Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Відкриття нічного клубу є сучасним та вигідним бізнесом. Такі заклади користуються популярністю, оскільки дозволяють відпочити, весело провести час у колі друзів, потанцювати та насолодитися творчістю різних артистів під час виступів та шоу-програм.
Відкрити власний нічний клуб та стати його успішним власником може бути не так складно, як здається спочатку. При цьому правильна організація бізнес-процесів дозволить отримувати прибуток уже через рік чи два після старту. Для цього важливо проаналізувати ринок та врахувати всі ризики, вибрати вигідне місце та формат нічного клубу, підготувати всі документи, найняти персонал, домовитись із постачальниками, забезпечити самостійне функціонування закладу. Як це зробити? Пропонуємо вам, по суті, покроковий посібник із запуску розважального бізнесу.
До кожної справи важлива мотивація. Тому перш ніж відкривати нічний клуб, визначтеся з метою – навіщо він вам потрібний. Ви хочете займатися цим для задоволення чи заради заробітку?
Хобі, як відомо, – це улюблена справа, якій приділяється вільний від роботи час. Воно має приносити радість, розважати чи розслабляти. А коли набридне, його можна змінити.
З бізнесом все зовсім інакше. Вам доведеться присвячувати організації та робочим моментам увесь свій час. Потрібно вкладати у відкриті та подальший розвиток закладу значні суми грошей. Але нічний клуб є перспективною справою, яка приноситиме прибуток.
Є ви завжди мріяли увійти до розважальної індустрії, займатися організацією концертів та шоу, то чому б не монетизувати улюблене заняття. Для цього потрібно продумати концепцію, щоб виділятися на тлі інших, прорахувати витрати на відкриття, рекламу, щомісячні виплати, а потім проаналізувати отримані дані, тобто перевірити бізнес-проект на слабкі сторони, врахувати ризики та виправити недоліки. Тоді ви отримаєте справу, яка приноситиме дохід і задоволення.
Запорука успіху будь-якого бізнесу – це правильно підібрана концепція, яка включає визначення мети, місії, цінностей, продукту, цінової політики та цільової аудиторії. Все це допоможе вибрати напрямок діяльності, розробити стратегію розвитку, виділитися серед інших клубів і залучити відвідувачів.
Будь-який бізнес націлений на певну категорію людей. Тому для початку вирішите, кого ви хочете бачити як відвідувачі. Це дасть розуміння:
з якою метою ви відкриваєте нічний клуб;
яким має бути заклад у вашій виставі;
що ви готові запропонувати майбутньому клієнту;
за якусь ціну.
Ви повинні чітко розуміти, що меню, стиль, обслуговування, музичний супровід, прайс та особливості закладу формуються відповідно до потреб цільової аудиторії.
Тобто концепція створюється залежно від того, хто відвідуватиме ваш клуб.
Наприклад, нічний заклад для студентів характеризується невеликою ціною на їжу та напої, а акцент робиться на кількість відвідувачів. Можна брати гроші за вхід, але клуб має натомість запропонувати молоді веселощі, незвичайний формат, сучасний музичний супровід чи оформлення приміщення.
Елітний нічний клуб для забезпечених клієнтів відрізняється високим рівнем комфорту та особливою системою пропуску. Тут можна збільшити ціну за вхід, пропонувати страви та напої за високим цінником. Такі клуби рідкісні, тому що вимагають великих фінансових вкладень для відкриття та тривалого часу для окупності бізнесу. До того ж, доведеться постійно підтримувати репутацію закритого елітного закладу – запрошувати відомих музикантів, вносити нові популярні страви та напої в меню, вводити дрес-код, фейс-контроль або навіть пропуск по клубній карті/запрошенню.
Нічний клуб для людей, об'єднаних, наприклад, загальним музичним інтересом (рок, джаз, реггі тощо) відрізняється тим, що може забезпечити стабільний потік постійних клієнтів. Хоча такий заклад і заточений лише під певний контингент, він все ж таки перспективний, адже тематичні клуби не такі поширені, як молодіжні чи елітні, а значить є куди рости.
Виходячи з розуміння того, що воліє молодь, еліта, різні групи людей за інтересами, і створюватиметься концепція закладу. Це визначить ідею, формат закладу, місце розташування та інші складові.
Продумайте, що може припустити нічний клуб потенційному відвідувачеві, що в ньому буде особливе. У цьому питанні варто відштовхуватися від даних, отриманих під час аналізу ринку, та власних переваг.
Якщо ви не маєте достатнього досвіду у веденні розважального бізнесу, час задуматися над тим, щоб скористатися послугами ментора, консультанта чи франчайзера.
Чим відрізняються помічники підприємця-початківця:
Наставник чи ментор – це успішний бізнесмен, який має практичний досвід у відкритті нічного клубу та перетворенні його на прибутковий заклад. Він на добровільних засадах дає свої рекомендації, ділиться знаннями, підкріпленими практикою, попереджає про ризики, вказує на тонкощі розважального бізнесу. За допомогою наставника ви зможете обрости корисними діловими зв'язками. Він допоможе у створенні ідеї та розробці стратегії розвитку.
Консалтингові фахівці займаються всім спектром бізнес-послуг: від побудови концепції проекту до успішного функціонування. Тому можна замовити лише вирішення тих завдань, для яких потрібні певні знання, або доручити повне ведення бізнесу. Наприклад, ви не знаєте, як прописати фінансову модель або розрахувати точку беззбитковості, тоді вам знадобляться фахівці, які займаються фінансовими операціями. А якщо потрібно розробити унікальний фірмовий стиль, зверніться до WeLoveBrands. Детальніше про айдентика ви можете дізнатися тут .
Купівля франшизи - також один із способів убезпечити новий бізнес від фінансових проблем. Наприклад, стандартний пакет – це бюджетний варіант, який дозволить користуватися напрацюваннями та стратегіями франчайзера. Але при цьому слід дотримуватись правил компанії, яка надала франшизу. А ось пакет «Готове підприємство» – це налагоджений бізнес, до управління якого ви можете розпочати відразу. Однак останній варіант не з дешевих. До того ж не кожному підприємцю дають франшизу. Тут необхідно мати опрацьований бізнес-план.
Представленими трьома способами підтримки, які допоможуть вам розпочати нову справу, можна скористатися, якщо ви хочете уникнути помилок під час відкриття нічного клубу. Виберіть найбільш комфортний для вас шлях та дійте.
Кожна бізнес-ідея має пройти ретельну оцінку. Слід зрозуміти, наскільки новий клубний заклад буде затребуваним на ринку, чому варто вибрати саме цей напрямок, яку користь ви зможете принести споживачам, з яким рівнем конкуренції доведеться зіткнутися тощо.
Звичайно, розважальні заклади завжди мали попит, тому що незважаючи на економічну ситуацію та карантинний режим, люди шукають місце, де можна відпочити від повсякденних справ, зустрітися з друзями, відзначити якесь свято чи просто відволіктися. Однак звичайний нічний клуб не зможе залучити достатньо відвідувачів, якщо він схожий на інші і не має якоїсь «родзинки».
