенір на особливий можна за допомогою оформлення. До того ж, дизайн допомагає створити подарунок, який відображатиме характер та інтереси одержувача. Замовити розробку ненудного та унікального дизайну сувенірної продукції можна у студії WeLoveBrands.

 

Сувенірна продукція – підвищуємо впізнаваність та відокремлюємося від конкурентів

Сувенірна продукція – це різні товари з логотипом та/або іншими елементами фірмового стилю компанії, які дарують клієнтам, партнерам, співробітникам тощо. Іншими словами, це приємний бонус за лояльність людини до вашого бізнесу.

 

Для чого потрібна сувенірна продукція?

 

Підвищує впізнаваність бренду . Кожна компанія, яка бажає збільшити продаж, має виділятися серед конкурентів, запам'ятовуватися споживачам і викликати в них лише приємні асоціації. Досягти цього допомагає сувенірна продукція. Невеликі подарунки з елементами фірмового стилю компанії не тільки порадують ваших клієнтів, але й нагадуватимуть вас щоразу при використанні предмета.

Збільшує охоплення та залучає нових покупців . Сувенірна продукція – додатковий спосіб залучити та надовго утримати увагу споживачів. Роблячи подарунки, ви будете зміцнювати свій імідж і викликати у людей позитивні емоції, а отже, лояльність споживачів збільшуватиметься.

Замінює або доповнює візитівку . Вручаючи потенційному клієнту візитну картку, ми розраховуємо на те, що він збереже її і незабаром звернеться до нас. Щоб візитівка не загубилася серед контактів інших фірм, прикріпіть до неї сувенір (ручку, блокнот, флешку та ін.). Такий презент можна вручити окремо, якщо на ньому будуть вказані ваші дані. Погодьтеся, клієнт охоче візьме у вас календар чи щоденник, ніж звичайну візитку.

Вносить різноманітність до рекламної кампанії . Споживачі швидко втомлюються від реклами, особливо однотипної. Щоб звернути на себе увагу та представити продукт по-іншому, можна влаштувати промо-акцію та роздати сувенірну продукцію.

 

Щоб сувенірна продукція працювала на вас і виконувала свої функції, вона має відповідати низці вимог. Яких? Розглянемо далі.

 

Вимоги до сувенірної продукції

 

користь – річ, яку ви подаруєте клієнту чи партнеру, має бути практичною та корисною, тому краще попередньо дізнатися про інтереси одержувача (якщо це можливо);

оригінальність – сувенірка не повинна бути надто простою або навпаки химерною, але при цьому добре, якщо вона виділятиметься серед інших предметів на офісному столі (якщо йдеться про канцелярське приладдя);

приємний зовнішній вигляд – дизайн продукції має бути сучасним та привабливим;

відповідність іміджу компанії та статусу одержувача – сувенірну продукцію слід підбирати залежно від того, кому ви її вручаєте.

 

Так, своєму бізнес-партнеру ви навряд чи вручите звичайну пластмасову ручку або кишеньковий календар, а якщо хочете провести промо-акцію, то не роздаватимете дорогі подарунки.

При виборі сувенірів слід відштовхуватись і від фінансових можливостей організації. Наприклад, відомому бренду не варто економити на якості продукції, яку треба буде роздати, а невеликі компанії не повинні розоритися, проводячи рекламні акції та роблячи подарунки.

Сувенірна продукція: види та призначення

Товари для брендування підбираються залежно від того, хто має вручати сувеніри і де це відбуватиметься.

Наприклад, на регіональних виставках та в ході рекламних кампаній роздають недорогі предмети (ручки, пакети, папки тощо), а для бізнес-форумів та свят підійдуть якісні та статусні речі (годинник, елітний алкоголь, органайзери та ін.). Тобто. для різних приводів слід використовувати певну категорію товарів.

Звідси випливає, що вся сувенірна продукція поділяється на цінові сегменти, тематичні групи та категорії. Розглянемо їх докладніше.

 

Сегменти

 

Дешевий – товари, призначені для промо-акцій та масової роздачі

Середній – сувеніри для офіційних та святкових заходів

Недорогий – продукція для презентацій, виставок та конференцій

VIP – подарунки для керівників та VIP-клієнтів

 

Категорії сувенірної продукції

 

Промо – це сувеніри, розраховані на широку аудиторію, тому випускаються у великій кількості. Їхня мета – познайомити споживачів з діяльністю компанії або конкретним продуктом. До цієї категорії можна віднести недорогі товари, такі як ручки, блокноти, пакети, брелоки, чашки, запальнички та ін.

Бізнес -сувеніри дарують бізнес-партнерам, постійним клієнтам та співробітникам на корпоративах. На продукції обов'язково має бути логотип компанії, яка дарує сувенір. Серед товарів – годинник, ексклюзивні та дорогі ручки, флешки, нагороди, алкогольні напої в оригінальній упаковці, щоденники та ін.

VIP – ексклюзивна продукція, призначена для стратегічних партнерів, важливих замовників, інвесторів, чиновників, членів делегацій, учасників конференції та ін. Як правило, такі сувеніри випускаються в обмеженій кількості та без фірмових знаків компанії-дарувальника. Сюди можна віднести витвори мистецтва (скульптури, картини), сувенірну зброю, ювелірні вироби, годинники відомих брендів та ін.

Нестандартні – це авторські та емоційні сувеніри. Вони випускаються в одиничному екземплярі, тим самим наголошуючи на неповторності подарунка. Часто сувеніри відбивають індивідуальність одержувача, оскільки готуються спеціально йому з урахуванням його інтересів та особливостей характеру. Нестандартні подарунки – це вироби з кераміки, дерева, каменю, шкіри та благородних металів.

 

 

Основні групи сувенірів

 

Канцелярські товари : ручки, візитниці, щоденники, календарі, маркери, блокноти і т.д.

Одяг та текстиль : футболки, кепки, уніформа, сумки, пледи

Брелоки : звичайні або з додатковими функціями (з ліхтариком, відкривалкою)

Особисті : запальнички, попільнички, трубки, м'ячі, ракетки, рамки для фотографій, фотокниги і т.д.

Посуд : чашки, келихи, склянки, тарілки та ін.

Предмети інтер'єру : настінні годинники, вази, картини та ін.

 

Кожна група та категорія має свої особливості, у тому числі щодо дизайну. Адже цілком природно, що оформлення футболки відрізнятиметься від оформлення ручки чи упаковки елітного алкоголю.

Щоб отримати нестандартну та цікаву сувенірну продукцію, довірте розробку дизайну професіоналам, а саме студії WeLoveBrands. Наші дизайнери готові втілювати в життя креативні ідеї та нестандартні рішення, звісно, з урахуванням ваших побажань. Замовити можна на сайті або по телефону.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 46

Середня оцінка 4.2 / 5