→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Ілюстрації “від руки”: у чому суть стилю

189

Оцінили: 44

Зміст:
Розмір шрифту:

Ілюстрації “від руки”: у чому суть стилю

Ілюстрацію від руки малюють за допомогою уяви, сприйняття та навичок. Тобто в процесі малювання не буде використано: проектори, лінійки, графічні планшети та інші напрямні. Ця техніка малювання є основою для розвитку Ваших здібностей. Практика від руки - ключ до швидкого, ефективного малювання та створення оригінальних дизайнів чи творів мистецтва.

 

У графічному дизайні термін - «від руки» зазвичай застосовується до малювання традиційним способом, з використанням альбому та олівців. А щодо образотворчого мистецтва та креативного дизайну цей термін розширюється. Тобто порушенням вважається навіть те, що Ви знаходите джерело уяви у фото, іншому натюрморті, у чудово красивому кущі троянд, що росте у дворі. А в цифрових малюнках деякі художники вважають порушенням правил використання шарів, гумки, попередніх наборів пензлів тощо.

Західна термінологія розрізняє малювання від руки та живопис, незважаючи на те, що в обох завданнях часто використовують подібні засоби. Малювати можна сухими матеріалами або рідким середовищем. Стиль наголошує на спостереженні, вирішенні проблем і композицію. Незважаючи на те, що деякі з цих правил вважаються трохи екстремальними, доведено, що якщо малювати, не використовуючи сторонню допомогу, ви ще більше розширите свої можливості як художник-ілюстратор-початківець. Ви не зможете стати видатним дизайнером, якщо техніка малювання від руки вам не знайома. Природно існують інші елементи мистецтва, які мають значення для поліпшення навичок, але вільний стиль відкриває новий світ можливостей для творчості.

Історія

Ілюстрації від руки – одна з найдавніших форм самовираження людини, існування печерних малюнків, піктограм, абстрактних концепцій це підтверджує. Ескізи та картини, створені в доісторичні часи, зрештою були стилізовані та спрощені, що призвело до розвитку писемності у тому вигляді, в якому ми її знаємо сьогодні.

freehand-illustrations
Бик та інші тварини з печери Ласко, Франція
freehand-illustrations
Промальовування кистей рук належать до найдавніших зразків мистецтва

Малювання поза мистецтвом: цікавий факт

Незважаючи на популярність малювання у мистецтві, його практика не обмежується лише цією областю. У XII столітті ченці в монастирях Європи, до того моменту, коли папір не був ще широко доступним, використовували хитромудрі малюнки для підготовки ілюстрованих манускриптів на пергаменті.

Ілюстрація з боку. Як вони можуть послужити бізнесу?

Бренд використовує малювання від руки, як можливість показати свою унікальність та причетність до сучасних трендів. Компанії використовують ілюстрації намальовані вручну у рекламі товарів, а й у самому товарі. Відома компанія-гігант Reebok запустила на ринок кросівки, які стали частиною найбільшої кампанії "It's a Woman's World". Чим унікальний цей продукт? Кросівки випущені у колаборації з Distortedd (відома художниця). До речі, у цій кампанії взяло участь безліч відомих блогерів та письменників жінок.

freehand-illustrations

То навіщо ж бізнесу потрібні ілюстрації від руки?

 

freehand-illustrations Це відмінний спосіб змусити покупця зупинити свій погляд на продукті, що рекламується . І будьте певні, він запам'ятає візуальне подання навіть тоді, коли його не зачепить текстова інформація!


freehand-illustrations Виклик позитивних емоцій . Найнудніша тема буде пожвавлена картинкою намальованою від руки. Навіть якщо Ви потрапили на сторінку сайту, яка не існує, вибачення не так будуть приємні, як намальований від руки милий котик.


freehand-illustrations Можливість легко пояснити складне . Наприклад, Вам необхідно пояснити дітям, із яких частин складається комп'ютер, а при використанні намальованих від руки ілюстрацій процес може стати простим і веселим.

 

Перше знайомство зі скетч-ілюстрацією

Що таке скетчі? Як намалювати скетч? Ці питання актуальні для ілюстраторів та дизайнерів, які лише починають створювати ілюстрації "вручну". Перше та основне правило: забудьте, що таке перфекціонізм! Бажання створити ілюстрацію з ідеальними пропорціями демотивує та лякає. А страх і невпевненість це зовсім не те, що потрібно ілюстратору чи дизайнеру, які тільки починають працювати у цьому стилі.

У чому різниця між скетчингом та скетч-ілюстрацією? На створення скетч-ілюстрації необхідно витратити більше часу не тільки через ретельне промальовування деталей, але й через те, що потрібно продумати загальну композицію заздалегідь, підібрати інструменти та матеріали.