Тому насамперед, щоб виділитися серед конкурентів, потрібна унікальна концепція. Ідеї для неї можна запозичити у зарубіжних країнах. Проаналізуйте європейські та американські ринки, вивчіть, які у них фішки у нічних закладах, новинки та особливості роботи, як їх можна адаптувати для українців.
По-друге, постарайтеся вибрати вузьку нішу. Якщо нічний клуб – це ваш перший проект, а для його відкриття не дістає досвіду, обирайте ту область, де ще мало учасників. Наприклад, це може бути клуб у вагоні метро, тату-клуб, нічний заклад зі штатними психологами, зі змінним танцювальним взуттям тощо.
Коли ви визначитеся з напрямком бізнесу та виберіть ринок, важливо забезпечити нічному клубу ту позицію, яка б не викликала сумнівів, чітко виділяла заклад серед конкурентів та запам'яталася цільовій аудиторії.
Якщо ваш бізнес увійде в поле цінностей потенційних клієнтів, це дозволить їм, наприклад, лояльніше ставитися до високої ціни на вхід, алкогольні напої та закуски. А це, у свою чергу, збільшить рентабельність нічного клубу та надасть стратегічну перевагу серед конкуруючих закладів.
Позиціювання формується поетапно :
виділяємо параметри позиціонування;
знаходимо релевантні клуби;
проектуємо схему позиціонування та карту сприйняття;
вивчаємо схеми позиціонування;
будуємо стратегію.
Створений план є частиною стратегії диференціації. Під нею розуміють пошук та визначення тієї особливості нічного клубу, за якою заклад сприйматиметься відвідувачами як унікальний. Крім того, ця риса повинна бути цінна для них, зрозуміла і зрозуміла, а також мати захист, тобто якомога довше визначати саме ваш нічний клуб.
Заклад може відповідати очікуванням цільової аудиторії, мати певний зовнішній вигляд, репутацію, локацію, вартість, емоційний фактор та додаткові можливості. Диференціація поширюється на сам нічний клуб, обслуговування персоналом відвідувачів та фірмовий стиль.
Сформувати стратегії позиціонування та диференціації важливо для того, щоб побудувати правильну та ефективну рекламну кампанію. Зробіть це ще до відкриття клубу. Таким чином, на етапі маркетингових досліджень ви зможете скоригувати формат закладу під очікування та потреби цільової аудиторії.
Фінансова модель – це заздалегідь створений план витрат і доходів нічного клубу, який дозволяє прогнозувати швидкість окупності бізнесу. Так ще до відкриття закладу ви матимете уявлення, скільки потрібно вкласти в проект і як швидко він окупиться.
Фінансова модель включає три види сценарію розвитку бізнесу :
оптимістичний;
реалістичний;
песимістичний.
Будь-яка нова справа на етапі запуску та розкручування проходить песимістичний сценарій. Будьте готові до цього. Але коли робота нічного клубу налагоджена та організована стабільна притока відвідувачів, сценарій бізнесу стає ближчим до оптимістичного.
Фінансова модель складається на кожен місяць року з передбачуваними результатами щодо кожного зі сценаріїв.
Основні графи – це прогнозовані витрати та доходи. Дохід – це весь прибуток нічного клубу від входу, продажу напоїв та страв. Сума чистого прибутку власника дорівнює різниці між доходами та витратами.
Стаття доходів складається з :
суми середнього чека;
числа чеків за 30 днів;
середньої кількості чеків за зміну;
суми плати за вхід за 30 днів;
суми за продані закуски та напої за місяць.
Стаття видатків включає : постійні, змінні та інвестиційні (капітал для запуску нічного клубу) витрати, а також податки.
Опрацьована фінансова модель дає можливість як спрогнозувати прибуток, а й врахувати всі варіанти розвитку бізнесу, зокрема отримати чітке розуміння доходів, виплат і витрат. Крім того, чіткий план дозволить залучити інвесторів чи отримати кредит для відкриття нічного клубу. Тому складанням фінансової моделі має займатися фахівець. Він візьме до уваги всі фактори, які можуть вплинути на витрати та доходи.
Щоб отримати відповідь на запитання, скільки потрібно на відкриття нічного клубу грошей, слід розглянути фінансову частину бізнес-плану. Є стартові витрати на відкриття закладу та щомісячні витрати.
У початкові інвестиції входить :
купівля приміщення (не обов'язково) – від 15 000 $;
косметичний ремонт та перевірка комунікацій – від 200$ за метр квадратний;
обладнання, меблі та інвентар - від 40 000 $;
оформлення документів (відкриття бізнесу, оренда, податки, дозвіл на продаж алкоголю, укладання комунальних служб та ін) - близько 500 $;
розробка фірмового стилю - від 300 $;
закупівля інгредієнтів для страв та напоїв, непродовольчі продукти – від 5000 $;
резервний фонд - 25% від бюджету нічного клубу.
Тому заклад із площею 600 м/кв на початковому етапі обійдеться вам близько 165 000 – 170 000$ плюс відрахування до резервного фонду (це без урахування покупки приміщення).
Резервний фонд вкрай необхідний для будь-якого бізнесу, щоб пережити збитковий період, покрити непередбачені витрати, уникнути банкрутства. Він має становити щонайменше 25% від статутного капіталу підприємства. Його відкривають разом із запуском нічного клубу, оскільки перший рік – найфінансовіше важкий для будь-якого закладу. Далі резервний фонд поповнюють нарахуваннями із чистого прибутку. Це може бути, наприклад, 5% щомісяця, більше чи менше. Головне, щоби суми було достатньо для покриття витрат і виходу в нуль.
До щомісячних витрат відносяться :
оренда приміщення від 7$-10$ за один квадратний метр (плата вноситься за три місяці вперед);
комунальні послуги (електрика, вода, газ, інтернет, зв'язок) – тариф залежить від параметрів приміщення та постачальника послуг (у зимовий час дорожче на 10-15%);
податки - від 600 $;
заробітна плата персоналу - від 250 $ на одного співробітника (дві зміни);
реклама та просування нічного клубу - від 70 $;
поповнення інгредієнтів для бару та кухні – від 2 000 $.
Крім того, є витрати, які є змінними. Наприклад, проведення заходів, виступ гурту, діджея, організація шоу-програми. Ці витрати відрізнятимуться за вартістю щомісяця. Тому бюджет проекту потрібно складати з урахуванням особливостей роботи клубу із можливістю розширення чи зменшення переліку витрат.
Про асортимент нічного клубу, вартість страв та напоїв треба подумати заздалегідь.
Меню формується у кілька етапів. Спочатку створюється концепція, потім весь асортимент поділяється на групи, навпроти кожної позиції ставиться ціна, а потім проводиться дегустація, відбираються ключові позиції. На заключному етапі формується карта кожної страви та напою, а також їх подання відвідувачеві.
