Блог
5 Вересня
Стиль Ар Нуво: «назад до природи», або дизайн як мистецтво
Розглядаючи різні стилі, які сьогодні використовуються під час створення дизайну графіки, меблів, інтер'єру, кераміки, текстилю, не можна не згадати про Ар Нуво. Даний художній напрямок має досить багату історію, яка отримала продовження і в сучасному світі. Давайте познайомимося із цією цікавою концепцією ближче.
5 Вересня
Скандинавський стиль – для створення дизайну з нордичними нотками
Неординарний скандинавський стиль настільки привабливий, що став відомим не лише на своїй батьківщині, а й у всьому світі. В даний час скандинавський дизайн користується великою популярністю завдяки своїй простоті, виразності та універсальності (він підходить як для використання в інтер'єрах та архітектурі, так і в одязі та графіці).
5 Вересня
Дада: повернення авангарду
В одних людей поєднання окремих незв'язаних між собою елементів в одному об'єкті чи композиції викликає інтерес, в інших, навпаки, не знаходить розуміння. Якщо ви ставитеся до першої групи, то швидше за все стиль під назвою «Дада» не залишиться непоміченим вами. Про те, що це не найвідоміша в образотворчому мистецтві авангардистська течія, і йтиметься далі.
5 Вересня
Квітковий стиль: чарівність жіночністю
Що протиставити маскулінно-брутальному дизайну? Звичайно, істинно жіночний квітковий (або квітково-вінтажний) стиль. При цьому оформлення в такому стилі має виглядати красиво і привабливо, щоб, побачивши його, не виникало сумнівів у наявності почуття смаку у тих людей, які «стоять» за брендом і пропонують свої товари або послуги.
5 Вересня
Хвиля як символ свободи, енергії та нескінченного руху
Здавна хвилі вважаються одним із основних символів моря чи океану. До того ж, усі ми живемо у хвильовому середовищі, яке складається з різних коливань (звукових, електромагнітних). Тому не дивно, що хвильова тематика в широкому значенні цього поняття знайшла своє відображення у різних напрямках дизайну (графіці, поліграфії, айдентиці, оформленні веб-сайтів тощо).
5 Вересня
Контрастний стиль – можливість запам’ятатися з першого погляду
Елементи та принципи дизайну мають вирішальне значення для успіху графічного дизайнера. А оскільки контраст є одним із таких важливих принципів, а контрастність як стиль — це набагато більше, ніж чорне та біле, велике та маленьке, цікаво розглянути цю тему докладніше.
5 Вересня
Логотип для барбершопа – відображає характер і викликає бажання відвідати салон
Барбершоп – більше, ніж перукарня. Це унікальне місце, де чоловіки можуть розслабитися, упорядкувати себе і поспілкуватися на різні теми. Тут збираються ті, хто хоче створити цікавий образ та стильно виглядати. І допомагають їм у цьому майстри, для яких стрижки, догляд за бородою та вусами – не просто робота, а стиль життя.
5 Вересня
Типографічний стиль у дизайні
Щоб донести до цільової аудиторії специфіку своєї діяльності, зовсім не обов'язково використовувати зображення в логотипі/фірмовому дизайні: досить цікаво зі смаком обіграти назву з літер. І типографічний стиль якраз слугує відповідним інструментом для вирішення цього завдання.
5 Вересня
Логотип для розплідника собак: як викликати інтерес і підвищити довіру
Розплідник собак – особливе місце, в якому можна знайти захисника та вірного друга на все життя. Заводчики пропонують різні породи собак, включаючи вихованців з родоводом та різними нагородами, і часто вони коштують чималих грошей. Щоб збільшити продаж, необхідно залучити покупців, зачепити їх за живе та викликати довіру. З цим завданням чудово справляється оригінальний логотип для розплідника собак.
5 Вересня
Логотип для політичної партії – надійність, серйозність, упевненість
Ви напевно знайомі з фразою: “по одягу зустрічають, а за розумом проводжають”. І справді без привабливого зовнішнього вигляду успіх малоймовірний. Причому не має значення, до якої сфери це стосується. Ось і у веденні бізнесу зовнішність дуже важлива. Естетичний корпоративний стиль привабить багато клієнтів. Тому радимо звертати увагу на зовнішній вигляд своєї компанії. А особливо – на логотип.
5 Вересня
Логотип для спа-салону – краса та релакс
Логотип – це обличчя будь-якої компанії. Його бачить потенційний клієнт, вперше стикаючись із вами. Тож саме від логотипу залежить, чи захоче споживач мати з вами справу.
5 Вересня
Логотипи для хімчисток і пралень – чисто і красиво
Логотип – це невід'ємна частина іміджу будь-якого бізнесу. Це не проста картинка, яка просто допомагає покращити репутацію фірми. Функцій у логотипу набагато більше.
5 Вересня
Супрематизм: який він?
Більше 60 великих маніфестів почали народжуватися з 1800 року, за допомогою них весь світ «прочитав» естетичні послання, які хотіли донести художники. Серед них була робота поляка Каземира Малевича «Супрематична композиція», вона також стала свого роду візуальним маніфестом. Незважаючи на написане Малевичем есе, що пояснює філософію та цілі супрематизму, всі проблеми та концепції можна прочитати візуальною мовою цієї картини. Суть супрематизму – геометричні форми та основні кольори. Малевич пише у своєму есесі «Я зруйнував кільце горизонту… Захоплюватися відтворенням пейзажів більше не можу, адже злодій не може захоплюватися ногами, закутими в кайдани».
5 Вересня
Гарний логотип – запорука успіху маркетингової компанії!
Логотип це чи не найважливіший елемент корпоративного стилю. Перше, що бачить потенційний клієнт, знайомлячись із вашою компанією. Іншими словами, лого – це обличчя бренду. Те, що уособлює вашу філософію та ідею.
5 Вересня
Логотип для зоомагазину
Логотип – це найважливіша складова корпоративного стилю будь-якої компанії. Без гарного лого клієнти навряд чи зацікавляться вашими послугами. Адже, як кажуть, зустрічають по одязі, а проводжають — з розуму.