Види скетчингу

Міський . Ілюстрація міської архітектури. В одному проекті, автор ніби вихоплює і знімає шматочок чужого життя. Часто цей різновид скетчингу використовують архітектурні бюро та проектні майстерні.

freehand-illustrations

Їстівний . Ілюстрація їжі. На сьогоднішній момент один із найпопулярніших видів скетчингу, який використовується не лише в кулінарних книгах та журналах, а й у сувенірній продукції.

freehand-illustrations

Трavel . У кожній роботі цього стилю відображено враження від подорожей, архітектури, нової їжі та культурних особливостей країни. Тобто travel-скетчинг за фактом поєднує 3 різновиди скетчів.

freehand-illustrations

Fashion . Створення «живих» малюнків образів та його деталей: одягу, взуття, аксесуарів. Як правило fashion-скетчі малюють із людською фігурою. Цей стиль використовують: модельєри, художники по костюмах та закрійники.

freehand-illustrations

Флористика . Скетчі популярні у флористів та декораторів. Їх використовують для створення ілюстрацій декору заходів, де використовувалися квіткові композиції.

freehand-illustrations

Насамперед, хочеться наголосити, що на відміну від звичного образотворчого мистецтва, скетчінг дає ілюстратору чи дизайнеру більше можливостей для реалізації своїх творчих проектів.

Стиль "від руки" у графічному дизайні та ілюстраціях

Боку звернено “вручну” ескізи, проти плоских векторні зображення.

Для прямої взаємодії зі студентами, плоский стиль векторний ідеальний. Він використовує просту ділову палітру та робить повідомлення чітким та зрозумілим. Для того щоб додати глибини, використовуйте ледь помітні тіні та відблиски.

freehand-illustrationsfreehand-illustrationsfreehand-illustrations

Незалежно від того, чи намальована ілюстрація вручну і використовується в піксельному дизайні або Ви створили його за допомогою векторів, вона передасть грайливу естетику та самобутність. Walking Designs черпав натхнення з пригод у відкритому просторі, не в майстерні, і завдяки цьому з'явилася низка ілюстративних брендів. Він зареєстрований в Instagram, і це для шанувальників його творчості чудовий шанс побачити, як створюються начерки майбутніх шедеврів, можливість спостерігати, як неочищені ідеї стають готовим продуктом.

Айдентика «вручну»: логотип та фірмовий стиль

Сьогодні маркі чорнило та папір замінює сучасне програмне забезпечення та планшети і тому можна легко забути про те, що спочатку логотип малювався вручну. Тобто відомі фірмові знаки 60-х, 70-х та 80-х років були створені без комп'ютера. З того часу наявність цифрових інструментів зробило процес проектування значно простішим. Але незважаючи на це, дизайнери все ще використовують цей стиль під час створення логотипів та фірмового стилю.

freehand-illustrations
@ Tommi Mell

Буквені написи боку звернено вручну

Монограми або літерні написи, створені вручну – це класика стилю. Вони діють аналогічно особистому підпису власника бренду. І оскільки немає однакових підписів, літерний напис створений вручну гарантує унікальність логотипу. Цей стиль ідеальний для компаній, що займаються продажем натурального мила та невеликих кафе.

Логотип з боку звернено вручну

Логотип у стилі ескізу чудова ідея якщо Ваш бренд прагне створити теплу та затишну айдентику. Як правило, його використовують підприємства пов'язані з експериментальними продуктами та турботою про навколишнє середовище, кафе, ферми і навіть меблеві магазини.

freehand-illustrations
@ Lynette Spry

Ілюстрація вручну використовується в упаковці товарів

Так, існує безліч ілюстрацій на упаковках товарів, які просто вселяють благоговіння. Ілюстратор із Парижа Аліса Дес створювала ілюстрації для пакування шоколаду при використанні кольорових олівців. І цю роботу цілком можна відзначити хештегом бодіпозитив.

Відомий дизайнер Гаррі Скотт Ньюлін під час створення ілюстрації у стилі коміксів явно орієнтувався на молодий сегмент ринку. У дизайні упаковки стримана кольорова палітра, яка наголошує на оповідальні ілюстрації. Тому, побачивши продукт у споживача, виникає гостре бажання взяти його в руки і почати читати.

Малюнок у стародавньому стилі зупиняє покупця і змушує подивитися на упаковку шоколадної плитки уважніше, спонукає їх дізнатися не лише про бренд, а й культуру, яку він відображає. Анна Родігеро дизайнер із Сицилії створила вручну ілюстрацію для пакування шоколаду Assai у стилі ацтеків, яка розповіла давню історію із сучасним візуальним присмаком.

