→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

“Яготинське”: від регіонального виробника до національного бренду

185

Оцінили: 43

Зміст:
Розмір шрифту:

“Яготинське”: від регіонального виробника до національного бренду

 

Бренд «Яготинське» став відомим у тому числі завдяки фальсифікаторам. З 2000 до 2001 року почалися масові підробки «Яготинського» масла – візитної картки компанії. Подейкували, що в приватних гаражах і підвалах встановлювали автомати АРМ, які упаковували всілякі олії невідомого походження у фольгу Яготинське. Підробку виявили, коли почали надходити скарги від покупців. Тоді представники виробника знайшли вихід із ситуації – створили брикет оригінальної форми за допомогою ексклюзивного автомата, виготовленого за німецькою ліцензією.

З того часу «Яготинське» масло не можна було підробити – воно виділялося на тлі інших брикетів. Звичайно, знадобилося ще трохи часу, щоби повернути довіру покупців і показати їм відмінності від підробки. Однак бренду Яготинське вдалося це зробити. Як саме? Читайте у цій статті.

Яготинське

Загальна інформація про бренд

Яготинське – відомий український бренд та один із найбільших виробників молочної продукції в Україні. Виробництво виконується на двох підприємствах, що розташовані у місті Яготин Київської області. Це ТДВ «Яготинський маслозавод» та філія ТДВ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей». Обидва з 2006 року належать холдингу «Молочний альянс», яким керує голова ради директорів Каліберов Сергій Олександрович. Цього ж року з'явилася торгова марка "Яготинське".

Перше підприємство виробляє цільномолочну та кисломолочну продукцію з 1956 року, а друге – лише дитяче молочне харчування з 2012-го. З моменту повномасштабного вторгнення всі виробничі потужності «Молочного альянсу» продовжували працювати, не припиняючи постачання молочної продукції для українців.

В асортимент бренду входять :

Яготинське

А для дитячої аудиторії бренд Яготинське виробляє спеціальні продукти :

Яготинське

Крім того, в асортименті є безлактозна лінійка для дорослих та дітей.

"Яготинське" випускає молочну продукцію високої якості, для виробництва якої використовується натуральна сировина. Про це свідчать нетривалі терміни її зберігання. За рахунок продуманої схеми постачання молоко, ряжанка, закваска, олія після виробництва потрапляють на полиці магазинів у найкоротші терміни.

Якісна, смачна та корисна для здоров'я молочна продукція виготовляється з натурального коров'ячого молока, яке постачається українськими фермерськими господарствами, на сучасному обладнанні без використання консервантів.

Дитячі ж продукти мають особливий склад. Вони багаті на кальцій, білок, вітаміни. Молоко, наприклад, можна використовувати для прикорму вже з шести місяців у розбавленому вигляді, а з дев'яти місяців – у чистому.

Вершкове масло «Яготинське» відповідає суворим стандартам якості. А це означає, що молочні жири, що містяться в ньому, роблять його на 100% «селянським». Рослинних жирів та інших штучних добавок у всіх продуктах бренду немає.

Ще один момент – це різного розміру зручні упаковки на будь-який смак, що робить покупку продукції бренду вигідною для всієї родини.

Суворий контроль за якістю, натуральність, класичні традиції виробництва молочних товарів, активне впровадження інновацій у виробничий процес, постійне вдосконалення продуктів, а також розширення асортименту – так виробляється молочна продукція «Яготинське». Саме тому її включають до здорового раціону. А регулярне її вживання, як запевняє виробник, принесе користь усій родині і не вдарить по гаманцю.

Яготинське

До 2014 року для українського молочного бренду головним міжнародним ринком збуту був російський. Однак щойно РФ запровадила війська на Донбас і окупувала Крим, усі зв'язки з агресором припинилися. 2015-го почався активний пошук нових ринків збуту. Тому з продукцією бренду Яготинське «Молочний альянс» почав брати участь у різних міжнародних продовольчих виставках:

Яготинське

в Африці (Йоханнесбург) - Africa's Big Seven 2015;

Яготинське

у Гонконгу – Food Expo 2015;

Яготинське

в Узбекистані (Ташкент) – Uzbekistan Food Week 2015;

Яготинське

в ОАЕ (Дубай) – Gullfood Manufacturing 2015 року.

