→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Як відкрити кондитерську з мінімальними вкладеннями в Україні

1932

Оцінили: 439

Зміст:
Розмір шрифту:

Як відкрити кондитерську з мінімальними вкладеннями в Україні

Будь-який бізнес у харчовій промисловості при грамотному підході буде дуже прибутковим, тому що їжа відноситься до постійно затребуваних продуктів. Це правило діє і при виробництві кондитерських виробів. Плюс цієї діяльності в тому, що почати готувати та продавати солодощі можна з мінімальними вкладеннями, що швидко окупаються.

 

Кондитерський бізнес – вигідний та цікавий. Він передбачає різні напрями у розвиток. Але важливо знайти свою цільову аудиторію та відповідні канали збуту продукції, а також створити відомий бренд, який транслює певні цінності, щоб викликати інтерес споживачів. Як відкрити кондитерську з нуля, розкажемо у цій статті.

confectionery

Чи варто відкривати кондитерську: перспективи ринку в Україні

Український ринок кондитерських виробів дуже насичений. Покупцям пропонують три основні групи продукції: цукристі (карамелі, желейні цукерки, зефір, пастила, східні солодощі та ін.), шоколад та борошняне (печиво, вафлі, пряники, тістечка, торти). І все це має підвищений попит.

Популярність кондитерських виробів стимулює зростання конкуренції. З кожним роком з'являються нові кондитерські фабрики, невеликі цехи з виробництва цукерок та випічки, кондитерські у вигляді магазинів та кафе. Є як вітчизняна продукція, так і імпортна, привезена зокрема з Туреччини через підвищення попиту на пахлаву, лукум, халву та ін.

На кондитерському ринку України є такі гіганти, як Рошен, Світоч, Конті, Квітень, Стимул тощо. Є й цілі мережі кондитерських та пекарень, наприклад Львівська майстерня шоколаду, Lviv Croissants, Мармеладний кіт, Булочник. Також представлено багато окремих магазинів та кафе із солодощами. Тобто конкуренція у цій сфері – висока.

Щоб виділитися на тлі інших компаній і запам'ятатися споживачам, необхідно вигадати свою фішку, а ще розробити унікальний фірмовий стиль, елементи якого формуватимуть ваш імідж і проникатимуть у підсвідомість аудиторії, підвищуючи впізнаваність.

У кондитерській справі важливо знайти свою нішу. Це означає, що можна не лише продавати готові вироби, а й випікати самостійно в цехах чи вдома. Важливо знайти свій шлях, але не варто впадати в крайнощі. Наприклад, ви навряд чи знайдете конкурентів, виготовляючи ласощі для домашніх улюбленців, але ваша цільова аудиторія буде незначною.

confectionery

Формати кондитерського бізнесу:

 

confectionery онлайн-кондитерська - підійде для підприємців-початківців без досвіду;


confectionery кондитерська крамниця – продає те, що закуповує у різних виробників;


confectionery кондитерський магазин з виробництвом - готувати солодощі можна в іншому місці і привозити в торгові точки для продажу під своїм брендом або організувати відкрите виробництво прямо в магазині (залежно від виду продукції та концепції магазину);


confectionery кондитерська з кафе – продаж десертів та цукерок можна поєднати з кав'ярнею;


confectionery кондитерська фабрика - масове виробництво виробів та збут через різні торгові точки.

 

Для кожного з цих напрямків будуть свої клієнти, а значить відрізнятимуться особливості ведення бізнесу, рекламні кампанії та канали збуту.

При виборі ніші слідуйте трендам. Нині дуже популярна ідея здорового харчування. Тому продумайте, які кондитерські вироби можна тим, хто хоче схуднути, але не збирається відмовлятися від солодкого, хто підтримує здоровий спосіб життя та любить спорт чи хоче спробувати щось нове.

confectionery

Популярні напрямки:

 

confectionery виготовлення органічного шоколаду;


confectionery продукція без цукру, наприклад для діабетиків;


confectionery екологічно чисті продукти (зокрема упаковка);


confectionery виготовлення нових авторських їстівних продуктів, наприклад, рубіновий шоколад, японські десерти, ласощі без борошна, солодощі з можливістю глибокого заморожування тощо;


confectionery торти та випічка на замовлення з авторським декором.

