→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Як назвати бренд одягу?

172

Оцінили: 41

Зміст:
Розмір шрифту:

Як назвати бренд одягу?

Щоб вигадати круту назву для бренду одягу, потрібні дві речі: глибокий аналіз цільової аудиторії та продумування фірмового стилю в найдрібніших деталях. Тоді все це складеться в одну єдину картинку та народиться ідеальна назва. Ну, це загалом. А докладний та покроковий розбір неймінгу для бренду одягу читайте у статті. 

 

Крок №1. Визначити цільову аудиторію

kak-nazvat-brend-одежды   kak-nazvat-brend-одежды

 

Насправді, це основний пункт, від якого залежить рішуче все - як ви позиціонуватимете себе на ринку, які тригери використовувати, який фірмовий стиль розробляти. Навіть слоган із логотипом залежать від специфіки ЦА, що вже говорити про назву бренду. Характеристика цільової аудиторії має бути всебічною та максимально детальною – ви повинні чітко розуміти, до кого бренд звертається і яким буде ваш бізнес у майбутньому.

Наприклад, одного визначення «одяг для чоловіків» недостатньо. Тому що одяг для ділових чоловіків та юних студентів кардинально відрізняється. Якщо у ваших планах виведення на ринок нового бренду молодіжного одягу (для креативних хлопців з відмінним почуттям гумору, які цінують якість та індивідуальність), то назва має бути крутою, «забійною», навіть із гумором. Логотип такого бренду одягу, до речі, має підтримувати цю стилістику та бути стильним, яскравим та обов'язково сміливим.

А ось неймінг для бренду весільних суконь буде вже зовсім іншим. У цьому випадку назва має бути елегантною, витонченою, ніжною, м'якою і т.д.

Крок №2. Вивчити конкурентів та ринок загалом

kak-nazvat-brend-одежды   kak-nazvat-brend-одежды

 

Індивідуальний стиль і несхожість на решту, це, звичайно, добре. Особливо у світі модних брендів. Але перш ніж розпочинати свій шлях у модному бізнесі, шори все-таки краще зняти. Особливо якщо ви новачок в моді. На конкурентів можна і треба дивитися, причому дуже уважно та вдумливо. Не для того, щоб переймати (копіювати) їх стиль, а навпаки – щоб створити щось доволі відмінне. Аналіз конкурентів дозволить визначити їх сильні та слабкі сторони та за рахунок цього вигідно від них відбудуватися. Оцінка ринку дозволяє визначити, що надміру і чого не вистачає, і запропонувати аудиторії свій ексклюзивний бренд (з крутою назвою, зрозуміло), який закриє її потреби.

Крок №3. Розробити стратегію бренду та позиціонування

kak-nazvat-brend-одежды   kak-nazvat-brend-одежды

 

Пам'ятайте: щоб стати по-справжньому крутим і популярним брендом, який від клієнтів не має відбою, ви повинні продавати не речі, а стиль життя. Сьогодні брендів одягу так багато, що однією тільки якістю тканини вже нікого не здивуєш. І тим більше не завоюєш любов споживачів. Сам по собі одяг, як і неймінг бренду, – лише призма, через яку ви показуєте характер, своє бачення світу, цінності та пріоритети, що для вас любов і стиль. І тоді люди, у яких ваше позиціонування знайде відгук, стануть постійними клієнтами. Та ще й друзів приведуть.

Щоб грамотно подати бренд, визначити його позиціонування та правильно все це транслювати цільової аудиторії через фірмовий стиль та неймінг, звертайтесь до студії WeLoveBrands.

Крок №4. Розробка назви

kak-nazvat-brend-одежды   kak-nazvat-brend-одежды

 

До вибору назви для бренду одягу починають тільки після того, як буде визначено позиціонування. Це дозволить створити максимально привабливий для аудиторії та відповідний для бренду нейм. Влучна назва залучатиме потенційних клієнтів і при цьому відсіюватиме всіх «непотрібних» відвідувачів. Наприклад, до магазину одягу під назвою «Пишна краса» підуть жінки з розкішними формами та обсягами явно більше за «емочки». Це дуже вдала назва, яка чітко та зрозуміло позиціонує бренд одягу.

Крок №5. Тестування назви

kak-nazvat-brend-одежды   kak-nazvat-brend-одежды

 

Процес неймінгу рідко закінчується лише одним варіантом назви. Зазвичай їх кілька. Щоб вибрати найкраще, потрібно їх протестувати на представниках вашої цільової аудиторії. Для цього зазвичай використовуються фокус-групи – вони визначають, яка назва краще звучить, сприймається та запам'ятовується. Звичайно, остаточне рішення залежить від власника бізнесу, але на думку фокус-групи бажано враховувати.

 

Як підібрати ідеальну назву для бренду одягу: 6 способів

 

 

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

Розповісти про суть бренду

Це, мабуть, один із найпростіших способів неймінгу. Тим паче, для бренду одягу. Взяти, наприклад, найвідоміший у всьому світі британський бренд Accessories. По суті це звичайний мас-маркет, який займається продажем аксесуарів. Власне, саме це і відбивається у назві. Очевидно, що простішої і зрозумілішої (отже запам'ятовується) назви для бренду аксесуарів на сьогоднішній день і не знайдеш.

Ще один яскравий приклад – французький бренд одягу Vetements. Назва так і перекладається у французьку, як «одяг». Тому покупцям (принаймні, франкомовним точно) відразу стає зрозуміло, в чому суть цього бренду, що він виробляє і продає.

У США також є відомий бренд одягу з досить однозначною назвою American Apparel, яка так і перекладається «американським одягом». Цей нейм прямо відбиває продукцію компанії та передає її спеціалізацію.