При визначенні цінової політики важливо дотримуватися правил :
width: auto; margin-top: 1%;" src="https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/icon-30-3.png" alt="how-to-open-a- вартість страв і напоїв повинна бути такою, щоб клієнт зміг її заплатити, а власник кафе – отримати прибуток (те саме стосується плати за вхід);
страви та напої з однієї групи не повинні надто відрізнятися за ціною;
різниця між найдорожчою та дешевою позицією не повинна перевищувати понад 300%;
страви та напої, виготовлені з недорогих інгредієнтів, не повинні мати низький чек;
співвідношення ціна-якість має стати головним критерієм щодо асортименту нічного клубу та вартості страв/напоїв.
Коли ви сформуєте меню та ціни, розрахуйте середній чек. Навіщо він потрібний? Щоб ви змогли коригувати позиції меню, правильно формувати цінову політику та збільшити швидкість розвитку бізнесу. Для цього із фінансової моделі, яку ви склали заздалегідь, візьміть суму виручки за зміну для кожного сценарію та поділіть її на кількість отриманих чеків. Тож ви отримаєте суму середнього чека. Чим вона буде вищою, тим краще для вашого нічного клубу.
Середній чек впливає на стратегію ведення бізнесу, говорить про купівельну спроможність та потреби вашої публіки, визначає рівень прибутковості нічного клубу за сезонами.
Плата за вхід, квитки на заходи, продаж страв та напоїв – ось три канали отримання доходу нічного клубу. При цьому на останній можна вплинути, склавши план продажу.
План продажів – це чіткі цілі та інструкції щодо їх досягнення, а не прогноз. Від успішності його виконання залежить швидкість окупності закладу.
Спочатку пропишіть завдання кожного співробітника, а також інструменти та ресурси, якими може користуватися персонал. Потім вивчіть потенційного клієнта, відстежте тренди ринку нічних клубів та внесіть зміни із прогнозом результатів. Розрахуйте валову маржу для визначення популярних позицій у меню та можливостей продажу. Для персоналу пропишіть дії за методикою СМАРТ. Розрахуйте також точку беззбитковості – мінімальну кількість продажів для виходу у нуль.
Ці дії допоможуть вам скласти реальний та здійсненний план – визначити необхідну кількість продажів, популярні напої та страви, розробити ефективні стратегії та тактики просування бізнесу.
Точка беззбитковості нічного клубу – це кількість певних страв чи напоїв у меню, які потрібно реалізувати, щоб покрити витрати та вийти у нуль. Як тільки ви виконаєте план, почнете отримувати чистий прибуток від бізнесу.
Як розрахувати точку беззбитковості? Існує формула:
собівартість однієї позиції у меню;
ціна її реалізації у нічному клубі;
щомісячні витрати закладу.
Наприклад, собівартість банки крафтового пива – 7$. Ви продаєте її за 15 $. А сума постійних витрат, яка не змінюється щомісяця, дорівнює 15 000 $. Тоді точка беззбитковості буде:
Саме таку кількість банок пива потрібно продати, щоб покрити постійні щомісячні витрати клубу.
У такий спосіб точку беззбитковості потрібно розрахувати для кожної позиції в меню.
Окупність нічного клубу залежить від локації, формату, місткості та кількості відвідувачів, доходів та інвестицій. Такий бізнес вимагає великих грошових вливань, які за успішного його відання відіб'ються через 2-3 роки за реалістичним сценарієм.
Щоб прискорити цей процес і перевести бізнес на оптимістичний етап, дотримуйтесь наступних рекомендацій :
Пропонуйте публіці цікаві виступи артистів, музикантів, діджеїв.
Влаштовуйте бармен-шоу, якщо ви не маєте кухні.
Запрошуйте знаменитостей.
Подбайте про охорону та відеоспостереження.
Так ви зможете наростити базу клієнтів, збільшити рентабельність та суттєво скоротити термін окупності проекту.
Для збільшення потоку постійних відвідувачів нічного клубу використовують різні способи. Одні бізнесмени приваблюють людей оригінальною ідеєю, інші – ціновою політикою, треті – незвичайним форматом.
Розрізняють такі типи нічних закладів :
танцювальний клуб
закритий заклад
тематичний клуб
нічний клуб зі сценічним майданчиком
лаунж-клуб
стриптиз-клуб
караоке-клуб
after-party клуб
Щоб розібратися, який формат вибрати, потрібно вивчити свою цільову аудиторію, а потім запропонувати їй той варіант, який точно відповідатиме її цінностям та інтересам. Для цього проводять дослідження: збирають портрет цільової аудиторії, формують матрицю пошуку приміщення за ключовими параметрами, проводять аналіз та вибирають відповідний варіант.
Як вибрати приміщення для нічного клубу :
Нічний клуб повинен бути там, де його зможе знайти ваш потенційний відвідувач. Наприклад, молодіжний заклад із танцполом найкраще розмістити недалеко від студентського містечка.
Слід вибирати територію з гарною транспортною розв'язкою або з розташованим поруч місцем для паркування автомобілів, щоб ваш клієнт зміг легко дістатися клубу.
Краще обрати багатолюдний район – центр чи вулиці другої лінії. Якщо є бажання заощадити, але не на шкоду кількості відвідувачів, можете подивитися недорогі приміщення далеко від жвавих вулиць. Тут головне – грамотно організувати рекламу та розмістити покажчики підходу до нічного клубу.
Потрібно враховувати сезонність. Якщо ви працюєте тільки влітку, важливо, щоб відкритий майданчик знаходився в красивому місці, наприклад, біля водоймища або саду.
Кращий варіант для нічного клубу – окрема будівля, а не підвал житлового будинку, наприклад.
Приміщення можна шукати самостійно. Пройдіть по тих місцях, де хочете відкрити нічний клуб. Пошукайте будинки, які здаються в оренду. Також можна скористатися спеціалізованими сайтами з оголошеннями на тему. На таких ресурсах слід запровадити необхідні параметри та підібрати кілька варіантів, після чого треба зв'язатися із власниками для з'ясування нюансів.
Також ви можете звернутися до агентства, яке займається пошуком та підбором приміщень під нічний клуб.
Коли у вас буде список варіантів, де можна відкрити нічний клуб, проаналізуйте кожен пункт щодо ризиків.
Перешкоди, які можуть виникнути під час запуску закладу :
Нічний клуб у житловому будинку – не найкраще рішення. Чому? Звичайно, оренда тут буде значно нижчою, але вам доведеться вкласти чималу суму грошей в систему придушення шуму, щоб не виникло конфліктів із сусідами. До того ж цілодобово нічний клуб у житловому будинку – це 100-відсоткова гарантія скарг на гучний шум з боку вулиці. Вибирайте окремі будівлі в жвавих районах, але не поруч зі швидкісними автомагістралями.
