→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Глосарій

14 Січня

Гайд

Гайд (від англ. guide) – покрокова інструкція, яка допомагає виконати певні завдання, а також закрити професійну чи технічну проблему. Після виконання якісного гайду у користувача не повинно залишатись незакритих питань. В результаті він має досягати того, для чого вивчав керівництво. Приклад простого і корисного гайда – інструкція зі збирання, яку виробники постачають разом із кожним… Подробнее
25 Серпня

Бренд-дизайн

Бренд-дизайн – це комплексний процес створення візуальної ідентичності бренду, який включає розробку логотипу, фірмового стилю, колірної палітри, шрифтів, упаковки продукції та інших елементів дизайну.
16 Серпня

Мультибренд

Мультибренд — це бізнес-стратегія, коли одна компанія чи організація пропонує продукцію чи послуги під різними торговими марками. Така стратегія дозволяє компанії обслуговувати різноманітні сегменти ринку, а також створювати унікальні образи та ідентичність для кожної зі своїх марок.
22 Березня

Летеринг

Летеринг (від англ. lettering – напис) – це техніка малювання букв і знаків, яка виконується вручну, а не на основі розробленого шрифту. Кожен символ є ілюстрацією та унікальною частиною композиції.
22 Березня

Мудборд

Мудборд (від англ. mood board – дошка настрою) – це набір візуальних образів, що передають настрій, відображають ідею проєкту, стилістичну спрямованість. Колаж показує, яким буде візуальне рішення, передає позиціонування, цінності, характер, філософію бренду і стиль споживання.
22 Березня

Мокап

Мокап (від англ. mock-up – макет) – це повнорозмірна модель, що дозволяє дизайнеру презентувати свої роботи у тривимірному зображенні і демонструвати стиль майбутнього продукту. Це свого роду макет, що допомагає оцінити, який вигляд матиме дизайн в реальності.
22 Березня

Патерн

Патерн (від англ. pattern – шаблон, зразок) – це візерунок, що складається з елементів, які повторюються і формуються в єдину структуру. Поданий у вигляді фігур, що вибудовуються в малюнок за певною схемою. Часто використовується в дизайні та є поширеним компонентом фірмового стилю.
22 Березня

Архетип

Архетип (від дав.-грец. ἀρχέτυπον – першообраз, зразок, оригінал) – це модель поведінки, поєднання вчинків і думок, характерних для того чи іншого персонажа міфів, легенд, казок, історій. Є елементом колективного несвідомого. Наприклад, Герой, Мудрець, Бунтар тощо.
22 Березня

Бренд

Бренд (від англ. brand – марка, тавро, знак) – це набір образів, властивостей, емоцій і асоціацій, які роблять продукт унікальним і впізнаваним серед цільової аудиторії, допомагають компанії виділитися серед конкурентів. І якщо товар створюється для підприємства, то бренд народжується у свідомості споживачів.
22 Березня

Кобрендинг

Кобрендинг (від англ. co-branding – об’єднання брендів) – співпраця двох компаній для реклами товарів або об’єднання ресурсів і маркетингового потенціалу декількох брендів для просування спільного продукту, який вони випускають.
22 Березня

Позиціонування

Позиціонування (від англ. positioning) – процес створення образу і бажаного сприйняття компанії, товару чи послуги у свідомості споживачів. З його допомогою бренд займає «комірку» в пам’яті людини, викликає певні асоціації у цільової аудиторії і наголошує на унікальних характеристиках, за рахунок яких виділяється серед конкурентів.
23 Березня

Референс

Референс (з англійської reference – посилання, довідка, згадка) – це візуальні, вербальні чи кінестетичні елементи, які допомагають знайти ідею, визначитися зі стилістичним напрямом, точніше передати деталі у роботі.
23 Березня

Слоган

Слоган (від гельської sluagh-ghairm – бойовий вигук) – це лаконічна унікальна фраза, яка виражає суть рекламного меседжу або відбиває позиціонування бренду.