→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Оригінальні візитки адвокатів

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Оригінальні візитки адвокатів

У ділових відносинах передача візитки своєму клієнту чи партнеру є дуже важливим жестом. Особливо у юридичній сфері. Тому до створення образу візитної картки слід відповідати відповідально. Незважаючи на всю серйозність професії адвоката, його візитка не обов'язково має бути строгою та стриманою.

 

Дизайн візиток для юристів теж може бути оригінальним та цікавим, з розумною часткою гри та гумору. У цій статті ми покажемо, як це виглядає насправді.

Візит юридичної компанії: актуально чи ні?

Якщо в деяких сферах бізнесу візитівка втратила свою актуальність, то юридична діяльність передбачає наявність ділових аксесуарів як елементу іміджу та статусності. Адже професіонал, який займається питаннями правосуддя, має приділяти увагу всім нюансам щодо його роботи. Тому візитна картка є обов'язковим елементом арсеналу юриста, який прагне створити власну клієнтську базу. Погодьтеся, кваліфікована допомога адвоката як фахівця з правових питань може знадобитися кожному без винятку. Дуже важливо, щоб контактні дані професійного юриста завжди були під рукою його потенційних клієнтів.

advokatadvokatadvokat

Щоб підкреслити свою солідність і дотриматися правил ділового етикету, необхідно дотримуватись деяких норм в оформленні візитки адвоката. Це не говорить про те, що вона має бути виконана у консервативному стилі. Класичний білий фон та помірне додавання яскравих елементів на вашій візитці скаже потенційним клієнтам про наявність у вас гарного смаку, індивідуальності та прогресивного мислення. Іміджу солідності адвокату додасть візитна картка, в якій поєднуються чорний, золотий чи срібний. Використання чорно-білого варіанта говорить на користь професіоналізму та статусу спеціаліста. А ось візитки червоного, зеленого або жовтого кольору виглядатимуть вульгарно.

Тому колірне оформлення візитної картки адвоката також важливе, як і інформаційна складова.

advokat

Що написати на візитівці юриста?

Необхідний мінімум інформації, який потрібно розмістити на візитівці спеціаліста з юридичних послуг, включає:

  • назва юридичної фірми;

  • ПІБ адвоката;

  • контакти: телефон, месенджери, посилання на сайт, електронна пошта, QR-код (якщо є);

  • спеціалізація;

  • інформація про ліцензію як елемента, що забезпечує довіру.

Всю інформацію краще розміщувати блоками, а ключові моменти відзначати жирним шрифтом. Контакти та ім'я власника візитки мають відрізнятися за стилем написання. Шрифт, що читається – дуже важливий елемент візитки.

Клієнти адвоката – не ті люди, які надають перевагу екстраординарному підходу до справи. Тому не варто робити ставку на нестандартне оформлення тексту.

advokat

Дозволяється вказувати лише ім'я та контакти, якщо ви відомий фахівець.

Крім того, на візитівці можна розмістити зображення ваги правосуддя або Феміду. Уникайте зображення кольорів, пелюсток або орнаменту. Вигадливе оформлення може показати вас як несерйозного фахівця. Також згубно позначається на іміджі юриста клішироване оформлення. Пошукайте цікаве зображення, наприклад, терезів правосуддя, а не перше, що трапилося. Або зовсім від нього відмовтеся.

І останнє. Візитка має виглядати цілісною, а всі її частини рівноцінними, тобто не перевантаженими текстом чи зображеннями.

Стериотипи та шаблони в дизайні адвокатських візиток

Які асоціації викликає словосполучення «візитка адвоката»? Практично завжди – це терези Феміди разом із самою Фемідою, діловий костюм «з голочки» або суддівський молоток. Рідше – ручка, перо для письма та лавровий вінок. Звичайно, виглядає все це статусно, дорого, престижно і водночас банально, нудно та нецікаво.

 

advokatam1

 

За та проти нестандартних рішень візиток в адвокатській сфері

Просвіти у цій тузі з'являються, коли юристи наважуються використовувати фантазію та креатив у дизайні своїх візиток. Тоді виходять оригінальні картки, які привертають увагу цільової аудиторії та зацікавленість у послугах. Нестандартний підхід до оформлення візитки зазвичай йде адвокату лише на користь, бо показує майбутнім клієнтам, що в залі суду фахівець так само хитрий, спритний і може вигадати успішну та нестандартну лінію захисту для найскладнішої справи.