Можливість перепланування . Це важливий критерій, від якого залежить, яку суму грошей доведеться витратити на ремонт. Віддавайте перевагу тим приміщенням, де раніше був нічний клуб, бар, кафе або ресторан, наприклад. У них зазвичай є необхідна вентиляція, каналізація, евакуаційні виходи, надійна проводка, кімната для кухні, складу, великі зали. Перевірте, щоб усе було у належному стані.
Комунальні служби . Переконайтеся, що власник приміщення має діючі договори з комунальними підприємствами – від вивезення сміття до подачі гарячої води.
Документи . Тут важливо, щоб вся документація була гаразд, а приміщення не було боржником. Не зайвою стане допомога юриста у цьому питанні.
План . Вивчіть планування та інтер'єр. Тут не повинно бути лабіринту та низьких стель. Адже такий простір може створювати враження, що давить. Оптимальний варіант – 6-8 метрів. Площа та місткість також відіграють велику роль. Наприклад, для 100 відвідувачів потрібен простір 250 м/кв.
Якщо ви плануєте продавати алкогольні напої, переконайтеся, що ваш нічний клуб не буде поруч із медичними закладами, школами, спортивними комплексами, культурними організаціями. Адже в такому разі вам просто не видадуть ліцензію на алкоголь.
Коли оглядатимете приміщення і оцінюватимете жвавість вулиць навколо нього, зверніть увагу на особливості району, прохідність, наявність поблизу конкурентів.
Критерії для вибору приміщення :
Вхід до закладу . Найкращий варіант розташування – це вхід із головної вулиці у місті, тобто це має бути перша лінія. Якщо нічний клуб знаходиться в багатоповерховому приміщенні, то віддайте перевагу першому поверху. Неподалік будівлі має бути пішохідний перехід і зупинка громадського транспорту, а також парковка, де ваші клієнти зможуть залишати свої автомобілі.
Місцевість . Які компанії, офіси, будинки знаходяться поруч? Чи є конкуренти? Як вони приваблюють відвідувачів? Які особливості району? Які об'єкти впливають на трафік? Оцініть обширність цієї зони впливу, а також знайдіть партнерів для спільної реклами.
Пішохідний трафік . Побувайте в будівлі, що цікавить вас, з четверга по неділю в різний час доби. Проаналізуйте, скільки людей і хто ходить в цей час повз приміщення. Коли людей більше? Де знаходяться вузли потоків та точки захоплення уваги? Оцініть перехожих з погляду потенціалу відвідування вашого нічного клубу.
Архітектура . Віддавайте перевагу незвичайним архітектурним будинкам на перехрестях. Вони привертають увагу людей одразу з двох вулиць. Проаналізуйте цю можливість для розширення клубу.
Після огляду місцевості, аналізу особливостей району, оцінки ризиків та трафіку виберіть той варіант, який відповідає вашим потребам та завданням. Після цього зв'яжіться з орендодавцем, щоб обговорити нюанси співробітництва та оформити договір.
Під час переговорів з орендодавцем запитайте у нього правозасвідчувальні, правовстановлюючі та інші документи, які знадобляться для укладання угоди. Так ви зможете убезпечити себе від аферистів та шахраїв.
До правопосвідчувальних документів входить виписка з ЄДРН. У ній міститься інформація про будівлю та її власника. Отримавши її, ви зможете дізнатися, чи знаходиться приміщення, що цікавить вас під іпотекою, арештом, чи має охоронні зобов'язання, чи здається в оренду комусь ще. Витяг з ЄДР ви можете запросити самостійно та перевірити стан нерухомості.
До правовстановлюючих документів відносять :
договір купівлі-продажу;
успадкування;
участь у пайовому будівництві;
дозвіл на введення приміщення в експлуатацію;
дарська;
вирок суду;
оренда із правом викупу чи інший документ, що засвідчує право власності.
Запитайте в орендодавця той документ, який доводить законність володіння приміщенням, що вас цікавить.
Якщо орендодавець – ФОП , то до перелічених вище документів він має надати:
паспортні данні;
свідоцтво про народження;
свідоцтво про реєстрацію фізичної особи;
згода чоловіка чи дружини на оренду.
Якщо орендодавець - ТОВ , запитайте у нього:
свідоцтво про державну реєстрацію юр. особи;
виписку з ЄДРЮЛ;
статут.
Інші документи , які має передати орендодавець за помешканням:
техпаспорт;
технічний та будівельний аудит;
пожежний аудит;
перелік потужностей;
договори на комунальне обслуговування;
податкові документи
Якщо ви оформляєте договір за допомогою юриста, він вимагатиме додаткових документів, про які часто забувають. Якщо угоду укладає не власник, а довірена особа, це має бути засвідчено відповідним документом. Досвідчений юрист також вимагатиме лікарського висновку, який підтвердить дієздатність орендодавця.
Останній документ, який видасть вам власник приміщення – це договір оренди. Його потрібно підписати лише після того, як будуть перевірені усі перелічені документи та узгоджені усі пункти.
Так як договір оренди приміщення для нічного клубу укладається не на один рік, скористайтесь послугами професіоналів для вирішення всіх юридичних моментів.
Фахівець не лише вивчить усі умови угоди, щоб захистити ваші права, а й допоможе отримати орендні канікули. Це своєрідне відстрочення орендної плати на той період, доки нічний клуб не відкриється і не почне приносити дохід.
Орендні канікули надаються на час косметичного чи капітального ремонту, перепланування приміщення чи інший період. Так у вас з'явиться час на ремонт, оформлення інтер'єру, закупівлю обладнання, меблів, інструментарію, пошуку персоналу та розробки фірмового стилю. Цей момент обов'язково потрібно прописати у договорі.
Важливим етапом на шляху відкриття нічного клубу є розробка назви, логотипу та інших елементів фірмового стилю для створення впізнаваного образу, зміцнення репутації, підвищення лояльності аудиторії.
Напевно, ви вже замислювалися над тим, як назвете свій заклад, яким шрифтом буде оформлено напис на вході, які кольори будуть використовуватися. Можливо, у вас є навіть кілька ідей для логотипу і впровадження фірмового стилю в інтер'єр. Але щоб досягти потрібного ефекту, необхідно дотримуватися певних правил.
Що стосується назви – воно має бути коротким, легко вимовним і таким, що запам'ятовується. Важлива оригінальність. Придумайте таку назву , яка змогла б асоціюватися у свідомості відвідувачів лише з вашим нічним клубом.
Їй потрібно розміщувати скрізь. Чи це рекламні банери, візитки, меню, форма офіціантів, сайт, сувенірна продукція і т.д. Так назва закріпиться у пам'яті людей та забезпечить постійний потік до закладу. Також важливий привабливий шрифт та цікаве поєднання кольорів. Якщо ви не знаєте, яке ім'я підібрати, скористайтеся таким сервісом, як генератор назв .
Логотип або графічний знак – візуальний образ вашого закладу. Він повинен, як і назва, відрізнятися унікальністю та легко запам'ятовуватися. Але до завдань також входить наочне позиціонування нічного клубу, відображення його цінностей, відмінних рис.