 

Використовуючи нові тенденції у харчовій промисловості, можна обійти більші компанії та зайняти своє місце на ринку кондитерських виробів. А невеликі бізнеси конкуруватимуть ще й цінами, пропонуючи вигідніші умови та бонуси, а також лінійку товарів високої якості з підтримкою тренду «Зроблено в Україні».

confectionery

Особливості кондитерського бізнесу: його привабливість та недоліки

Кондитерський бізнес має кілька вигідних переваг, які роблять його привабливим для підприємців-початківців. Серед них:

 

confectionery Мінімальні фінансові вкладення . Зайнятися кондитерським бізнесом можна на кухні. Оренда у разі не потрібна. Також унеможливлюються витрати на персонал, якщо працюєте самі. І тільки потім, коли замовлення виростуть, вже можна підшукати побільше приміщення, щоб обладнати кондитерський цех. Це означає, що поріг входження в бізнес невисокий, а це робить його доступним для кожного.


confectionery Невисокі вимоги до обладнання . На початковому етапі не потрібно купувати дороге обладнання виготовлення солодощів. Пригодиться звичайна духовка із гарним функціоналом. Спеціальну техніку можна взяти у найм.


confectionery Творча самореалізація . Розширення асортименту із підключенням фантазії та креативу зроблять вас конкурентоспроможним підприємцем. А створюючи кондитерські вироби незвичайної форми або з унікальним декором на замовлення, ви легко оминете великі магазини солодощів.

 

Ця сфера завжди матиме попит. Вона відрізняється відсутністю сезонності. У той же час для десертів можна використовувати літні фрукти та ягоди, щоб розширити асортимент. А ще вдалим рішенням стане виготовлення тематичних ласощів та цукерок до свят. Також ви легко знайдете покупців, виготовляючи продукцію без цукру, глютена або продуктів тваринного походження.

Цільова аудиторія кондитерської може бути різноманітною, а це означає, що цілком реально виготовляти як бюджетні солодощі, так і приймати замовлення на дорогі кулінарні вироби, наприклад, великі торти для весіль, ювілеїв та інших урочистостей. А націнка на товари може бути 100% або навіть вищою.

При цьому кондитерський бізнес має і суттєві мінуси. Перший – це висока конкуренція. Тому потрібно пропонувати не лише якісні товари та гідний рівень сервісу, а й оригінальну подачу кондитерських виробів. Другий нюанс – це термін зберігання. Солодощі відносяться до продуктів, що швидко псуються. Тому варто задуматись, скільки виробів потрібно виготовляти на день і як організувати швидку доставку замовлення під час продажу онлайн.

Кондитер-початківець спочатку працюватиме за невеликі гроші. Першими замовниками можуть стати родичі та друзі, які рекомендуватимуть вас своїм знайомим. З часом ви збільшите обсяг продукції, що виготовляється, і зможете підняти вартість. Однак, щоб вийти на рівень окупності та отримувати суттєвий дохід, доведеться відкрити кондитерський цех.

confectionery

Що потрібно для відкриття кондитерського цеху чи магазину

Перед тим, як відкрити кондитерську вдома або запустити мережу магазинів, необхідно ретельно вивчити ринок, вибрати відповідний напрямок діяльності, врахувати всі ризики, дослідити конкурентів, визначити цільову аудиторію та зробити необхідні розрахунки. Для цього слід скласти бізнес-план кондитерської. У документі будуть детально прописані всі дії, необхідні для запуску бізнесу, його розвитку та просування, а також представлена фінансова частина, в якій зазначаються витрати та передбачувані доходи, точка беззбитковості та період окупності.

Реєстрація бізнесу

Для відкриття кондитерської потрібно підготувати всі необхідні документи та зареєструвати бізнес. Можна оформити ФОП зі спрощеною чи загальною системою оподаткування чи ТОВ. Також потрібно створити умови, які відповідають санітарним нормам, оскільки контролюючі органи уважно стежать за підприємствами харчової галузі.

Потрібно пройти медогляд та завести санітарну книжку. Це можна зробити і в поліклініці на адресу прописки. Також знадобиться висновок санітарно-епідеміологічної станції, який підтверджує, що підприємство випускає кондитерську продукцію у належних умовах згідно з усіма встановленими нормами. Однак якщо ви продаєте випічку лише друзям та знайомим, ці документи не є обов'язковими.