Незважаючи на те, що всі три бренди належать до різних цінових сегментів, підхід до назви вибрав однаковий. Втім, власники не помилилися, адже працюють нейми однаково добре для кожної цільової аудиторії.

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

 

Перенести весь акцент на емоції

Для неймінгу чудово підходить такий варіант, як вибудовування образу компанії навколо емоційно забарвленої назви. Головна перевага цього німію в тому, що споживач на підсвідомому рівні вибудовує асоціативний ряд. Наприклад, британська компанія Next позиціонує себе як ультрамодний, стильний бренд, який завжди в тренді. Інша британська компанія Oasis виробляє одяг для дівчат, який позиціонує, як розкіш та насолоду. Власне, назва ця дуже навіть недвозначно транслює.

А що вам каже назва Esprit de Corp? До речі, назву можна перекласти як «честь мундира» та як «дух єдності». Враховуючи, що цільова аудиторія бренду – жінки віком від 25 років, які вже сформувалися як особистості, знають чого хочуть, завжди стильно одягаються, але водночас люблять простоту – назва чудово підходить, транслюючи правильні цінності для цієї категорії споживачів.

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

Рифмовані назви та звучні слова

Назви, які мають риму та чіткий ритм, запам'ятовуються найкраще та приємні для слуху. Відмінний приклад такої назви Flip-Flop (бренд не одягу, а взуття, але все ж таки). Компанія випускає пляжне взуття, зокрема, спеціалізується на виробництві в'єтнамок. Всі ми знаємо, що саме цей звук видають шльопанці під час ходьби, тому назва чітко доносить суть бренду до аудиторії. До того ж flip-flop – це і є шльопанці (в'єтнамки) англійською мовою. Так що в цьому неймі відмінно поєднується ритміка, звучність слів та розповідь про суть бренду. Тому назву бренду та його спеціалізацію так легко запам'ятати.

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

 

Використовувати ім'я автора

Найчастіше творець бренду одягу та дизайнер – це одна і та сама людина. Тому називати бренд його ім'ям – логічне та правильне рішення. Адже це полегшує ідентифікацію продукції для клієнтів, а саму фірму відмежовує від конкурентів.

Успішних прикладів такого неймінгу дуже багато – це найвідоміші бренди у світі моди: Tommy Hilfiger, Yves Saint Laurent, Prada, Tom Tailor, Stella McCartney, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Dior, Chanel і таке інше. Серед українських брендів можна виділитись Andre Tan, Pustovit, Victoria Gres, Litkovskaya. До речі, такий неймінг відмінно працює не тільки з брендами одягу, але також з парфумерією, взуттям, аксесуарами, білизною та ін.

Нейми з ім'ям творця також можуть містити назву категорії товару, що випускається брендом, або зрізаний варіант прізвища. Наприклад, Ozerianko Bags, COAT by Katya Silchenko, Navro, Anna K.

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

Назви, не пов'язані із суттю бренду

У світі модного одягу досить часто трапляється, що компанії вибирають назви, які не мають жодного (навіть віддаленого) відношення до вироблених товарів. Так, наприклад, всесвітньо відомий бренд Columbia був названий на честь річки, яка протікала неподалік будинку засновників компанії. Жодного відношення до одягу не має назва Comme des garcons і тим не менш, це всесвітньо відомий японський бренд класу люкс, який добре впізнають і запам'ятовують.

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

 

Використовувати гумор

Дитячий одяг - це завжди цікавий для неймінгу об'єкт, так як цілком сприймає (і навіть вітає) гумор, фантазію, запал і казковість. Назви таких брендів повинні розчулювати та веселити, транслюючи пустотливий дух дитинства. Загалом поле для фантазії просто величезне.

Наприклад, з гумором підійшли до розробки назви в голландській компанії Imps+Elfs, що дослівно перекладається як «чортики+ельфи». Головне, що грайливий та кумедний стиль дитячого одягу в даному випадку абсолютно підходить назві.

Chicco – відомий італійський бренд дитячого одягу – перекладається, як «росточок», «зернятко». Творці вибрали назву, що викликає ласкаві, ніжні, добрі, теплі асоціації, і абсолютно не помилилися.

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

kak-nazvat-brend-одежды

 

 

 

 

Відобразити характер одягу у назві

Різні категорії одягу, як, втім, і різні його стилі, відрізняються своїм емоційним посилом. Насамперед, тому що спрямовані на різну цільову аудиторію, яка веде свій особливий спосіб життя, має свої цінності, стиль поведінки та позиціонування себе у суспільстві. Навіть подія, для якої створюються цілі лінії одягу, впливає на назву. Мова про весільні сукні.

Бренди весільних суконь та вечірнього вбрання – це окрема ніша для неймінгу. Багато власників брендів віддають перевагу назвам, які транслюють елегантність, високий стиль, витонченість і водночас м'якість, ніжність, романтику. Хоча, якщо дизайнерські сукні, то бренд в більшості випадків носить ім'я творця: VERA WANG, MONIQUE LHUILLIER, BADGLEY MISCHKA, AMSALE, REEM ACRA.

kak-nazvat-brend-одежды

Бажаєте, щоб бренд одягу отримав круту та звучну назву? І щоб воно при цьому добре запам'ятовувалося і виділялося серед конкурентів? Замовляйте неймінг у студії WeLoveBrands. Ми створюємо ємні, яскраві нейми, які повністю відображають характер вашого бренду одягу, транслюють потрібний емоційний посил і передають цінності бренду. І звичайно, які миттєво запам'ятає вашу цільову аудиторію.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 41

Середня оцінка 4.2 / 5