Вдалий логотип вигідно виділить заклад серед конкурентів та привабить відвідувачів. Для створення фірмового знаку, вибору кольорів, промальовування зверніться до брендингової агенції WeLoveBrands. Тут ви можете замовити логотип та ознайомитись з розцінками.
Нічний клуб із фірмовим стилем, що запам'ятовується, впізнаємо, відвідуємо і любимо клієнтами. Він вигідно виділяється і натомість посередніх закладів. Фірмовий стиль допомагає візуально ідентифікувати нічний клуб за допомогою кольору, форми, шрифтів та інших графічних елементів, персонажів, фішок в інтер'єрі та на рекламних матеріалах. Він є головною складовою іміджу закладу.
Якщо ви замовите розробку фірмового стилю в студії графічного дизайну WeLoveBrands, то ви зможете створити і закріпити бажаний образ клубу у свідомості публіки, сформувати позитивну репутацію, визначити свою позицію на ринку, донести до цільової аудиторії потрібну інформацію, заощадити на замовлення реклами.
Інтер'єр – це обличчя нічного клубу, тому ремонту та оформлення внутрішнього простору потрібно приділити особливу увагу.
Завдання дизайну – залучити відвідувачів, стати відображенням концепції нічного клубу. Інтер'єр має бути стильним та комфортним. Це стосується меблів, оформлення танцювального майданчика, барної стійки, зони входу та навіть вбиралень. Якщо у вас мало досвіду в дизайні приміщення, варто звернутися до фахівців.
Хочете не просто відкрити нічний клуб, а й стати власником прибуткового бізнесу, а то й розширити його? Подбайте про айдентику - єдиний комплекс елементів ідентифікації бренду!
Брендбук для нічного клубу – це повне керівництво, в якому прописано, як використовувати елементи фірмового стилю закладу на всіх носіях, включаючи вивіску, сувенірну продукцію, дизайнерські меблі, інтер'єр, барменів, офіціантів, менеджерів, меню, рекламні листівки, серветки на столах, сайт і т.д. Крім цього, він містить інформацію про компанію, її місію, цінності, філософію, стратегію розвитку.
Створення брендбука для нічного клубу дозволить вказати бізнес-партнерам, співробітникам, інвесторам, як правильно використовувати графічні елементи ідентифікації закладу в рекламі і не тільки. За допомогою промо-книги ви зможете створити чіпляючий образ у свідомості цільової аудиторії, щоб вона легко визначала ваш нічний клуб серед інших схожих закладів.
Якщо у вас з'явиться брендбук промо матеріалів, ви зможете :
вчиняти вигідні угоди з постачальниками;
знаходити щедрих та зацікавлених спонсорів;
будувати взаємовигідні партнерські відносини;
швидко занурювати нових співробітників у принципи роботи нічного закладу та його філософію;
вибудовувати комунікацію із аудиторією.
Замовте розробку брендбуку у нашому брендинговому агентстві. Так ви отримаєте ефективне керівництво та зможете закріпити потрібний вам образ у свідомості споживачів.
Приміщення, яке ви орендували для нічного клубу, потрібно упорядкувати перед відкриттям. Навіть якщо не потрібне глобальне перепланування, все одно знадобиться оформити простір під ваш стиль, а якщо будівля пустувала, то й провести косметичні ремонтні роботи.
Для цих робіт вам доведеться найняти підрядників.
Щоб не помилитися з вибором компанії, дотримуйтесь таких рекомендацій :
Вивчіть відгуки клієнтів і портфоліо підрядника, перш ніж укладати будь-які угоди. Наявність сайту також говорить про серйозний та відповідальний бізнес.
Звертайте увагу на наявність офіційної реєстрації підприємства. Це є важливим пунктом для підписання договору про надання ремонтних послуг. Так ви зможете вимагати виконання всіх завдань, прописаних у документі.
Обговоріть можливість відвідати будівництво під час проведення ремонтних робіт. Таким чином ви контролюватимете процес, зможете оцінити чистоту робочої зони, швидкість ремонту, професіоналізм найнятої команди.
Переконайтеся, що підрядник запросив фахівців із ремонту, які не мають шкідливих звичок. Адже влаштовувати перекур на території будівельного об'єкту заборонено за правилами пожежної безпеки.
Під час відвідування об'єкта оцініть стан робочих інструментів та зовнішній вигляд спеціалістів. Справне, чисте обладнання та охайна форма говорять про високий професіоналізм працівників.
Перевірте, чи закриті готові ділянки приміщення, такі як вікна, підлога, підвіконня та ін. При якісних ремонтних роботах чистові матеріали залишаються не пошкодженими.
Обговоріть можливість збирання об'єкта від будівельного сміття. Оцініть після завершення робіт, наскільки точно бригада виконала ваші вимоги.
Договір із підрядником має бути укладений письмово. Оплата послуг обумовлюється до укладання договору. Пропишіть також можливість розриву контракту, якщо вам не сподобається якість виконуваних робіт.
Для відкриття закладу вам знадобиться придбати:
акустичним обладнанням;
кухонною технікою та холодильниками;
якісним багатофункціональним освітленням;
посудом та столовим приладдям;
касовими апаратами із можливістю відпускати спиртні напої;
комп'ютерами чи планшетами із підключенням системи автоматизації;
меблями: столиками, диванами, барною стійкою та стільцями на замовлення;
розважальним обладнанням, наприклад, більярдними столами, музичними або ігровими автоматами та ін.
Підбираючи комплектацію для нічного клубу, подбайте про якісне вентиляційне обладнання. Адже в такому закладі люди активно рухаються та танцюють, тож забезпечити приплив свіжого повітря вкрай важливо.
Вибір звукового та світлового обладнання довірте професіоналу. Він врахує розміри та особливості планування приміщення. Чим різноманітнішим буде освітлення та музична апаратура, тим більшій кількості відвідувачів ви зможете догодити.
Подбайте, щоб ваш нічний клуб був обладнаний якісною охоронною системою, наприклад камерами відеоспостереження, тривожною кнопкою та іншими пристроями. Адже безпека ваших гостей та їхнього майна стоїть на першому місці.
Для полегшення роботи з відстеження всіх процесів у закладі та контролю фінансових підрахунків встановіть програмне забезпечення для нічного клубу. R-keeper, Tillypad, Poster, НВІС Presto та інші системи автоматизації дозволяють виділити топові позиції в меню, видалити незатребувані страви та напої, підрахувати залишки інгредієнтів, своєчасно повідомити про нестачу компонентів, вибудувати графік роботи та розрахувати зарплату співробітникам, відстежувати показники витрат та прибутку, вести базу клієнтів.
Наймаючи персонал для обслуговування нічного клубу, врахуйте, що потрібні працівники для двох змін. Середня заробітна плата при цьому дорівнює 600-700 $ в залежності від кількості робочих годин та посади.