Якщо ви плануєте орендувати окреме приміщення для роботи цеху, потрібен договір з орендодавцем.

Документи для відкриття кондитерської:

confectionery Свідоцтво реєстрації ФОП або ТОВ, особливо якщо ви співпрацюватимете з юридичними особами.

confectionery Договір довгострокової оренди приміщення для кондитерського цеху, магазину чи кафе (залежно від виду діяльності).

confectionery Дозволяючі документи на відкриття кондитерського цеху.

confectionery Дозвіл від СЕС виготовлення продуктів харчування для продажу.

confectionery Висновок від пожежної служби.

confectionery Договір на вивезення ТПВ та органічних відходів.

confectionery Сертифікат відповідності.

Відповідно до нормам, кожен співробітник повинен мати санітарну книжку. А для повноцінної роботи важливо поставити касовий апарат та відкрити рахунок у банку для можливості проводити безготівкові розрахунки.

confectionery

Апетитний асортимент для кондитерської

Перед відкриттям кондитерської потрібно ретельно вивчити ринок, щоб зрозуміти смаки цільової аудиторії та сформувати торгову лінійку, яка мала б постійний попит.

Почати можна з тих солодощів, які ви любите і вмієте готувати.

Ваш оригінальний смак та унікальні рецепти допоможуть виділитися серед кондитерів-конкурентів та знайти постійних клієнтів.

Якщо вам подобаються певні десерти, використовуйте їх поступово розширюючи асортимент. Так ви наб'єте руку і навчитеся готувати різні кондитерські вироби: торти, тістечка, кекси, капкейки, популярні види печива, пироги та пиріжки, цукерки, вафлі, слойки, випічку, пахлаву та ін.

Щоб солодощі виглядали естетично та привертали увагу потенційних покупців, використовуйте свіжі ягоди та фрукти, кольоровий шоколад та шоколадні фігурки, намистини-драже, різнокольоровий крем та інший декор. Однак утримуйтесь від банальної мастики. Цей спосіб прикрашання кондитерських виробів вже не виглядає оригінальним і мало кого вразить.

Інгредієнти для випікання та ласощів можна закуповувати у різних постачальників, на ринку, у виробників або компаній, які займаються постачанням кондитерських матеріалів всім необхідним для роботи. Наприклад, продукти тривалого зберігання можна замовляти партіями у постачальників, а швидкопсувні купувати на ринку. Спеціалізовані інгредієнти краще брати у перевірених виробників чи офіційних дилерів.

Коли ви розробите власну рецептуру та почнете формувати базу постійних клієнтів, можна розширити бізнес до закладу, де виготовляють солодощі на замовлення, або до кафе, де пропонують безалкогольні напої та коктейлі. Також вдалим варіантом буде створення сайту з пропозиціями смакота або інтернет-магазину з доставкою додому та в офіс. А якщо ви хочете розширити справу істотно, запустіть цех з масовим виробництвом кондитерських виробів або створіть кондитерську мережу будь-якого формату, наприклад, «біля будинку».

confectionery

Яке приміщення необхідне для кондитерської: основні вимоги

Вид приміщення для організації кондитерського бізнесу залежить від особливостей діяльності:

 

confectionery інтернет магазин;


confectionery магазин кондитерських виробів;


confectionery міні-кондитерська або точка/острівець у торговому центрі з продажем солодощів власного виробництва;


confectionery кондитерська-кафе;


confectionery кондитерський цех чи фабрика з фірмовими магазинами чи ні них.

 

Кондитерську спочатку можна відкрити і вдома. Процеси виробництва та зберігання продукції будуть обмежені домашньою кухнею. Плюси полягають у тому, що не потрібно орендувати окреме приміщення, а виготовляти солодощі можна, використовуючи лише підручні інструменти та обладнання. Однак треба подбати про хорошу вентиляцію, про відсутність шкідників і паразитів, а також про комору з регульованою температурою для зберігання їжі, що швидко псується.