Сьогодні географія поставок розширилася до більш ніж 30 країн, включаючи Казахстан, Молдову, Азербайджан, Узбекистан, Нігерію, Єгипет, Японію, В'єтнам, Алжир, Бангладеш, Мексику, Саудівську Аравію та багато інших.

Чистий дохід від реалізації продукції 2022 року становив 3,7 млн гривень, що на 20% більше, ніж 2021 року.

Основними конкурентами бренду є ТМ "Злагода", "Ферма", "Молокія", "Галичина".

Сайт, де можна дізнатися більше про бренд та його власника: milkalliance.com.ua.

Виробничі можливості та історія «Яготинське»

Холдинг «Молочний альянс» об'єднує кілька заводів: АТ «Пирятинський сирзавод», ТДВ «Баштанський сирзавод», ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» та два заводи, що виробляють продукцію ТМ Яготинське – ТДВ «Яготинський маслозавод» та філія ТДВ «Яготинський для дітей».

Яготинське

Виробничий комплекс у Яготині

«Яготинський маслозавод» є одним із найбільших виробників молочної продукції в Україні. Кількість працівників – 900 осіб. Він розпочав роботу з переробки молока та вершків у 1956 році, а через 50 років відбулася суттєва реконструкція та технічне переоснащення підприємства.

З того часу завод нарощує виробництво та розширює асортимент. Він випускає 36 видів молочної продукції під торговою маркою «Яготинське», яка високо цінується на загальнодержавному рівні, має багато призів та дипломів.

Візитною карткою заводу вже багато років вважається вершкове масло. За 60-річну історію існування продукт отримав багато нагород і отримав відмінну репутацію.

Ще однією гордістю підприємства є унікальний кисломолочний продукт – закваска з підвищеним вмістом спеціально підібраних корисних молочнокислих бактерій, які забезпечують м'який приємний смак та виняткову користь продукту для організму.

Яготинське

Бренд першим в Україні розробив та налагодив випуск готових до вживання заквасок, створивши нову товарну категорію на молочному ринку країни. Про стрімкий розвиток цієї лінійки свідчить постійне зростання обсягів виробництва: з 300 до 30 000 літрів на добу протягом десяти років.

Виробництво нових позицій бренду «Яготинське», таких як сир «Домашній», кисле молоко, ряженка, сметана «З печі», геролакт та какао з молоком, стало можливим завдяки встановленню нового обладнання на підприємстві. Справа в тому, що в цехах Яготинського маслозаводу була проведена модернізація технологічних ліній. Також ввели в експлуатацію:

Яготинське

17 ємностей загальним обсягом 92 кв. для виготовлення різних видів кисломолочної продукції;

Яготинське

2 установки для пастеризації, охолодження та ферментації з виробничою потужністю 10 000 і 5000 літрів на годину;

Яготинське

автоматичне та напівавтоматичне обладнання закритого циклу для приготування йогурту, ряжанки, кефіру, топленого та пастеризованого молока, яке виключає втручання людини у виробничий процес, починаючи від забору сировини та закінчуючи фасуванням готової продукції.

Ці інновації забезпечили безпеку та покращення якості продуктів, що випускаються.

У радянський період Яготинський маслозавод був одним із найбільших у регіоні. 2006 року підприємство стало частиною групи компаній «Молочний альянс», а 2017-го бренд став одним із найбільших українських виробників та експортерів вершкового масла в Україні.

Наприкінці 2021 року у ЗМІ з'явилися заголовки про припинення діяльності кількох заводів холдингу через економічну кризу в молокопереробній сфері. Однак у січні 2022 року на сайті «Молочного альянсу» з'явився пост-спростування, в якому йшлося про те, що ТДВ «Яготинський маслозавод» та ТОВ «Пирятинський сирзавод» працюють за звичайним графіком. Усі відвантаження готової продукції відбуваються вчасно. Інші підприємства холдингу не зупинялися і працюють у штатному режимі.