Для функціонування нічного клубу знадобляться :
адміністратори;
бармени;
офіціанти;
працівники кухні;
діджеї;
охоронці;
прибиральники;
гардеробники;
бухгалтер;
фотограф.
Щоб контролювати роботу кожного співробітника, пропишіть чіткі посадові інструкції та створіть чек-листи, в яких вони відзначатимуть виконані за зміну завдання.
Найкращих працівників можна заохочувати грошовими преміями, спеціальною нагородою та іншими мотивуючими подарунками. Так вони прагнутимуть робити роботу краще.
Кожен співробітник повинен виконувати свої обов'язки :
Офіціанти працюють у залі. Вони приймають замовлення від відвідувачів, стежать за чистотою столів, беруть оплату.
Бармени виконують замовлення клієнтів щодо приготування напоїв, що знаходяться в асортименті барного меню, підраховують залишки та передають інформацію щодо них менеджеру.
Кухарі займаються приготуванням страв та закусок, координують роботу кухні.
Прибиральники стежать за чистотою всіх кімнат клубу, прибирають використаний посуд, підраховують необхідну кількість приладдя для збирання.
Гардеробники приймають та видають одяг відвідувачам.
Адміністратор стежить за всім обслуговуючим персоналом, вирішує конфліктні ситуації та робочі моменти. Тому при прийомі на роботу звертають увагу на досвід та професіоналізм. На посаду адміністратора краще наймати досвідчену перевірену людину.
Фотограф повинен фотографувати гостей, знімати відео заходів, готувати та викладати у мережу фотозвіти.
Усі співробітники, які працюють із відвідувачами, повинні мати охайний вигляд: непомітний макіяж, зібране волосся, доглянуті руки тощо. При прийомі працювати кожен проходить випробувальний термін. Після закінчення ви приймаєте рішення про доцільність прийому працювати даного кандидата.
Також важливо проводити для персоналу тренінги та навчання. Наприклад, запровадження стандартів обслуговування згідно з концепцією вашого клубу, як працювати з запереченнями клієнтів клубу, вирішувати конфліктні ситуації та ін. Для згуртованості команди важливо влаштовувати тімбілдінги.
Перевірка всіх коштів та товарів – невід'ємна частина злагодженої роботи нічного клубу. Тому проводити інвентаризацію вкрай важливо для контролю залишків, визначення кількості доходу та маржинального прибутку, зниження кількості випадків крадіжки та недостач.
Регулярний облік дозволяє виявити реальний стан справ :
припущення помилок у позначенні одиниць обліку;
дублюючі позиції меню;
нестачу;
помилки у визначенні порцій страв та напоїв;
злодійство та ін.
Інвентаризація проводиться щороку, місяць чи позапланово. Вона обов'язкова при зміні матеріально відповідальних, підозрі на злодійство, стихійних лих, переоцінці собівартості інгредієнтів для страв та напоїв.
Щоб полегшити перевірку, встановіть автоматизовану єдину систему обліку. Ви можете самостійно проводити інвентаризацію або залучати для цієї роботи підлеглих, наприклад керуючого, адміністратора, старшого бармена або шеф-кухаря. Так співробітники нічного клубу самі контролюватимуть роботу закладу.
Щоб уникнути фінансової пастки, потрібно обов'язково вести облік усіх коштів. Як не допустити касового розриву? Як створити капітал, щоб платити за рахунками?
Ось основні правила фінансового обліку :
Поєднайте фінансовий облік з управлінським, щоб визначити найприбутковіші позиції меню.
Не поєднуйте особисті кошти з грошима бізнесу, щоб уникнути плутанини.
Визначтеся з програмою, якою користуватиметеся для розрахунків: excel,1 С або інший додаток. Також можете підключити систему автоматизації з функцією загального фінансового обліку.
Заведіть календар для розрахунку щомісячних витрат.
Вживіть заходів для запобігання чи зменшення ймовірності касового розриву – створіть фінансовий план, зробіть розрахунки точки беззбитковості, побудуйте фінансову модель, виділіть кошти для непередбачених витрат.
Розбийте витрати за категоріями. Так вам легше визначити, де нічний клуб втрачає гроші, як можна заощадити, а де потрібно виділити додаткове фінансування.
Враховуйте не лише кошти, а й матеріальні активи закладу.
Помічайте всі борги та розробляйте схеми їх погашення.
Перелічені правила допоможуть вам ефективніше проводити фінансовий облік свого бізнесу, контролювати витрати та доходи.
Контролювати обслуговуючий персонал на робочому місці дуже важливо. Так ви оціните якість роботи співробітників, розробите інструкції та стандарти обслуговування відвідувачів, убезпечте свій бізнес від можливих крадіжок. Це вигідно і для працівників. Чіткі правила та прописані обов'язки дають зрозуміти, які функції у кожного учасника робочого процесу, що вони отримають як винагороду за якісне та професійне виконання роботи.
До способів контролю належать :
гідна оплата праці, премії, винагороди, система пільг для працівників;
планові збори до та після зміни;
мотиваційна дошка з досягненнями та ККД кожного співробітника;
звіти щодо виконання завдань;
система відеоспостереження;
впровадження у нічний клуб «таємного відвідувача» чи колектив «таємного співробітника»;
екзамени для перевірки професіоналізму.
Важливо також будувати довірчі відносини між підлеглими та керівником та всередині самого колективу. Так ви уникнете можливих конфліктів і крадіжок.
Дуже важлива частина роботи нічного клубу – створити таку атмосферу в закладі, щоб відвідувачі залишилися задоволені. Для цього ви можете організовувати шоу-програми, виступи зірок естради, діджеїв, стендап-коміків, ввести програму лояльності, випускати більше обслуговуючого персоналу до зали, щоб прискорити процес виконання замовлень та ін. Однак це не дає вам гарантій, що клієнти не з'являться заперечення. Тому кожен співробітник нічного клубу повинен мати заготовлений текст-керівництво як вирішити конфліктну ситуацію.
Наприклад, із запереченнями відвідувачів можна працювати за наступною схемою :
Вислухати скаргу клієнта до кінця.
Погодиться з правом відвідувача висловлювати власну думку, тобто створити атмосферу розуміння та участі.
З'ясувати причину скарги, ставлячи уточнюючі питання.
Сформулювати таку відповідь, з якою погодився б відвідувач.
У роботі з запереченнями клієнтів потрібно бути гнучким та оперативним, тобто швидко приймати рішення, використовувати різні методи усунення конфліктів, вибираючи найефективніші.
Що стосується лояльності, то тут відіграти роль може багато - від цін та оформлення інтер'єру до зовнішнього вигляду співробітників та атмосфери в клубі. Щоб люди захотіли приходити до вас знову і знову, треба придумати незвичайний формат, подбати про чистоту, комфорт та безпеку в приміщенні, забезпечити якісне обслуговування, смачні страви та цікаві розважальні програми. Можна також додати бонуси, акції та подарунки для активних чи постійних гостей.
Маркетингова кампанія та соціальна активність – ті інструменти, які допомагають прискорити окупність бізнесу та забезпечити високу відвідуваність нічного клубу.