Якщо говорити про масове виробництво кондитерської продукції, знадобиться відкрити цех. Для цього потрібне спеціальне окреме приміщення.

confectionery

Яким має бути приміщення для кондитерської:

 

confectionery не можна відкривати кондитерську у підвальних приміщеннях;


confectionery до будівлі, де виготовляють солодощі, має бути підведена каналізація та вода з установкою окремих раковин для миття рук;


confectionery знадобиться окреме приміщення під склад готових кондитерських виробів та для сировини зі стелажами, регульованою температурою до -5°C, вагами та герметичними дверима;


confectionery площа цеху має бути більше 40 метрів квадратних і мати зони для миття посуду та продуктів, замішування тіста, випікання, прикраси виробів тощо;


confectionery якщо йдеться про кафе, воно повинно мати чітке зонування: виробнича зона, торгова зона, кафетерій;


confectionery для кондитерського цеху або закладу комбінованого типу потрібен зручний під'їзд та прохід до складського приміщення, для кафе – паркування;


confectionery обов'язково потрібні сміттєві баки та договір з компанією для утилізації відходів;


confectionery потрібно встановити систему протипожежної безпеки, обладнати аварійний вихід і виконати оздоблення стін не з матеріалів, що легко займаються.

 

Місце розташування кондитерської також залежить від формату роботи. Якщо ви працюєте вдома, локація не має особливого значення. Адже ви виготовлятимете продукцію на замовлення і продаватимете її через інтернет. Для цеху теж треба шукати певне місце. Але якщо у вас магазин чи кафе, дуже важливо, де буде заклад. Від району, пішохідної прохідності та інфраструктури залежить кількість відвідувачів та ефективність реклами. Тому такі кондитерські найкраще відкривати у людних місцях: біля навчальних закладів, торгово-розважальних та офісних центрів, на центральних вулицях, біля зупинок громадського транспорту та станцій метро. Можна відкрити кондитерську та у спальному районі. Однак у такому разі продаж ексклюзивних кондитерських виробів - не варіант. Асортимент повинен складатися з ходової та популярної солодкої продукції.

confectionery

Яке обладнання потрібне для кондитерської

Перше, що потрібно будь-якому кондитеру, - це гарна духова піч. Вона обійдеться вам приблизно в 500-700 $. Якщо відкриваєте справу вдома, то, крім конвекційної печі, знадобиться професійний міксер вартістю від 400 до 550$. Соковитискач обійдеться в 100-200 $. Ще потрібна фритюрниця - 80-320 $, кондитерський шприц - від 4 до 30 $, форми для випічки в наборах - від 70 $, миски з ножами та іншим інструментом - 150 $. Для готових кондитерських виробів і інгредієнтів, що швидко псуються, також доведеться придбати окремий холодильник.

Перераховане обладнання – це той мінімум, який знадобиться, щоб відкрити кондитерську вдома.

Згодом, якщо справи підуть добре, можна розширити бізнес. Тоді знадобиться професійніше обладнання, наприклад, холодильна камера, обладнана стільницею. Так у вас одразу буде і робочий стіл. Ця конструкція коштує від 600-850 $.

Морозильна камера вийде 450-600 $. Спіральний змішувач тесту коштуватиме 700-1000$, просіювач борошна – 500-600$. Травочні казани також потрібні. Їхня кількість залежатиме від обсягів виробництва. Один обійдеться приблизно в 1200-1600 $. Електроплита краще газової завдяки більшій функціональності. Її вартість - 700-1000 $. Також знадобляться різноманітні шафи. Спекотна шафа коштує 1200 $ і вище, розстоєчна - від 500 $. Дуже важлива та витяжка. Її вартість - 150-300 $. Терези, форми та листи для випікання обійдуться в 400-500 $.

Тим, хто цікавиться, як відкрити міні-кондитерську або налагодити виготовлення десертів вдома, не варто турбуватися про інвестиції, оскільки витрати на обладнання будуть відносно невисокі - в середньому 1300-1400 $. А ось на відкриття цеху доведеться витратити щонайменше 8000$.

Не рекомендується брати вживане або непрофесійне обладнання. Воно може не виправдати очікування. Щоб зменшити витрати, скористайтесь орендою професійної кондитерської техніки та інвентарю з можливістю викупу.

confectionery

Брендинг кондитерської: назва та фірмовий стиль для солодкого бізнесу

Використовуйте назву для кондитерської. Воно має бути унікальним, не співзвучним з неймами конкурентів та відповідної сфери діяльності.

Вдала назва легко вимовляється, швидко запам'ятовується і відразу асоціюється у свідомості споживачів із конкретними солодощами. Воно привертає увагу та викликає інтерес до продукції.