Яготинське

Яготинське для маленьких українців та українок

Філія ТДВ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей» – це окремо збудований спеціалізований завод з виробництва дитячого молочного харчування, оснащений сучасним обладнанням від світових виробників. Завод є унікальним підприємством для України. Він випускає повний асортимент молочної продукції для дітей віком від 6 місяців.

Філія розпочала свою роботу 25 жовтня 2012 року. Тоді ж народилася й торгова марка "Яготинське для дітей". На заводі встановлено обладнання закритого циклу зі Швеції, Італії, Німеччини, Ізраїлю, Болгарії, Тайваню та інших країн, що унеможливлює контакт людських рук з продукцією під час її виробництва. За три роки існування ТМ міцно закріпилася на лідерських позиціях у своїй категорії, завоювавши 40% ринку дитячого молочного харчування України.

Яготинське

Підприємство розташоване у населеному пункті Згурівка Київської області. Завод знаходиться у природній зоні неподалік Згурівського дендропарку площею 325 гектарів. Він є загальнодержавною пам'яткою садово-паркового мистецтва та одним із найбільших дендропарків України.

ТДВ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей» при виготовленні продукції дотримується найвищих стандартів якості, використовує напрацьовані десятиліттями технологічні особливості виробництва смачної та корисної молочної продукції із натурального коров'ячого молока. У той же час, дитяче молочне харчування виготовляється за унікальною рецептурою з урахуванням смакових уподобань дітлахів та зручності споживання для малюків та їх мам. У виробництві використовується лише натуральне фермерське молоко високої якості та натуральні фруктові, овочеві та ягідні наповнювачі.

Технологічний процес виготовлення продукції торгової марки «Яготинське для дітей» унеможливлює додавання будь-яких консервантів, синтетичних барвників, антибіотиків та інших шкідливих харчових добавок, а також цукру. Продукти з наповнювачами містять як підсолоджувач тільки натуральну фруктозу. При надходженні завод вся сировина проходить строгий багатоступінчастий контроль якості.

Визнання бренду Яготинське: благодійні проекти та нагороди

Завдяки високій якості та натуральності продукції, а також багатим молочним традиціям та постійним інноваціям, бренд Яготинське завоював визнання української аудиторії та заробив численні нагороди. Продукція «Яготинське» та «Яготинське для дітей» з року в рік утримує позиції лідера у різних рейтингах та споживчих опитуваннях.

2006 року ТДВ «Яготинський маслозавод» у номінації «Сири м'які» отримав срібну медаль спеціалізованої міжгалузевої виставки «Молочна та м'ясна індустрія XXI століття» за сир «Адигейський». Цього ж року на спеціалізованій міжгалузевій виставці «Молочна та м'ясна індустрія XXI століття» на засіданні Галузевої дегустаційної комісії з оцінки якості ТДВ «Яготинський маслозавод» було нагороджено золотою медаллю в номінаціях «Олія селянська вершкове» та «Олія вершкове».

Яготинське

2010 року виробник став переможцем Національного конкурсу «100 найкращих товарів України» у номінації «Продукція – продовольчі товари» за закваску «Яготинська».

2011 року бренд отримав гран-прі дегустаційного конкурсу якості молочних продуктів від Національної асоціації молочників України «Укрмолпром» Центральної галузевої дегустаційної комісії за кисломолочний продукт «Простокваша з печі». Цього ж року на цьому ж конкурсі золоті медалі були вручені за ряжанку та закваску зі смаком персика та маракуї.

2013-го дитяча продукція ТМ Яготинське здобула низку нагород:

Яготинське

диплом переможця 10-го Ювілейного Всеукраїнського конкурсу якості продукції «100 найкращих товарів України» у номінації «Продовольчі товари» за сирну пасту з наповнювачем «Груша-кукурудза»;

Яготинське

диплом лауреата 10-го Ювілейного Всеукраїнського конкурсу якості продукції «100 найкращих товарів України» у номінації «Продовольчі товари» за йогурт-пасту з фруктовим наповнювачем «Банан-гарбуз»;

Яготинське

диплом «Золота медаль» дегустаційного конкурсу з якості молочних продуктів Національної асоціації молочників України «Укрмолпром» за сир для дітей від 6 місяців;

Яготинське

диплом «Золота медаль» дегустаційного конкурсу якості молочних продуктів Національної асоціації молочників України «Укрмолпром» за йогурт із фруктовим наповнювачем «Малина-шипшина» для дітей від 8 місяців;

Яготинське

диплом «Золота медаль» дегустаційного конкурсу якості молочних продуктів Національної асоціації молочників України «Укрмолпром» за вітамінізований кефір 3,2% жиру для дітей від 8 та 9 місяців.