Ефективні канали просування :
друкована реклама нічного клубу на транспорті, у виданнях профільних журналів чи газетах, флаєри з акціями, білборди;
яскрава вивіска, що підсвічується, біля входу до закладу;
різні заходи у нічному клубі;
сарафанне радіо;
церемонія відкриття та проведення свят з яскравою шоу-програмою, провідним, декорованим входом та запрошеними ЗМІ;
участь у різних соціальних активностях та заходах;
інтернет-просування, включаючи таргетовану рекламу в Instagram та Facebook.
Ви можете вибрати канали просування, які найбільше вам підходять і які відповідають вашій концепції.
Для нічного клубу важливо розробити крутий сайт, на якому крім основної інформації про компанію розміщуватимуться афіші заходів, фотозвіти, дані про акції та знижки, цікаві та корисні статті на тему. Веб-ресурс збільшує лояльність та довіру аудиторії, а стильний дизайн сайту допомагає відбудуватися від конкурентів, залучити відвідувачів, стимулювати їх прийти до закладу.
Ефективним буде і просування у соціальних мережах . Для цього слід створити сторінки клубу на популярних серед вашої аудиторії майданчиках, гармонійно їх оформити, додати різні фішки та обов'язково якісний контент, який не тільки приноситиме користь, але й залучатиме людей до спілкування, підвищуватиме їх активність.
Заохочуйте відвідувачів створювати сторіс, робити селфі за невеликі бонуси та винагороду.
Самостійно фотографуйте та знімайте на відео життя нічного клубу та викладайте матеріал на сторінках свого профілю у соціальних мережах. Подбайте про те, щоб для ваших клієнтів завжди був відкритий доступ до WI-FI та можливість підзарядити гаджет у закладі.
Якщо хочете зробити рекламу через акції, дотримуйтесь кількох рекомендацій правильного піару нічного клубу.
Серед них:
проводьте акції, розіграші та вікторини у будні чи денний час;
збільште ціну популярних позицій барного та кухонного меню, щоб покрити витрати;
давайте коротку, зрозумілу та яскраву назву промоакціям у нічному клубі;
влаштовуйте знижки лише для однієї групи напоїв чи страв у меню у межах певної рекламної кампанії;
відстежуйте ефективність різних маркетингових заходів з погляду відвідуваності закладу.
Однак пам'ятайте, що найефективнішою рекламою будь-якого бізнесу є продукт та сервіс. Якщо ви підтримуватимете стандарти якості в частуваннях та обслуговуванні відвідувачів, то вони захочуть повернутися і розповісти про нічний клуб своїм друзям.
Для того, щоб відкрити заклад, вам знадобиться вирішити безліч організаційних питань та підготувати низку документів, починаючи від реєстрації бізнесу, отримання дозволу на діяльність та закінчуючи договором оренди приміщення, оформленням працівників.
Які документи потрібні для відкриття нічного клубу :
реєстрація ФОП чи ТОВ;
КВЕД на діяльність;
трудові договори та санітарні книжки для персоналу;
договір оренди на приміщення чи акт купівлі-продажу;
дозвіл від СЕС та пожежної служби;
ліцензія на алкоголь;
дозвіл від місцевої влади та погодження графіка роботи нічного клубу.
Ще один пункт – це податкова служба. Вам потрібно буде вибрати систему оподаткування: єдиний чи загальний податок.
У першому випадку власник нічного клубу сплачує відсоток від величини прибутку. Якщо її розмір не перевищує 10770 $, то відраховується 10% від мінімальної зарплати, якщо не більше 53852 $ - то 20%, а якщо не вище 179506 $ - то 3% і 5% для ПДВ.
У другому варіанті сума податку фіксована – 20%. Вона погашається щокварталу рівними частинами.
Податкова служба опрацьовує документи протягом 3-5 робочих днів. Після того, як ви станете на облік, вам потрібно зареєструвати книгу доходів та регулярно складати звіти.
Кожен бізнес стикається зі складнощами. І сфера розваг – не виняток. Невраховані дрібниці та не опрацьовані моменти в організації роботи нічного клубу виявляться протягом кількох днів після відкриття.
Як же не впасти в багнюку перед першими відвідувачами в день відкриття? Рішення є. Це тестовий запуск нічного клубу. Суть такого методу полягає в тому, що ви запрошуєте друзів чи добрих знайомих, коли заклад ще офіційно не почав працювати, але вже все готове до відкриття. Ви починаєте процес обслуговування як за справжніх клієнтів і виявляєте помилки в роботі персоналу, приготуванні страв та напоїв, в організації розваг: шоу-програми, виступи, танців.
Тестове відкриття надасть можливість виключити грубі промахи, дрібні недоліки. Крім того, самі "тестові гості" зможуть вам дати цінну пораду, похвалити або зробити зауваження, вказати на деталі, на які ви не звернули увагу. Так ви зрозумієте, де все робите правильно, а де потрібне доопрацювання.
Запускаючи нічний клуб, приготуйтеся до того, що проводитимете в ньому весь вільний час. Новий бізнес вимагає постійної присутності власника, доки не стане на ноги та не буде налагоджено ефективну роботу. Пізніше ви зможете найняти керуючого, який буде відповідальний за функціонування нічного клубу за вашої відсутності.
У відкриття нічного клубу та його успішний розвиток доведеться вкласти чималі кошти. Тому, щоб не прогоріти, треба врахувати поширені ризики, оформити всі документи відповідно до законодавства, правильно підібрати приміщення, грамотно скласти бізнес-план.
На запуску бізнесу можуть виникнути різні проблеми. Цього не варто боятися. Треба проаналізувати ситуацію, визначити причину та знайти ефективне рішення.
Заповнюваність та відвідуваність нічного клубу .
Існує реальний ризик того, що заклад не заповнюватиметься на 100%, особливо у перші дні після відкриття. Середня відвідуваність за оптимістичного сценарію дорівнює 70-80%. Як вирішити цю проблему?
Щоб кількість відвідувачів не скорочувалася, а навпаки, збільшувалася, проведіть масштабну рекламну кампанію перед відкриттям закладу. Назва клубу, логотип та інші елементи фірмового стилю мають запам'ятати цільову аудиторію.
Не забувайте також регулярно організовувати цікаві шоу: концерти, виступи, акції, події та ін.
Якість обслуговування .
Професіоналізм та якість роботи обслуговуючого персоналу безпосередньо впливають на імідж та репутацію закладу. Щоб відвідувачі залишалися задоволені рівнем обслуговування, на етапі найму офіціантів, барменів менеджерів наголошуйте на досвіді майбутніх підлеглих. Кваліфікованих працівників не забороняється виводити із закладів конкурентів.
Крім того, проводьте навчання, занурюйте у філософію вашого бізнесу, записуйте на тренінги та курси. Завжди вдосконалюйте засоби обслуговування, підвищуйте стандарти. Влаштовуйте регулярні перевірки за допомогою «таємного відвідувача», наприклад.