Стиль від руки у веб- та smm-дизайні

Коли мова йде про веб- і smm-дизайн, найчастіше спадає на думку барвистий графічний дизайн. Але насправді реальність буде іншою, тому що у повсякденному житті не існує предметів ідеальних пропорцій та кольору. Тому, щоб створити унікальний дизайн, дизайнеру потрібний творчий підхід. Наприклад, Ви самі можете намалювати сайт чи хоча б якісь елементи дизайну вручну. Дизайнери у 2020 році стверджують, що блискучі, глянсові елементи офіційно застаріли. Вони також припускають, що наступного року веб- та smm-дизайн стане більш витонченим та орієнтованим на користувача. І цього року вже можна помітити як тренди, які раніше часто доводилися до крайнощів, почали пропонувати мінімалізм у тонкому, витонченому стилі.

freehand-illustrations
@ SETTERS agency
@ Lena Novoselova
@ Anastasiia Zueva

Цього року зокрема користувачів знайомлять з трендами, де помірно використовуються мальовані та рукописні елементи. Але при створенні дизайну сайту з боку зверненими від руки елементами, пам'ятайте про юзабіліті. Не варто нехтувати питаннями зручності використання, тому що незалежно від того намальовані елементи сайту вручну чи ні, необхідно, щоб вони успішно справлялися зі своєю функцією.

Ілюстрація вручну: приклади у СНД

Шоколад Оленка

Ілюстрацію для пакування продукту намалював художник Микола Маслов у 1966 році. До речі, натхненням для ілюстрації служила реальна п'ятирічна дівчинка Надія Герінас. Автор ілюстрації при створенні змінив «Оленці» колір очей з карих у блакитні та витягнув овал обличчя. Так з'явилася упаковка легендарного шоколаду «Оленка», який став сувеніром для туристів, які приїжджають на територію Росії.

freehand-illustrations

Компанія «Як вдома»

Компанія з реалізації кулінарної готової продукції, приготовленої за традиційними рецептами «Як удома» використовувала елементи ілюстрації, намальовані вручну на упаковці, щоб звернутися до своїх споживачів. Намальовані вручну елементи дизайну розповідають про процес приготування.

Набір шоколаду «Мамин Статут»

Ілюстрація від руки в стилі дитячого малюнка. Колірна гамма спокійна та затишна. Шоколадні цукерки білоруського виробництва з креативним оформленням точно привернуть увагу покупця спогадами малюнків, які дарують діти своїм мамам.

freehand-illustrationsfreehand-illustrations

Приклади у світі

Etsy

Дивно, але бренд електронної комерції Etsy для своєї реклами вибрав ілюстрації, намальовані вручну. І ілюстративний стиль платформи включає комбінацію різних химерних форм, персонажів та предметів, які були виставлені на продаж. Завдяки споглядальному та доброзичливому ефекту, платформі вдалося донести, що Etsy безпечне та надійне місце для людей, які продають свою творчість в інтернеті.

freehand-illustrations

Компанія Mailchimp

Навіть якщо Ви поспішаєте серфіті пропозиції електронного маркетингу в інтернеті, пропустити в поспіху ілюстрації Mailchimp не вийде частково через неймовірно яскравий відтінок жовтого кольору, частково через химерний характер намальованих вручну зображень. Завдяки особливій енергетиці схематичного стилю створюється враження швидкості, яка йде пліч-о-пліч з місією бренду - зробити електронний маркетинг швидким і зрозумілим для своїх споживачів.

freehand-illustrations

Компанія «Basecamp»

Компанія створила дизайн у стиль мультфільму намальованим вручну, і це як ковток свіжого повітря серед плоских Векторні ілюстрації. І улюблена тисячами їхніх споживачів частина веб-сайту – портретні ілюстрації, намальовані від руки для кожного члена їхньої служби підтримки. Завдяки цьому несподіваному ходу компанії вдалося продемонструвати індивідуальні особливості людей, які стоять за брендом, зробивши їх більш доступними.

Розробка дизайну в ручному стилі: де замовити, ціна...

Здається, що дебати в компаніях на тему: кого краще найняти дизайнера, який працює на фрілансі або брендингове агентство, ніколи не припиняться. Отже фрілансер чи агенція?

Ціна

Так, для великого бізнесу висока ціна якісних послуг не буде проблемою. Але ось у малому бізнесі та в стартапах бюджет, як правило, обмежений.

Якість

Якщо міркувати теоретично, то якість має бути найголовнішим аргументом на користь ухвалення рішення. Але всі ми, ймовірно, чули прислів'я – «Кожен отримує те, за що платить».

Гнучкість

Незалежно від низьких цін та хорошої якості, проект не принесе Вам жодної користі, якщо буде виконаний із запізненням.

Досвід

Якщо найняти недосвідченого фрілансера з дуже низькою вартістю послуг, то ця помилка, як правило, обходиться дорожче.

Брендингова агенція WeLoweBrands накопичила безцінний досвід, щоб втілювати в життя складні комплексні проекти, особливо коли проект ще «сирий» і має великі обсяги. Використовуйте наш чат-бот, щоб пояснити свої потреби та дозвольте нашим фахівцям взяти у Вас інтерв'ю, щоб дізнатися про ціну.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 44

Середня оцінка 4.3 / 5