2014-го бренд «Яготинське для дітей» став переможцем «100 найкращих товарів України» у номінації «Продовольчі товари» за кисломолочний напій «Заквасочка», сирну пасту з наповнювачем «Банан», йогурт з наповнювачем «Банан-гарбуз» для дітей від 8 місяців, сирну пасту з наповнювачем "Персик" для дітей від 6 місяців.

Цього ж року виробник продукції Яготинське став переможцем Всеукраїнського конкурсу товарів та послуг «100 найкращих товарів України» за молоко питне пастеризоване «Велике молоко». Досягнення цього року – золота медаль Національного дегустаційного конкурсу «Укрмолпром» та диплом за вершкове масло «Екстра», коров'яче питне молоко «Велике», «Ряжанку з печі», кисломолочний напій «Закваска» з наповнювачем «груша з ароматом ванілі».

Яготинське

У 2015 році підприємство в Яготині отримало гран-прі Національного дегустаційного конкурсу якості молочних продуктів Національної асоціації молочників України «Укрмолпром» та диплом за функціональний харчовий кисломолочний продукт «Геролакт», а також золоту медаль та диплом за вершкове масло «Екстра», молочний пастеризований напій з какао "Какао на молоці". Цього ж року вершкове масло «Селянське» отримало срібну медаль у вищезгаданому конкурсі.

Крім того, у 2015 році бренд зробив різкий стрибок у розвитку, перемістившись із п'ятого рядка в рейтингу найпопулярніших виробників молочних продуктів в Україні на другий. Тоді ж він виграв у конкурсі «100 найкращих товарів України» – головна нагорода дісталася її продукту «Геролакт».

Дитяча продукція «Яготинське» також отримала нагороди та призи у Національному дегустаційному конкурсі якості молочних продуктів «Укрмолпром» та Всеукраїнському конкурсі якості продукції «100 найкращих товарів України». Були відзначені:

Яготинське

йогурт із наповнювачем «Персик»;

post-icon" src="/wp-content/uploads/2024/01/Yagotynske-20.png" alt="Яготинське" width="78" height="84">

сирна паста з наповнювачем «Яблуко»;

Яготинське

дитяче стерилізоване вітамінізоване молоко;

Яготинське

кисломолочний напій "Заквасочка";

Яготинське

сирна паста з наповнювачем "Банан";

Яготинське

йогурт із наповнювачем «Банан-гарбуз» для дітей від 8 місяців;

Яготинське

сирна паста з наповнювачем "Персик" для дітей від 6 місяців.

Бренд «Яготинське» активно спонсорує соціальні, оздоровчі, гуманітарні та творчі проекти, допомагає дитячим будинкам та спортивним клубам. А власник компанії «Молочний альянс» виділяв на благодійність щороку близько 1000000 грн. У 2015-2016 роках у рамках опіки над п'ятьма дитячими будинками та реабілітаційними центрами у Київській та Житомирській областях бренд щомісяця надавав їхнім вихованцям свою продукцію для дітей.

У 2017 році ТМ «Яготинське для дітей» разом із мережею магазинів «Фора» започаткувала довгостроковий благодійний проект «Серце б'ється завдяки...». Зібрані гроші переказувалися на операції дітям, які мають вроджену ваду серця.

Яготинське

У 2018 році бренд «Яготинське» розпочав співпрацю з благодійним фондом «Таблеточки». Щороку гроші, зібрані у рамках проекту «Більше, ніж молоко», спрямовуються на закупівлю ліків онкохворим дітям, які перебувають на лікуванні у державних обласних онкологічних центрах країни.