Ось наочні приклади того, наскільки яскравим та оригінальним може бути дизайн візиток для адвокатів:

advokatam2 advokatam3 advokatam4

 

Такі візитні картки наочно демонструють результат роботи професійного адвоката, тому ефективно впливають сприйняття цільової аудиторії. Набагато краще, ніж затертий образ ділового костюма, який більше говорить про дорожнечу послуг, ніж про їхню якість.

Оригінальні візитки адвокатів у сімейних справах

Є цікаві оригінальні рішення для адвокатів щодо шлюборозлучних процесів:

Такі візитки прямо транслюють знайомі відчуття для всіх подружжя, яке проходить через розлучення. Тому в очах цільової аудиторії вони створюють правильний образ адвоката, який добре знає емоції своїх підзахисних і добре розуміється на шлюборозлучних справах.

 

advokatam5

 

Оригінальні візитки авто юриста чи адвоката

А ось приклад оригінальної візитки для адвоката, який займається справами, пов'язаними з водінням у нетверезому стані:

Це дуже зручний дизайн візитки, що наочно візуалізує вузьку спрямованість роботи адвоката. Просто, креативно та зрозуміло. Така картка чудово запам'ятовується і, швидше за все, першою виникне в пам'яті людини, яка потрапила в таку ДТП.

 

advokatam6

Дизайн візитки адвоката або юриста, що запам'ятовується

Втім, дизайн візитки для адвоката може бути яскравим і незабутнім навіть без показу його спеціалізації. Наприклад, як у цих візиток:

advokatam7 advokatam8 advokatam9

 

Достатньо докласти трохи зусиль, «включити» фантазію і зважитися бути сміливим, щоб отримати яскраву креативну візитку. Як видно на прикладах візиток для адвокатів, навіть у юридичній сфері можна виділитися та завоювати інтерес цільової аудиторії лише однією візиткою.

Візитки відомих адвокатів. Топ 10 цікавих дизайнів

Перш, ніж замовити розробку власної візитної картки, можете надихнутися оригінальними і стильними варіантами оформлення візитівок затребуваних юристів. Саме завдяки безпосередньому дизайну їхніх візитних карток адвокати стали відомі.

  1. Іванов Андрій Романович – візитна картка солідна та лаконічна. З одного боку розміщено логотип, а з іншого – ім'я, посада та три контакти. Всі ці елементи надруковані акуратним білим шрифтом на чорному гладкому папері.

    advokat

  2. Франк Філіп – адвокат і правовий консультант має солідну та ефектну візитку, яка виглядає дорого. На ній розміщено мінімум інформації. З одного боку на чорному тлі нанесений напис (назва юридичної фірми) та логотип золотим чорнилом. З іншого боку зверху чорним чорнилом надруковано ім'я та посаду, а внизу – всі можливі способи зв'язку. При цьому простір посередині звільнено з тексту.

    advokat

  3. Джон Кью Паблік – адвокат. Його візитна картка виглядає оригінально за рахунок того, що на неї розміщено зображення чорного піджака з білою сорочкою та червоною краваткою. Піджак займає весь простір візитки, і на чорному тлі білим шрифтом надруковано текст: ім'я адвоката, адреса та контакти.

    advokat

  4. Джеймс Махон – адвокат із розлучень. Його візитка виглядає звичайною, крім того, що посередині вона легко розділяється навпіл за рахунок пунктирної лінії. На одній та іншій половині нанесені однакові контакти адвоката, щоб ними змогли скористатися пари, які вирішили розлучитися.

    advokat

  5. Джон Хол – це кримінальний експерт. Щоб викликати довіру у потенційних клієнтів, він розмістив свою фотографію. Таким чином, людина, яка звертається за допомогою, відразу бачить, що захищатиме її реальна особистість.

    advokat

  6. Олег – адвокат оформив свою візитку за допомогою оригінальної деталі. На ній зображено людину, що простягає візитну картку з ім'ям адвоката, надрукованим червоним чорнилом. У той же час, його контакти на білому тлі візитки нанесені чорною фарбою.

    advokat

  7. Дуайт Шрут – адвокат. Він виділив свою візитну картку серед подібних до оригінального тиснення зображення ваг правосуддя. Воно викликає у того, хто тримає у руках візитку, приємні тактильні відчуття.

    advokat

  8. Яковлєва Марина також використовувала тиснення, як спосіб залучити клієнтів тактильно. Матовою срібною фольгою вона виділила весь надрукований на візитівці текст.

