Блог
26 Вересня
Дизайн упаковки кави
З чого зазвичай починається ранок, якщо не з чаю? Правильно, з кави. Без ароматної чашки улюбленого напою багато хто просто не уявляє початок нового дня. Тому каву можна сміливо назвати продуктом «першої потреби» у споживчому кошику середньостатистичного українця.
26 Вересня
Дизайн упаковки для молока та молочних продуктів. Порівняння тенденцій в Україні та країнах Європи
Коли ми хочемо купити продукт, в першу чергу звертаємо увагу на упаковку, а потім на ціну і склад. Це відбувається на підсвідомому рівні: ми не відповідаємо за цей процес і не розуміємо, чому одні продукти привабливі та викликають довіру, а інші відштовхують.
26 Вересня
Дизайн упаковки нового товару
Правильний дизайн упаковки без перебільшень можна порівняти з талановитим фотографом. Так само, як майстер з фотокамерою вміє уявити обличчя моделі у найбільш вигідному ракурсі, так і бездоганно виконана упаковка здатна показати товар споживачеві у найпривабливішому вигляді.
7 Вересня
Оригінальні візитки адвокатів
У ділових відносинах передача візитки своєму клієнту чи партнеру є дуже важливим жестом. Особливо у юридичній сфері. Тому до створення образу візитної картки слід відповідати відповідально. Незважаючи на всю серйозність професії адвоката, його візитка не обов'язково має бути строгою та стриманою.
7 Вересня
6 стилів + 6 трендів у графічному дизайні упаковки
Поруч із такими чинниками, як ціна, якість товару та її виробник, для споживача має значення зовнішнє оформлення, тобто. Упаковка. Якими б перевагами не відрізнялася продукція, бездумно і несмачно виконана упаковка дуже часто може перекреслити всі старання компанії-виробника донести її до користувача. У зв'язку з цим на стадії розробки дизайну важливо грамотно відшукати і застосувати той стиль, який відображатиме внутрішній вміст упаковки.
7 Вересня
Найкращі логотипи брендів одягу
Для логотипу бренду одягу важливо бути не тільки незабутнім, але й пізнаваним, а й стильним. Тому що він є квінтесенцією стилю всієї компанії, відображаючи її бачення дизайну та сприйняття гармонії форм та кольору. У цій статті ми розглянемо найкращі логотипи брендів одягу всіх часів.
7 Вересня
4 типи назв чоловічих магазинів: розбір польотів
Вибір назви для магазину – одне з найважливіших завдань під час відкриття бізнесу. Очевидно, що особливе значення має неймінг для магазинів одягу, тому що конкуренція в цій ніші досить жорстка. Щоб обійти всіх конкурентів за популярністю, підвищити ступінь лояльності клієнтів і сформувати правильний образ, потрібно розробити ємну, круту назву. Про особливості неймінгу для чоловічих магазинів поговоримо у цій статті.
7 Вересня
Неймінг кав’ярні: як назвати кафе
Як придумати назву для кав'ярні, якщо окрім слова “кава” нічого не лізе в голову? Де черпати натхнення для неймінгу та які взагалі бувають підходи до цього процесу? А може, ще й лайфхаки якісь є? Звичайно є – це ж студія WeLoveBrands. І лайфхаки, і підходи, і невичерпні джерела натхнення – цим усім і поділимося у статті. Читайте.
7 Вересня
Як назвати бренд одягу?
Щоб вигадати круту назву для бренду одягу, потрібні дві речі: глибокий аналіз цільової аудиторії та продумування фірмового стилю в найдрібніших деталях. Тоді все це складеться в одну єдину картинку та народиться ідеальна назва. Ну, це загалом. А докладний та покроковий розбір неймінгу для бренду одягу читайте у статті.
6 Вересня
Бриф на логотип: шукаємо відповіді на важкі запитання
Нам завжди ліньки. Ми хочемо, щоб важку роботу за нас робили інші: відповідали на запитання, планували та створювали новий продукт. Коли справа стосується розробки логотипу, виходить те саме. Нам ліньки складати технічне завдання і на пальцях пояснювати дизайнерам, що ми хочемо отримати в результаті.
6 Вересня
Кольори для логотипу: найкращі відтінки та вдалі поєднання
Чи знаєте ви, на що насамперед звертають увагу потенційні клієнти? На ваш імідж. А імідж насамперед складає вдало оформлений логотип. Адже, як не намагайся, зустрічають по одязі. Тож “з'їхати” зі створення крутого лого не вийде.
6 Вересня
Як обрати назву фірми?
Неймінг – це маркетинговий процес, що вимагає дуже серйозного відношення. Тому що назва для фірми – те саме, що ім'я для людини: дається з народження і супроводжує все життя. До речі, правило 7 секунд, згідно з яким людині достатньо лише семи секунд для оцінки іншої людини та формування думки про неї, працює і з назвами компаній.
6 Вересня
Як придумати назву бренду?
Що робити, якщо потрібно вигадати назву бренду, а ідей ні? Або є купа варіантів, але всі вони якось не дуже підходять – хочеться чогось унікальнішого і крутішого? За що хапатися, які методики використати, де шукати натхнення? Саме про це і поговоримо у статті.
6 Вересня
Прозорість як арт-елемент для створення контрасту, акценту та візуальної інтриги
Щоб зв'язати між собою вашу компанію та її корпоративний стиль, не обов'язково використовувати підписи, логотип, супровідний текст чи обрамлення. Вирішити це завдання допоможе дизайн із використанням прозорих елементів, який асоціюватиметься у вашої цільової аудиторії саме з вашим бізнесом.
6 Вересня
Швейцарський стиль: точність і функціональність до найдрібніших деталей
Про вишуканий швейцарський годинник і найсмачніший швейцарський шоколад чув практично кожен. У цій статті мова піде про відоме більш вузьке коло людей поняття, як «швейцарський дизайн». Ось уже близько 100 років він не втрачає своєї актуальності і сьогодні дозволяє успішно реалізовувати завдання сучасного бізнесу.