2022 року «Молочний альянс» з компанією Tetra Pak організував соціальну програму для підтримки українців, які постраждали внаслідок повномасштабної війни з РФ. Було виділено 100 тонн ультрапастеризованого молока та стільки ж молока для дітей як гуманітарну допомогу. Продукти передавали населенню через партнерські благодійні фонди та організації, зокрема громадські.

Дитячий молочний бренд "Яготинське для дітей" у червні 2023 року приєднався до чергового етапу благодійної акції "Серце б'ється завдяки..." мережі магазинів "Фора". Головною метою проекту є допомога українським дітям, які мають ваду серця. Благодійна акція, яка стартувала у День захисту дітей 1 червня, тривала до 30 червня 2023 року. У цей період із кожної одиниці продукції «Яготинське для дітей», що продається у магазинах мережі «Фора», перераховувалася 1 гривня на благодійність. Бренд проводить акцію вже шостий рік поспіль. За цей час було зібрано фінансові кошти на 19 операцій маленьким українцям.

Щокварталу кожне підприємство холдингу «Молочний альянс» надає фінансові кошти та продукцію на різні благодійні та спонсорські проекти.

Місія та філософія бренду Яготинське

Яготинське

« Яготинське » – історія у понад 50 років. Спочатку це було підприємство у маленькому населеному пункті Яготин, але потім стало національним молочним брендом. Сьогодні продукція торгової марки позиціонується як повністю натуральна, корисна та смачна.

Місія «Яготинського» полягає у задоволенні смакових, харчових та естетичних потреб покупців молочних продуктів за рахунок високої якості продукції. Окрім цього, бренд прагне постійного пошуку інноваційних рішень для вдосконалення виробничого процесу та активної участі у вирішенні сучасних екологічних та соціальних проблем.

Мета компанії – задовольнити споживчий попит на молочну продукцію та отримати прибуток.

У центрі філософії бренду – людина. Основними цінностями є:

Яготинське

турбота про здоров'я споживачів, що означає піклуватись про здоров'я української нації;

Яготинське

натуральність та висока якість продукції;

Яготинське

постійне оновлення технологічних процесів та модернізація обладнання.

Пріоритетними для «Молочного альянсу» є питання екології та охорони навколишнього середовища. Діяльність холдингу спрямована на дбайливе ставлення до природних ресурсів. Протягом останніх кількох років було зроблено багатомільйонні вкладення у будівництво нових та реконструкцію існуючих очисних споруд на підприємствах: Баштанському та Пирятинському сирзаводі, Золотоніському маслоробному комбінаті. Крім цього, було впроваджено нанофільтраційні установки, які виключають потрапляння сироватки у заводські стоки.

Що стосується виробничих потужностей Яготинського маслозаводу, вони розташовані у містечку Яготин Київської області та займають площу понад чотири гектари. Оскільки основна діяльність заводу – виробництво молочних продуктів, те щоб зменшити впливом геть довкілля, підприємство зосереджено таких аспектах як вода, відходи, парникові гази і енергія.

Яготинське

Для виготовлення продукції використовується вода з чотирьох артезіанських джерел та водопроводу міста. На добування води із свердловин отримано дозвіл на 20 років у 2017 році від Державної служби геології та надр України, а також на 3 роки від Державного агентства водних ресурсів, виданого у 2023 році. Споживання водних ресурсів контролюється спеціальними лічильниками-витратомірами, які показники заносяться до журналу обліку забору води щодня. Вода, що надходить на Яготинський маслозавод, раз на квартал перевіряється на фізико-хімічні та органолептичні показники в акредитованих лабораторіях. Для зменшення споживання води підприємство обладнане спеціальними CIP-мийками, що допомагають контролювати використання води та мильних розчинів, а також забезпечують циркуляцію води для полоскання перед миттям обладнання.

Збирання та сортування відходів у вигляді відпрацьованих або забруднених таропакувальних матеріалів відбувається на спеціальних майданчиках, звідки вони потрапляють на утилізацію або переробку. Молочні відходи віддають на утилізацію заготівельно-виробничого приватного підприємства. Також передають сторонній організації щорічно відходи від обслуговування транспорту. Три рази на тиждень відходи від побутової та господарської діяльності, що зберігаються у спеціальних критих контейнерах, вивозяться з території підприємства комунальними службами.