    advokat

  9. Оленєв Олександр має прозору візитку. Мабуть, такий дизайн символізує сумлінне ведення справ.

    advokat

  10. Анатолій Шкаберін та Дорічев Леонід вирішили доповнити свої візитні картки висловлюваннями та крилатими висловлюваннями: «Я ціную спільні зусилля, спрямовані на досягнення результатів» та «Lex, dura lex» (закон, є закон).

    advokat

Креативні візитки адвокатів: приклади та ідеї

Є кілька варіантів, як оформити візитну картку адвоката, щоб вона виглядала гідно та дорого, а не несмачно та дешево. Адже візитка, як елемент іміджу, багато може сказати потенційному клієнту про її власника.

  1. Сучасні візитні картки . Вони підійдуть адвокатам, які хочуть показати клієнтам, що йдуть у ногу з часом та адаптуються до змін у світі. Такі моделі виконані у двох кольорах максимум. Як прикраса використовуються геометричні фігури та чисті лінії без затемнення. Мінімалізм присутній і в текстовому наповненні – лише назва компанії та телефон, наприклад. Сучасна візитна картка призначена для молодих юристів, які воліють працювати з новими сферами діяльності, у тому числі з мистецтвом та IT-технологіями.

    advokat

  2. Класичні візитки . Цей варіант оформлення підійде для адвокатів, які є прихильниками традицій та довгострокової співпраці. Вони, зазвичай, працюють із великими клієнтами, наприклад, корпораціями, урядом. Однак це зовсім не означає, що класичний варіант оформлення має бути нудним. Ідея дизайну класичних візитних карток полягає у простоті та вишуканості, але з використанням елегантного шрифту із засічками. Монохромні карти покриваються білим, золотим, чорним, благородним синім кольором.

    advokat

  3. Винахідницькі візитні картки . Вони підійдуть адвокатам, які працюють поодинці і хочуть виділитися серед «колег» та юридичних фірм. Тому на таких візитках присутні унікальні елементи, зображення, деталі, які не змогли б запозичити конкуренти. При цьому незвичайним може бути не тільки наповнення карти, а й сама її форма. Щоб показати потенційним клієнтам, що ви мислите нестандартно, використовуйте, наприклад, незвичайні фрази «Шукаю проблеми», нанесіть на візитівку лінійку, щоб нею могли користуватися для вимірювання, і тим самим вона частіше попадалася б на очі за рахунок своєї користі і т.д. . Наприклад, правозахисник Шон Вінт розробив свою візитку у формі відкривання пляшок пива. Він розбирався зі справами водіння у нетверезому вигляді.

    advokat

  4. Неофіційні візитки . Ще один вид візиток, який підійде адвокатам, які працюють на підлозі безоплатно, стажистам, студентам юридичного факультету. Такі візитні картки передбачають використання тексту, ніби написаного від руки. Фон забарвлений звичайними акварельними фарбами, інша щільність паперу, фрази на кшталт «я (майже) адвокат» тощо.

    advokat

  5. NFC-візитка . Це тип електронної візитки, яка надає доступ до інформації про власника через смартфон. Вона може мати форму звичайної пластикової картки без написів або монет, щоб кріпитися на телефон. NFC-візитка містить, крім традиційних контактів, інформацію про соцмережі, важливі файли, фото та відео. Після зчитування даних номери зберігаються у телефонній книзі смартфона. За допомогою такої візитки можна оплачувати адвокатські послуги та відстежувати аудиторію, яка перейшла за посиланням.

    advokat

Ви можете вибрати як стандартні, так і незвичайні візитки для своєї практики. Тут головне – враховувати особливості вашої клієнтури та специфікацію. Навряд чи у директорів великих компаній складуться приємні враження про вас при погляді на візитку у вигляді ґрат. Діячів мистецтва та некомерційних організацій може збентежити суворі мінімалістичні однокольорові картки. Електронні візитівку будуть у новинку для старшого покоління.

Дизайн візиток для адвоката від студії WeLoveBrands

Бажаєте замовити дизайн візитки, щоб він відображав вашу яскраву індивідуальність чи чітко транслював концепцію вашої компанії? Дизайнери студії WeLoveBrands готові допомогти вам створити саме таку візитну картку – оригінальну, нестандартну, яскраву, стильну та незабутню. І тоді момент передачі візитки, розробленої в студії WeLoveBrands , в руки клієнту набуде особливої важливості та значення.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5