Глосарій
31 Серпня
Мультибренд VS монобренд: яку стратегію обрати
У світі сучасного бізнесу стратегічний вибір між мультибрендовою та монобрендовою стратегіями — одне з найважливіших питань. Обидві стратегії мають свої переваги та недоліки, і правильний вибір суттєво вплине на успіх компанії. Давайте розглянемо, що тактики мультибренда і монобренда, і які чинники слід враховувати під час їх виборі. Основні поняття Мультібренд Мультибренд передбачає наявність у компанії… Подробнее
31 Серпня
Монобренд
Монобренд – це стратегія брендування, за якої компанія фокусується і просуває тільки один продукт, товар або послугу під єдиним брендом. У рамках монобренда компанія приділяє всю свою увагу і ресурси на розвиток і просування конкретного продукту, щоб створити сильну ідентифікацію бренду у споживачів. Це може допомогти встановити ясні асоціації з продуктом і зробити марку впізнаваною… Подробнее
25 Серпня
Сегментація ринку
Сегментація ринку – розподіл потенційних покупців на групи за подібними ознаками та характеристиками. Для кожного сегмента продукт чи послуга повинні приносити свою цінність, покривати саме його потребу, відмінну від іншого сегмента. Сегментація може формуватися за різними ознаками: соціально-демографічним, територіальним, поведінковим, психографічним та іншим. Що таке сегменти ринку Сегменти ринку — групи споживачів із подібними інтересами… Подробнее
25 Серпня
Платформа бренду
Платформа бренду — документ, що містить всю стратегічну інформацію про бренд, посібник з його управління, опис його ключових характеристик та особливостей. Платформа бренду визначає ідентичність компанії та містить набір принципів, що лежать в основі всіх зусиль з комунікації та маркетингу. Для чого потрібна платформа бренду Ключові цілі кожного бізнесу — нарощувати продаж та приносити прибуток… Подробнее
14 Січня
Місія компанії
Місія – основна причина створення бренду, виражена в одному або кількох реченнях. Як правило, відображає не фінансові плани, а сенс буття компанії: який слід бренд прагне залишити в історії, яку користь приносить клієнтам, чого хоче досягти. Що бізнесу дає заяву про місію компанії Місія є коротким поясненням компанії: “Для чого ми створені?”. Вона допомагає компанії… Подробнее
25 Серпня
Ідентичність в маркетингу та брендингу
Ідентичність бренду – сукупність відмітних ознак та візуальних елементів, які допомагають ідентифікувати бренд, виділяють його у свідомості споживачів та формують його чіткий образ. Що входить до ідентичності бренду Ідентичність бренду може бути виражена у будь-якій кількості елементів. Залежно від характеру бізнесу той чи інший актив може бути більш менш важливим. До ключових елементів ідентичності бренду… Подробнее
25 Серпня
Дескриптор
Дескриптор (від латинського “descriptor” – описувати, описує) – слово чи словосполучення, яке служить для опису змісту документа. Також «дескриптором» називають слово або характерну ознаку, яку використовують для ідентифікації об’єкта.
14 Січня
Гайд
Гайд (від англ. guide) – покрокова інструкція, яка допомагає виконати певні завдання, а також закрити професійну чи технічну проблему. Після виконання якісного гайду у користувача не повинно залишатись незакритих питань. В результаті він має досягати того, для чого вивчав керівництво. Приклад простого і корисного гайда – інструкція зі збирання, яку виробники постачають разом із кожним… Подробнее
25 Серпня
Бренд-дизайн
Бренд-дизайн – це комплексний процес створення візуальної ідентичності бренду, який включає розробку логотипу, фірмового стилю, колірної палітри, шрифтів, упаковки продукції та інших елементів дизайну.
16 Серпня
Мультибренд
Мультибренд — це бізнес-стратегія, коли одна компанія чи організація пропонує продукцію чи послуги під різними торговими марками. Така стратегія дозволяє компанії обслуговувати різноманітні сегменти ринку, а також створювати унікальні образи та ідентичність для кожної зі своїх марок.
22 Березня
Летеринг
Летеринг (від англ. lettering – напис) – це техніка малювання букв і знаків, яка виконується вручну, а не на основі розробленого шрифту. Кожен символ є ілюстрацією та унікальною частиною композиції.
22 Березня
Мудборд
Мудборд (від англ. mood board – дошка настрою) – це набір візуальних образів, що передають настрій, відображають ідею проєкту, стилістичну спрямованість. Колаж показує, яким буде візуальне рішення, передає позиціонування, цінності, характер, філософію бренду і стиль споживання.
22 Березня
Мокап
Мокап (від англ. mock-up – макет) – це повнорозмірна модель, що дозволяє дизайнеру презентувати свої роботи у тривимірному зображенні і демонструвати стиль майбутнього продукту. Це свого роду макет, що допомагає оцінити, який вигляд матиме дизайн в реальності.
22 Березня
Патерн
Патерн (від англ. pattern – шаблон, зразок) – це візерунок, що складається з елементів, які повторюються і формуються в єдину структуру. Поданий у вигляді фігур, що вибудовуються в малюнок за певною схемою. Часто використовується в дизайні та є поширеним компонентом фірмового стилю.
22 Березня
Архетип
Архетип (від дав.-грец. ἀρχέτυπον – першообраз, зразок, оригінал) – це модель поведінки, поєднання вчинків і думок, характерних для того чи іншого персонажа міфів, легенд, казок, історій. Є елементом колективного несвідомого. Наприклад, Герой, Мудрець, Бунтар тощо.