Викиди парникових газів виробництва чітко регламентовані у Дозвіл, виданому у Департаменті екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації у 2022 році строком на 10 років. Підприємство за рівнем впливу на довкілля належить до другої групи.

Яготинське

Для зменшення витрат та оптимізації електроенергії застосовуються частотні перетворювачі та компенсуючі пристрої для погашення реактивної потужності. Для освітлення приміщень використовуються лише світлодіодні лампи.

Також, бренд Яготинське піклується не лише про споживачів та навколишнє середовище, а й про власних співробітників, тому на заводі:

Яготинське

створюються сприятливі умови для праці як у самому підприємстві, і на допоміжних ділянках;

Яготинське

персонал має можливість просування кар'єрними сходами;

Яготинське

працівники зі шкідливими умовами праці отримують доплату та більшу кількість вихідних;

Яготинське

і жінкам, і чоловікам забезпечуються однакові права у працевлаштуванні, просуванні, підвищенні кваліфікації та перепідготовці.

У планах бренду – розширити асортимент продукції з високим вмістом білка та пробіотиків, збільшити продажі за рахунок перегляду цін та реклами, освоїти нові ринки та розширити присутність у категорії HoReCa, активно співпрацювати з регіональними мережами магазинів в Україні та розширити співпрацю з мережами західноєвропейських.

Назва, логотип та фірмовий стиль бренду «Яготинське»

Ім'я бренду «Яготинське» є топонімом, тобто воно походить від назви міста Яготин, населення якого становить понад 20 тисяч осіб.

Яготинське

Логотип є художньо оформленою назвою бренду. На упаковках молочних продуктів ім'я наноситься на біле нерівне тло, що нагадує розлите молоко. Це цілком відповідає молочній тематиці.

Шрифт, що використовується, це рукописні кириличні літери з м'якими лініями і завитками на заголовній літері «Я» і «к». Слово Яготинське завжди пишеться українською мовою.

Логотип пофарбований у червоний колір, що символізує лідерство, амбіції, пристрасть. Крім того, цей відтінок стимулює апетит, викликає бажання вгамувати голод і підштовхує до покупки. А білий колір, що виступає тлом, з одного боку символізує чистоту та чесноту, а з іншого – сильніше виділяє назву, привертаючи увагу аудиторії. Це робить молочну продукцію бренду помітною на полиці поряд з іншими товарними знаками.

На упаковці товарів використовуються інші фонові кольори. Проте виконують інформаційну функцію. Наприклад, брикет олії або сиру з червоним кольором говорить про велику жирність, зелений і блакитний – про меншу, а фіолетовий повідомляє, що продукт безлактозний.

Як позиціонує себе бренд у рекламі: топ незвичайних сюжетів

Бренд "Яготинське" та ТМ "Яготинське для дітей" для просування продукції випустили кілька телевізійних рекламних роликів.

Про що йдеться в рекламі :

Яготинське

У січні 2013 року вперше вийшов яскравий та захоплюючий рекламний відеоролик дитячого молочного харчування «Яготинське для дітей». Глядачі змогли побачити та оцінити результати спільної роботи торгової марки та продакшн-студії TV-UA.ORG: цікава та яскрава історія, піднятий дитячий голосок, грайлива музика, атмосфера свята. У центрі сюжету – дитяча книга, виконана у стилі Pop-up, яка є мрією багатьох дітей. Також у ролику з'являються мами та діляться своїми враженнями про продукцію бренду.

Яготинське

У жовтні 2014 року вийшла телевізійна реклама геролакту. Для повідомлення інформації про унікальні властивості легендарного кисломолочного продукту до споживачів бренд разом з UTC FILM PRODUCTION створили складний у виконанні рекламний ролик з унікальним сюжетом. Він схожий на ляльковий мультфільм, але насправді зроблений за принципом лялькової вистави, в якій було задіяно тисячі дрібних деталей, виготовлених із натурального дерева. Використання дерев'яних об'єктів покликане наголосити на натуральності самого продукту. Дії персонажів, що «ожили», які потрапляли в кадр, – це робота акторів-лялькарів у процесі зйомки. Ролик є невеликою театральною постановкою, яка ожиє в реальному часі, але знята за кінотехнологією.