Найміть відповідального, який відстежуватиме і коригуватиме роботу персоналу при контакті з клієнтами нічного клубу.
Розташування закладу .
Спрогнозувати, як поведеться публіка конкретного району міста, якщо ви в ньому відкриєте нічний клуб, складно, але можна.
Щоб не помилитися з підрахунком трафіку та майбутнім напливом відвідувачів, потрібно вивчити місце передбачуваного розташування нічного клубу: організації поруч, вплив конкурентів, контингент та ін. Здійсніть виїзний аналіз та опрацюйте кожну потенційну локацію закладу за основними критеріями пошуку.
Документи .
Неправильно оформлена реєстрація ФОП або ТОВ, договір оренди з лазівками та слабкими місцями, відсутні документи від комунальних служб, махінації з податками, відсутність ліцензії на спиртне – все це коштуватиме вам дуже дорого, аж до закриття нічного клубу. Як цього уникнути?
Переконайтеся до відкриття закладу, що всі необхідні документи підписані та перебувають у вас на руках. Щоб урахувати всі юридичні нюанси, скористайтесь послугами спеціаліста.
Заборонені речовини .
Відкриття нічного клубу, особливо молодіжного, пов'язане з ризиком застосування відвідувачами та поширення серед них наркотиків. Це може негативно вплинути на репутацію закладу. У вас будуть напружені стосунки із правоохоронними органами, які можуть перешкоджати нормальній роботі. Як боротися із поширенням у закладі заборонених речовин?
Вживіть всіх заходів, щоб забезпечити безпеку ваших гостей. Найміть охорону на вході та в залі, підключіть камери відеоспостереження, проконсультуйте персонал та підготуйте схему дій із агресивним клієнтом.
Якщо ви пропрацюєте кожен етап, оціните ризики та зробите все можливе для запобігання проблемній ситуації, то зможете запустити вдалий та прибутковий проект.
Безпека відвідувачів будь-якого розважального закладу, де продають алкоголь, є актуальним моментом. З якими проблемами може зіткнутися ваш клуб? Вживання та продаж наркотиків, крадіжки, бійки, застосування зброї. Такі ситуації краще попередити, ніж боротися з наслідками.
Для забезпечення безпеки та приємного проведення часу в нічному закладі необхідно вжити певних заходів.
По перше
необхідно звернутися до охоронної служби або створити власну охорону з найманих робітників. Вони контролюватимуть, хто заходить до нічного клубу. Для цього встановлюється система фейс-контролю та дрес-код. Також знадобиться охорона зали, яка перевірятиме всі приміщення на можливість продажу наркотиків та стежитиме за відвідувачами. Крім того, охоронці потрібні для запобігання бійкам та конфліктам, випроваженню агресивно налаштованих людей.
По-друге
встановіть систему відеоспостереження. Можна використовувати відеокамери у всіх приміщеннях, рації чи інші засоби зв'язку, а також обладнати кімнату з моніторами та персоналом, який спостерігатиме за загальною ситуацією у клубі.
По-третє
щоб унеможливити внесення зброї в нічний клуб, встановіть металошукачі. Звичайно, це дороге обладнання, але так ви забезпечите ще більшу безпеку вашим відвідувачам.
По-четверте
злодійство на робочому місці. Це стосується як крадіжки майна клубу, так і речей гостей. Як тут чинити? Можна забезпечити систему відеоспостереження, дати гідну зарплату обслуговуючому персоналу, встановити довірчі відносини з підлеглими, організувати здорову конкуренцію між співробітниками з грошовою мотивацією, чітко висловити негативне ставлення до крадіжки та розповісти про наслідки. Також допускається підключити «таємного співробітника», слід встановити систему автоматизації з відстеженням витрат та прибутку, регулярно проводити інвентаризацію, купити інформацію про співробітників у колишніх працівників вашого нічного клубу.
Вирішуючи застосувати якісь із перерахованих способів забезпечення безпеки, зіставте їх зі своїми матеріальними можливостями та виберіть оптимальні для свого бізнесу.
Якщо ви плануєте запустити клубний бізнес, варто врахувати особливості відкриття та роботи нічного закладу у різних країнах. Це стосується законів, культури, звичок та менталітету громадян.
Ставлення до розважальних закладів в Україні та за кордоном відрізняється. У чому саме:
Різновид форми нічного клубу .
Наприклад, у США часто немає чіткого розмежування між нічним клубом та баром. Ці дві форми можуть поєднуватися у форматі «два в одному». Єдине, що відрізняє суто нічний клуб – це яскраві музичні та інші шоу-програми. Тобто, сюди ходять не танцювати, а дивитися виступи музикантів, ораторів, стендап-артистів, акторські постановки. У таких нічних клубах замовляють столики, у них є повноцінне меню та барна карта.
Оформлення дозволів на відкриття нічного клубу .
Відрізняються особливості реєстрації форми діяльності, отримання ліцензій на алкогольну продукцію, виплату податків та ін. Такі нюанси існують у кожній країні, тому для оформлення всіх документів є сенс проконсультуватися з юристами тієї держави, в якій ви плануєте відкрити бізнес.
Особливості меню .
Пам'ятайте, що в кожній країні існують інгредієнти, які дістати буде легше, ніж інші. Тому вибирайте страви та напої з урахуванням місцевих продуктів та включайте ті з них, які звичні для ваших відвідувачів.
Тренди ринку .
Вивчайте та включайте в меню популярні страви та напої, які знаходяться у всіх на слуху. Запрошуйте популярних знаменитостей, музичних гуртів, діджеїв. Переконайтеся, що у вашому клубі звучатиме лише сучасна музика. Не забувайте про концепцію.
Традиції .
Відкриваючи нічний клуб в іншій країні, зважте на особливості обслуговування відвідувачів, декорування простору закладу, проведення заходів. Тому перед запуском побувайте у гостях у конкурентів. Зверніть увагу, як у них влаштований бізнес із погляду клієнта. Запозичіть вдалі ідеї, які ви хотіли б впровадити у ваш клуб. Але не вдайтеся до копіювання. Адже важливо, щоб ваш заклад вирізнявся оригінальною концепцією. Тоді у вас з'явиться відвідувач.
Якщо врахувати всі нюанси роботи нічного клубу в країні, вдасться досягти успіху, уникнути різних проблем із державними органами, зацікавити людей та залучити більше відвідувачів.
Нічний клуб – це повноцінний бізнес, який може стати успішним за умови правильної організації. Для цього не забувайте про підготовку, що передбачає аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії, складання бізнес-плану та розрахунок фінансової моделі. Особливу увагу слід приділити пошуку та оформленню приміщення, розробці айдентики, назви та дизайну сайту. Щоб отримати ефектне сучасне оформлення, звертайтесь до студії WeLoveBrands . Для отримання консультації, уточнення деталей та вартості послуги зателефонуйте нам або напишіть у месенджери.