Приваблює цільову аудиторію та логотип. Крім цього, він передає основні цінності та місію компанії, допомагає виділитися на тлі конкурентів, підкреслити індивідуальність бізнесу, сприяє підвищенню довіри та лояльності до бренду.

confectionery

Логотип кондитерської може бути шрифтовим чи комбінованим. Як зображення слід використовувати випічку та десерти, якщо потрібно показати вид діяльності, або несподівані образи для привернення уваги. Вдалим варіантом буде і абстрактний знак, стилізований, наприклад, під крем, для натяку на специфіку бізнесу.

Що стосується кольорової гами, то краще використовувати м'які пастельні тони або відтінки, які пробуджують апетит, зігрівають, піднімають настрій. Підійдуть рожевий, жовтий, помаранчевий, коричневий, білий та світло-зелений.

confectionery

Якщо плануєте продавати кондитерські вироби через інтернет, а не у власному магазині чи кафе, варто подбати про дизайн сайту та пакування. Також дуже важливо підготувати професійні знімки солодощів. Скористайтеся послугами фотографа та влаштуйте своїм стравам фотосесію. Можна зробити кілька знімків або відео процесу готування. У кадрі повинні мелькати ваші логотип та назва.

confectionery

Також вам знадобляться послуги дизайнера в оформленні візиток, листівок, брошур, меню, листівок, упаковки та інших маркетингових матеріалів. Вони допоможуть вам просувати свій бренд і зробити його впізнаваним.

Якщо ви маєте кондитерський магазин або кафе, обов'язково треба продумати зовнішнє та внутрішнє оформлення приміщення. Акценти робляться на вивісці, фасаді, інтер'єрі, декорі. Дизайн повинен відображати концепцію вашого бренду.

confectionery

Важливим є формат і позиціонування: сімейна кондитерська, східні солодощі, ПП десерти і т.д. Виходячи з того, хто купуватиме продукцію, слід оформити кондитерську. Особливо це стосується колірного наповнення та графіки. Наприклад, дизайн дитячої кондитерської може відрізнятися яскравими фарбами та мультяшними зображеннями. У студії WeLoveBrands ви можете замовити розробку логотипу, корпоративних кольорів та стилетворчої графіки для бізнесу будь-якого формату.

Але розробляючи власний бренд, не варто забувати про відмінну якість страв, ексклюзивну прикрасу десертів та оригінальні смакові особливості кондитерських виробів. Тому дуже важливо бути теоретично та практично підкованим, щоб створювати власні рецепти солодощів.

confectionery

Як розкрутити свою кондитерську: реклама та просування

Ефективна реклама для солодкого бізнесу – це, безперечно, сарафанне радіо. Будь-яка людина швидше повірить пораді свого друга, ніж якомусь рекламному тексту. Але щоб сарафанне радіо почало працювати, у кондитерській мають з'явитися клієнти. А для цього необхідно повідомити про свій заклад більшу кількість споживачів.

Найкращі способи просування кондитерської:

 

confectionery Соц мережі . Слід завести сторінки у популярних соціальних мережах Facebook та Instagram, стильно оформити їх, щоб підкреслити професіоналізм, креатив, авторський стиль у роботі, наповнити інформацією про послуги та пояснити, як з вами зв'язатися. Запрошуйте до своєї спільноти людей, які є вашою цільовою аудиторією. Обов'язково наповнюйте сторінку цікавими текстами, яскравими та «апетитними» фотографіями. Адже кондитерські вироби мають бути не лише смачними, а й гарними. Ви можете сфотографувати свої кулінарні шедеври самостійно, якщо у вас є напівпрофесійна камера або найняти фотографа.


confectionery Платна таргетована реклама . Це також принесе свої плоди, оскільки оголошення налаштовуються на певну цільову аудиторію за заданими параметрами.


confectionery Контекстна реклама . Розміщується на сайтах-партнерах пошукових систем та налаштовується на запити користувачів. Тобто, якщо людина раніше шукала торти на день народження, то при запуску реклами їй показуватимуться ваші оголошення на різних сайтах, куди вона заходитиме. Це збільшує шанси кондитера на замовлення.


confectionery Співпраця з іншими фірмами . Зв'яжіться з організаторами весіль та вечірок, пекарнями, власниками квіткових магазинів та весільними салонами. Дізнайтесь, чи можна розміщувати свою рекламу у них у закладах чи на сайті. Головне – переконайтеся, що їхні клієнти є вашими потенційними покупцями.


confectionery Сайт . Якщо ви створюєте десерти вдома та хочете продавати їх через інтернет, важливо не лише оформити сторінки в соцмережах, а й розробити власний сайт. Він дає відповіді на поширені питання цільової аудиторії, підвищує довіру та лояльність.


confectionery Майстер-класи . Можна давати онлайн або офлайн-уроки з випікання та прикраси десертів, проводити заняття для бажаючих дізнатися більше про кондитерську справу. Так ви зможете розширити аудиторію та залучити нових клієнтів.