Яготинське

У травні 2015 року розпочалася нова рекламна кампанія бренду. Разом з UTC FILM PRODUCTION було знято оригінальний та яскравий телевізійний ролик у техніці stop motion. У рекламі глядачів знайомлять із широким асортиментом продукції ТМ «Яготинське». Команді вдалося в 30-секундному відео розповісти про бренд і показати шість абсолютно різних продуктів: сир, молоко, олію, сметану, какао на молоці та геролакт. У ролику стверджувалося, що Яготинське підійде для сім'ї.

Яготинське

У 2018 році стартувала нова рекламна кампанія і було знято відразу 4 рекламні відео про айран, геролакт, закваску PRO та йогурт Турецький. Над виробництвом цих роликів працювала команда UTC Film Production. Кожен із них – нова історія та новий пошук головного героя. І вони знаходять те, що шукають серед продукції бренду. Під час зйомок креативна група відмовилася від стандартних візуальних кліше. Тому відео було знято статичною камерою одним кадром. Автори роботи наситили її величезною кількістю кумедних епізодів на тему пошуків.

Яготинське

У квітні 2019 року вийшла відеореклама, де розповідалося про процес виробництва продукції «Яготинське для дітей». Головним героєм ролика став кисломолочний сир, який знайомить з підприємством і продуктами, що на ньому випускаються. Нову рекламу знімала продакшн компанія UTC Film. Робота над проектом тривала кілька місяців. У підготовці ролика брали участь 10 художників та 15 фабрикантів, які з нуля виготовили тисячі деталей. Команда відмовилася від комп'ютерної графіки, бо головною метою було показати справжній завод із живими процесами всередині. Завдяки цьому історія про натуральні продукти для дітей вийшла максимально реалістичною.

Яготинське

У травні 2021 року бренд випустив два ролики із побудовою маршруту від серця споживача до продукції. Реклама відповідає загальній концепції компанії – «Саме те, що ти шукав». Також у відео додані орієнтири. Шукаєш, чим смачно та корисно перекусити? Навігатор прокладе маршрут до розташування нових йогуртів з оригінальними наповнювачами та пробіотиками. Або такий варіант: може, ти не знаєш, чим здивувати свою дівчину? Тоді скоріше йди до полиці зі смачними сирними та вишуканими тришаровими десертами.

Яготинське

У вересні 2021 року бренд прорекламував безлактозні кисломолочні продукти. Це третє відео із серії «Навігатор», запущеної навесні. Як і два попередні, ролик слідує загальній концепції бренду «Саме те, що ти шукав», але тут увага сконцентрована на прокладанні маршруту до полиці магазину з безлактозною молочною продукцією для дорослих та дітей. Тоді в портфелі бренду «Яготинське» налічувалося два кисломолочні безлактозні напої – кефір та йогурт, а у безлактозній лінійці ТМ «Яготинське для дітей» – йогурт, кефір, молоко та кисломолочний сир. Тепер дорослі з непереносимістю лактози можуть порадувати себе ще молоком та вершковим маслом.

Бренд Яготинське заслужив любов українців насамперед завдяки смаку, натуральності та якості продукції, а також турботі про покупців. Це доводить участь компанії у багатьох благодійних проектах та дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Крім того, упаковку із продукцією бренду важко переплутати з іншими. Дизайн продуктів для дорослих відрізняється стриманістю та лаконічністю, а для дітей – яскравістю та наявністю зображень корівки та дитини, яка п'є молочко.

Хочете отримати такий самий фірмовий стиль, що запам'ятовується? Чи цікавить вас щось одне: назва, логотип, просування? Звертайтеся до брендингової агенції WeLoveBrands і зробіть візуальний образ своєї компанії не тільки більш привабливим, але й впізнаваним. Для отримання консультації зателефонуйте нам або напишіть у месенджерах, вказаних на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 43

Середня оцінка 4.3 / 5