→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Ідентичність в маркетингу та брендингу

67

Оцінили: 14

Зміст:
Розмір шрифту:

Ідентичність в маркетингу та брендингу

Ідентичність бренду - сукупність відмітних ознак та візуальних елементів, які допомагають ідентифікувати бренд, виділяють його у свідомості споживачів та формують його чіткий образ.

Що входить до ідентичності бренду

Ідентичність бренду може бути виражена у будь-якій кількості елементів. Залежно від характеру бізнесу той чи інший актив може бути більш менш важливим. До ключових елементів ідентичності бренду відносять логотип, палітру кольорів, типографіку, упаковку і ToV (tone of voice).

identity

Логотип

Логотип – графічний знак, емблема, символ або стилізована назва, які використовують для ідентифікації компанії, її продуктів та бренду. Логотип повинен відображати цінності та місію компанії, бути впізнаваним та незабутнім.

identity

Кольорова гама

Психологи стверджують, кожен колір пов'язані з певними емоціями. За 90 секунд, протягом яких люди приймають рішення про початок взаємодії з брендом, 62–90% оцінок ґрунтуються на кольорі. Важливо, щоб кольорова гама передавала ідеї та цінності, які хоче донести бренд.

identity

Друкарня

Оригінальна та правильно обрана друкарня стає візитною карткою бренду. Шрифти становлять основу його візуальної ідентичності, створюючи необхідні асоціації — від надійності, стабільності та відданості традиціям до прагнення нових технологій та інновацій.

identity

Фізичні активи

Фізичні активи бренду – сукупність матеріальних об'єктів, важлива частина візуальної ідентичності. Це можуть бути інтер'єри офлайн-магазинів, дизайну уніформи співробітників, упаковки продуктів та інші компоненти брендингу.

identity

Зображення

Зображення, пов'язані з брендом, розміщують на веб-сайтах, друкованих виданнях, digital-рекламі компанії та інших маркетингових матеріалах. Також бренди можуть використовувати фото- та відеоматеріали з інфлюєнсерами. Зображення мають відображати цінності компанії та працювати на цільову аудиторію.

identity

Чому ідентичність важлива

Ідентичність доповнює та зміцнює репутацію бренду, залучає нових та утримує поточних клієнтів. Важливо, щоб фірмовий стиль був послідовним — він посилюватиме емоції бренду.

Сильна ідентичність це:

  • «обличчя» бізнесу;
  • надійність, довіра та авторитет;
  • основа рекламних кампаній та просування;
  • відображення місія підприємства;
  • почуття власності.

Сильний продукт приваблює клієнтів, сильний бренд прихильників. Компаніям важливо інвестувати в систему управління брендом, яка допоможе їм залишатися послідовними, зберігаючи гнучкість та адаптивність – ключові складові успіху на сучасному ринку. Компоненти цієї системи можуть включати посібник зі стилю, програмне забезпечення для управління брендом та навчання співробітників.

Чим відрізняються ідентичність та імідж бренду

Ідентичність - це те, як бренд хоче, щоб його сприймала цільова аудиторія. Імідж бренду — те, як аудиторія сприймає бренд насправді. До іміджу бренду входять його репутація, ступінь довіри, перші враження та емоції, які він викликає.

identity

З чого розпочати розробку сильної ідентичності бренду

Для створення ідентичності потрібен час, зусилля, креативність, знання правил маркетингу та брендингу. До розробки елементів ідентичності необхідно визначити характер та особливості бренду, вивчити ЦА та сформулювати ціннісну пропозицію, відповівши на такі питання:

  • у чому полягають його місія, цінності та індивідуальність;
  • яке унікальне позиціонування бренду та у чому ключові відмінності від конкурентів;
  • який голос бренду, як він може спілкуватися зі споживачами;
  • що компанія робить краще за інших і що робить бренд особливим;
  • яким ви хочете бачити свій бренд;
  • як, на вашу думку, повинен виглядати бренд в очах споживачів.

Тільки відповівши на ці питання, можна приступати до розробки елементів ідентичності — ToV, логотипу, топографії, палітри кольорів та інших атрибутів.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 14

Середня оцінка 4.8 / 5