 

Можна також роздавати листівки та флаєри у місцях, де ходять ваші потенційні клієнти. У друкованій рекламі можна повідомляти про швидке відкриття, акції, спеціальні пропозиції, святкові події у вас у закладі.

Але при розкручуванні пам'ятайте, що в кондитерському бізнесі найдієвіша реклама - це вища якість і неперевершений смак солодощів, які ви виготовляєте.

confectionery

Скільки потрібно грошей, щоб відкрити кондитерську в Україні

Кондитерський бізнес не відрізняється швидкою окупністю. Вся річ у конкуренції, яка є вкрай жорсткою. Тому спочатку доведеться дуже попрацювати, щоб заробити ім'я, репутацію і клієнтську базу.

Рентабельність кондитерського бізнесу становить 20-30%. Щоб відкрити кондитерський цех з нуля, все ж таки необхідний пристойний стартовий капітал. Основна стаття видатків – обладнання. Не варто економити на ньому, адже від його якості залежить успіх усієї справи. Також потрібно постійно закуповувати сировину. Розрахувати його на початковому етапі роботи буває складно. Не забудьте і про оформлення бізнесу, комунальні платежі та зарплату працівникам. Все це ваші витрати, які слід враховувати.

Інвестиційні вкладення включають:

 

confectionery реєстраційні витрати - 280-300 $;


confectionery ремонт та облаштування приміщення – 4500 $;


confectionery закупівля обладнання - 12 000-13 000 $;


confectionery закупівля сировини - 3800 $;


confectionery реклама та розробка сайту - від 100-150 $.

 

confectionery

Щомісяця кондитерський цех передбачає такі фінансові вкладення:

 

confectionery оренда приміщення – близько 1100 $;

confectionery заробітна плата співробітникам, в середньому:

confectionery кухарі та пекарі - 420 $;

confectionery адміністратор - 350 $;

confectionery бухгалтер - від 200 $ (можна на віддаленій основі);

confectionery прибиральниця - від 200 $.

confectionery комунальні платежі - від 200 $;

confectionery закупівля інгредієнтів – приблизно 2700 $;

confectionery адміністрування та реклама - від 280-300 $.

 

Скільки в середньому заробляє добрий кондитер?

Доходи залежить від формату бізнесу, клієнтської бази, маркетингової стратегії та інших чинників. Загалом, на місяць можна заробляти від 400$.

Наведемо приклад:

Візьмемо кондитерську, яка спеціалізується на випіканні тортів для урочистих подій. Кілограм готового виробу коштує від 10-20 $. Націнка продукції може бути і 50%, і 100%. Тут необхідно виходити зі складності кондитерського виробу та цільової аудиторії. Якщо на місяць випікати 20 кг тортів при націнці 100%, то кондитер отримає дохід у розмірі 3600$ за умови, що замовлення надходитимуть у середньому на 3 кг торта щодня. Тоді окупність бізнесу настане за 7-12 місяців.

Якщо немає досвіду та достатніх фінансових коштів, можна спочатку відкрити кондитерську вдома. Це можливо, якщо у вас велика кухня або окреме приміщення для робочої зони. Купити потрібно буде тільки продукти та необхідні для роботи інструменти, тому витрати не повинні перевищити 270-400 $. Але врахуйте, що у такому разі зростуть витрати на електроенергію, газ та воду.

confectionery

Тонкощі кондитерського бізнесу, які потрібно врахувати перед відкриттям

Щоб запустити кондитерський бізнес самостійно, слід розуміти, що без спеціальних знань та умінь малоймовірно, що справи підуть на ура. Та й у розвитку справи необхідно постійно вдосконалюватися, працювати з себе. Тому заведіть собі правило цікавитись іноземними кухнями, регулярно шукати нові рецепти та пробувати готувати за ними. Дивіться відео, записуйтесь на курси кондитерів, відвідуйте майстер-класи від досвідчених кулінарів, обмінюйтесь досвідом з іншими кухарями, щоб рости, відточувати навички та розширювати кругозір.

 

confectionery Порада новачкам

 

Не рекомендується новачкам у кондитерському бізнесі розпочинати справу з виготовлення дорогих тортів чи ексклюзивних солодощів. Можна спочатку випікати оригінальні тістечка. Однак не варто надто сильно розширювати асортимент. Запропонуйте на початку 5-6 позицій цього буде достатньо. Головне, щоб вони підходили до різних груп клієнтів, наприклад, для дітей та дорослих. Дітям сподобаються яскраві кексики або вироби у вигляді мультяшних персонажів, а дорослі можуть зацікавитись домашнім печивом або здоровою випічкою. Не вистачайте за все і відразу, виберіть один напрямок і розвивайтеся в ньому.

 

confectionery Надійні постачальники

 

Перед тим, як відкрити справу, знайдіть надійних постачальників інгредієнтів для кондитерських виробів. Так ви зможете заощадити, замовляючи партіями, і досягти високої якості солодощів. Це за умови, що ваші ділери будуть сумлінними.

Свіжі фрукти та ягоди для кондитерських виробів найкраще купувати у тих, хто їх вирощує. Тому за ними слід вирушати на ринок і до місцевих фермерів. Спеціалізовані інгредієнти, такі як мигдальне борошно, кондитерський гель та інше, краще купувати через інтернет-магазини.

 

confectionery Приваблива упаковка

 

Важливим є упаковка для виробів. Наголосіть саме на ній. Вона має бути оригінальною та незабутньою. Якщо ви займаєтеся виготовленням еко-солодкості, зробіть упаковку з переробленого паперу.

 

confectionery Додатковий асортимент

 

Подумайте над тим, щоб продавати супутні товари до десертів. Це можуть бути джеми, варення, згущене та звичайне коров'яче або рослинне молоко, а також чай та кава. Якщо асортимент кондитерської відрізнятиметься від конкурентів, до вас обов'язково прийде більше покупців.

Якщо якісь вироби мають низький попит, прибирайте їх з меню та додавайте інші варіанти. Яким саме насолодам віддає перевагу ваша цільова аудиторія, можна дізнатися, провівши аналіз ринку або опитування покупців. Наприклад, заведіть книгу побажань, влаштуйте гру-вікторину на сайті або в соціальних мережах з варіантами відповідей та винагородою.

 

confectionery Розташування кондитерської

 

Вибирайте місце розташування для кондитерської поряд з місцями, де мешкає ваша цільова аудиторія. Це може бути торгово-розважальні центри, туристичні райони, зупинки громадського транспорту, зони біля ринків, навчальних закладів. Загалом там, де високий трафік.

Якщо ваша кондитерська буде розташована у спальному районі, орієнтуйтесь на середній клас покупців. Це означає, що ваш асортимент складатиметься з печива, тортів та цукерок бюджетної категорії. У центрі та біля елітних установ найкраще пропонувати дорогі та ексклюзивні солодощі, які є лише у вас.

Якщо ви збираєтеся відкрити міні-кондитерську або невелику лавку з ласощами, ваше меню може бути невеликим, але обов'язково оригінальним. Однак якщо маєте намір запускати кондитерський цех з масовим виробництвом та продажем партій кондитерських виробів у магазини, тоді доведеться постаратися задовольнити смаки всіх категорій клієнтів як за ціновими, так і смаковими уподобаннями.

Загалом же, кондитерський бізнес – перспективний та цікавий. Особливо, якщо у вас є потяг до солодкого та бажання створювати оригінальні, красиві та смачні ласощі.

Але така справа вимагає терпіння, знань та грамотної стратегії просування через високу конкуренцію на ринку. Щоб виділитися на тлі конкурентів, залучити споживачів, викликати в них бажання купити солодощі, необхідно не просто відкрити магазин, але і стильно все оформити, придумати яскраву назву, що запам'ятовується, і розробити унікальний фірмовий стиль. Вирішити це завдання допоможе креативна команда студії WeLoveBrands . Для консультації та обговорення вашого проекту зателефонуйте або напишіть у месенджерах.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 439

Середня оцінка 4.4 / 5